Složio bih se sa Mekbejnom, bolji i čistiji gradski prevoz bi mnogima od nas olakšao odluku da koristimo njega umesto sopstvene automobile.
Uglavnom, pošto metroa neće biti još par desetljeća, veći broj autobusa i tramvaja, sa više žutih traka je ono što je potrebno da bi se više ljudi odlučilo da koristi gradski prevoz. Dodatno, mislim da van špica broj vozila i sada nije nedovljan, obzirom da ja bar iz blokova nemam taj utisak (ne koristim ga za odlazak na posao da ponovim), ali je njihovo stanje često ispod svakog nivoa. Mislim, nije teško bar pritegnuti šrafove na šipkama, zakrpiti rupe na podu i čistiti i stare autobuse (a ne samo nove). Ovo čak i ne zahteva veliko ulaganje, kao prelazak na vozila na gas koja manje zagađuju sredinu.
Pošto ispunimo ove gore preduslove moguće je i uz strožu kontrolu parkiranja (ne samo u centru) "podsticati" lagano ljude da više koriste javni prevoz.
Uglavnom, pošto metroa neće biti još par desetljeća, veći broj autobusa i tramvaja, sa više žutih traka je ono što je potrebno da bi se više ljudi odlučilo da koristi gradski prevoz. Dodatno, mislim da van špica broj vozila i sada nije nedovljan, obzirom da ja bar iz blokova nemam taj utisak (ne koristim ga za odlazak na posao da ponovim), ali je njihovo stanje često ispod svakog nivoa. Mislim, nije teško bar pritegnuti šrafove na šipkama, zakrpiti rupe na podu i čistiti i stare autobuse (a ne samo nove). Ovo čak i ne zahteva veliko ulaganje, kao prelazak na vozila na gas koja manje zagađuju sredinu.
Pošto ispunimo ove gore preduslove moguće je i uz strožu kontrolu parkiranja (ne samo u centru) "podsticati" lagano ljude da više koriste javni prevoz.