Ne ne, pogrešno si razumeo, očigledno nisi pažljivo pročitao šta sam napisao u postovima na ovoj i prethodnoj strani, kad smo poveli priču o smanjenju broja automobila. Pa da ponovim.
Vidiš, ja sam punih 10 godina života, od toga i nekoliko dok sam bio na faksu gde se predavalo baš o saobraćaju, i baš o parkiranju, bio pri stavovima da:
1) auto je danas potreba, ne luksuz
2) ne treba ljude maltretirati što bi da imaju auto nego raditi na tome da svi mogu, tj možćemo da funkcionišemo bez ometanja međusobno
3) nadležni su ti koji treba više da se angažuju i onda će se situacija popraviti - garaže, bolji javni prevoz, šire ulice, itd...
4) ljudi će se vremenom naučiti da upravljaju svojim automobilima, a kako se pojavljuju nove garaže (ne samo javne, nego i ove privatne) u kompleksima i novim stambenim zgradama širom grada, tako će biti makar malo više reda i obzira
Neke od tih stvari su ubeležene ovde i u mojim postovima na forumu. Član sam od 2017, i pisao sam o tome u više navrata, podržavao vozače i automobilizaciju kada su ih drugi napadali. Sole mislim da se najviše seća toga, pošto smo zajedno učestvovali u tim temama i delili jako slične stavove. Uostalom, imam i pretragu pa ako zatreba, iskopaću. Nadam se samo da ću pogoditi ključne reči za pretragu jer inače bude pakao.
Elem, svi ti moji stavovi o vozačima su pali u vodu u zadnje vreme a ja sam nakon 10 godina sve gore i gore i gore situacije uvideo da ogromna masa vozača više nema obzira ni prema kome, a ni sposobnosti i znanja za život u gradu. I uvideo sam da koliko god sebi govorio da se samo kriminalci i mentalni pacijenti parkiraju po trotoaru ili kolovozu, da toga viđam svaki dan po 100 puta. Te da ili ja stalno nalećem na 1.000 istih kriminalaca i propaliteta, ili je debilčina za volanom mnogo mnogo mnogo više nego što se meni čini i što se ovde implicira (''samo zanemarljiv broj vozača se bahato parkira'').
Stoga, nakon 10 godina podržavanja i razumevanja za vozače, shvatio sam da ogromna većina njih više nije vredna toga i da očigledno koliko god im neko nečega dao, bilo razumevanja, podrške ili pak parking mesta, njima to nikad neće biti dovoljno. I uvek će gledati kako da automobil posade što je bliže prema svom interesu, da se ni slučajno ne mrdne guzica koji metar duže nego što mora. E zato menjam stav i obustavljam tu podršku vozačima i automobilizaciji. To ne znači da ću da budem protiv njih. Ali svo razumevanje i pokušaji kompromisa su gotovi. Neki ljudi ne žele nikad da mrdnu iz svoej zone komfora, interesa i samoljublja nego samo gledaju svoju guzicu. Epa s takvima nema šta da se pregovara, nego kad mogu oni da projektuju svoje potrebe i zahtevaju svoje želje, onda ću i ja. A ko god imao kakav god stav, suština i gorka činjenica je da šta god da se u Beogradu uradi, i koje god pare da se ulože, bolje biti neće sve dok je ovoliko pretrpan automobilima.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=880553#p880553:w7gj46a4 je napisao(la):
leobutters » Čet Sep 16, 2021 12:24 am[/url]":w7gj46a4]
Edit: A btw, kad jednog dana budes krenuo da vozis, shvatices kolika je razlika u odnosu na javni prevoz u svim aspektima, od komfora do ustede vremena i bice ti jasnije zasto vecini ljudi ne pada napamet da zamene auto autobusom.
To je zapravo tužno i samo pokazuje koliko ljudi nije mentalno i intelektualno sposobno da shvati da ako se ovakvo stanje nastavi još neko vreme, neće više imati gde da voze taj svoj automobil jer će sve stati. A kako izgleda imati auto u Beogradu u 2020im video sam više puta kad sam pomagao ortaku nesrećniku da špartamo duž ulica u centru i javljamo jedni drugima kad neko ugleda parking mesto pa da mu ćale brže bolje doleti da ga zauzme.
Neka hvala. Žalim onoga kome je to ''komfor i ušteda vremena''. Za to vreme ja sam uveliko u 41/29 i na pola puta do odredišta.