TheOnlyLuka
Higher intermediate
Realno da, jer bi imao manje ljudi, koji koriste gradski prevoz u određenom smeru. Međutim, to bi iziskivalo puno para i nije uvek lako tako nešto organizovati.
Znam za vozove ka Užicu. Jedinstveni aistem funkcionisao je u svim putničkim vozivima na tom pravcu do Lazarevca. Nebrojeno puta sam se tako vozio do Ue za dž, jer bi kondukter prošao pre Lazarevca. Kasnije su provalili, pa je početkom devedesetih to funkcionisalo uz čašćavanje.Ovo pitanje je vezano za proslost, ali ima velike veze sa buducnoscu
Video sam na stranici GSP-a sledece:
Izvor: GSP
Link: http://www.gsp.co.yu/od80do901.htm
Pitanje "starijim" forumasima: kakav je bio taj jedinstveni tarifni sistem? Jel se jednom preplatnom kartom koristio celokupni gradski prevoz kao i regionalni vozovi ili? Ako neko zna, bilo bi lepo da odgovori.
I 3099 je dobio takvu reklamu.Poziv za obuku budućih vozača.
Pogledajte prilog 136414
Mislim da je to najpametnije u TRENUTNOJ SITUACIJI U SVETU sto je sve " stalo " . Imamo prvi put mogucnost kao drzava da vidimo kakvi su nam kapaciteti u vidu remontnih zavoda i td! Nigde trenutno u svetu nije prioritet toliki da se gradska preduzeca toliko obnavljaju novim vozilima i td. Da je pameti sad ukljuciti Gosu za tramvaje u modernizaciju katica ( sa novim dizajnom i td ) na severu zemlje smo imali preduzece koje je uradilo modernizaciju troli, i naravno RVR garniture modernizovati u Zelvozu! Sve to uraditi nasim mozgovima ( dizajn i td ) pokrenuti unutrasnju " proizvodnju " to je prvi korak gde bi posle toga nasi mogli i da preuzmu " neku " proizvodnju samostalnu! Ovo pisem iz primera Rusije 2002-2005 posto prvo savladas modernizaciju duboku vozila koje imas, a posle se lako ukljucis i u proizvodnju svojih vozila! Treba jacati nase strucnjake! Da u pocetku nece biti to " Vau " ali za par godina ce nauciti, i preci na drugi nivo! Kapacitete imamo! Trebamo biti samostalni, za razliku od okruzenja okupiranog imamo sve mogucnosti da dobijano resurse po povoljnoj ceni iz bratske drzave od kojih proizvodnja zavisi-90% Pametnom dosta.Jel se to meni čini ili su sve vesti vezane za JGP zamrle u poslednjih par meseci?
Ne govorim samo o tome što nas je Gremlin ispalio za nove trolejbuse, nego ne pričaju ništa ni o BMCovima, ni o sledećim nabavkama, ni o onoj viziji (kahmiluziji) o Beogradu bez JGP vozila na dizel, ni o tramvajima... ništa, sve zamrlo...
A ja se taman bio spremio da gledam Najveći budžet u istoriji galaksije™ na delu...
Samo još jedan u nizu argumenata da ne treba da se petljamo sa tehnologijama kojima naše službe pa i kadrovi nisu dorasli, a koje ništa neće promeniti u gradu gde ima 700 autobusa a 900.000 privatnih automobila i 80% aerozagađenja dolazi od industrije i grejanja zimi.Danas je na konstitutivnoj sednici skupštine Beograda spominjani BMC autobusi na gas od strane opozicije i kako zbog davanja posla punjenja privatniku, koji nije dorastao tom zadatku, mi nemamo vozila u saobraćaju.
Pa to je bilo pre zavrtanja slavina od strane Putina.Pogotovu oslanjati se na gas u ovim psihotičnim vremenima je... glupost za medalju.
Ma čak i pre marta 2022, nikad mi nije bilo jasno to forsiranje gasa u nekim sferama društva i privrede (gde postoje alternative).