Šta je novo?

Brza saobraćajnica Požarevac-Golubac

Trenutno je puštena nova (leva, gledano od AP ka Požarevcu) traka od iza manjeg nadvožnjaka kod Male Krsne do (debelo) ispred mosta preko Morave, kada se saobraćaj opet vraća u levu traku. Jedno vrlo kratka deonica, čak toliko kratka da dve devijacije nisu ni logične.

Obilaznica oko Požarevca je potpuno zatvorena.

Subjektivan osećaj je da je kvalitet radova ovog što je pušteno dobar.
 
Danas 1. Maj radi se punom parom. Skida se brdo i ravnjava se za sledece slojeve. Samo na ovom delu imamo 3 ili 4 nadvoznjaka. Po mojoj proceni ovde ima jos dosta posla, pogotovu stabilizacija terena. U prilogu par slika oznacena gde je slikano. Prve dve slike lokacija 1. treca slika lokacija 2 i cetvrta/ peta slika lokacija 3
Pogledajte prilog 197031Pogledajte prilog 197032Pogledajte prilog 197033Pogledajte prilog 197034Pogledajte prilog 197035Pogledajte prilog 197036
Rekao bih da ce ovaj deo brze saobracajnice oko Golupca imati prelep pogled ka Dunavu gotovo celom trasom.
 
Danas obisao ponovo radove i napravio par panorama fotki. Opet napravio google maps plan da se bolje snadjete. Slike su tako postavljene da prate crvenu strelicu. Deonica kod selo Radosevac / Golubac

Zadnje dve slike su deo gde sam oznacio sa crvenim krugom.

Dodatno: damperi su ogromni 😃
IMG_2709.jpeg
IMG_2710.jpeg
IMG_2711.jpeg
IMG_2712.jpeg
IMG_2713.jpeg
IMG_2714.jpeg
IMG_2715.jpeg
IMG_2716.jpeg
IMG_2717.jpeg
IMG_2702.jpeg
IMG_2703.jpeg
IMG_2701.jpeg
 
Ne znam da li se vama čini, ali mene ovaj deo oko Golupca jako podseća na neko primorje, rekao bih da će ovaj pejzaž na spustu prema Golupcu jako ličiti na brzu saobraćajnicu oko Kopra u Sloveniji gde se u jednom delu isto ovako spušta blizu mora, posle onog dugačkog tunela posle Portoroža.

Ambijent oko Golupca jednostavno jako podeća na more (po vedrom danu) i rekao bih da će ovo stvarno biti prelepa deonica, tj. tih nekoliko km oko Golupca.

Nego zanima me ima li ikakvih vesti o nastavku prema Donjem Milanovcu i Kladovu? Da li se zna da li će sledeća deonica zapravo ići sadašnjom Ðerdapskom magistralom do Donjeg Milanovca? Rekao bih da ima smisla graditi tako, obzirom da je Đerdapska magistrala nedavno obnovljena i verujem da bi lakše bilo dograditi još jednu traku i imati 2+2, nego praviti od nule na ovakvom terenu.

Verujem da bi u tom slučaju relativno lako modernizovali i tunele, tj. dogradili još jednu cev, i staru dizajnerski prilagodili novou, i dogradili dodatne vijadukte za novu traku.

Rekao bih da bi u tom slučaju relativno brzo mogli da dobijemo i nastavak do Donjeg Milanovca, obzirom da trasa već postoji, samo bi trebalo napraviti novu traku, probiti drugu cev u tunelima (koji su uglavnom kratki) i dograditi vijakdukte i mostove za još jednu traku
 
Ne znam da li se vama čini, ali mene ovaj deo oko Golupca jako podseća na neko primorje, rekao bih da će ovaj pejzaž na spustu prema Golupcu jako ličiti na brzu saobraćajnicu oko Kopra u Sloveniji gde se u jednom delu isto ovako spušta blizu mora, posle onog dugačkog tunela posle Portoroža.

Ambijent oko Golupca jednostavno jako podeća na more (po vedrom danu) i rekao bih da će ovo stvarno biti prelepa deonica, tj. tih nekoliko km oko Golupca.

Nego zanima me ima li ikakvih vesti o nastavku prema Donjem Milanovcu i Kladovu? Da li se zna da li će sledeća deonica zapravo ići sadašnjom Ðerdapskom magistralom do Donjeg Milanovca? Rekao bih da ima smisla graditi tako, obzirom da je Đerdapska magistrala nedavno obnovljena i verujem da bi lakše bilo dograditi još jednu traku i imati 2+2, nego praviti od nule na ovakvom terenu.

Verujem da bi u tom slučaju relativno lako modernizovali i tunele, tj. dogradili još jednu cev, i staru dizajnerski prilagodili novou, i dogradili dodatne vijadukte za novu traku.

Rekao bih da bi u tom slučaju relativno brzo mogli da dobijemo i nastavak do Donjeg Milanovca, obzirom da trasa već postoji, samo bi trebalo napraviti novu traku, probiti drugu cev u tunelima (koji su uglavnom kratki) i dograditi vijakdukte i mostove za još jednu traku
Ti se naravno šališ?
 
Ne znam da li se vama čini, ali mene ovaj deo oko Golupca jako podseća na neko primorje, rekao bih da će ovaj pejzaž na spustu prema Golupcu jako ličiti na brzu saobraćajnicu oko Kopra u Sloveniji gde se u jednom delu isto ovako spušta blizu mora, posle onog dugačkog tunela posle Portoroža.

Ambijent oko Golupca jednostavno jako podeća na more (po vedrom danu) i rekao bih da će ovo stvarno biti prelepa deonica, tj. tih nekoliko km oko Golupca.

Nego zanima me ima li ikakvih vesti o nastavku prema Donjem Milanovcu i Kladovu? Da li se zna da li će sledeća deonica zapravo ići sadašnjom Ðerdapskom magistralom do Donjeg Milanovca? Rekao bih da ima smisla graditi tako, obzirom da je Đerdapska magistrala nedavno obnovljena i verujem da bi lakše bilo dograditi još jednu traku i imati 2+2, nego praviti od nule na ovakvom terenu.

Verujem da bi u tom slučaju relativno lako modernizovali i tunele, tj. dogradili još jednu cev, i staru dizajnerski prilagodili novou, i dogradili dodatne vijadukte za novu traku.

Rekao bih da bi u tom slučaju relativno brzo mogli da dobijemo i nastavak do Donjeg Milanovca, obzirom da trasa već postoji, samo bi trebalo napraviti novu traku, probiti drugu cev u tunelima (koji su uglavnom kratki) i dograditi vijakdukte i mostove za još jednu traku
Mislim da na ovo mislis Deki?


 
Mislim da na ovo mislis Deki?
Hvala dobri moj, upravo na to mislim, i evo konkretnog citata:

"Kroz klisuru se koridor pruža duž postojećeg državnog puta IB reda broj 34 sve do Donjeg Milanovca, sa planiranim rešenjem koje podrazumeva rekonstrukciju i proširenje postojećeg puta"

Jedva čekam da i to krene da se gradi jer mislim da će se jedna dodatna traka dosta brže završiti i spojiti Golubac sa Donjim Milanovcem nego da se pravi brza saobraćajnica od nule.
 
Od sela Miroč pa do Brze Palanke postoji odličan asfaltni put, doduše ne baš širok, nedavno završen u gornjem delu, i ima mesta za širenje.
Prelep kraj !

A tek od B.Palanke do Negotina put može komotno da se rašiiiiiri .
 
Poslednja izmena:
Od sela Miroč pa do Brze Palanke postoji odličan asfaltni put, doduše ne baš širok, nedavno završen u gornjem delu, i ima mesta za širenje.
Prelep kraj !

A tek od B.Palanke do Negotina put može komotno da se rašiiiiiri .
Neka krenu što pre sa radovima. Nikad nisam bio u tom delu Srbije - Negotin, Brza Palanka, Majdanpek, glavni razlog je što sam u fazonu ko će da se cima do tamo, loši putevi i to... ovako sa brzom saobraĉajnicom i 2+2 bilo bi fantastično. I lako bi nam bile dostupne lepote kao što su prerasti Vratne, Miroč, Rajačke pimnice, Mokranjske stene... sve to što je sada cimanje otići iz BG i NS.
 
Ako ti je cimanje otići asfaltnim putem do tamo, svakako će ti biti cimanje da vidiš Ptrerast Vratnu npr, jer imaš lepo da se cimaš od asfalta, sve i da dođeš 2+2.
 
Ako ti je cimanje otići asfaltnim putem do tamo, svakako će ti biti cimanje da vidiš Ptrerast Vratnu npr, jer imaš lepo da se cimaš od asfalta, sve i da dođeš 2+2.
Slažem se, ali ipak je lepše kad veĉi deo puta ne voziš kroz varošice i sela putevima upitnog kvaliteta, već 2+2, pa onda zadnjih 10-20 km nije problem voziti lokalnim putevima. Na to mislim. I nije isto kada ti treba 3-4 sata do Negotina i kad možeš da dođeš za 1.5 sat, na jedno popodne.

Ja se nadam brzom završetku kompletne mreže autoputeva i brzih saobraćajnica pre svega da bi do svake tačke u Srbiji mogli da veći deo puta (jasno mi je da neće moći kompletno) vozimo najmanje u 2+2, lako je posle da zadnjih 10-50 km voziš po lokalnim putevima.

Evo ja volim da odem do Međuvršja, Ovčar Banje i Kablara, i to volim od kada je Miloš veliki gotov, pre toga sam bio u Ovčar banji na nekoj ekskurziji u osnovnoj školi i dokle Miloš veliki nije došao do Čačka i BG-a nije mi padalo na pamet da se cimam Ibarskom i pravim izlet do dole. A sada mi do Međuvršja treba malo preko sat vremena, dok bi Ibarskom trebalo 3 sata, naročito poslednjih godina pre Miloša velikog, kada su gužve bile naročito velike.

Sa završetkom ove brze saobraćajnice ću isto kao i sada do Kablara ili Međuvršja moći da odem na lagan izlet do Negotina ili Kladova. Isto vreme će mi trebati, i isti komoditet vožnje.
 
Nisu loši putevi ni do Majdanpeka ni do Negotina. Za Negotin problematičan je put od Donjeg Milanovca. Onaj od Kladova ili Zaječara su odlični. Za Majdanpek je solidan put. Nisam tu video neke katastrofalne probleme. Fino se može putovati ovim deonicama.

Послато са 23043RP34G помоћу Тапатока
 
Nisu loši putevi ni do Majdanpeka ni do Negotina. Za Negotin problematičan je put od Donjeg Milanovca. Onaj od Kladova ili Zaječara su odlični. Za Majdanpek je solidan put. Nisam tu video neke katastrofalne probleme. Fino se može putovati ovim deonicama.

Послато са 23043RP34G помоћу Тапатока
Ja sam iz tog kraja i sada je u okolini Negotina najgori deo puta Ib 35 od isključenja kod kasarne i Badnjeva ka Brzoj Palanci i dalje ka Kladovu. Konkretno od Negotina do Golubca, Kučeva, Zaječara i Bugarske granice državni putevi su u odličnom stanju, ka Kladovu je dosta lošiji.. Put ka Zaječaru i Knjaževcu je pre par godina renoviran, u isto vreme je odrađeno renoviranje ili kako ga zovu pojačano održavanje Ib33 deonica oko Majdanpeka. Međutim između Majdanpeka i Negotina je renoviranje rađeno u dva dela, u prvom delu je rađeno od Majdanpeka do Klokočevca i u isto vreme obnovljen je manji put od Klokočevca do Mosne tj Donjeg Milanovca. Deo od Klokočevca do ukrštanja sa IB 35 kod Bukova je renoviran zadnji, s'tim da je most preko Jaseničke reke obnovljen ranije.
 
Vrh