Šta je novo?

Brza saobraćajnica Požarevac-Golubac

Ista priča za svaki put koji nije K10… Dosadilo je malo
Zamislite, u delu Evrope van Albanoserbije, pa i u Srbiji (koja je prestala da postoji na toj teritoriji kada je uspostavljena Albanoserbija formalno 2012 a faktički 30.06.2018.), rade, zamislite gluposti, tehnoekonomske analize i studije opravdanosti pre nego što uđu u neki veći projekat. Još veća glupost: železničke stanice zadržavaju u centrima gradova, pa čak ulažu milijarde u tunele i podzemne stanice da voz bude još bliže centru. Još teže da, ako na nekom pravcu ne postoji opravdanost za autoput, da na paralelne puteve premeste poljoprivredna vozila, bicikliste, da putni pojas bude dovoljno širok da zaustavljeno vozilo može da stane maltene bilo gde na čvrstu podlogu van kolovozne trake, da se maksimalno tranzitni putevi preusmere na ivici ili oko naselja, da tamo gde je tranzitni put kroz naselje, do izvršenja neke veće investicije sistemom mera bude ograničena brzina i postoje pešački prelazi sa kamerom koja snima one koji prekoračuju brzinu ili se ne zaustavljaju pešaku i biciklisti, svako levo i desno skretanje sa tranzitnog puta ima traku za levo odnosno desno skretanje... Tu u Evropi ni nemamo srećnih primera, bolje da se ugledamo na Šri Lanku. Šri Lančani tako imaju najsavremenije puteve, Kinezi njihove najvažnije luke i prirodna bogatstva, i svi zadovoljni.
 
Zamislite, u delu Evrope van Albanoserbije, pa i u Srbiji (koja je prestala da postoji na toj teritoriji kada je uspostavljena Albanoserbija formalno 2012 a faktički 30.06.2018.), rade, zamislite gluposti, tehnoekonomske analize i studije opravdanosti pre nego što uđu u neki veći projekat. Još veća glupost: železničke stanice zadržavaju u centrima gradova, pa čak ulažu milijarde u tunele i podzemne stanice da voz bude još bliže centru. Još teže da, ako na nekom pravcu ne postoji opravdanost za autoput, da na paralelne puteve premeste poljoprivredna vozila, bicikliste, da putni pojas bude dovoljno širok da zaustavljeno vozilo može da stane maltene bilo gde na čvrstu podlogu van kolovozne trake, da se maksimalno tranzitni putevi preusmere na ivici ili oko naselja, da tamo gde je tranzitni put kroz naselje, do izvršenja neke veće investicije sistemom mera bude ograničena brzina i postoje pešački prelazi sa kamerom koja snima one koji prekoračuju brzinu ili se ne zaustavljaju pešaku i biciklisti, svako levo i desno skretanje sa tranzitnog puta ima traku za levo odnosno desno skretanje... Tu u Evropi ni nemamo srećnih primera, bolje da se ugledamo na Šri Lanku. Šri Lančani tako imaju najsavremenije puteve, Kinezi njihove najvažnije luke i prirodna bogatstva, i svi zadovoljni.
Prvo mi je pao na pamet ovaj projekat.
 
Могли би љубичевским мостом, али то је већ далеко. Мада не би био први пут да је неко превидео потребе људи
odakle ti da je daleko. to je bukvalno 2 km nizvodno. Inace ovo nije ni pitanje jer je ovde vec zabranjeno saobracanje traktor i sl.
 
odakle ti da je daleko. to je bukvalno 2 km nizvodno. Inace ovo nije ni pitanje jer je ovde vec zabranjeno saobracanje traktor i sl.
јер живим 10-15мин од моста.
Ја сам редовно виђао тракторе када сам ишао на факултет од куће, 2020, па ако није ново правило баш се и не поштује
 
1000071314.jpg
 
Vrh