Vidim gradi se skupi put u retko naseljeni deo Srbije. Koliko vozila na čas se predviđa? Ima li studija opravdanosti.
Ista priča za svaki put koji nije K10… Dosadilo je malo
Vidim gradi se skupi put u retko naseljeni deo Srbije. Koliko vozila na čas se predviđa? Ima li studija opravdanosti.
Zamislite, u delu Evrope van Albanoserbije, pa i u Srbiji (koja je prestala da postoji na toj teritoriji kada je uspostavljena Albanoserbija formalno 2012 a faktički 30.06.2018.), rade, zamislite gluposti, tehnoekonomske analize i studije opravdanosti pre nego što uđu u neki veći projekat. Još veća glupost: železničke stanice zadržavaju u centrima gradova, pa čak ulažu milijarde u tunele i podzemne stanice da voz bude još bliže centru. Još teže da, ako na nekom pravcu ne postoji opravdanost za autoput, da na paralelne puteve premeste poljoprivredna vozila, bicikliste, da putni pojas bude dovoljno širok da zaustavljeno vozilo može da stane maltene bilo gde na čvrstu podlogu van kolovozne trake, da se maksimalno tranzitni putevi preusmere na ivici ili oko naselja, da tamo gde je tranzitni put kroz naselje, do izvršenja neke veće investicije sistemom mera bude ograničena brzina i postoje pešački prelazi sa kamerom koja snima one koji prekoračuju brzinu ili se ne zaustavljaju pešaku i biciklisti, svako levo i desno skretanje sa tranzitnog puta ima traku za levo odnosno desno skretanje... Tu u Evropi ni nemamo srećnih primera, bolje da se ugledamo na Šri Lanku. Šri Lančani tako imaju najsavremenije puteve, Kinezi njihove najvažnije luke i prirodna bogatstva, i svi zadovoljni.Ista priča za svaki put koji nije K10… Dosadilo je malo
Zamislite, u delu Evrope van Albanoserbije, pa i u Srbiji (koja je prestala da postoji na toj teritoriji kada je uspostavljena Albanoserbija formalno 2012 a faktički 30.06.2018.), rade, zamislite gluposti, tehnoekonomske analize i studije opravdanosti pre nego što uđu u neki veći projekat. Još veća glupost: železničke stanice zadržavaju u centrima gradova, pa čak ulažu milijarde u tunele i podzemne stanice da voz bude još bliže centru. Još teže da, ako na nekom pravcu ne postoji opravdanost za autoput, da na paralelne puteve premeste poljoprivredna vozila, bicikliste, da putni pojas bude dovoljno širok da zaustavljeno vozilo može da stane maltene bilo gde na čvrstu podlogu van kolovozne trake, da se maksimalno tranzitni putevi preusmere na ivici ili oko naselja, da tamo gde je tranzitni put kroz naselje, do izvršenja neke veće investicije sistemom mera bude ograničena brzina i postoje pešački prelazi sa kamerom koja snima one koji prekoračuju brzinu ili se ne zaustavljaju pešaku i biciklisti, svako levo i desno skretanje sa tranzitnog puta ima traku za levo odnosno desno skretanje... Tu u Evropi ni nemamo srećnih primera, bolje da se ugledamo na Šri Lanku. Šri Lančani tako imaju najsavremenije puteve, Kinezi njihove najvažnije luke i prirodna bogatstva, i svi zadovoljni.
odakle ti da je daleko. to je bukvalno 2 km nizvodno. Inace ovo nije ni pitanje jer je ovde vec zabranjeno saobracanje traktor i sl.Могли би љубичевским мостом, али то је већ далеко. Мада не би био први пут да је неко превидео потребе људи
јер живим 10-15мин од моста.odakle ti da je daleko. to je bukvalno 2 km nizvodno. Inace ovo nije ni pitanje jer je ovde vec zabranjeno saobracanje traktor i sl.
Preko Paraćina je 100km dalje, a ni tu ne cveta cveće. Na X ima zastoja, a bogami i Pn-Zaječar ima dosta saobraćaja pogotovo prvih dvadesetak kilometara. Tako da mislim da je ipak bolje polako preko Požarevca.... Do Kladova najbolje preko Paraćina. Malo duže ali sa puno manje stresa.
Što ne ideš preko Kučeva i Majdanpeka? Put je u dobrom stanju sem par delova od Požarevca do Kučeva.Ovo će biti super. AL dok ne bude gotovo obilazak oko Požarevca je užas. Navigacija me odvukla 20 km daljom rutom. Do Kladova najbolje preko Paraćina. Malo duže ali sa puno manje stresa.
Išao sam skoro to V. Gradišta. U odlasku sam išao kroz Požarevac a u povratku Bratinac, Trnjane, Salakovac pa oko Požarevca.Preko Salakovca, Makce i uključenje kod Braničeva. Sasvim ok. Kakvo crno Kučevo...ili preko Paraćina naokolo.
Ps osim ako i ovo nisu zatvorili u poslednje 2 nedelje.