StaraMo
Advanced
Nastavak
KraljevoZavršetak Dunavskog koridora do septembra iduće godine
"Predsednik Vlade Srbije Miloš Vučević obišao je radove na postavljanju završnog sloja asfalta na prvoj deonici Dunavskog koridora kod petlje Požarevac, najavivši da će ta brza saobraćajnica biti završena u septembru 2025. godine..."
I onda najava za most preko Dunava:
"...dodajući da se na tome neće stati jer je u planu izgradnja mosta koji će spojiti Belu Crkvu, Banatsku Palanku i Ramsku tvrđavu.
- To će biti najistočniji most u Srbiji koji će povezati naše dve obale na Dunavu i spojiti Južni Banat i Braničevski okrug. Čeka nas i projektovanje auto-puta Beograd-Vršac, a onda i od Vršca ka Beloj Crkvi - najavio je Vučević."
Još neki rokovi
"Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić istakao je da će, umesto prvobitno planiranih 23 kilometra Dunavskog koridora, izuzev mosta preko pruge kod Krsne, do kraja godine biti pušteno 30, a možda i 35 kilomeatara.
- To znači da će do kraja godine Požarevac biti na mreži autoputeva i brzih saobraćajnica, kao što će biti i Loznica, Kraljevo, Valjevo - rekao je Vesić."
Izvor ekapija
Lupeta Sićve,a indikativno je da više ni on ni Antić ne posećuju MoravskiKraljevo
Понекад помислим да је озбиљнији и посвећенији послу који обавља од својих претходника Зоране Михајловић и Томе Моне (као нпр. када је први признао да пут до Мерошине заправо није аутопут), а онда потпуно свjесно изговори овако нешто и све пада у воду. Мислим да овакве изјаве имају једнократну употребу за конкретну микролокацију - јер колико често просјечан Пожаревљанин иде у други дио Србије осим Београда и околних градова - не баш често, па онда нека мисли да до тамо има аутопут или само што није завршен.Lupeta Sićve,a indikativno je da više ni on ni Antić ne posećuju Moravski
Antić je ranije bukvalno svake nedelje blejao tamo a sad
U 50marke... S proleća 25te.Jel zna neko kad se otvara do pozarevaca sabracajnica sa sve 4 trake
Ili dron snimak?
Slazem se ima ovde jos dosta posla - ali nada je tu da to bude do kraja 2024 bez nadvoznjakaNaporno i za gledanje a kamoli za izvodjenje.
Ima ovde još dosta posla i šteta što ovaj nadvožnjak u Maloj Krsni nije ni započet.
Strana ka naplatnoj rampi koja je bliža pruzi još nema zapoćete radove tako da deluje da je do toga. U isto vreme mora da se uradi i ozbiljna rehabilitacija postojećeg nadvožnjaka. Možda im je u planu da pošto završe rad na novom nadvožnjaku odmah krenu da rade na postojećem i samo prebace mašine?Zna li neko zašto nije ni započet nadvožnjak? Eksproprijacija, strujni kablovi, pruga (ne smeju da ometaju železnički saobraćaj)…?