Šta je novo?

Brza saobraćajnica Požarevac-Golubac

Završetak Dunavskog koridora do septembra iduće godine​

"Predsednik Vlade Srbije Miloš Vučević obišao je radove na postavljanju završnog sloja asfalta na prvoj deonici Dunavskog koridora kod petlje Požarevac, najavivši da će ta brza saobraćajnica biti završena u septembru 2025. godine..."


I onda najava za most preko Dunava:
"...dodajući da se na tome neće stati jer je u planu izgradnja mosta koji će spojiti Belu Crkvu, Banatsku Palanku i Ramsku tvrđavu.
- To će biti najistočniji most u Srbiji koji će povezati naše dve obale na Dunavu i spojiti Južni Banat i Braničevski okrug. Čeka nas i projektovanje auto-puta Beograd-Vršac, a onda i od Vršca ka Beloj Crkvi - najavio je Vučević."

Još neki rokovi
"Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić istakao je da će, umesto prvobitno planiranih 23 kilometra Dunavskog koridora, izuzev mosta preko pruge kod Krsne, do kraja godine biti pušteno 30, a možda i 35 kilomeatara.
- To znači da će do kraja godine Požarevac biti na mreži autoputeva i brzih saobraćajnica, kao što će biti i Loznica, Kraljevo, Valjevo - rekao je Vesić."

Izvor
ekapija
 

Završetak Dunavskog koridora do septembra iduće godine​

"Predsednik Vlade Srbije Miloš Vučević obišao je radove na postavljanju završnog sloja asfalta na prvoj deonici Dunavskog koridora kod petlje Požarevac, najavivši da će ta brza saobraćajnica biti završena u septembru 2025. godine..."


I onda najava za most preko Dunava:
"...dodajući da se na tome neće stati jer je u planu izgradnja mosta koji će spojiti Belu Crkvu, Banatsku Palanku i Ramsku tvrđavu.
- To će biti najistočniji most u Srbiji koji će povezati naše dve obale na Dunavu i spojiti Južni Banat i Braničevski okrug. Čeka nas i projektovanje auto-puta Beograd-Vršac, a onda i od Vršca ka Beloj Crkvi - najavio je Vučević."

Još neki rokovi
"Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić istakao je da će, umesto prvobitno planiranih 23 kilometra Dunavskog koridora, izuzev mosta preko pruge kod Krsne, do kraja godine biti pušteno 30, a možda i 35 kilomeatara.
- To znači da će do kraja godine Požarevac biti na mreži autoputeva i brzih saobraćajnica, kao što će biti i Loznica, Kraljevo, Valjevo - rekao je Vesić."

Izvor
ekapija
Kraljevo 😂
 
Lupeta Sićve,a indikativno je da više ni on ni Antić ne posećuju Moravski
Antić je ranije bukvalno svake nedelje blejao tamo a sad 🤔
Понекад помислим да је озбиљнији и посвећенији послу који обавља од својих претходника Зоране Михајловић и Томе Моне (као нпр. када је први признао да пут до Мерошине заправо није аутопут), а онда потпуно свjесно изговори овако нешто и све пада у воду. Мислим да овакве изјаве имају једнократну употребу за конкретну микролокацију - јер колико често просјечан Пожаревљанин иде у други дио Србије осим Београда и околних градова - не баш често, па онда нека мисли да до тамо има аутопут или само што није завршен.
 
Vidimo da na deonici Kurjače - Popovac/Đurakovo predstoje ozbiljni radovi
koji će, pretpostavljam, diktirati finalizaciju celog projekta.
 
Jel zna neko kad se otvara do pozarevaca sabracajnica sa sve 4 trake

Ili dron snimak?
 
Naporno i za gledanje a kamoli za izvodjenje.

Ima ovde još dosta posla i šteta što ovaj nadvožnjak u Maloj Krsni nije ni započet.

Slazem se ima ovde jos dosta posla - ali nada je tu da to bude do kraja 2024 bez nadvoznjaka 😅

Steta sto snimak nije isao do samom Golubca jer je tamo dosta radova/posla a i ta deonica od Velkiog Gradista do Golubca je planirana za otvatanje do kraja 2024.

No ajde videcemo…
 
Sve sve ali zaista velika šteta za nadvožnjak kod Male Krsne. Bukvalno samo to fali da bi plepo povezali Požarevac sa autoputem. Ovako će da urade bez toga i da se hvale kako su povezali. Značiće te duple trake svakako ali baš nekako ostaje gorko u grlu kad se vidi to jedno suženje, na inače lepoj trasi (kružne tokove ću zanemariti u ovom trenutku)

Zna li neko zašto nije ni započet nadvožnjak? Eksproprijacija, strujni kablovi, pruga (ne smeju da ometaju železnički saobraćaj)…?
 
Zna li neko zašto nije ni započet nadvožnjak? Eksproprijacija, strujni kablovi, pruga (ne smeju da ometaju železnički saobraćaj)…?
Strana ka naplatnoj rampi koja je bliža pruzi još nema zapoćete radove tako da deluje da je do toga. U isto vreme mora da se uradi i ozbiljna rehabilitacija postojećeg nadvožnjaka. Možda im je u planu da pošto završe rad na novom nadvožnjaku odmah krenu da rade na postojećem i samo prebace mašine?
 
Kada se završe oba mosta preko Morave kako je zamišljeno da poljoprivredne mašine prelaze sa jedne na drugu stranu? S obzirom da će to onda biti brza saobraćajnica i da će po zakonu to biti zabranjeno. A sigurno je nemali broj lokalaca koji imaju zemlju sa druge strane reke.
 
Могли би љубичевским мостом, али то је већ далеко. Мада не би био први пут да је неко превидео потребе људи
 

Evo jos jednog snimka od @BeogradCREATIVE - most skoro pa zavrsen.

ALI JAKO ZANIMLJIVO PITANJE KAKO CE nasi poljoprivednici preci Moravu....
 
Očekivao bih još jedan manji most pored, u nastavku ove paralelne saobraćajnice koju su asfaltirali do skoro pred reku, ali nema ni naznaka o takvim radovima.
 
Juče sam prošao, nadvožnjak kod Male Krsne nije ni počet. Ostalo, do pred PO obilaznicu, je nekoliko meseci (ovim tempom) od završetka. Po slobodnoj proceni.
 
Vidim gradi se skupi put u retko naseljeni deo Srbije. Koliko vozila na čas se predviđa? Ima li studija opravdanosti, i upoređivanje sa varijantama ne radi ništa, i uradi malo (rekonstrukcije na postojećim drumovima najviše u zonama raskrsnica, ublažavanje nekih krivina, obilaznice oko nekih naselja i slično).

Ako je do međunarodne veze sa Rumunijom, logičnije je preko Paraćina i Zaječara unaprediti put, koji obezbeđuje bezkarpatsku vezu Rumunije sa Italijom po nekim standardima, sa samo 400 metara vidokim prevojem. Đerdap je krivudav, strm, radovi su skupi, a pitanje je i zaštite specifičnog ekološkog i kulturno-istorijskog područja.
 
Vrh