Šta je novo?

Brza saobraćajnica Požarevac-Golubac

Имаш и насељена места тамо, није цео простор без некретнина. Не знам колико кошта кућа у Доњем Милановцу, али сам сигуран да ће да поскупи.
Nisi odavno prolazio....Golubac(više) i Milanovac (manje) se uveliko grade. Covid apartmanski boom. Cene su vec poskočile.
Na drugu stranu....vikend naselje Vinci. Bilo je kuća sa zemljom za par hiljada jura, ali više ne. Već neko vreme.
 
Ух. Написао у третходним порукама коју су потенцијали: Дунав - основни, Рам, Голубачки град, НП Ђердап (Мироч планина наравно), Лепенски Вир, Виминацијум (и да налази се поред копа и свакако без тог копа не бисмо открили доста ствари које су откривене).
...
Ok ima "potencijala".

Znam i poznajem dobro taj kraj do Golubca. Kampovao sam sa taksistima na Srebrnom jezeru, vozio biciklu odatle do Rama i Gradišta (do koga sam išao i pešaka), navigao po Dunavu do Golubca. Vikendice na jezeru i Vinci. Pecao u žabokrečini na obali, vadio druga iz nje u pijanstvu... Viminacijum više puta, a odlaske u Požarevac da ne brojim.

Nije pitanje da li ima "potencijala" već koliki je. Za brzi put je neki minimum 7.000/vozila na dan da bi imao ekonomsku logiku. U redu neko će reći da ima deonica i autoputeva koji imaju manje, ali je to druga priča.
Moja poenta je da je, valjda, logično da se prvo grade deonice koje već sada imaju toliko ili više saobraćaja, pa tek onda ove.
Ali kod nas predsednik crta pruge i puteve na svojoj digitalnoj kineskoj tabli, a ne struka.
Neka naprave sve te puteve koje su naumili, meni je milo. Ako premotaš par stranica videćeš i moju reportažu sa gradilišta od 1.5.2023.
Ali i kad sve završe ostaće preko 200km puteva, često i B1 reda, koji imaju ozbiljan i stalan saobraćaj, a samo se krpe. Ili koridor X koji od Novog sada do Požarevačke rampe jednostavno ne može više da izdrži saobraćaj i svakodnevno se dešavaju sudari.

Čitava Crna gora sa svim svojim potencijalom kako turističkim tako i rodbinskim, a u poslednje vreme i sve više poslovnim je ispod granice opravdanosti izgradnje autoputa od Požege na jug. To odgovorno tvrdim.

Do Požarevca odavno ima potrebe za motoputem (kao i za boljom rampom na X) do jezera ajde i to mada je moglo i 1+1, ali dalje do Golubca apsolutno mi ne ulazi u glavu. Taj put je stalno prazan, tek po neko vozilo.
 
Lepo napisah po POSLEDNJEM popisu.

Inače najbolje je da se ništa ne gradi !
Zaključujem diskusiju, sa moje strane.
Ne razumem. Pa po poslednjem popisu ima 80.000 stanovnika plus Požarevac (jer u svakom slučaju za Požarevac je trebalo da se gradi pre 20 godina, deonica ima jedan od najveći prosek broja vozila u zemlji).
Slučajno mi ostalo 1991.godina.Mislio sam na 2022.
 
Имаш и насељена места тамо, није цео простор без некретнина. Не знам колико кошта кућа у Доњем Милановцу, али сам сигуран да ће да поскупи.
Zona od Golupca do skoro Kladova je nacionalni park. Za sve objekte dozvolu izdaje Ministarstvo. Što znači pakao za one koje hoce da grade bilo sta. Ne gradi se nista. Na data.stat.gov.rs imas podatke za sve gradevinske dozvole izdate i vrednost radova. Od 2019.do 2023.za Majdanpek (koji obuhvata mnogo vise nego deo NP) izdato je dozvola za 4840 m2 za objekte sa jednim stanom i 288 m2 sa tri i više stana.
Hoteli 0 m2, restorani i barovi 0 m2, ostali objekti za smeštaj 0 m2.
Za Golubac malo teže jer samo dva sela ulaze u NP i gradnja nema veze sa turizmom. Ali i s obzirom na ovo izdate su dozvole za
429 m2 restorana, 624 m2 za dogradnu hotela/motela, ostale zgrade za smeštaj 0 m2, 6320 m2 za stambene zgrade sa jexnim stanom,
 
Poslednja izmena:
Isteklo mi vreme za editovanje poruke, šta sam hteo da dodam:

I zar tih 300.000+ ljudi nema pravo da INTERNO komunicira dobrim saobraćajnicama,
već da se sve svodi na ispunjavanje hirova beograđana i njima sličnim ?
Beograđanima ne treba pa ne treba ni ostatku Srbije.
Šta će njima novi putevi. Bezveze bacanje para.
Odgovirio na stariju poruku. Kojih 300.000+ . Mislim da ostatak Srbije nije svestan demografske katastrofe u istočnoj Srbiji.
Sem Požarevca trenutno gravirira samo 80.000 ljudi, pri čemu prema projekcijama za 20 god br.stanovnika će da padne za 50 %
I to govorim u slučaju da Srbija ne uđe u EU ili se stanovništvo ne bude snašlo da uzme EU drž, jer u tom slučaju tek sledi kataklizma.
Po prostornom planu Srbije ukoliko bi Srbija ušla u EU pa bi bio
Braničevo 80.000 (od toga 55.000 Požarevac)
Borski 60.000
Zaječarski 63.000
Screenshot_20240323_105129_Adobe Acrobat.jpg
 
Kolko kosta ? :D

Bilo bi zaista vreme i interesantno videti kako napreduju radovi posle Pozarevca, jer je tamo teren drugaciji.
Ovo od naplatne rampe do Pozarevca sama ravnica, nije ni cudno sto tako brzo napreduju - osim mosta preko Morave.

Tako daa ajde neki dron nesto ljudi - moj se na zalost srusio pre par nedelja :ROFLMAO:
Jedna ekipa iz Velikog Gradišta dala je poundu za snimanje cele trase - 24.000 dinara.
 
edit & PS: Za rumunsku klopu čvrsto stojim da je dve klase iza naše ponude, čak i na fensi mestima, 1 na 1 :) . Čak i Vlaška klopa nekako je bolja na desnoj obali Dunava :)
Ma gde bre, to nije za poređenje. Evo ni Michelin vodič nema Rumuniju, tako da mi šijemo Rumune uzduž i popreko, fensi mesta da ne spominjem.

Nemoj da nam je teško da priznamo da smo bolji od nekoga, kada jeste tako.
 
Od Rumunije svakako bolji nismo. Ako si iz it sveta, ne moraš dalje da ideš od toga.

U svakom realnom statističkom pokazatelju smo iza. O perspektivama na žalost i da ne govorim. Rumunija polako završava ili je vec i završila tranziciju. Već je napredovala koracima od 7 milja, a tek će da poleti. Mi smo tu gde smo, beznadežno zaglavljeni u tranzicionom danu mrmota, prvenstveno u glavama, puni iluzija i bez sposobnosti da sebi pronađemo mesto u vremenu danas i svetu danas.

Što se klope tiče, ne znam odakle ti ideja da je Mišlen tu merilo za bilo šta, osim kao porez birtijama usmerenim na snobove, tj. bar one sa manjkom izgrađenog ukusa, a viškom nesigurnosti, kojima je potrebno da im neko kaže čime da budu oduševljeni... :)

Pravi šmekeri znaju sami šta valja, zapamti šta ti čika kaže ;)
 
Od Rumunije svakako bolji nismo. Ako si iz it sveta, ne moraš dalje da ideš od toga.

U svakom realnom statističkom pokazatelju smo iza. O perspektivama na žalost i da ne govorim. Rumunija polako završava ili je vec i završila tranziciju. Već je napredovala koracima od 7 milja, a tek će da poleti. Mi smo tu gde smo, beznadežno zaglavljeni u tranzicionom danu mrmota, prvenstveno u glavama, puni iluzija i bez sposobnosti da sebi pronađemo mesto u vremenu danas i svetu danas.

Što se klope tiče, ne znam odakle ti ideja da je Mišlen tu merilo za bilo šta, osim kao porez birtijama usmerenim na snobove, tj. bar one sa manjkom izgrađenog ukusa, a viškom nesigurnosti, kojima je potrebno da im neko kaže čime da budu oduševljeni... :)

Pravi šmekeri znaju sami šta valja, zapamti šta ti čika kaže ;)
Mogu da ti kažem za si za sve u pravu sem za hranu. Rumuni ko da nisu videli hranu pre kad god snimaju blogove iz Srbije 70% pričaju o hrani. Inače dobar deo njih i dolazi u Kladovo i okolna mesta upravo zbog pljeskavica i roštilja (mada i oni imaju ćevape). Što je mislim u oba slučajeva daleko od Mišelinovih zvezdica.
 
Баш сам одгледао овај Владов снимак. Прво што пада у очи да надвожњак нису још ни започели...а кад ће не знамо!
 
Prošao danas...još neko vreme ćemo se truckati starim putem (koji je u sve lošijem stanju) i čežnjivo gledati delove što se crne pod novim asfaltom.
Priznajem, nisam pogledao projekat, ali me danas zbunilo neko trasiranje sa desne strane (smer ka PO).

PS Kako 2.5 godina prodje ko dlanom o dlan.
 
Prošao danas...još neko vreme ćemo se truckati starim putem (koji je u sve lošijem stanju) i čežnjivo gledati delove što se crne pod novim asfaltom.
Priznajem, nisam pogledao projekat, ali me danas zbunilo neko trasiranje sa desne strane (smer ka PO).

PS Kako 2.5 godina prodje ko dlanom o dlan.
Има неколико паралелних улица са овим путем и све оне се на крају уливају у обилазницу на најближем кружном току. Колко капирам то је да не би свако мало неко улазио на пут било где, већ да колко толко постоје делови пута на којима нема уливања.
 
Има неколико паралелних улица са овим путем и све оне се на крају уливају у обилазницу на најближем кружном току. Колко капирам то је да не би свако мало неко улазио на пут било где, већ да колко толко постоје делови пута на којима нема уливања.
"Javljaju" mi se traktori na kružnim tokovima!
 
Proširivati postojeći put na 2+2 a zatim dodavati paralelne servisne saobraćajnice zaista nema smisla. Pametnije je da cela trasa bude potpuno nova.
 
Pošto je izvor kredibilan, onda ajde videćemo?

Koliko puta neko, iz razloga sticanja političke koristi, treba da nas slaže, pa da ga otpisemo kao izvor i ne učestvujemo u širenju očiglednih dezinformacija? 3x, 5x,17x,nikad?
 
Vrh