Šta je novo?

Brankov most

Шапићева ренесанса аутомобилског урбанизма из 1970. победила Весићеву ретрица-калдрмица-инстаграм естетику. Функционалност поражена у оба случаја.
...Siniša Mali na čelu svih.

Presipaju iz šupljeg u prazno čitavu deceniju jedni te isti skakavci. Čestitam, beeeeeli graaaade (glas Rade Đuričin).

Mongolska okupacija bi više koristi donela.
 
Сам избор Малог Синише је био прва погубна тачка где се потонуло довољно у муљ код излива канализације. Овде сад имамо само сукобљавање две естетике, асфалтне и калдрмашке.
 
Сам избор Малог Синише је био прва погубна тачка где се потонуло довољно у муљ код излива канализације. Овде сад имамо само сукобљавање две естетике, асфалтне и калдрмашке.

Bio bi fazon da Šapić otvori portal Asfalt.rs, u inat Vesićevoj Kaldrma.rs
 
Шта ће бити са бициклистичком стазом?

(реторичко питање)
 
Rekao bih da ukinuta zuta traka na šinama, sve do Beton hale. Ima dve bele pune linije na sredini sada, ne sećam se da ih je bilo ranije.
 
Koliko ne šljive tramvaj ispod mosta, to je strašno. Jutros stao da snimim radove na novom skretanju u Karađorđevu, i dva tramvaja su morala da koče i pored toga što su zvonili jer ih kamion i kombi nisu hteli pustiti (na kraju su ih pustili)

IMG_2063.jpeg
IMG_2062.jpeg
IMG_2061.jpeg
IMG_2060.jpeg
IMG_2059.jpeg
 
Ovo za blokiranje tramvaja sam ostao zatečen u Tadeuša Košćuška na ulazu u parking kod Zoo vrta da su uredno tri automobila stala na šine i čekaju da se oslobodi mesto na punom parkingu i dva tramvaja stoje...

PS. ispade da više nije Tadeuša Košćuška već Pijaron de Mondezira :D
 
1717486991681.png


Ово решење је застрашујуће лоше и небезбедно.
Беше ми имамо Инжењерску комору која може да одузме лиценцу за пројектовање?

Још луђе је што ови који дођу из правца Геозавода круже до Карађорђеве око стуба моста, а онда се сто метара касније при преласку шина укрштају, под крајње неповољним углом, са трамвајима, али и са колима која долазе са моста. То је нова црна тачка у граду.
Пакао.
 
Dobar bilans ukidanja skretanja u Pop Lukinu, dve ukinute žute trake sa već lepim rešenjima gore navedenim.

Kao što je i naveo Pantograf, ima da bude veselo kada se ovi što nastave ispod mosta se ukrste sa onima što kruže, to neće funkcionisati ni 2-3 dana kako treba.

Ali Šapke sredio brži put do svoje kuće, još raja glasa za njega, boli ga tuki realno. 😄
Da je znao da je narod ovoliko glup, verujem da bi i ranije otišao u SNS..
 
На све то, треба додати и феноменално пројективану Карађорђеву улицу, где је предвиђено 5 паркинг места за 10+ туристичких аутобуса.
20240604_075435.jpg

20240604_075446.jpg

20240604_075451.jpg

Ускоро следи велика дереконструкција ове улице!
 
Сад ће доктор Шапић по свом познатом рецепту и ту да дода по још две коловозне траке на терет зеленила. Ах тај силазак града на реке.
 
Pogledajte prilog 200558

Ово решење је застрашујуће лоше и небезбедно.
Беше ми имамо Инжењерску комору која може да одузме лиценцу за пројектовање?

Још луђе је што ови који дођу из правца Геозавода круже до Карађорђеве око стуба моста, а онда се сто метара касније при преласку шина укрштају, под крајње неповољним углом, са трамвајима, али и са колима која долазе са моста. То је нова црна тачка у граду.
Пакао.

Svaki dan prolazim ovim delom grada ka Nbg i nazad, ovo što sad rade je veoma opasno ako ne omoguće da vozila koja dolaze iz Karadjordjeve takodje mogu da produže pravo. Kad prave već papazjaniju nek urade do kraja posao a ne na pola. Drugo, ove kocke u delu gde se ulivaju automobili nakon stuba mosta u smeru ka Kalemegdanu su toliko propale da bukvalno ko malo brže prodje u najavi ostaje bez gume/točka. Kocke su se ispostavile kao mega promašaj (same po sebi nisu morale biti ali su kvalitet njihove ugradnje i verovatno dnevna količina saobraćaja učinili svoje) i jedino normalno rešenje je da ih skinu celom dužinom pošto bukvalno ljudima uništavaju pokretnu imovinu.

Ceo ovaj deo grada oko Savamale je u velikom problemu, frekvencija saobraćaja je znatno povećana zadnjih godina, na kružnom toku se prave neverovatne gužve i ujutru i popodne (i to sve bez semafora sa Crnogorskom, kad on radi sve ide još sporije), asfalt i deo oko šina je na celom potezu propao u potpunosti, Braće Krsmanović i Travnička takodje, ne znam da li izgleda jadnije i nereprezentativnije ili nefunkcionalnije (imajući u vidu kakva klijentela dolazi u Geozavod i BNV, uključujući nekad i državnike) i uopšte mi nije jasno da sve ove godine nikome nije palo na pamet da bar tih par stotina metara asfalta u okolnim ulicama presvuku da liči na nešto, ili ne daj bože nađu način da malo odčepe protok saobraćaja u ovom delu, ovako kao da se iz favele direktno ulazi u neku paralelnu realnost u BNV gde su ulice sve pod konac, savršen asfalt, savršene kocke, itd...
 
Ово је грђење већ накарадног плана. Пропуштена је прилика да се цела трамвајска пруга пребаци ближе реци да нема никаквих укрштања са друмским возилима од Браће Крсмановић до паркинга код Бетон хале, и све то због инстаграм естетике. Сада ће том саобраћајном богаљу да вежу и ону здраву ногу коју има.
 
Morali bi da kocke zamene asfaltom bar u segmentima pošto ono sada zaista ne liči ninašta, a i kako reče Diego uništavaju kola samo tako... Doduše najgori je prelaz preko šina na kraju okretnice kod ulaska na parking koji i nije deo ovoga.
 
Što duže bude bila ta kocka, makar će tramvaj funkcionisati nezavisnije od ostalog saobraćaja, jer će vozači zaobilaziti bašticu, ali ne sumnjam da će kaldrmu.rs zameniti asfalt.rs.

Dugoročno gledano, Došljak je u pravu.
 
Vrh