Veliki broj vozača u Srbiji ne treba da ima vozačku odnosno treba opet da polaže, to stoji. Ali stoji i da su same saobraćajnice ispod svakog nivoa i faktor mnogih udesa i prekrašaja. Skarabudžene trake ispod dozvoljenih širina, zbunjujući znakovi, nepregledne raskrsnice od objekata, zatim nepreglednost od divljeg parkiranja (uz pešački), rupe, izbledela horizontalna ili pokradena (ili otpala) vertikalna signalizacija, nebulozni režimi kretanja i skretanja u mnogim ulicama, razne dozvoljene distrakcije (recimo blještave reklame uz semafore), izmene na ulicama i svašta nešto. Što rekoh negde na nekoj temi, da se pusti 100 instruktora vožnje, pandura i veštaka za bezbednost da pod kamerama odvozaju rutu od Zemuna do Medakovića (ne koristeći autoput), pitanje je da li bi njih 5 prošlo bez ijednog prekršaja ili konfliktne situacije.
Inače, Mića Vujanić sa Saobraćajnog faksa i veštak je jednom na TVu objasnio kako on skroz legalno ostavlja svoj džip na iscrtanom ostrvu iznad kružnog toka kod Ljutice Bogdana, jer "koristi rupu u sistemu i zakonu". Ja se naravno ne slažem sa time i osuđujem to. A on i inače važi za smrada i licemera među kolegama. Ali to što on radi i zakonski mu se može to je pokazatelj koliko su ovde, pored vozača, i zakoni, propisi i uređenja saobraćajnica nedovršeni i naopaki.