Šta je novo?

Brankov most

Изгледа као прекинута, да је остала до пешачког.
 
I kada se vraćaju da popločaju rupe uz ivičnjak? Trebali su bar sive ivičnjake da stave, da se manje primeti budževina.
 
Отворити тему Деконструкција Карађорђеве улице.

А може и читава секција на форуму где бисмо пратили теме у вези са укидањем, уништавањем, затварањем или пропадањем јавне инфраструктуре.

Ukinuta biciklistička staza jbt.
Тај фртаљ бици стазе је био јако битан и омогућавао је везу са моста директно на савску обалу. Не могу да верујем да причам о њој у прошлом времену. Користим је буквално сваки трећи дан. Наставићу да је користим заправо. Биће мало опасније но, живот достојан човека је овде вазда био изазов.
 
Pušten novi režim.


Mnogi već sada idu ovako - čekamo prvi sudar, a može neko i neki snimak sa druge strane da okači.

Pogledajte prilog 200746
Cenim da ce ova uokvirena bela povrsina biti omiljen parking raznim baticama dok bleje u mobilni u kaficu, sisajuci plasticnu kasicicu od produzenog espresa sa mlekom popijenog pre sat vremena. Smisao zivota uobicajenog srbadijskog babuna.
 
vidim da je zabranjeno pravo zar ne? posto na ovom poslednjom snimku voze pravo ko budale
 
vidim da je zabranjeno pravo zar ne? posto na ovom poslednjom snimku voze pravo ko budale

Bilo je zabranjeno, ali kapiram da više nije, na fotki odozgo se ne vidi bilo kakav znak (koji je bio za zabranu kretanja u tom smeru). Nema više svrhe braniti pravo iz Karadjordjeve kad su već otvorili taj potez za saobraćaj, trebalo bi da sada iz Karadjordjeve bude obavezno pravo ili desno, nema više potrebe za levim skretanjem tu. Logično bi bilo i da sada otvore i levu traku gde su šine i omoguće pravo iz nje, a da se iz postojeće trake može samo desno, to je jedini način da ovaj deo odčepe i ubrzaju saobraćaj (nije da se šine već ne koriste i u drugim delovima grada regularno za saobraćaj). Ako to zaista i bude plan onda bi morali da presvuku asfalt na parčetu od kružnog toga kod Geozavoda do mosta, prvenstveno deo gde su šine jer je tu krater do kratera. Ono što će biti problem je što će u praksi iz smera Ekonomskog faksa ljudi ići pravo kroz kruži tok (što mnogi rade i sada) pa će kružni izgubiti i to malo smisla.

Ostaje pitanje šta smeraju sa vozilima koja dolaze od beton hale i idu ka mostu - da li će dolaziti i dalje do ukrštanja sa Karadjordjevom ili će možda njih usmerili na Braće Krsmanović i Travničku (u tom slučaju više ne bi bilo potrebe uopšte za semaforom na toj raskrsnici, a to bi imalo smisla samo ako otvore obe trake u Karadjordjevoj i odčepe je, plus presvuku pomenute 2 ulice konačno novim asfaltom). Mada je kružni tok i dalje problematičan i sporo-protočan, sa povećanim bojem vozila iz centra biće još veća havarija u toj tački.
 
ja vise pitam, jer po saobracajnim znacima na putu ne postoji traka za pravo
 
IMG-20240606-WA0014.jpeg

Stazu bici su prekinuli mozda ce koplet da je ukinu
IMG-20240606-WA0012.jpeg

IMG-20240606-WA0010.jpeg
 
Degradacija se nastavlja. Zar nisu mogli lepo ivičnjakom da ograde ovaj prostor što je sada oivičen samo ovim belim linijama, i da zatim taj prostor bude pretvoren u bašticu sa zelenilom, dok bi biciklistička staza prolazila pored? Izgledalo bi daleko humanije.
Plato ispod mosta totalno zapušten.
Rešetke odvoda u Karađorđevoj zapušene, lepo raste trava iz odvoda, ali zato kod okretnice nema trave već su auti upropastili travnjak.
Biciklistička staza na Savskom šetalištu postala autoput, staza u Karađorđevoj postala parking.
Parking na uglu Karađorđeve i Crnogorske izgleda katastrofalno neuredno. Da li je to uopšte legalan parking?
Gde je spomenik Dijani Budisavljević? Postament je odavno spreman.
 
Potpuno je iluzorno očekivati bilo kakva funkcionalna i estetski prihvatljiva rešenja od sadašnje (i pređašnje) žgadije na vlasti, tu očigledno postoje drugi etaloni u mozgu
 
da li se neko dotakao ranije teme "češljeva" na brankovom mostu? onde se vise ne isplati voziti se autobusom jer ako sednes ostaćeš bez kičme, a ako stojiš iskočićes kroz prozor ili krov.
pričam o onom spuštanju ka semaforu i stanici "brankov most" u smeru ka gradu.
 
Sinoć gledao tamo ovo novo skretanje. Od tipa 10ak automobila, jedno 4 su otišla preko nacrtanog ostrva pravo umesto skrene desno. Pa jel toliko teško da se shvati gde treba da se vozi?
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: Aes
da li se neko dotakao ranije teme "češljeva" na brankovom mostu? onde se vise ne isplati voziti se autobusom jer ako sednes ostaćeš bez kičme, a ako stojiš iskočićes kroz prozor ili krov.
pričam o onom spuštanju ka semaforu i stanici "brankov most" u smeru ka gradu.
Zapravo kolima se ne isplati, jer razvalis auto ako ides brze od 20 na cesljevima. Bolje autobusom preko Brankovog.
 
pa u svakom slučaju se ne isplati...ali moraćeš nekako preći most osim peške ako živiš dalje od 1km od njega.
 
Sinoć gledao tamo ovo novo skretanje. Od tipa 10ak automobila, jedno 4 su otišla preko nacrtanog ostrva pravo umesto skrene desno. Pa jel toliko teško da se shvati gde treba da se vozi?
Otprilike je to procenat vozača u Srbiji koji su vozačku dozvolu dobili na mufte što se vidi u svakodnevnom saobraćaju, ne poznaju ni osnovne saobraćajne znake i signalizaciju
Samo potplati koga treba i teraj
 
Veliki broj vozača u Srbiji ne treba da ima vozačku odnosno treba opet da polaže, to stoji. Ali stoji i da su same saobraćajnice ispod svakog nivoa i faktor mnogih udesa i prekrašaja. Skarabudžene trake ispod dozvoljenih širina, zbunjujući znakovi, nepregledne raskrsnice od objekata, zatim nepreglednost od divljeg parkiranja (uz pešački), rupe, izbledela horizontalna ili pokradena (ili otpala) vertikalna signalizacija, nebulozni režimi kretanja i skretanja u mnogim ulicama, razne dozvoljene distrakcije (recimo blještave reklame uz semafore), izmene na ulicama i svašta nešto. Što rekoh negde na nekoj temi, da se pusti 100 instruktora vožnje, pandura i veštaka za bezbednost da pod kamerama odvozaju rutu od Zemuna do Medakovića (ne koristeći autoput), pitanje je da li bi njih 5 prošlo bez ijednog prekršaja ili konfliktne situacije.


Inače, Mića Vujanić sa Saobraćajnog faksa i veštak je jednom na TVu objasnio kako on skroz legalno ostavlja svoj džip na iscrtanom ostrvu iznad kružnog toka kod Ljutice Bogdana, jer "koristi rupu u sistemu i zakonu". Ja se naravno ne slažem sa time i osuđujem to. A on i inače važi za smrada i licemera među kolegama. Ali to što on radi i zakonski mu se može to je pokazatelj koliko su ovde, pored vozača, i zakoni, propisi i uređenja saobraćajnica nedovršeni i naopaki.
 
Poslednja izmena:
Vrh