Šta je novo?

Brankov most

Uveli su da se iz Crnogorske u Karađođevu sada može skrenuti tamo gde prolaze tramvaji. Takođe skidaju ploče sa platoa ispod mosta, ogradjujem se ali mislim da će tu da prošire ulicu radi lakšeg skretanja.Opet dokaz nestručnog kadra našeg lepog grada. Svaka rekonstrukcija biva još gora nego ranije i narednih godina se sve krpi i budži.
IMG_20240531_182034.jpg
 
Uveli su da se iz Crnogorske u Karađođevu sada može skrenuti tamo gde prolaze tramvaji. Takođe skidaju ploče sa platoa ispod mosta, ogradjujem se ali mislim da će tu da prošire ulicu radi lakšeg skretanja.Opet dokaz nestručnog kadra našeg lepog grada. Svaka rekonstrukcija biva još gora nego ranije i narednih godina se sve krpi i budži.
Takođe da kaže a da nisam rekao, ta kocka na šinama
Takođe da kažem da ne bude nisam rekao. Ta kocka na šinama za par meseci ode u propast, biće gore nego ona na trgu. Jedina dobra stvar, bar će automehaničari imati posla 😂
 
Прошао сам туда. Па оно је живи пиш.

Нема везе - рађене су анализе и мост је проточнији. Све је како треба, и може само још боље да буде.

Едит: Обзиром да је мост проточнији, имао сам и више времена да проведем на њему, и уживам у том протицању!
 
Poslednja izmena:
Uveli su da se iz Crnogorske u Karađođevu sada može skrenuti tamo gde prolaze tramvaji. Takođe skidaju ploče sa platoa ispod mosta, ogradjujem se ali mislim da će tu da prošire ulicu radi lakšeg skretanja.Opet dokaz nestručnog kadra našeg lepog grada. Svaka rekonstrukcija biva još gora nego ranije i narednih godina se sve krpi i budži.
 
Uveli su da se iz Crnogorske u Karađođevu sada može skrenuti tamo gde prolaze tramvaji. Takođe skidaju ploče sa platoa ispod mosta, ogradjujem se ali mislim da će tu da prošire ulicu radi lakšeg skretanja.Opet dokaz nestručnog kadra našeg lepog grada. Svaka rekonstrukcija biva još gora nego ranije i narednih godina se sve krpi i budži.
Pogledajte prilog 200191
A sve zbog jedne ideje koju podržava samo autor te ideje, pretvaranje Parske ulice u pešačku.
 
Uveli su da se iz Crnogorske u Karađođevu sada može skrenuti tamo gde prolaze tramvaji. Takođe skidaju ploče sa platoa ispod mosta, ogradjujem se ali mislim da će tu da prošire ulicu radi lakšeg skretanja.Opet dokaz nestručnog kadra našeg lepog grada. Svaka rekonstrukcija biva još gora nego ranije i narednih godina se sve krpi i budži.
Pogledajte prilog 200191
Nije da "može" već da "mora". Pri tom naravno gomila ide po navici pravo ipak.

PS Pri tom skretanje desno seče biciklističku stazu, al ko j.. bicikliste.
 
Čekaj, sada će automobili da masovno prelaze preko kocki, kada skrenu desno? Sledeća posledica: propadanje kamenih kocki.

A tek - betonski stubići u Bulevaru vojvode Bojovića... pa nisu ranije stavljani stari drveni pragovi bez razloga.
Neće ni jedan plitko ukopan stub da zaustavi automobil, njegova funkcija je da upozori vozača, da spreči parkiranje i da ne odudara od ambijenta.
I onda Gangula vadi rustične drvene pragove i stavlja - betonske stubiće.


Kakav mamlaz.
 
Radovi u toku. Nisam samo shvatio da li ce oni koji dolaze Karadjordjevom iz pravca Ekonomskog fakulteta moći da idu pravo ispod mosta ili će to biti samo za automobile koji silaze s mosta

Po meni je suvišna žuta traka u Karađorđevoj s obzirom koliko malo tramvaja prolazi. Takodje sam primetio da se saobracaj brze odvija kad semafor ne radi na raskrsnici ispod mosta.

Kocka je u užasnom stanju celom dužinom žute trake a naročito tamo gde se prolazi sa asfalta na kocku.
20240601_171453.jpg
 
Шапићева ренесанса аутомобилског урбанизма из 1970. победила Весићеву ретрица-калдрмица-инстаграм естетику. Функционалност поражена у оба случаја.
 
Sve ovo su svakako pripreme za rušenje Savskog mosta
 
Vrh