Šta je novo?

Brankov most

Pogledajte prilog 200558

Ово решење је застрашујуће лоше и небезбедно.
Беше ми имамо Инжењерску комору која може да одузме лиценцу за пројектовање?

Још луђе је што ови који дођу из правца Геозавода круже до Карађорђеве око стуба моста, а онда се сто метара касније при преласку шина укрштају, под крајње неповољним углом, са трамвајима, али и са колима која долазе са моста. То је нова црна тачка у граду.
Пакао.
Zaboravih,kako bese pre 'rekonstrukcije'? Ovaj kamion bi nastavio pravo a ne da se rve sa tramvajem?
 
Screenshot_20240604-232512_Maps.jpg
 
Овај случај је одличан пример колико су све доктор Шапићеве и доктор Чучковићеве путарске активности без планова на оорук наказне и штетне.
 
Bilo je toga vrv i ranije ali ovi su doktorirali diletantizam i bahatost i podigli definiciju kretenizma na jedan novi nivo.
 
Весић и Мали су били погубни по железницу и јавни превоз, и што се много тога друмског радило споро.
Тандем Шапић-Чучковић је упропастио и друмски саобраћај.
 
Sad treba da vrate tramvajsku stanicu u smeru pristaništa tamo gde je bila ranije jer kad on stane svi moraju da ga čekaju.
Na kraju dolazimo do zaključka da se vraćamo na početnu varijantu pre rekonstrukcije 😂.
Kad se setim kad su završili ulicu samo za saobraćaj, dok trotoare nisu ni započeli, hodali smo po blatu,
Sićve se hvalio po emisijama i kaže završili smo Karađorđevu u PUNOM profilu, dok se trotoar radio još dve godine 😂
 
Sledeće je da će da dodaju jednu kolovoznu traku u Karađorđevoj na račun trotara koji je proširen pri rekonstrukciji....

Sve ovo zbog "analize" posle koje je ukinuto jedno skretanje.
 
ovo je sledeca faza
- ovi sto idu oko stuba i sto dolaze sa dorcola se guraju u tunel Beton hale
- tramvaj nastavlja kuda je isao,
- sa brankovog mosta se skrece desno i ide sinama do odsecene garaze na Obilicu, i ne postoji vise levo skretanje kod pumpe
- na mestu pumpe nice Fort Residence Tower

ovo je plan za popodne 05.06, za sutra ce da vidimo koji ce biti
 
ovo je sledeca faza
- ovi sto idu oko stuba i sto dolaze sa dorcola se guraju u tunel Beton hale
- tramvaj nastavlja kuda je isao,
А можда баш трамвај провуку кроз тунел Бетон хале, па даље укинутом трасом железничке пруге...
 
Nisu oni ništa priznali, jer da jesu, ne bi radili ovo što rade, a sve zbog ideje o pretvaranju Pariske u pešačku, koju podržava jedna osoba, sam predlagač iste.​
Ovo rade zbog rušenja Starog savskog mosta koje se u tišini priprema za naredne dane, i kolapsa koji predstoji. Zato npr. i Balkanska više nije jednosmerna.

To zatvaranje Pariske će doći kao neka druga, treća, peta faza... Odnosno "formalizacija" zatečenog stanja.
 
Sledeće je da će da dodaju jednu kolovoznu traku u Karađorđevoj na račun trotara koji je proširen pri rekonstrukciji....
У пракси то је постао фенси, поплочани паркинг за бахате суграђане.

Карађорђева и све ово што се дешава са непосредном околином су леп исечак нашег друштва и времена.
 
Sve je ovo posledica toga što se bašte nisu primile u Karađorđevoj, čik da vidim doktor Šapića da tad rovari ovaj plato ispod mosta.

Lako je širiti nauštrb nečega što niko ne koristi 😂
 
А можда баш трамвај провуку кроз тунел Бетон хале, па даље укинутом трасом железничке пруге...
Ту ће да иде обилазница око Калемегдана, две траке из смера Дорћола трасом ишчупане пруге, тог ужасног окова који је раздвајао град од реке, а постојеће траке булевара војводе Бојовића ће бити за смер од Карађорђеве ка Дорћолу.
Двојка престаје да буде круг, крати се на линију Беко-Пристаниште. И тако се задаје коначни удар урбаним снобовима леволибералним издајницима унуцима бољшевика који су блатом испрљали паркете по салонцима, бушењем мембране на мехуру другосрбијанског зверињака аутошовинизма.
 
Да уопштимо... за силазак града на реку потребно је изградити додатне траке у постојећим улицама, паркинге као и булевар са четири траке око тврђаве.
 
Vrh