Šta je novo?

Brankov most

I danas bez zagušenja za skretanje i pored kiše

Al ode žuta..
 
Одлично, укидање жуте траке и јавног превза су решење за сабраћајне гужве - Тај ће закључак режим извести из овога.

Срећно људи, требаће вам јер иду тешке године, верујем и деценије.
 
ja kako vidim sada je sedam uvece, i dalje je guzva velika (nebitno sto je bivsa zuta protocna) kada ove dve skroz kubure

ja se secam onog perioda, kada se radio brankov most, slavija i ruzveltova istovremeno, tada sam se poslom vracao sa nbga do vuka, i tada oko 7 nije bilo guzvi
 
Nije da ih branim, ali ima tome već 7 godina, za ovih 7 godina je broj automobila u Beogradu, zasigurno uvećan makar za četvrtinu.

Ja sam u saobraćaju aktivno neke tri godine, i samo kad vidim neke uličice po Mirijevu, kad se krene ka Kaluđerici, tu pre nikad automobila nije bilo, danas nagurani kao sardine po trotoaru...
 
Haos na Brankovom je takođe proistekao iz rekonstrukcije Karađorđeve gde su napravili poseban prolaz za tramvaje tako da je raskrsnica između Karađorđeve i Crnogorske tokom špica zagrčena.
Takođe su po meni oni (iz grada) namerno isključili semafore. Ko prolazi tu često zna o čemu pričam sada su tek pred izbore kao popravili semafore.
Onaj paviljon tj prostor ispod mosta što je namenjen za pešake na stanici tramavaja 2 nema blage veze jer je uvek prljavo, pri kiši most propušta tako da nema poentu. Smatram da su tu trebali da stave još jednu traku gde bi automobili sa mosta mogli uvek imati uslovno skretanje i tako bi se gužva na traci za isključenja sa mosta smanjila
 
Taj koji je projektovao ulicu kada su rekonstruisali ne znam kako ga nije sramota čovek je napravio pakao od ulice
Nije čovek kriv, nego oni koji su mu postavili te uslove, projektovali za ulicu uz obalu sa laganim saobraćajem, a u realnosti vratili teretnjake zbog Pančevca, zatvorili levo skretanje u Pop Lukinu...
 
Ahahaha, mogu li biti nesposobniji? Loš im tajming pred izbore.
Ti misliš da će to uticati na izbore
Taj koji je projektovao ulicu kada su rekonstruisali ne znam kako ga nije sramota čovek je napravio pakao od ulice
zato sa desne strane gledano ka Kalemegdanu samo niču baštice na trotoarima, a parkirane dileje na tom istom trotoaru niko ni ne sankcioniše. Nadam se da ti je jasno da rekonstrukcija nikad nije imala za cilj poboljšanje saobraćaja već interese raznih batica u dilu sa Vesarom i sličnim intelektualno-moralnim gromadama
 
Inače, voleo bih da jednom čujem zvanično obrazloženje Sekretarijata za saobraćaj zašto je ukinuto skretanje u Pop Lukinu. I ovo ne kažem cinično, zaista bih voleo da čujem koja je zvanična priča iza toga.
Разлог је да доктор Шапић не чека на путањи кућа-посао-кућа. Прво је почело са монструозним додавањима трака око Тошиног бунара. Сви остали изговори стручњака су бледо правдање.
 
prvo sam bio u čudu, pa mi je bilo smešno jer su ispali debili...a sad sam sa ovim ušao u mod besa jer su zaista kompletni id***. Ali bez zezanja. Koja je poenta žute trake na pola neke ulice ili mosta? Zaista? Stvarno kad čovek gleda šta rade sa javnik prevozom, šinskim sistemima, dodavanjem traka bez ikakve poente..nekako zaista budi u normalnom čoveku neku želju za nasiljem..i da im čovek upadne tamo i nalupa šamare i da ih pita za zdravlje. Bez zezanja.
 
Inače, voleo bih da jednom čujem zvanično obrazloženje Sekretarijata za saobraćaj zašto je ukinuto skretanje u Pop Lukinu. I ovo ne kažem cinično, zaista bih voleo da čujem koja je zvanična priča iza toga.

Iz istog razloga kao i kad je ukinuto prvi put pre 14 godina - zbog radova na drugim mostovima. Tad je zatvorena gazela a sada se rusi tramvajski most, te se povecava protocnost brankovog mosta. Isti razlog je i za ukidanje zute trake i u pitanju je privremena mera (2-3 godine).
 
Kojih radova?
Iz istog razloga kao i kad je ukinuto prvi put pre 14 godina - zbog radova na drugim mostovima. Tad je zatvorena gazela a sada se rusi tramvajski most, te se povecava protocnost brankovog mosta. Isti razlog je i za ukidanje zute trake i u pitanju je privremena mera (2-3 godine).
 
Sketanje u pop lukinu je otvoreno kad se krenulo sa radovima na trgu
Žuta traka nikad nije ukidana na mostu
Ovo sto sad rade je cirkus
Bolje da su osposobili privremeno bar železnički most
 
Iz istog razloga kao i kad je ukinuto prvi put pre 14 godina - zbog radova na drugim mostovima. Tad je zatvorena gazela a sada se rusi tramvajski most, te se povecava protocnost brankovog mosta. Isti razlog je i za ukidanje zute trake i u pitanju je privremena mera (2-3 godine).
Све супер, осим што се не повећава, но смањује проточност Бранковог моста. Јесте малецки детаљ у питању, али у овим стварима сам баш пицајзла.
 
Žuta traka nikad nije ukidana na mostu
Јесте у супротном смеру сигурно, кад је рађена Газела - то не чини никакву штету, иначе, јер је раскрсница са НБ стране широка - за ову ка центру, не сећам се.
Bolje da su osposobili privremeno bar železnički most
Занимљиво да се овога нико није сетио; само једна трака у смеру ка центру је била довољна, та проточност је проблем, а не ка НБ. За то је било места на постојећој конструкцији.
 
direktor said:
Bolje da su osposobili privremeno bar železnički most

Занимљиво да се овога нико није сетио; само једна трака у смеру ка центру је била довољна, та проточност је проблем, а не ка НБ. За то је било места на постојећој конструкцији.

Tokom više godina sam nekoliko puta na forumu spominjao mogućnost adaptacije starog železmočkog mosta za drumskli saobraćaj (zamena konstrukcija na postojećim stubovima)... uz obavezno "da se ja pitam, ali se ne pitam"...

Izgleda da niko ne sme ni da javno predloži da se zemljište u Beogradu na vodi kosti za bilo šta drugo osim za zgrade... ne daj bože da prilaz mostu koji bi koristio ceo Beograd.
 
Vrh