Taj koji je projektovao ulicu kada su rekonstruisali ne znam kako ga nije sramota čovek je napravio pakao od ulice^^ To je tačno, sad su večito zastoji ispod Brankovog mosta do te mere da moraju da dovode bumbare tokom dana da regulišu raskrsnicu.
Nije čovek kriv, nego oni koji su mu postavili te uslove, projektovali za ulicu uz obalu sa laganim saobraćajem, a u realnosti vratili teretnjake zbog Pančevca, zatvorili levo skretanje u Pop Lukinu...Taj koji je projektovao ulicu kada su rekonstruisali ne znam kako ga nije sramota čovek je napravio pakao od ulice
Ti misliš da će to uticati na izboreAhahaha, mogu li biti nesposobniji? Loš im tajming pred izbore.
zato sa desne strane gledano ka Kalemegdanu samo niču baštice na trotoarima, a parkirane dileje na tom istom trotoaru niko ni ne sankcioniše. Nadam se da ti je jasno da rekonstrukcija nikad nije imala za cilj poboljšanje saobraćaja već interese raznih batica u dilu sa Vesarom i sličnim intelektualno-moralnim gromadamaTaj koji je projektovao ulicu kada su rekonstruisali ne znam kako ga nije sramota čovek je napravio pakao od ulice
Pa dubokoumna stručna analiza, kako drugačije, to bre sve školovan kadarInače, voleo bih da jednom čujem zvanično obrazloženje Sekretarijata za saobraćaj zašto je ukinuto skretanje u Pop Lukinu. I ovo ne kažem cinično, zaista bih voleo da čujem koja je zvanična priča iza toga.
Разлог је да доктор Шапић не чека на путањи кућа-посао-кућа. Прво је почело са монструозним додавањима трака око Тошиног бунара. Сви остали изговори стручњака су бледо правдање.Inače, voleo bih da jednom čujem zvanično obrazloženje Sekretarijata za saobraćaj zašto je ukinuto skretanje u Pop Lukinu. I ovo ne kažem cinično, zaista bih voleo da čujem koja je zvanična priča iza toga.
Nisam znao da je lepo fotografisati nepreglednu kolonu vozila.Пројектује се да буде лепо за инстаграм и дрон, а не да буде функционално.
Inače, voleo bih da jednom čujem zvanično obrazloženje Sekretarijata za saobraćaj zašto je ukinuto skretanje u Pop Lukinu. I ovo ne kažem cinično, zaista bih voleo da čujem koja je zvanična priča iza toga.
Сликање иде само на крају радова за друштвене мрежеNisam znao da je lepo fotografisati nepreglednu kolonu vozila.
Iz istog razloga kao i kad je ukinuto prvi put pre 14 godina - zbog radova na drugim mostovima. Tad je zatvorena gazela a sada se rusi tramvajski most, te se povecava protocnost brankovog mosta. Isti razlog je i za ukidanje zute trake i u pitanju je privremena mera (2-3 godine).
Све супер, осим што се не повећава, но смањује проточност Бранковог моста. Јесте малецки детаљ у питању, али у овим стварима сам баш пицајзла.Iz istog razloga kao i kad je ukinuto prvi put pre 14 godina - zbog radova na drugim mostovima. Tad je zatvorena gazela a sada se rusi tramvajski most, te se povecava protocnost brankovog mosta. Isti razlog je i za ukidanje zute trake i u pitanju je privremena mera (2-3 godine).
Јесте у супротном смеру сигурно, кад је рађена Газела - то не чини никакву штету, иначе, јер је раскрсница са НБ стране широка - за ову ка центру, не сећам се.Žuta traka nikad nije ukidana na mostu
Занимљиво да се овога нико није сетио; само једна трака у смеру ка центру је била довољна, та проточност је проблем, а не ка НБ. За то је било места на постојећој конструкцији.Bolje da su osposobili privremeno bar železnički most
direktor said:
Bolje da su osposobili privremeno bar železnički most
Занимљиво да се овога нико није сетио; само једна трака у смеру ка центру је била довољна, та проточност је проблем, а не ка НБ. За то је било места на постојећој конструкцији.
Apsolutno ne. Taj most mora da postane pešačko biciklistički.Tokom više godina sam nekoliko puta na forumu spominjao mogućnost adaptacije starog železmočkog mosta za