Šta je novo?

Brankov most

Ništa nije savršeno. I kad dolaze Arapi zaustavlja se ceo grad. Uvek gledaš sta dobijaš šta gubiš.
 
@Delija
У Београду је ипак саобраћајни проблем доминантан. А бициклизам га, како кажеш, неће решити - и ја то исто кажем.
Део решења саобраћајног проблема јесте бициклизам - Свако инвестирање у пешачку и бици инфру, пропраћено јавним превозом је допринело повећању проточности колског саобраћаја и то није нека теза или мишљење то је чињеница, епилог таквих процеса поновљених скоро свуда у Европи, од Москве до Лисабона.

А што се тиче ефикасности и рационалности - Волт и Глово као најбоља, из нехата добијена мерна јединица за брзину и ефикасност кретања кроз чак и овакав, антибициклистички град. Ко хоће да заради 200к+ иде електричним бајсом, 150к скутером, 100-120к колима.
 
Kako ekstremna manjina? Ne znam nikoga ko ne zna da vozi bicikl.

Ti posmatraš stanje iz svog ugla.
"Ne znam nikoga..."
Ne uzimaš u obzir da u ovom gradu žive i neki drugi ljudi i neke druge kategorije osim onih koje ti poznaješ i susrećeš.
Bicikle ne voze babe, dede, sredovečni ljudi, bicijlom se ne ide u porodičnu kućnu posetu prijateljima, ne ide se u dom zdravlja ili u klinički centar, ne kreće se ako duva košava, pljušpti kiša ili veje sneg. Nisu svi đaci i studenti od 16-25 godina, oslobođeni većine obaveza i briga.

"Drumski most" nije nešto isključivo, drumski most treba da iam i prilaze i staze sa bickliste. Isto važi za svaki novi most, ulicu ili bulevar koji će se graditi u Beogradu.
Drumski most ne koriste samo putnička vozila, nego i javni prevoz, masovni vid prevoza putnika.
Ali biti fundamenatalistički isključiv i slep na širu situaciju i na problem, a samo zbog svojih ličnih potreba ili životnog stila - je jednostavno: pogrešno. I sebično.
 
Део решења саобраћајног проблема јесте бициклизам - Свако инвестирање у пешачку и бици инфру, пропраћено јавним превозом је допринело повећању проточности колског саобраћаја и то није нека теза или мишљење то је чињеница, епилог таквих процеса поновљених скоро свуда у Европи, од Москве до Лисабона.
Да, ал` Москва за то време изгради три градска аутопута за десетак милијарди $, догради метро, приградску железницу, трамвај...

И, да, занимљиво - на списку светских градова са 10+ милиона становника по квалитету живота често баш Москва буде на врху листе, а то је практично једини међу тим градовима где може да се вози аутомобил, а да уз то има и суперразвијен јавни превоз. Можда би се неки закључак могао извести, за 10 пута мањи град са стагнантним бројем становника, а да није из кухиње Аналене Бербок.
 
Москва је један изузетак, метропола са мешавином менталитета из две крајности - Космополитска, урбано писмена култура са једне и скоројевићка, транзициона, материјалистичка и паланачка култура београдско-тиранског типа са колима у њеном центр. И тачно такве су крајности у самом граду као и инвестиције које си ти описао.

Ti posmatraš stanje iz svog ugla.
"Ne znam nikoga..."
Ne uzimaš u obzir da u ovom gradu žive i neki drugi ljudi i neke druge kategorije osim onih koje ti poznaješ i susrećeš.
Bicikle ne voze babe, dede, sredovečni ljudi, bicijlom se ne ide u porodičnu kućnu posetu prijateljima, ne ide se u dom zdravlja ili u klinički centar, ne kreće se ako duva košava, pljušpti kiša ili veje sneg. Nisu svi đaci i studenti od 16-25 godina, oslobođeni većine obaveza i briga.

"Drumski most" nije nešto isključivo, drumski most treba da iam i prilaze i staze sa bickliste. Isto važi za svaki novi most, ulicu ili bulevar koji će se graditi u Beogradu.
Drumski most ne koriste samo putnička vozila, nego i javni prevoz, masovni vid prevoza putnika.
Ali biti fundamenatalistički isključiv i slep na širu situaciju i na problem, a samo zbog svojih ličnih potreba ili životnog stila - je jednostavno: pogrešno. I sebično.
Зашто побогу неко не би ишао бициклом у кућну посету некоме?

Ево ја нисам ишао по киши, снегу и нижим температурама и скор ми је од априла прошле године неких 20-30 дана који нису испунили те објективне услове за бицикл са можда још 3 дана где сам бајс морао да оставим на послу због кише око 17h.

Ми увелико имамо медитеранску климу са непостојећом зимом и нешто падавина током маја и јуна и новембра-децембра.
 
Poslednja izmena:
Ali mogli bi.

Ako voze po NS i Vojvodini, mogli bi i u Beogradu.
Pogledajte prilog 200145
Ne bi mogli, jer - Beograd nije ravan kao Vojvodina (NBG jeste, ali NBG je samo deo grada) a drugo - veoma je neozbiljno uzeti kao argument kadar iz režirane scene iz igranog fima koji se dešava u nekoj palanci 1968. godine, a ne u stvarnom životu u Beogradu 2020-tih godina.
Srozavaš temu.
 
Још је тај отац породице из филма одувек предмет спрдње, колико знам.
 
Poslednja izmena:
Ne bi mogli, jer - Beograd nije ravan kao Vojvodina (NBG jeste, ali NBG je samo deo grada) a drugo - veoma je neozbiljno uzeti kao argument kadar iz režirane scene iz igranog fima koji se dešava u nekoj palanci 1968. godine, a ne u stvarnom životu u Beogradu 2020-tih godina.
Srozavaš temu.
Svaki grad je ravan uz ebike.
 
Зашто побогу неко не би ишао бициклом у кућну посету некоме? И зашто не по ветру?

Ево ја нисам ишао по киши, снегу и нижим температурама и скор ми је од априла прошле године неких 20-30 дана који нису испунили те објективне услове за бицикл са можда још 3 дана где сам бајс морао да оставим на послу због кише око 17h
Zato, što pobogu, u grupnu kućnu posetu (kako sam ja napisao) bi se išlo dva-tri i bviše bicikala. zato što se ide možda ide čak na drugi kraj grada i vraća nazad, uzbrdo i nizbrdo, zato što nemaju sve porodice bicikle za sve članove, nemaju ni mesta da ih sve drže, nemaju mesta ni oni koji kod kojih dolaze u posetu... velika većina roditelja nije neozbiljna da vuku sa sobom sitnu decu preko pola grada na dečijim biciklima.. hajde malo ozbiljnosti.

A sve je počeo od trolovske tvrdnje "Apsolutno ne. Taj most mora da postane pešačko biciklistički."
Šta "mora"? Ne mora.
 
Zato, što pobogu, u grupnu kućnu posetu (kako sam ja napisao) bi se išlo dva-tri i bviše bicikala. zato što se ide možda ide čak na drugi kraj grada i vraća nazad, uzbrdo i nizbrdo, zato što nemaju sve porodice bicikle za sve članove, nemaju ni mesta da ih sve drže, nemaju mesta ni oni koji kod kojih dolaze u posetu... velika većina roditelja nije neozbiljna da vuku sa sobom sitnu decu preko pola grada na dečijim biciklima.. hajde malo ozbiljnosti.

A sve je počeo od trolovske tvrdnje "Apsolutno ne. Taj most mora da postane pešačko biciklistički."
Šta "mora"? Ne mora.
Ок, превидео сам групну посету. Но, то, као и одлазак до дома здравља и кц-а нису свакодневне активности. Оно што јесу а то је одлазак до школе или на посао а то су људи који у 95% случајева јесу способни да возе бицикл и који веровоатно и остваре толики проценат од свих дневних кретња у граду.
 
Znači, sada četvoročlana porodica mora da se ispruži začetiri e-bike-a, pa sve porodice u gradu takođe...? Staiji, bolesni...
To se naravno, nikada neće dogoditi. Troluješ ozbiljnu temu.
Ne, nego si ti prvi počeo izbacivanjem "edge" slučajeva.
 
Ок, превидео сам групну посету. Но, то, као и одлазак до дома здравља и кц-а нису свакодневне активности. Оно што јесу то је одлазак до школе или на посао а то јесу људи који у 95% слкучајева јесу људи способни да возе бицикл.
Poenta je bila da se postojeći stubovi iskoriste za drumski most, koji bi koristilli svi, a ne samo jedna kategorija, marginalna u ovom gradu.
 
Одлазак на посао бициклом у децембру кад није Ел нињо и у јулу у Београду је потпуни edge.
 
Poenta je bila da se postojeći stubovi iskoriste za drumski most, koji bi koristilli svi, a ne samo jedna kategorija, marginalna u ovom gradu.
Уопште се на бавим темом самог моста него погрешном и/или тендециозном аргуемнтацијом коју користите ти и много више Пантограф
 
Уопште се на бавим темом самог моста него погрешном и/или тендециозном аргуемнтацијом коју користите ти и много више Пантограф
Da, tebi uvek misli odlutaju na nešto što nema veze sa onim o čemu svi drugi pričaju.
 
А мора неко мало да вам продрма тај политкоректни кавез.
 
Da, tebi uvek misli odlutaju na nešto što nema veze sa onim o čemu svi drugi pričaju.
Мост је само покренуо расправу и наравно да ћу да се у истој феокусирам на, у најбољем случају полуистине и колску демогагију утицајних форумаша а не на маштарију о овом или оном мосту. То је ипак боље него да имам фокус на дискредитацију и увреде које ти пласираш.
 
@Delija
Па какве неистине? Наведеш пример Москве, а у Москви највећа улагања била у неколико градских аутопутева. Може лако да се провери: Југозападна хорда, још једна хорда, Јужна рокада....

Чак им био и Вукан Вучић, рекао градите без петљи, и не послушаше га, ударише петље.

Бемумиша, људи, размислите, да је изашао неко на изборе у Србији са нормалном, народном платформом: "Појефтинићемо бензин и дизел, да не буде међу најскупљима на свету", да ли би више урадио него са агендама типа "Решићемо бициклизмом саобраћајне проблеме Београда"?

Мора се изаћи из те опне.
 
Poslednja izmena:
Мост је само покренуо расправу и наравно да ћу да се у истој феокусирам на, у најбољем случају полуистине и колску демогагију утицајних форумаша а не на маштарију о овом или оном мосту. То је ипак боље него да имам фокус на дискредитацију и увреде које ти пласираш.
Ako si ono shvatio kao uvredu, onda si mnogo osetljiva duša... pa gde si ti video "kolsku demagogiju"? To se samo tebi pričinjava. Imam i kola, ali imam bicikl i nedeljno više vozim bicikl nego auto. Ali nisam dijabola da vozim bicikl uveče po pljusku, ili zimi po mećavi. Drumski most na tom potezu bi olakšao javni prevoz, možda bi mogao da primi i tramvaj, što da ne?
Ne moraš da prvu loptu da budeš isključiv prema ideji samo zato što ne simpatišeš osobu koja ju je predolžila.
 
Vrh