Šta je novo?

Brankov most

Благо оном ко је јуче по киши и по влази морао да врти педале.

Није приоритет Београда бициклизам, ни близу - поготову није док је мост мање у употреби. Кад се изгради што треба, може и на педалање да се мисли.
 
Благо оном ко је јуче по киши и по влази морао да врти педале.

Није приоритет Београда бициклизам, ни близу - поготову није док је мост мање у употреби. Кад се изгради што треба, може и на педалање да се мисли.
Neverovatno, mislim baš suprotno od tebe.
 
Можеш онда и да образложиш.

Пошто ја могу у два кратка пасуса да напишем зашто је то замајавање.
 
Taj sam, ali već je prestajala oko 17h kada sam vrteo pedale.

Ali na par mesta u žutoj traci su krateri puni smrvljenog asfalta, a ako te vozilo ne okupa, postoji šansa da te kamenčić pogodi. Obratite pažnju koliko tih kamenčića ima na pešačko-biciklističkoj stazi.

Možda nije loše što će sada više ljudi osetiti blagodeti žute trake na mostu, tj. kratere i neravnine, pa će shvatiti u kakvom je zaista stanju ovaj most.
 
Не може апсолутна, убедљива и, чак, екстремна мањина од неколико промила да има приоритет.

Да ли си свестан колики је цинизам просечном Београђанину у овим условима као алтернативу гурати - бицикло? То је за јавно шамарање.
 
То што си написао нема смисла и велика је замена теза јер исту градиш на томе да бициклизам у овом граду има апсолутни приоритет а то није могуће из простог разлога:

Узми да преко ноћи постанемо највећи бици фанатици на кугли земаљској и протерамо бици стазу кроз сваку улицу у граду - Опет те стазе не би заузеле ни 1/3 урбаног простора који заузима само паркинг, без колских трака. Дакле у оодносу на укупну колску инфраструктуру тоеријски бициклистичке стазе би заузеле можда 1/8 укупног друмског простора.

У том односу је и очигледно, необориво објашњење зашто се ни у теорији не може погрешити стимулисањем бициклистичког соабраћаја и нико никада није погрешио радећи то, напротив, сви градови и сви урбани простори су се препородили. Дакле, 1/8 инфраструктуре са све смешних 50к евра по километру стазе а то је опет нека 1/20 цене колске инфраструктуре.

Да пластично објасним, сутра да бици стазе постану приоритет свих приоритета опет у просторном и финансијском смислу то је једва приметна ставка, ставка која је свуда дала огромне позитивне резултате.
 
1/8 простора за 1/888 путника у граду је огромна мера, готово феудализам.

Екстремни бицикломански пројекти екстремних левичара попут париске градоначелнице су предмет спрдње у тим срединама; предметна је избрисала налог на твитеру због товарења што их је тамо доживљавала. Али, организована мањина, она гура своје.

А у Београду који остане без једног моста размишљати примарно о бициклизму, е па, извините...
 
1/8 простора за 1/888 путника у граду је огромна мера, готово феудализам.

Екстремни бицикломански пројекти екстремних левичара попут париске градоначелнице су предмет спрдње у тим срединама; предметна је избрисала налог на твитеру због товарења што их је тамо доживљавала.

А у Београду који остане без једног моста размишљати примарно о бициклизму, е п'а, извините... али то нема нигде.
 
Опет брате бесмисао Пантографе. По тој рачуници сваки тренутни прооцес у граду би на крају довео до 100% свих путовања у граду остварених искључиво колима јер је тренд смањење корисника јавног превоза и коришћење аутомобила где смо са 60% у корист јгп-а сада ближи 50-40-10(где су иначе 10% пешаци и бициклисти). Дакле, ако распоређујемо средства према тренутном броју корисника из године у годину све више да иде у колску инфраструктуру а све мање у ЈГП. И то је оно што се управо и дешава а ти си ту међу најгласнијима у критици. Према томе, дај се повежи. Или престани да обесмишљаваш твој целокупни опус на форуму или подржи тренутну власт, пошто они поптуно следе твоју најновију логику.

Ма нема шта ни да дискутујемо. Знају се ефекти бициклизма у целој Европи и пораст корисника у десетинама пута након градње нормалне инфраструктуре.

Највећа је иронија што од тога профитирају сви а понајвише они који остану у аутомобилима. Зимус, понављам, зимус сам био у Берлину где практично сваки булевар има бици стазу, на семафору нисам успео да видим више од 5 аутомобила у колони за недељу дана колико сам био тамо. Зна се шта је решење, јавни превоз+бициклизам и пешачка комфорна инфра. А онда ко хоће може да се шепури у својим колима, без стреса и гужви.
 
Poslednja izmena:
Те статистике организована мањина користи како јој одговара. Већ у средњеразвијеним земљама, аутомобил је справа која омогућава кретање за већи удео становништва чак и од сопственог пара ногу: мала деца и непокретни не ходају. Једино превозно средство које апсолутно сви користе јесте аутомобил.
 
Brate zašto da gradimo biciklističke staze za tamo neku manjinu, bre.
cars-hectic-city_1_orig.jpg
 
Ма да, има бицикло да смањи гужву у Београду. Ево саће.

Неће јавни превоз+политика паркирања, него бициклизам. Посебно кад је највећа потражња - по киши и у децембру - има сви ови са слике да седну на точак.
Наш проблем и јесте што већински верујемо у могућност дрвене фуруне.
 
Meni izgleda da je sve ovo presipanje iz šupljeg u prazno i da nije moguće ništa rešiti bez nezavisnog šinskog sistema preko Save.
Laki metro preko Brankovog mosta!

1-laki-metro.jpg
 
Да, да, у узрасту од девет месеци.

Стављање бициклизма на друго место иза пешака јесте, конкретно у београдском случају, Весићизам (он је унутар СНС тај левичарчић упакован у оделце и у белу кошуљицу, мали и гладак, налик на Нивеин дезодоранс у стику, бесполан и помало геј), а онда се то смењује са рустичним хипопотамусом Гангулом који шири траке по Новом Београду. Један предуслов за другог, а могу да раде шта хоће са Београдом - тако је и обрнуо игрицу њихов газда.
 
Btw. Nama je vrtić bio udaljen 1.5 km. Život nam se značajno popravio kada smo auto zamenili trotinetima. Obožavali su da idu svako jutro trotinetima u vrtić. (Svako svoj)

Imali smo staze i bilo je blizu, ali i veće udaljenosti bi bile ok samo ako postoje staze. O tome pričam.
 
Те статистике организована мањина користи како јој одговара. Већ у средњеразвијеним земљама, аутомобил је справа која омогућава кретање за већи удео становништва чак и од сопственог пара ногу: мала деца и непокретни не ходају. Једино превозно средство које апсолутно сви користе јесте аутомобил.
Средње развијена као Пољска рецимо


И опет машиш фудбал. Бициклизам није ту да реши проблем гужви колико је ту да реши проблем разарања и дехуманизације урбаног простора.

Ево, наброј ми најпријатније са једне и најнепријатније зоне града за боравак са друге. Ево ја ћу да почнем са две суседне зоне са по 100м удаљености једне од друге:

Косанчић - Бранкова
Палас/Певац - Зелени Венац

Сви знамо што је кључни фактор који разара једне а спашава друге а то је искључиво присуство/одсуство колског саобраћаја високог интезитета на више трака и велике брзине (кад нису колоне).
 
Poslednja izmena:
Btw. Nama je vrtić bio udaljen 1.5 km. Život nam se značajno popravio kada smo auto zamenili trotinetima. Obožavali su da idu svako jutro trotinetima u vrtić. (Svako svoj)

Imali smo staze i bilo je blizu, ali i veće udaljenosti bi bile ok samo ako postoje staze. O tome pričam.
Ја сваког дана пешачим доста више од 1,5 км.
Али то неће помоћи онима што путују на даљину преко Саве, а овде је тема мост.

@Delija
У Београду је ипак саобраћајни проблем доминантан. А бициклизам га, како кажеш, неће решити - и ја то исто кажем.
 
Ја сваког дана пешачим доста више од 1,5 км.

Али то неће помоћи онима што путују на даљину преко Саве, а овде је тема мост.
Daljina nije problem, uz udobne i bezbedne staze. Pomoći će itekako jer se brže stiže nego automobilima.

A rasteretiće i most za ljude koji žive u prigradskim naseljima i koji su osuđeni na motorizaciju.
 
Оће, како да неће - кажем ти, посебно кад је највећа тражња, по киши и карајем децембра. Има сви да стану на тротинет и да седну на бајс. Са пола промила, уз све мере, има да скочи стоструко на 0,5%.

Најбољи су идеалистички планови; имали смо један, звао се пут у комунизам, завршио се грађанским ратом.
 
Vrh