I da se vrte pedale.Мора само да се мре.
I da se vrte pedale.Мора само да се мре.
Neverovatno, mislim baš suprotno od tebe.Благо оном ко је јуче по киши и по влази морао да врти педале.
Није приоритет Београда бициклизам, ни близу - поготову није док је мост мање у употреби. Кад се изгради што треба, може и на педалање да се мисли.
Ma jok, nema potrebe da se ponavljam.Можеш онда и да образложиш.
Kako ekstremna manjina? Ne znam nikoga ko ne zna da vozi bicikl.Не може апсолутна, убедљива и, чак, екстремна мањина од неколико промила да има приоритет.
MožeMeni izgleda da je sve ovo presipanje iz šupljeg u prazno i da nije moguće ništa rešiti bez nezavisnog šinskog sistema preko Save.
Laki metro preko Brankovog mosta!
Vidi ovo Panto. Deca ovo obožavaju. Viđam dve mame svakodnevno oko novog Merkatora da u ovome voze decu.Да, да, у узрасту од девет месеци.
Средње развијена као Пољска рецимоТе статистике организована мањина користи како јој одговара. Већ у средњеразвијеним земљама, аутомобил је справа која омогућава кретање за већи удео становништва чак и од сопственог пара ногу: мала деца и непокретни не ходају. Једино превозно средство које апсолутно сви користе јесте аутомобил.
Ја сваког дана пешачим доста више од 1,5 км.Btw. Nama je vrtić bio udaljen 1.5 km. Život nam se značajno popravio kada smo auto zamenili trotinetima. Obožavali su da idu svako jutro trotinetima u vrtić. (Svako svoj)
Imali smo staze i bilo je blizu, ali i veće udaljenosti bi bile ok samo ako postoje staze. O tome pričam.
Daljina nije problem, uz udobne i bezbedne staze. Pomoći će itekako jer se brže stiže nego automobilima.Ја сваког дана пешачим доста више од 1,5 км.
Али то неће помоћи онима што путују на даљину преко Саве, а овде је тема мост.