Šta je novo?

Brankov most

Jeste bila alternativa. Razlog zašto je propalo je druga stvar. Kada bi se primenjivao sistem kao u radnjama (marketima) da svako mora da plati robu koju je uzeo, čak i onaj koji je pokušao da je ukrade, bila bi druga stvar.​

Ja se upravo slažem sa time. Ako su privatniti tada mogli da uvedu sistem da nema svercovanja, može verovatno i GSP.
 
IMG_20240428_114736205.jpg
 
Privatnim autobusima ljudi nisu hteli da se voze, jer je morala da se plati karta.
Zapravo E linije su u pocetku bile dokaz da nesto sto treba da se plati, a da valja, ima prodju u narodu. Ranijih godina sam se cesto vozio, dok nisu poceli da se "gase" polako. Sada vise ne lici ni na sta kao sto je bilo u pocetku. Poenta cele price je da ce bar polovina, a neka bude i manje od polovine ovog mucenog naroda sto je osudjen na trenutni prevoz, da da pare za krsten transport (gde se insistira na tacnosti, bezbednosti i higijeni vozila), nebitno od zarade. Uvek ce biti ljudi kojima ce i dinar za prevoz da smeta, ali da li je to opravdano ili ne, ide se u drugu temu.
 
Ja se upravo slažem sa time. Ako su privatniti tada mogli da uvedu sistem da nema svercovanja, može verovatno i GSP.
Danas naplatom ne rukovode privatnici i GSP, svako za sebe, nego Grad Beograd, i kako oni odluče, tako pomenuti rade.​

Zapravo E linije su u pocetku bile dokaz da nesto sto treba da se plati, a da valja, ima prodju u narodu. Ranijih godina sam se cesto vozio, dok nisu poceli da se "gase" polako. Sada vise ne lici ni na sta kao sto je bilo u pocetku. Poenta cele price je da ce bar polovina, a neka bude i manje od polovine ovog mucenog naroda sto je osudjen na trenutni prevoz, da da pare za krsten transport (gde se insistira na tacnosti, bezbednosti i higijeni vozila), nebitno od zarade. Uvek ce biti ljudi kojima ce i dinar za prevoz da smeta, ali da li je to opravdano ili ne, ide se u drugu temu.​
Poenta tih "E" linija je bila da imaju trase koje nisu identične postojećim trasama ITS sistema. Zato i imamo situaciju da je opstalo svega nekoliko njih. Isto tako, jedan broj linija koje su osmislili privatnici, danas imamo kao linije gradskog prevoza. Jedino se postavlja pitanje zašto tadašnje linije 24P (011) i 99 nisu opstale, a donekle i tadašnja linija 66 Blok 44 - Zeleni venac - Višnjica.​

Kako će se tačno rasteretiti Milentija Popovića sa ovim produženjem Bul. Zorana Đinđića, i kako je tačno ovo unapređenje za blok 20, kada smo sa jednim ukinutim skretanjem na starogradskoj strani Brankovog mosta dobili gužve od pomenute tačke, pa duž Milentija Popovića i Bul. Zorana Đinđića?​

koje su to novine?
Verovatno Novobeogradsko glasilo, kao što ga ima većina opština.
 
Ako se dobro secam te E linije nisu ni stajale na svim stajalistima? (bar pre 15ak god)
 
Korisne su, ako vam idu tamo gde trebaju.
Čest sam korisnik E9, od Voždovačkog Super Vera do Studentskog za malo manje od 20 minuta u špicu.

Ne staju na stajalište ako nema nikog da podigne ruku ili nema najave od putnika da izlazi. Tako da preskaču dobar deo stajališta, a vozači su maheri i provlace se lako kroz gužvu.
Jedna od retkih dobrih stvari u okviru JGP-a u Beogradu koju hvalim.
 
Дошли смо до ситуације да решења нема до изградње метро линије НБгд - центар.
 
Nismo došli. Radila je 16-ca lepo do pre neku nedelju i u špicu, često je moglo i da se sedne. Problem je ovde ukidanje skretanja, nedostatak metroa je za drugu temu.

U subotu pune dve trake u Braće Jugovića kod Balkana za pravo, svi koji bi ranije išli Pop Lukinom dośli kroz tunel.

Sledeće - prekinuće Parisku, i do Zoo vrta će morati oko Kalemegdana - najavio je mandril već proširenje dole - ili kroz tunel?! To ni starim planom metroa sa stanicom kod Kalemegdana nije bilo predviđeno, već drumski i tramvajski tunel u Pariskoj; prema tome, nema veze s metroom. Nikakve veze.

Treba da se vrati skretanje.
 
У ситуацији где функционисање јавног превоза између центра и Новог Београда, а тиме и целог северног дела града зависи од једне траке, рекло би се да ипак јесте.
 
Пре бих рекао да од ње треба да се почне са изградњом метроа у Београду.
 
Vrh