Šta je novo?

Brankov most

"Privremeno rešenje " reče Stojčić i ostade živ. Ja od kad znam za sebe oduvek je bilo moguće levo skretanje u PL. Privremeno rešenje je upravo bilo kada je to levo skretanje bilo zabranjeno. Nakon nekog perioda levo skretanje je vraćeno na staro, dakle u prvobitno stanje. Ovde je Stojčić pobrkao lončiće šta je bilo starije i šta je bilo privremeno.
Zašto se gradski urbanista bavi ovim bitnim pitanjem za saobraćaj i da li imamo gradskog sekretara za saobraćaj? Kada razmislim ne znam ni ime ni kako izgleda gradski sekretar za saobraćaj.
 
Zašto se gradski urbanista bavi ovim bitnim pitanjem za saobraćaj i da li imamo gradskog sekretara za saobraćaj? Kada razmislim ne znam ni ime ni kako izgleda gradski sekretar za saobraćaj.

"O Nikoli Tatoviću, koji dolazi na mesto Dušana Rafailovića u Sekretarijat za saobraćaj, ne zna se mnogo. On je zaposlen u jednoj instituciji koja se bavi stručnim aktivnostima, istraživanjem i konsultantskim uslugama iz oblasti putne privrede.
Njegovog imenjaka, Nikolu Kožovića, javnost je mogla da upozna kao narodnog poslanika SNS u prethodnom skupštinskom sazivu. Na izborima 2020. godine, on je bio na republičkoj listi SPAS, koju je predvodio sadašnji gradonačelnik Aleksandar Šapić. Kožović je rođen 1984. godine i po zanimanju je diplomirani menadžer."

Guglaj za sliku...
 
Evo kako ja to vidim. Tunel Ušće koji bi povezao bulevar NT i Dunavsku a ona zatim 2x2 skroz do Pančevca i dalje...
 
Juče popodne (19h) je bila poprilična gužva i na potezu Prizrenska-Kolarčeva-Trg, pretpostavljam da je uzrok ukinuto skretanje u Brankovoj. Nikad u to vreme nisam primećivao kolonu sve do hotela Moskva.
 
Zašto se gradski urbanista bavi ovim bitnim pitanjem za saobraćaj i da li imamo gradskog sekretara za saobraćaj? Kada razmislim ne znam ni ime ni kako izgleda gradski sekretar za saobraćaj.
Не бави се он тим питањем, већ је он један од ретких који су спремни да се јавно бламирају.
 
Jutros oko pola 9 je neka anomalija bila pa nije uopšte bilo gužve na Brankovom mostu u smeru ka gradu.

Gužve se ovih dana stvaraju na ovom mestu (sve do samog mosta).
viber_image_2024-04-19_09-41-14-547.jpg


Iskreno ne znam šta smeta ovima što skreću desno. Možda onaj semafor u Karađorđevoj za koji kažu da često radi u režimu žutog trepćućeg.
 
Jutros oko pola 9 je neka anomalija bila pa nije uopšte bilo gužve na Brankovom mostu u smeru ka gradu.

Gužve se ovih dana stvaraju na ovom mestu (sve do samog mosta).
Pogledajte prilog 195929

Iskreno ne znam šta smeta ovima što skreću desno. Možda onaj semafor u Karađorđevoj za koji kažu da često radi u režimu žutog trepćućeg.
Jutros nema gužve nigde ko da je nedelja
 
Petak 16h zuta traka od SiVa ka Brankovom u BMP i autobusom 83 2 stanice od SIVa do Starog Sajmista 25min i da to sigurno nema veze sa time sto se nakon Brankovog moze samo pravo o desno a ne i ljivo, Miljenko.
 
Након данашњег дана и драстичног смањења броја аутомобила после дводневне саобраћајне катаклизме морам да коригујем став према овом левом скретању:

Делимично подржавам затварање јер је још једном доказано да смањење колских капацитета смањује гужве. Објашњење:

Наравно, имбецили су мислили да овим повећавају проточност а заправо су је драстично смањили и тиме је на први лепши дан број аутомобила у шпицу на око можда и преполовљен јер људи ипак немају дневно 2 сата за бацање.

Остаје проблем већег броја аутомобила у тунелу који морају кроз центар до подземних гаража и Карађорђева но, мени су испразнили Поп Лукину па могу бајсом туда коначно без страха за сопствену безбедност. :vops:
 
Последњих пар година гужве јесу најконстантније и често и највеће управо суботом.

Овај потез јесте у духу београдског аутомобилског урбанизма. Затворили лево скретање како би убрзали леву, најбржу траку за аутомобиле а тиме закрчили десно скретање којом успоравају жуту траку и сав јавни превоз.
 
Након данашњег дана и драстичног смањења броја аутомобила после дводневне саобраћајне катаклизме морам да коригујем став према овом левом скретању:

Делимично подржавам затварање јер је још једном доказано да смањење колских капацитета смањује гужве. Објашњење:

Наравно, имбецили су мислили да овим повећавају проточност а заправо су је драстично смањили и тиме је на први лепши дан број аутомобила у шпицу на око можда и преполовљен јер људи ипак немају дневно 2 сата за бацање.

Остаје проблем већег броја аутомобила у тунелу који морају кроз центар до подземних гаража и Карађорђева но, мени су испразнили Поп Лукину па могу бајсом туда коначно без страха за сопствену безбедност. :vops:

Vrhunski video, uživao sam gledajući. Šteta što u BG nemamo ljude na vlasti koji ovo razumeju.
 
Ne daj bože da imamo metro na ovom pravcu kako bi olakšali prelazak reke. Jeste to planirano za idiote da možeš da uhvatiš kod 6 kaplara (Ušča) metro i da za 2 minuta budeš na trgu Republike. Zaista divljački.
 
Vrh