Šta je novo?

Brankov most

A nije baš tako. Juče čujem za još jedan slučaj... 'Svaki dan sat i 45 minuta sa NB do Karaburme, kmekme...' BG vozom i busom bi završio za 45 minuta. 16-com isto dosta brže. Jednostavno, tupan. Bezbroj ih je, a to se i vidi u saobraćaju.

Otupeo je narod dosta, drago mi je za mlađe ako su progledali toliko, i oni dosta stariji su bili bistriji, izgleda sad neka čudna amplituda naišla.
 
Ne znam, moje iskustvo je takvo da mi je uglavnom brže kolima. Naravno ne uvek, ali isto tako sam prestao da kukam na gužve. Jer i kad vidim gužvu od Geneksa, kolona se ipak kreće i relativno brzo se pređe most, što kolima što busom. Primer - Ikea mi je uvek brža kolima, dok je (širi) centar grada uvek brži javnim prevozom.
 
A, normalno da je do Ikee brže kolima, uz to bih ja tamo u 5 popodne išao obilaznicom, ali ovi na Brankovom mostu u špicu ne idu u Ikeu.
 
Pa to i kažem. Preko Brankovog isključivo busom. Ali ako idem u Železnik, na Banovo brdo, Kaluđericu, Zemun polje, Bataju... brže mi je bilo kolima nego javnim prevozom ako uporedim.
 
Moj rekord Nikšićka (Voždovac) - Zemun Polje 32 minuta, sve javnim prevozom (tramvaj + Bg:Voz)
Do Bataje uvek 40 minuta, Banovo je isto bolje javnim prevozom sa 50 nego kolima zbog parkinga.
Već Kaluđerica ne znam, mada ni tamo nije prijatno ići kolima, a nije prijatno ni ovako.

Kod kola je prednost u Beogradu privatnost, sada zavisi da li si spreman da platiš privatnost vremenski, a nije malo.
 
Ni ta privatnost više nema vrednost kao ranije; npr. pre 30-40 godina, autobusi su smrdeli, jer je i dosta ljudi smrdelo. Sada ne smrdi niko.

Mislim, konkretno, baš na ovom potezu (potesu, kako kaže Politika), most - Brankova - tunel, tada kad 'ovi što 'oće levo blokiraju most', nikome se ne isplati da vozi ako ne mora. Ako ide na levu obalu Dunava, bolje mu je oko Borče... ako već neće prevozom.

Inače, dobro si primetio za polukružna; u Grčkoj je svuda zabranjeno, jer smanjuje znatno kapacitet levih skretanja. Kod nas skoro pa nigde.
 
Sve ima svoje prednosti i mane. Mi bar ovde dovoljno poznajemo i grad i javni prevoz pa možemo da procenimo šta je brže. Danas sam Ekom koji mi je naišao odmah, stigao za manje od 20 minuta od mercedesa do skupštine. Nije bilo gužve, tako da bih kolima stigao i pre, ali bih onda još sat vremena tražio parking. Tako da danas nisam imao dilemu.
 
И нико не спомиње "позајмљивање" жуте траке аутомобилима током шпица које је постало редовна пракса на Бранковом.

То је погрешно на толико на нивоа а видим да се нико не жали.
 
Delija, nećemo da se svađamo ! 😃

Znam ja zašto sam i napisao, jer često putujem u špicu.
Prosto neverovatno da to rade, prvo jer žuta traka baš i zato služi u špicu.
Drugo, većina vozača krene da se prestrojava pre kamere i naprave zagušenje u traci, oni koji ostanu uglave iza autobusa na stanici i samo prave haos.

Kod nas je sve naopačke.
Imamo žutu traku u kojoj je u špicu legalno da voziš, a van ne, što nema nikakvog smisla.
 
Pre neki dan krećem iz kancelarije koja je u Sremskoj, kaže kolega čekaj da te vozim da stigneš brže, a auto mu u garaži Obilićev venac. Reko druže, dok ti odeš do garaže, izađeš, napraviš krug da stigneš do Pop Lukine i do Brankovog, ja sam već uveliko stigao po dete u vrtiću i nije mi verovao.
Tačno 16min mi je trebalo iz kancelarije, na stanicu Zeleni venac, doduše odmah mi je naleteo bus, mada se tu ni ne čeka nikad duže od koji minut, sišao kod Energoprojekta i peške do Bloka 29.
Tako da mnogo njih i nema svest o vremenu, koliko je stvarno potrebno za šta.
Na posao nikada ne bih kolima išao, osim ako baš ne postoji nikakva veza ili nema parkinga u dvorištu firme, Sve ostalo mi je jako puno trošenja vremena.
 
Pa naravno da je u tom slučaju brže busom. Kao što sam i napisao, u centar u 95 posto slučajeva idem javnim prevozom. Govorio sam o idealnim uslovima. Izađem iz zgrade i uđem u auto. Ovo me podsetilo na druga koji je hteo kolima do kafića, a mi već bili na pola puta do tamo. Nas nekoliko je nastavilo pešice i stiglo mnogo pre njega jer se on vraćao po kola, pa dok je došao i našao da se parkira mi popili dva piva 😃
 
Aj da budem malo đavolji advokat.

Činjenica je da leva skretanja smetaju i zato podržavam zatvaranje tog skretanja.

Naravno, onda se mora srediti desno skretanje sa mosta ka Karađorđevoj i ceo taj pravac jer je to sada glavna veza za Dorćol - NBG.

Umesto što svi žale što je sada teži pristup garaži na Obiliću, imate alternativu u vidu garaže u Narodnog fronta.
 
Ово лево скретање није сметало (из разлога што је лево), јер је у питању Т раскрсница, па истовремено док траје то скретање, аутомобили из Поп Лукине скрећу десно на мост. Проблем би постојао да се из Поп Лукине среће лево ка граду, или из Бранкове полукружно назад.

Карађорђеву су осакатили претходном реконстукцијом, и сада постоји само једна трака у смеру ка граду. Кажем, нема ко да им суди, то је проблем.
 
Skretanje iz tunela u Decansku, levo, treba zabraniti pa da vidite protocnost saobracaja kakva ce biti.
 
Pre neki dan krećem iz kancelarije koja je u Sremskoj, kaže kolega čekaj da te vozim da stigneš brže, a auto mu u garaži Obilićev venac. Reko druže, dok ti odeš do garaže, izađeš, napraviš krug da stigneš do Pop Lukine i do Brankovog, ja sam već uveliko stigao po dete u vrtiću i nije mi verovao.
Tačno 16min mi je trebalo iz kancelarije, na stanicu Zeleni venac, doduše odmah mi je naleteo bus, mada se tu ni ne čeka nikad duže od koji minut, sišao kod Energoprojekta i peške do Bloka 29.
Tako da mnogo njih i nema svest o vremenu, koliko je stvarno potrebno za šta.
Na posao nikada ne bih kolima išao, osim ako baš ne postoji nikakva veza ili nema parkinga u dvorištu firme, Sve ostalo mi je jako puno trošenja vremena.
Pravac opština nbg - stari grad je svakako uvek ubedljivo najbolji javnim prevozom, mislim da taj deo niko ne spori, a sumnjam i da se neko ko živi u tim delovima kreće do starog grada kolima.

Što se tiče ovog levog skretanja, ne vidim kakav je problem isto pravilo kada i dalje mora da se pali semofor za desno iz PL ka mostu, kada se prekida saobraćaj. Ukidanje levih skretanja jeste često dosta korisno, ali zavisi i od same raskrsnice (sam sam predložio neka za pravac Tošinog bunara pre koju nedelju).

Ja se retko krećem put grada, ali ovo nikako ne vidim kao značajno upaređenje, kada ta raskrsnica ionako nije osnovni generator gužve. Sada možemo da pratimo kako će se ovo odraziti na gužve u Dečanskoj / tunelu i sa druge strane dole Crnogorskoj / Karađorđevoj pošto od tri pravca, sada ostaju dva pravca za stizanje do gornjeg Dorćola.Upravo sve kako je i Goje naveo
 
@bwinrs
И било је забрањено, некад давно, па се за Карабурму скретало лево код Главне поште...
 
Pa nije problem levo skretanje u Dečansku samo po sebi, nego je odmah tu sledeći semafor, pa je odmah još jedan. Što me podseti na Milentija Popovića i to da gužvu najviše pravi semafor kod one sada besmislene ulice kod Hajata. To treba zatvoriti, ostaviti samo za vozila hotela i to da obavezan smer odatle bude desno. Za suprotan smer ima Vladimira Popovića i produžetak BZĐ. Semafor ostaviti samo jedan i to da bude pešački na taster.
 
"Privremeno rešenje " reče Stojčić i ostade živ. Ja od kad znam za sebe oduvek je bilo moguće levo skretanje u PL. Privremeno rešenje je upravo bilo kada je to levo skretanje bilo zabranjeno. Nakon nekog perioda levo skretanje je vraćeno na staro, dakle u prvobitno stanje. Ovde je Stojčić pobrkao lončiće šta je bilo starije i šta je bilo privremeno.
 
Да није ово припрема за рушење Старог моста? Претходно укидање скретања беше због радова на Газели?
 
Vrh