Šta je novo?

Brankov most

Неће се то лако ни средити, том мосту треба врло темељна обнова. А да ли ће дилатација у средњој траци кад се иде са НБ моћи да се порави како треба, питање је.
 
Ма проблем је одувек Теразијски тунел, из којег се чеп прелива на Зелени венац и Бранкову, и даље на мост - и на НБ. Сад ће се само још више возила у јединици времена слити у тунел. Среће наше...
Sve će se to samo rešiti kada Šapić bude demontirao Zarićev most :LOL:
 
Poslednja izmena:
Šapić combo, zatvori tunel i demontira stari most -
što mi ovo deluje potpuno realno evo ne znam boga mi...
 
Gde se dede ideja recnog taxija (Usce- 25.maj, Usce-BnV, Usce-Kosancicev) em sertifikovane nalepcice zadovoljene em taxisti. Ima posla ko hoce da radi.

Beogradu treba makar jos 5 mostova sa 3+3 profilom, dva preko Dunava, tri preko Save.
 
Upravo je Stojičić bio u BG hronici i pričao između ostalog i o ovom skretanju i "istražnim radovima" u Terazijskom tunelu. Kaže da je u pitanju redovno održavanje tunela, a za sketanje da nije bilo potrebe da se građani obaveštavaju o nečemu što je bilo privremeno rešenje i da nije za očekivati da kroz staro jezgro grada prolaze vozila da bi došla do drugih lokacija. A to skretanje je privremeno otvoreno za vreme radova na rekonstrukciji Trga republike.​
 
Ма проблем је одувек Теразијски тунел, из којег се чеп прелива на Зелени венац и Бранкову, и даље на мост - и на НБ. Сад ће се само још више возила у јединици времена слити у тунел. Среће наше...
To se moglo videti dok su bili radovi u Decanskoj,nije radio semafor pa se most sa NBG prelazio vrlo miloklizno i u popodnevnom spicu.
 
Ovog megasega stručnjaka treba privezati za neku banderu ili žardinjeru na skretanju da iz prve ruke vidi kakav je haos napravila njegova polupismena bulumenta. Taj koji izjavljuje kako se u svetu praktikuje ovo i ono nije sveta ni video niti ima mozga da shvati koncept funkcionisanja saobraćaja
 
Марко Стојчић може да буде доносилац било каквих одлука само у Монти Пајтону, Надреалистима и малоуправи, веуправи и шчуправи. Е сад, то што ми нажалост живимо у овим последњима, је наш проблем. Њему је врв прелепо!
 
Ovog megasega stručnjaka treba privezati za neku banderu ili žardinjeru na skretanju da iz prve ruke vidi kakav je haos napravila njegova polupismena bulumenta. Taj koji izjavljuje kako se u svetu praktikuje ovo i ono nije sveta ni video niti ima mozga da shvati koncept funkcionisanja saobraćaja​
Zapravo, ovo je originalno patentirana izjava jedne druge osobe, u nešto drukčijem kontekstu i prilikom jednih drugih radova. ;)
 
Данас колапс (додуше људи стандардно поплашени због најављене кишице). Колона као некада од еко пумпе па до града.

Мени, из угла бициллисте и циника помало и драго. Притом ми и објективно боље јер је Поп Лукина којом се враћам поново празна.

Смешан је ово град и површински, инфраструктурно и садржајно па да оволики проценат људи се гура у кола. Ко је мазохиста и има слободног времена да га проводи у колима нека изволи. У мојој фирми сваки десети на посао долази колима. Млађе генерације генерално не робују толико аутомобилима. Надам се да ће ови социо-економски, саобраћајни и урбанистички промашаји успорити даљу аутомобилизацију ове касабе.
 
Ja stvarno ne znam, ali gradskim prevozom je jedino brže stići u centar i one delove gde nema dovoljno parkinga i tamo skoro nikad ne idem kolima. U sve ostale delove grada brže je stići kolima i uvek idem tako, naravno ako imam gde da se parkiram. Javni prevoz je iskasapljen semaforima i zeleni talas se mnogo često gubi zbog stanica. Bicikl vozim samo rekreativno jer nemam živaca da se svađam sa vozačima, a i na poslu nemam uslove za ostavljanje bicikla i presvlačenje.
 
Vrh