Šta je novo?

Brankov most

И ја сам јутрос имала непријатно изненађење кад сам скапирала да су сада све траке за право, да су укинута лева скретања и да су поставили физички ивичњак. Морала сам кроз тунел који је био загушен од возила. Није ми јасно како некоме падне на памет да укине лева скретања тамо где постоји потреба и где их има доста. Лева скретања су била у истој фази као и скретања из Поп - Лукине на Бранков мост, значи није ометан ток осталих возила. Сад се гужва прелила на теразијски тунел и Призренску улицу а вероватно и на Карађорђеву (то ћу проверити сутра).
 
Prema mom iskustvu, kada krenu popodnevni špicevi za povratak kući ka gradu, dešavalo se da ta leva traka za skretanje bude prepunjena pa se onda malo napravi krkljanac na samom mostu jer ljudi pokušavaju da se prestroje u desnu traku kada skontaju da leva stoji za skretanje. Ali svakako, glavni razlog gužve na tom potezu nije bilo samo to skretanje nego propusnost tunela i jednostavno velika količina automobila koja krene u sličnom vremenskom periodu.
 
Sva sreća da prva linija metroa, ako ikada i bude izgrađena, nije planirana da prelazi vodu, tako da ćemo se ovakvih inteligentnih stvari nagledati u decenijama koje su pred nama...
 
Гангулизација друмских саобраћајница по доктору Шапићу ала мали метро у свом најбољем издању. Београд је добио још један трејдмарк ® :gobb:
 
Ima još:



INFORMACIJA O PROMENI REŽIMA RADA LINIJA JAVNOG PREVOZA TOKOM IZVOĐENJA ISTRAŽNIH RADOVA U TERAZIJSKOM TUNELU​


12/04/2024 - 30/04/2024

Tokom izvođenja istražnih radova u Terazijskom tunelu u periodu od 15.04. do 30.04.2024. godine, u vremenskim intervalima od 22.00 do 03.30 časova doći će do promena u radu linija javnog prevoza. Radovi će se izvoditi po fazama i to:

Faza I - za saobraćaj će biti zatvorena strana tunela u smeru ka centru grada;
Faza II – za saobraćaj će biti zatvorena strana tunela u smeru ka Novom Beogradu;
Tokom izvođenja radova saobraćaj će sve vreme funkcionisati ka Novom Beogradu, dok se menja režim rada linija javnog gradskog prevoza u smeru ka centru grada:

Linije br. 65 i 77 u smeru ka centru grada saobraćaće sledećom trasom: Zeleni venac-Prizrenska-Terazije-Kolarčeva-Makedonska i dalje redovnom trasom;

Linije br. 16, 27E, 35 i 95 u smeru ka centru grada saobraćaće sledećom trasom: Zeleni venac – Prizrenska – Terazije – Kolarčeva - Trg republike – Francuska - terminus „Trg republike“ - Bulevar despota Stefana i dalje redovnom trasom;

Noćne linije 15N, 68N, 75N, 603N, 704N i 706N i minibus E6 u smeru ka centru grada saobraćaće sledećom trasom: Zeleni venac – Prizrenska – Terazije – Kolarčeva - Trg republike – Francuska - terminus „Trg republike“;

Linija EKO 1 u smeru ka centru grada saobraćaće sledećom trasom: Zeleni venac – Prizrenska – Terazije – Trg Nikole Pašića i dalje redovnom trasom.

NAPOMENA: Zbog održavanja 37.Beogradskog maratona, radovi se neće izvoditi u noći 27.04./28.04.2024. godine.
 
Prema mom iskustvu, kada krenu popodnevni špicevi za povratak kući ka gradu, dešavalo se da ta leva traka za skretanje bude prepunjena pa se onda malo napravi krkljanac na samom mostu jer ljudi pokušavaju da se prestroje u desnu traku kada skontaju da leva stoji za skretanje. Ali svakako, glavni razlog gužve na tom potezu nije bilo samo to skretanje nego propusnost tunela i jednostavno velika količina automobila koja krene u sličnom vremenskom periodu.
Svakodnevno se vraćam sa NBG ka Dorćolu u vreme špica i garantujem da u 95% slučajeva nema zakrčenja leve trake zbog skretanja u PL. Ovo je jednostavno kretenizam nekog ko je juče sišao sa brda u grad i dočepao se pozicije sa koje će da "reši problem" koji ni ne postoji. Drugim rečima, sve što iole nekako funkcioniše mora da se rasturi od strane totalno neobrazovanih i nekompetentnih likova/likuša koji su zajahali ovaj grad i leče svoje palanačke komplekse preko leđa svih nas
 
To je ta koordinacija...sada će da naprave krkljanac sa rekonstrukcijom i verovatno će biti jedna traka kroz tunel. SMRT planiranje.
 
Rekli su u BGD hronici da je ukinuto skretanje u Pop Lukinu zbog predugačke kolone za skretanje koje blokira levu traku na mostu.

Napravili su analize, bla, bla i sami sebe pokopali sa prethodnom odlukom kojom su to skretanje omogućili.
A sa druge strane, ironije li, na nekim drugim lokacijama su spremni da produžuju traku za skretanje ako treba i celom dužinom trake za pravo.
 
Ček da Šapić preračuna, dal bi se moglo "ćapiti" na račun pešačkih staza, a realno i koji će nam đavo, stalno neke rupetine po pešačkoj stazi, dušu dalo za #malimetro2 😂
 
На узорку од 5 година свакодневног преласка Бранковог у шпицу или мало после њега колима могу да тврдим да је до тог закрчења у левој траци долазило једном у 10ак дана.

Ови имбецили не знају ништа о дистрибуирању саобраћаја, додуше, нису знали ни претходни који измислише ово затварање.
 
haha nevera. bash sam koristio to skretanje svaki put kada sam isao do garaze gore na obilicevom vencu sa nbga
 
Стварно су ид****
Screenshot_20240416_132205_com.google.android.gm.jpg

Ево шта сам им управо одговорио:
Screenshot_20240416_132647.jpg
 
U principu problem je bio na samom mostu jer je kolona za levo prelazila u "glavnu" traku.

U principu u teoriji je moguće da ne bude zastoja jer se posle Brankovog mosta saobraćaj uglavnom samo odliva sa glavnog pravca (ne idu sva vozila sa Brankovog mosta u tunel)
 
Ма проблем је одувек Теразијски тунел, из којег се чеп прелива на Зелени венац и Бранкову, и даље на мост - и на НБ. Сад ће се само још више возила у јединици времена слити у тунел. Среће наше...
 
Vrh