Šta je novo?

Brankov most

Da li je problem u tome što firme koje dobijaju poslove nemaju dovoljan broj ljudi?

Evo malo logike. Zaposli više ljudi pa ćeš ranije izaći iz posla i moći da radiš sledeći na(p)redni projekat.

Više ćeš i zaraditi i više novca obrnuti.

Ova logika pada u slučaju da se novac ne dobija na vreme.
 
Aко погледамо мало, на већини радова по граду и по земљи које финансирају држава/града се гледа да се што више уштеди на људству и машинама по цену дужег трајања.
 
Vesić i Mali su i par meseci pre početka radova na mostu govorili da su radovi već počeli u halama Mostogradnje gde se prave delovi za most. Pa šta onda toliko traje?
 
To su ekstremno komplikovane konstrukcije sa tolerancijom od par mikrona i zato toliko traje izrada :) . A politicari najbolje rade sta ? LAZU !!!
@dosljak nije samo usteda vec svaki dan prisustva mehanizacije na gradilistu se debelo naplati.
 
Mala digresija, sedeo sam juče sa nekim građevincima i kažu mi da teh. direktor Mostogradnje kumi i moli za varioce na iznajmljivanje... Izgleda da su u debelim problemima. Bio sam prošle nedelje na ostružnici i video sam koliko tamo kasni Mostogradnja sa čeličnom konstrukcijom a priča se da će uzeti valjda sa rusima da rade ovaj novi most za železnicu ka NS. Užasno i tragično.
 
Pa varioci otisli po juznim afrikama dubaima drugar mi je prosao kurs od par mjeseci za to precizno neko varenje da neslazem sad koje ima autogeno aluminotermicko i argonsko i jos neka valjda
Njemac placa debelo kvalitetnog varioca kod koje nema popravke posilje provere vara
Svi iole sto vrijede su pobjegli
Astro mostogradnja je dobila posao na tenderu
ali dizalice i dosta opreme iznajmljuju jer je njihova u autu
 
To za kvalitetne majstore je opšte poznato. Nisu otišli samo intelektualci, već i dobri majstori.

Ako Mostogradnja iznajmljuje opremu, onda bolje da se ugasi. No bitno je da su svi oni u nekom dilu, a nas ko šljivi.
 
Sa ove Bukirine slike se vidi da će pešačka staza ipak biti iste širine celom svojom dužinom. Ostaje nejasno zašto su pojedine sekcije bile uže, tako da njihova nadogradnja na pravu širinu, sudeći po ovoj slici, deluje nesrećno nabudžena.

file.php
 
Према сликама са претходне стране тако је још од изградње моста.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490635#p490635:35ksw5th je napisao(la):
astrodule » Thu Nov 09, 2017 1:11 am[/url]":35ksw5th]


Ako Mostogradnja iznajmljuje opremu, onda bolje da se ugasi. No bitno je da su svi oni u nekom dilu, a nas ko šljivi.
O tome i pricam
Dobio si tender ali mehanizaciju uzmi od burazerove firme...
pa aneks ugovota i novi rokovi. Sve se sredi i svi srecni.
 
Богами сви кранови које сам видео на мосту имају натпис Мостоградња. Мада их нема много.
 
Mostogradnja je pred bankrotom, a dobar deo razloga zašto je tako je to što im nije nadoknađena sanacija mostova posle 99 godine. I pali su sa 10 000 radnika na 1000 valjda, za tu informaciju nisam 100% siguran. Ali sigurno da imaju mehanizaciju, možda zastarelu ali tu je negde :)
 
Mostogradnji bi drzava trebala da otpise potrazivanja bas zbog tih neplacenih radova 1999
 
Eh ali zašto? :D Kome treba jaka mostogradnja danas? Sramota je i da nemamo svoje mašine za revitalizaciju železničke infrastrukture.
 
Зар ће Кинези све мостове да нам граде и одржавају у будуће?
 
Ima i drugih zainteresovanih, ne moraju oni :)
a što se tiče tendera i tako tih velikih javnih nabavki kod nas je veliki problem u tome što se ne odredi sve kako treba, koga boli uvo koliko radnika imaš? Rok je taj, kvalitet radova treba da bude takav, ti si izabran, izvoli završi. Nema tu mnogo pameti. E sad, kad država sama prvo ne plati na vreme, pa onda ne pribavi dozvolu ko sad za brankov most (izgubili projekat ili kako već) i tako dalje e onda ne možeš ni ti da teraš mak na konac pa ćeš trpeti i duži rok i lošije radove i šta god jer i oni tebe drže u šaci plus verovatno imaju makar neki dil sa nekim u upravi.
 
Oво изгледа као да фино напредује :) Надам се да неће враћати плаву боју.
 
Evo odgovora na raniju dilemu o previše uskim nosačima trotoara i tobožnjoj tehničkoj stazi. Postoje dva različita dodatna profila, različite širine, koji se vare na postojeću konstrukciju. Uži se vari na mesta gde je postojalo originalno bočno ojačanje mosta (koje je i samo dobilo nove podupiruće profile, pa tu trotoar sada nose dva zavarena segmenta). A širi tamo gde bočnog ojačanja nije bilo.

Uži dodatak i dva nastavljena profila na koja se oslanja budući trotoar:

file.php


Širi dodatak i jedan duži profil na koji se on oslanja, pri čemu tih oslonaca sada ima mnogo više:

file.php
 
Ovi kratki ulaze u most?
Ovi duži se vare na most.
Eto šta znače kvalitetni varioci kojih je sve manje. Zamislite da ovo radi neki amater.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
'ajde, nek privode kraju pa da menjam sliku u potpisu.
 
Ništa novo ne ulazi u most. Meni izgleda da je sve ovo vareno za originalnu konstrukciju. Sumnjam da su prosecali bočnu stranu mosta da bi provukli nove grede. Evo par slika sa detaljima. Tamo gde je dovoljno veliki zum var se lepo vidi. Sve ovo je slikano pre dodavanja nastavaka.

Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
 
Vrh