Šta je novo?

Brankov most

Prosirenje je minimalno i ne predsavlja nikakav ozbiljniji teret na konstrikciju. U ostalom dodate su jos dve konzole da ponesu moment savijanja. I tih pola metra ce znaciti kod mimoilazenja pogotovo biciklista. Hvala im i na tome.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484780#p484780:1lv1xx4s je napisao(la):
astrodule » 13 Oct 2017 09:08 pm[/url]":1lv1xx4s]Ja sam mislio da ove grede idu kroz mostt, a one se vare.

Definitivno je onda moglo sa nekim lakšim (modernijim) materijalom da se napravi malo širi trotoar.


Sad sam odokativno na fotografijama upoređivao novi segment koji se postavlja i ove stare koje još uvek stoje na mostu.
Deluje mi da su "stari", uži, nekakve "sendvič" konstrukcije.
Novi, širi, imaju ova rebra kao ukrućenja kao i nove konzole, tako da ispada da je količina upotrebljenog materijala tu negde ista (pa tako i težina) što ne bi trebalo da menja opterećenje konstrukcije mosta.
A dobijamo širu stazu. Super.
 
Ja kada sam izneo ideju da se proširi trotoar sam išao prostom logikom da sada postoje lakši materijali i da nije toliki problem proširiti most baš za ta pola metra koja fale. Pa samo na ogradi može da se uštedi dosta na težini.

Bilo je i do sada mesta da se biciklisti mimoiđu, ali ovo će baš olakšati. A da ne zaboravimo da ćemo imati OBE strane mosta na raspolaganju.
 
Da li neko možda zna, je li trenutno u funkciji kamera za snimanje kretanja žutom trakom od Z.Venca ka N.Bgd? Stalno zentam od nje i prebacujem se u levu traku, ali danas nemadoh kud...
 
@Vocar, kamera ne bi trebalo ni u ludilu da bude u funkciji, s obzirom da nije ni žuta traka.
 
To za zutu traku je pisalo u novinama, ali ne videh da je igde ispraceno saobracajnom signalizacijom. Mogli su bar staviti neku kesu preko kamere, jer veliki broj ljudi se tu prestrojava u levu traku i redovno se povecava guzva zbog toga.
 
Vise nego neprofesionalno i neodgovorno i stetno. Ako je doneta odluka da ie zuta traka van funkcije dok traju radovi, to je trebalo i siglalizacijom propratiti.
Znaci ovako stoje stvari. Neki tamo iz ODELJENJA ZA PRIVREMENI SAOBRACAJ u Sekretarijatu za saobracaj grada da nalog Beograd putu da se uradi nedvosmislena odgovarajuca promena signalizacije. (tamo ima toliko odeljenja i mrsomuda u njima da je pitanje ko je u stvari nadlezan)
E sad posto je taj ocigledno jos uvek sa mozgom (ako ga uopste ima) na letnjem odmoru, Vi vozaci se j..... u koloni.
Posto nema na sajtu ime nadleznog sefa (sitna riba pljuckavica) da njega zapljunem, onda sledi ime sekretara koji mu je valja sef a to je neki Dušan Rafailović ako je i on uopste obavesten sta se desava ovih meseci na Brankovom mostu,
Evo da ih potsetim sta im je posao:

Секретаријат за саобраћај врши послове који се односе на:
- техничко регулисање саобраћаја на општинским путевима и улицама у насељима утврђивањем режима саобраћаја којим се омогућава безбеднији и проточнији саобраћај у редовним условима (усмеравање транзитног, теретног, бициклистичког и пешачког саобраћаја, ограничење брзине за све или поједине категорије возила, одређивање простора за паркирање и заустављање возила, утврђивање путева и улица намењених јавном превозу путника и сл.) као и у условима привремених заузећа (радови, манифестације, промоције, снабдевање и сл.);

A to za kesu preko kamere jok. Da damo crvene barjacice onima iz sekretarijata da stoje na Brankovom mostu i regulisu saobracaj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484862#p484862:1sxczlxh je napisao(la):
relja » 14 Oct 2017, 10:33[/url]":1sxczlxh]Sad sam odokativno na fotografijama upoređivao novi segment koji se postavlja i ove stare koje još uvek stoje na mostu.
Deluje mi da su "stari", uži, nekakve "sendvič" konstrukcije.
Novi, širi, imaju ova rebra kao ukrućenja kao i nove konzole, tako da ispada da je količina upotrebljenog materijala tu negde ista (pa tako i težina) što ne bi trebalo da menja opterećenje konstrukcije mosta.
A dobijamo širu stazu. Super.

Ja se nesto plašim da je ovoliko proširenje samo na početku i kraju mosta. U središnjem delu ne koriste iste segmente, a i postojeće nosače skraćuju što se vidi sa slika. Sveli su pešačku stazu na tehničku. Nadam se da grešim.

file.php

file.php

file.php
 
Da li je glupo da pitam da li postoji negde plan po kojem ovo rade? Tamo bi trebalo da stoji širina trotoara.

edit: Guglajući vesti, jedini stvar na koju sam naišao (pored informacija da se menja konstrukcija i rokova) je da će biti neka specijalna podloga koja sprečava klizanje pešaka.
 
Ceka nas jos mesecipo guzvi na mostu, pa nasto bolja situacija do proleca kada ce biti nastavljeni radovi. Mozda je "ogroman posao" vratiti zastitnu ogradu na mostu pa pustiti svih sest traka, ali mislim da je to tehnicki i bezbedonosno izvodljivo. Zersi barujere i iza njih metalna odbojna ograda kao na autoputu bi bila dovoljna. Ovako iz vesicevog objasnjenja zuta traka ce biti zimski parking za masine i par skela (vrlo racionalno?). U svakom slucaju zastoji ce potrajati... dok ne zavrse radove...


iz stampe:
"PET TRAKA na Brankovom mostu 10. decembra, ostali RADOVI DO PROLEĆA
Deo radova na Brankovom mostu biće završen oko 10. decembra, kada će vozačima na raspolaganju biti pet saobraćajnih traka, dok će poslednja šesta biti puštena na proleće, najavio je gradski menadžer Goran Vesić gostujući u "Beogradskoj hronici"
. U toj traci moraju da budu mašine a tu stoje i skele na kojima rade radnici. Oni će nastaviti da rade i u prvim prolećnim danima kako bi posao bio završen."
 
Poslao sam mejl tehničkom direktoru Mostogradnje gde sam ga pitao za širinu novog trotoara i dobio odgovor koji prenosim

Poštovani ,
Ne učestvujem u Projektu , radim u inostranstvu…..mislim da se širina pešačke staze neće menjati…pitajte Projektanta (“Mostprojekt”) ili Investitora….

S poštovanjem
Siniša Brusin

Poslao sam mejl i Mostprojektu, pa ako dobijem odgovor, preneću ga.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=486764#p486764:3sjpsy58 je napisao(la):
blagoje » 23 Oct 2017 04:07 pm[/url]":3sjpsy58]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484862#p484862:3sjpsy58 je napisao(la):
relja » 14 Oct 2017, 10:33[/url]":3sjpsy58]Sad sam odokativno na fotografijama upoređivao novi segment koji se postavlja i ove stare koje još uvek stoje na mostu.
Deluje mi da su "stari", uži, nekakve "sendvič" konstrukcije.
Novi, širi, imaju ova rebra kao ukrućenja kao i nove konzole, tako da ispada da je količina upotrebljenog materijala tu negde ista (pa tako i težina) što ne bi trebalo da menja opterećenje konstrukcije mosta.
A dobijamo širu stazu. Super.

Ja se nesto plašim da je ovoliko proširenje samo na početku i kraju mosta. U središnjem delu ne koriste iste segmente, a i postojeće nosače skraćuju što se vidi sa slika. Sveli su pešačku stazu na tehničku. Nadam se da grešim.

file.php

file.php

file.php


Šta ja znam, tako je delovalo na tim fotografijama. Možda planiraju neku stub-portal za npr kamere ili signalizaciju, možda još jedan lift... ne znam, nagađam?
 
Na sledećoj slici se izgleda vidi gde će biti prelaz širih segmenata u uže. Bar meni tako deluje. Opet se nadam da grešim.

file.php
 
http://www.politika.rs/scc/clanak/39137 ... va-prolece

Long story short - sve vreme je rok ya radove bio 260 dana, samo su Mali i Vesić javno govorili da će biti gotovo za 6 meseci. Spominjali su i tri smene.

Na kraju je izvesno da će rok iz ugovora biti ispoštovan, a to je 9 meseci, tj, sve će biti gotovo na proleće.

Ja sam nekako uveren da su oni prve rokove skraćivali zbog najave izbore u decembru i da je upravo realan rok za završetak radova pomerio izbore na mart 2018.

Nadam se da Beograđani neće zaboraviti na gužve, prouzrokovane nabijajem svih radova u poslednjih 6 meseci mandata, kada dođu izbori.
 
Na tabli koja stoji za Novobeogradske strane mosta piše da je rok za završetak radova februar 2018:

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487122#p487122:4ffgc8o3 je napisao(la):
astrodule » Wed Oct 25, 2017 8:39 pm[/url]":4ffgc8o3]

Nadam se da Beograđani neće zaboraviti na gužve, prouzrokovane nabijajem svih radova u poslednjih 6 meseci mandata, kada dođu izbori.

Mislim da hoce da zaborave kao sto su i ranije zaboravljali!!



[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=486764#p486764:4ffgc8o3 je napisao(la):
blagoje » Mon Oct 23, 2017 4:07 pm[/url]":4ffgc8o3]

Ja se nesto plašim da je ovoliko proširenje samo na početku i kraju mosta. U središnjem delu ne koriste iste segmente, a i postojeće nosače skraćuju što se vidi sa slika. Sveli su pešačku stazu na tehničku. Nadam se da grešim.

file.php

Ja im se svojevremeno zahvalih na minimalnom prosirenju ali povlacim tu izjavu dok astrodule ne dobije odgovor o sirini pesacke staze.
A ako su cak smanjili sirinu staze kao na ovoj tvojoj slici iako je delovalo da su je prosirili bar po slikama na pocetku staze sa novobeogradske strane, onda su dno dna i mesto im je u.... beloj solji.
 
Da staza nije možda proširena u delu od stepenica do stubova da bi se olakšalo korišćenje servisnih kolica koje služe za održavanje mosta?
 
Odgovora nema. Pisao sam im na isti imejl koji stoji i na građevinskoj tabli.

Vesićeva izjava mi je vrh gde kaže da će most biti gotov do zime, ali samo jedna traka (i to naravno ova ka gradu) i pešačka staza neće biti gotove, jer mašine moraju da prezime na mostu.

Tj, imaćemo gore stanje nego pre rekonstrukcije.

Brate kaži lepo: "lagali smo vas gledajući vas u oči, biće gotovo tek na proleće, što i jeste pravi rok".
 
Данас сам загледао радове на мосту из аутобуса, овај део са слике горе где је сужена стаза је изгледа нека врста техничке стазе, даље од тог дела, ка средини моста су заварили неке шире делове као што су већ код стубова на НБГ страни.
 
Od pre neki dan nekoliko slicica, ispod mosta je sad dozvoljen prolaz ali ja smatram da ipak nije bezbedno.
56343c90a227ec27af45cbfa12d996f9.jpg
c28f120101fd66e16a62a1d145b2183d.jpg
27953fd13f15a053a576f7b7fbb3d56c.jpg
57c1f3159488aee71011069eb5e7209a.jpg


Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Vrh