Šta je novo?

Blok 66

Он ће обухватити и саобраћајно решење шинских система околних улица?
 
Videćemo šta će sve obuhvatiti PDR. To je sasvim drugo pitanje i nije za ovu temu. Bitno je da se objavi taj nacrt PDRa i onda povede Javna rasprava o predloženim rešenjima.
 
Poslednja izmena:
Po Draganu nijedno pitanje koje se postavi u temama koje prati, nije za tu temu. :D
 
Ок, пошто је упитна сврха пруге у парчету булевара Црвене армије до задњег улаза у депо, а са друге стране посотји могућност да се провуче трамвај дуж целог тог булевара и даље кроз надвожњак булеваром уметности до хотела Југославија одакле може и до Земуна, размишља ли се шта у том правцу?
 
Pruga tramvajska kroz podvoznjak ispod zel. pruge nije predviđena bar za sad
Pruga kroz djordja stanojevica jeste planirana
Pa u crvene armije do JG dupliranje kolsjeka
 
"Blok 66" ima 22 hektara i biće dobro ako pored njega bude gore-pomenuta trasa pruge, jer na tolikoj površini može dosta da se izgradi. A namenu parcela ćemo da vidimo u nacrtu za PDR.

IMG_20241115_045244.png
 
Poslednja izmena:
Можемо онда мало и о намени. Мене блок 66 подсећа обликом на блок 19А, те мислим да би слична структура одговарала и овде, да уз закривљеном делу ка блоку 42 и паркингу у Белвилу буду комерцијални објекти, а у остатку блока ка булевару Црвене армије и ка стамбеним зградма Белвила да буду стамбени објекти.
 
Пре ћемо дочекати трамвај у Ђорђа Станојевића, па чак и у Марка Христића, него тај метро.
 
Sada se rade urbanistički planovi, a videćemo kada će da bude i realizacija na terenu. Tramvaj će svakako biti pre metro linije 3, ali za investirore je bitno da se on planira pored bloka 66, tj. da će ublizini biti metro stanica kod žel. i bas stanice.
 
Poslednja izmena:
Trase metroa su više puta menjali, pa možda naprave samo krak od stanice kod "Arene" ( linija 2) umesto cele trase 3. To bi onda bila "prva faza" za liniju 3, a ostalo kad se stigne.
 
1000004641.jpg
 
Poslednja izmena:
Какве су ово црне линије преко плаца, као траса метроа или?
 
Tu je bila razmatrana ulica ili nešto za tramvaj ali se odustalo. Glavno je da je ovo najmoderniji i najveći depo GSP-a. Prema generalnom urbanističkom planu ovaj blok je i dalje depo GSP-a i tako treba ostati dok se ne donese novi GUP i onda uporedi sa Blokom 72 gde je najavljen novi depo. Inače ovaj plan se radi na inicijativu gradskog urbaniste Marka Stojčića. Dok se ne donesu planovi za blok 72 i izgradi novi depo ovo se može interpretirati kao pokušaj uništavanja GSP-a kojem je već depo Dorćol viđen da se da privatniku ako uspe namera Šapića da se ukinu trolejbusi.
 
Pogledajte prilog 228864
Odlična vest. Da li neko zna ima li nekog visinskog limita ili postoji šansa da dobijemo veći broj zgrada preko 100 m visine? Ova lokacija mi se čini odlična klaster visokih zgrada.
 
Pise u tekstu da je 32m limit sto se slazem da je nisko.
Mogli su da ostave istu dozvoljenu maksimalnu kvadraturu, a da uz prugu dozvole vise zgrade.
 
Nisam za to da se zidaju visoke zgrade bilo gde, ali mislim da je ovo jedna od boljih lokacija u BGu za tako nesto. Tu je West, sa druge strane pruge svakako planiraju onu visoku zgradu pored NCRa, nema ni jedne zgrade blizu kojoj bi smetala, prosto ne vidim zasto ne? Cak bi uslovio da zgrade uz Heroja sa Kosara budu visoke i da se ostavi veci deo zelene povrsine, ali tu vec postajem nerealan. :)
 
Питање је само колико ГСП губи у овој причи?
 
Vrh