Šta je novo?

Blok 66

Најбоље би било да постоји више мањих депоа на крајевима кракова, макар 3 - НБГ, Кнежевац и Карабурма.
Овако ако се деси неки ванредни догађај дуж Јурија Гагарина, цела мрежа остаје одсечена од депоа.
Prema PGR-u šinskih sistema, plan je upravo takav. E sad, što taj PGR već godinama niko ne grebe ni za suvu šljivu je druga stvar....

U planu još tri tramvajska depoa​

Prema PGR-u šinskih sistema, osim na Novom Beogradu, novi tramvajski depoi predviđeni su i u zoni Panćevačkog mosta, uz Ibarsku magistralu na Vidikovcu i u zoni ukrštanja Severne tangente i Zrenjaninskog puta.
Izvor:
 
@Kailan Da ne pravim krosposting. Vezano za koncepte sa teranjem tramvajskog depoa dalje na periferiju, taj koncept teorijski ima smisla, ukoliko se ispoštuje da depo ima više izlaza. U praksi, imamo pohlepne korumpirane neodgovorne neznalice, koji nemaju ni toliko obraza koliko su imali Đilas i Đilasovci (teško da bi ih nazvao merilom kvaliteta, ali u odnosu na SNS Sveti Petar).

Ako bi se prvo napravila tramvajska pruga Milutina Milankovića - Bežanijska kosa - Blok 45, na primer, postojao bi određeni smisao napraviti veći depo, sa razmatranjem nekoliko perifernih lokacija, sa ukidanjem depoa u Bloku 66. Opet, čak ni u tom slučaju sam ne bih stavio potpis na tako nešto bez određene vrlo ozbiljne studije opravdanosti. Ali sa sektom koja na zahtev za profesionalnom i odgovornom vlašću "odgovara" smanjivanjem školarina, ponudom kredita za stanove, i plate zaposlenima, zaista imam 0% očekivanja da će baš na taj način da se radi.

Da, vrlo, vrlo jako se tema tiče javnog gradskog prevoza, koji je direktni krvotok grada, uslov njegovog opstanka. To je mnogo važnija i viša tema od bilo koje investicije u visokogradnju, ako društvo ima bar zrnce zdravog u sebi.
 
Vrh