Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

Проблем је што морам да радим и због посла и приватних обавеза не могу да постигнем да возим на слободан дан толико често. Бицикл ће морати на сервис да исправим фелну. Знам више мањих узбрдица тако да ћу тамо вежбати. Временски возим око 3 сата. Да ли ће ми помоћи ако радим вежбе снаге?
 
Ibarska ka Lipovici i posle Sremčica-Železnik za izbegavanje i za iskusne bicikliste
 
Nema šta da se doda. Ako nemaš kondicije, moraš više da voziš. Ako nemaš snage, moraš više da vežbaš.

Ne znam kakva i koliko dugačka uzbrdica treba da bude da je ne možeš izvozati u prvoj brzini. To je napred najmanji lančanik, a pozadi najveći.

Neko pravilo kaže da ako gore pluća, onda se prebacuje u teži prenos, a ako gore noge, onda se prebacuje u niži prenos.

Što se tiče vežbi snage, one nikako ne mogu da škode. Ne trebaju ti tegovi. Počneš sa običnim čučnjevima, a posle ubacuješ i iskorake i bugarski čučanj. Za početak sve radiš 3 x 12 i ako nemaš velike upale, povećaš broj serija ili broj ponavljanja. Više od 5 x 20 nema smisla i tek tada treba preći na tegove, mada ako uradiš recimo ovakav trening 3 x 12 čučanj , 3 x 24 iskoraka napred (12 svakom nogom), 3 x 12 bugarskih čučnjeva - to ti je dovoljno što se tiče snage. Ako ti se sviđa, radiš isto to, ali sa rancem na leđima sa kesom krompira ili teških knjiga.

Ali, ipak mislim da moraš nekako da nađeš više vremena za bicikl. Uzbrdice su fenomenalna stvar. Na početku nisu lake, ali vremenom se telo privikne.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=871775#p871775:236d7j7n je napisao(la):
operic » 14 Aug 2021 09:25 pm[/url]":236d7j7n]jesi li probao preko železnika do makiša?
jeste koji km duže ali je verovatno malo bezbednije od trgovačke jer nema toliko puno saobraćaja
@djole Prođoh danas od rakovice pa avalskom (ili kako se već zove) pored petlovog brda do železnika pa do makiša. Put je na nekim mestima uzan i truckav, mali je nagib, deluje mi da bi mogao da izdržiš u oba smera.
Jesi li razmišljao da nabaviš/pozajmiš MTB sa amortizerom? Bg rupe su veliki problem za drumski bajs
 
Не јер за добар МТБ треба издвојити око 300€ минимум. Свој бицикл не бих никад продао зато што ми савршено одговара. Мало возила иде Кружним путем али се плашим да возим туда јер ако налети неко немам где да се "бацим" десно.

Sent from my LGL322DL using Tapatalk
ЕДИТ: Ибарска магистрала није безбедна за вожњу бицикла.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=871777#p871777:2rqqdrrn je napisao(la):
Djole Pevcanin » Sub Avg 14, 2021 10:33 pm[/url]":2rqqdrrn]Нисам никад ишао туда, познат ми је терен али недовољно јер тамо слабо идем.
Морам навести да успон мора бити што мањи јер после нећу моћи да се вратим кући ако не успем да унесем бајс у аутобус као што сам данас хтео и тог возача овом приликом поздрављам могао је нормално да ми каже да не може а не тоном којим ми је рекао.

Возио бих буквално свуда само да нема презахтевних успона. Највећи успон који сам успео да изгурам је од ОШ 14. Октобар у Кнежевцу до продавнице Крки. Требало ми је сигурно 15-20 мин. Мој трекинг односно друмаш нема вешање па и пут мора бити што бољи.

Sent from my LGL322DL using Tapatalk

Онда ти је једина опција да се преселиш у Земун или на Нови Београд, па можеш да возиш бајс где хоћеш.
 
Београд је најгори град на свету и зато кад дође време преселићу се из овог одвратног града бетонираног са најгорим зградама на свету у неку вуко*ебину које нема ни на мапи. Пробаћу Кружни пут првом приликом. Сме ли бициклом кроз кружни ток?
 
Нема потребе за селидбом ван БГа, довољно је у други део града са бициклистичком инфраструктуром. Нажалост, овде имамо опет одличан пример потпуног непостојања адекватне бициклистичке инфраструктуре у већем делу града, посебно по општинама Врачар, Вождовац, Палилула, Звездара и Раковица.
 
И у другом делу града, где постоји бициклистичка инфраструктура, бициклисти је често не користе, већ се крећу коловозом. Као главни разлог наводе високе ивичњаке.
 
Не плашим се високих лежећих али ако не пређем како треба ризикујем улубљење фелне или расцентрирање точка. Кад налетим на високи ивичњак сиђем са бајса и пређем.

Sent from my LGL322DL using Tapatalk
 
Previše se plašiš. Pa ne voziš trkački bajs od 5000e.

Ivičnjake prelaziš tako što ili potpuno rasteretiš prednji točak u trenutku udara (ne oslanjaš se previše na volan) ili ga digneš, a zatim rasteretiš sedište (staneš na pedale) prilikom udara zadnjeg točka.

Plus što nisi toliko težak.
 
Za vreme radova na izgradnji biciklističke staze u Radničkoj ulici, na delu od Ulice Paštrovićeve do Mosta na Adi, od 1. do 2. septembra doći će do promena u radu linije 87, saopšteno je iz Sekretarijata za javni prevoz.

Radovi podrazumevaju zauzeće desne saobraćajne trake u Radničkoj ulici, neposredno ispred zone raskrsnice sa Paštrovićevom gledano u smeru ka gradu, kao i leve i srednje saobraćajne trake u Paštrovićevoj ulici, neposredno ispred zone raskrsnice sa Radničkom gledano u smeru ka Radničkoj ulici.

Tokom izvođenja radova, vozila sa linije javnog prevoza 87 će saobraćati Požeškom, Bulevarom vojvode Mišića, petljom „Radnička”, Radničkom ulicom i dalje redovnom trasom.

izvor: bgprevoz.rs
 
Da li su morali baš po sred biciklističke staze u Karađorđevoj da postave ove stubiće?

Staza_01.jpg

Staza_02.jpg

Zar nije mogao da bude samo jedan između traka, a da ove fiksne stubiće s kraja pomere bliže stazi? Na taj način bi zaustavili automobile i omogućili biciklistima lakši prolaz.
 
Koliko sam video, radnik gradilišta te "stubove" sklanja kada vozilo gradilišta treba da uđe / izađe iz tog prostora. Ti "stubovi" su u stvari ona postolja za mobilnu ogradu, ali uspravljena.

plasticna-stopa.png


Ispod su potopljeni stubići, ali nešto nisam uveren da će oni da rade kako treba kada se ulica završi.
 
Problem je što je neko isplanirao da po sred biciklističke staze stavi potapajuće stubiće. Oni će biti stalno podignuti, a spuštaće se samo kad se pojavi vozilo sa dozvolom za prolaz. Tu je i kamera koja to nadzire i umesto ovih trenutnih budževina, ubrzo ćemo imati stalnu prepreku za bicikliste.
 
Da li iko vidi svrhu nove biciklističke staze od Paštrovićeve do Mosta na Adi i iscrtanih prelaza kod Ada mola?

ada mol staze i pesacki.jpg


Imamo stazu sa druge strane ulice.

Jedino vidim smisao te staze kada bi se ukinuli prelazi ispod pasarele, ali izgleda da nismo još blizu tome.
 
Ja vidim. Promocija u svrhu glavnog dođaja zakazanog za aprili 2022. :D
 
Ovi kod Ada mola su širi i imaju bele kvadrate samo sa jedne (spoljne) strane.
 
Pre bih rekao da su prvo ofarbali bez ikakvih prostora za bicikliste, a potom se setili da treba i to da urade.
 
Vrh