Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

Da ponovim. Podebljao sam ključne reči.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=758808#p758808:30tv1sbx je napisao(la):
Bender Rodriguez » Uto Jul 21, 2020 2:33 pm[/url]":30tv1sbx]Lupati ovoliko spušten ivičnjak nije nikakav protest nego besnilo.
file.php

Ko na ovo ne može da popne bajs ili kolica, taj bolje da ni ne izlazi iz kuće pošto nije sposoban za život.
 
Kad već podebljavamo reči:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=758923#p758923:f70vbno3 je napisao(la):
Bukira » Uto Jul 21, 2020 8:03 pm[/url]":f70vbno3]
Ima različitih ivičnjaka, nisu svi dobro spušteni.
Da ne bi gatali koji je dobro spušten, a koji ne, najbolje je da bude bez njih, jer na tim mestima nemaju nikakvu funkciju.
 
Vozim se danas i gledam stari železnički most. Vidim da su samo pragovi ostali na njemu, i pretpostavljam da je namenjen za zelezaru, al pade mi na pamet uopšte ne bi bio loš biciklisticki most, kod sajma ima kosina koja je išla do rasputnice, na nbg strani bi uz malo uređenje mogla da se napravi staza i poveže sa kejom. Pošto cenim neće oni skoro sklanjati taj most.
 
Jeste dobar je kao prsacki most ...
Davno, bila je priča da ce da nakace u tom slucaju i razne kioske...

Al kako su braca kinezi u frci - ugasili jednu pec u Smederevu, nije iskljuceno , da ce most biti pretopljen po ..Bingovskoj - ser Oliverskoj ceni ...
:sesir:
 
Joj gde njega nađoste, od svih mostova u Beogradu, najmanje bih žalio da se on sruši. Izgleda preglomazno i monotono.
 
Jes ruzan, al cenim da ce takav, plus beskoristan, stajati tu jos boga pitaj koliko dugo, pa mi pade na pamet juce dok sam prolazio ispod njega bajsem.
A ne treba bog zna kakava investicija (kolovoz, metalne ploce ili sta vec, i ograda sa strane i malo asfalta za pristup sa obe strane) ono kad je vec tu, a koliko znam nema konkretnih planova za uklanjanje (iako je planirano jos sedamdesetih :D ) . Ja to vise onako, naglas razmisljam :).
 
Apropo spustanja ivicnjaka, biciklisticka staza sluzi i za rolere, skejt, tronitet.. Takve neravnine se na manjem obimu tocka prilicno osecaju, cak mogu i da dovedu do pada.
 
Sredu i četvrtak nije radio. Ne verujem da će proraditi dok se ne završe radovi na pločniku pored Save
 
Što se tiče lifta - svestan sam da on olakšava početnicima prelaz sa reke na most, ali početnici moraju da izađu iz zone komfora i da krene makar malo da voze po ulici i da se oznoje uzbrdo.

Kao prvo, lift je na pogrešnoj strani mosta. Ta strana gde je lift je uža i ima mnogo više pešaka.

Sada imamo i stazu niz Crnogorsku, tako da bi se morao izvršiti pritisak da se sredi trotoar od skretanja sa mosta do Crnogorske.

Sada se pravi i staza koja vodi na širu stranu mosta.

Šteta što se o tome nije vodilo računa kada je lift postavljan.

ps: Jedino razumem korišćenje lifta za roditelje sa decom, ali njih zaista ima veoma malo. Skoro da ne pamtim da sam ih ikad video u redu ispred ili u liftu.
 
Malo keja na nbg pa ivicnjak kod dejtonke nije dobar i hilandarska kako treba uradjen ....

bici01-2020-07-26-21-18-59.jpg

bici02-2020-07-26-21-18-59.jpg

bici03-2020-07-26-21-18-59.jpg

bici04-2020-07-26-21-18-59.jpg

bici05-2020-07-26-21-18-59.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=760299#p760299:3nh0bu4h je napisao(la):
miloslaske » 26 Jul 2020 04:19 pm[/url]":3nh0bu4h]Zašto bi iko vozio po ulici, kada je to u Beogradu jako rizično.
Zato što je po trotoaru zabranjeno?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759926#p759926:2nddo1up je napisao(la):
astrodule » Sat Jul 25, 2020 8:55 am[/url]":2nddo1up]Što se tiče lifta - svestan sam da on olakšava početnicima prelaz sa reke na most, ali početnici moraju da izađu iz zone komfora i da krene makar malo da voze po ulici i da se oznoje uzbrdo.
...

ps: Jedino razumem korišćenje lifta za roditelje sa decom, ali njih zaista ima veoma malo. Skoro da ne pamtim da sam ih ikad video u redu ispred ili u liftu.

Bicikl mozda hoce da voze i stariji gradjani kojima je veliki napor voznja uzbrdo. Bez funkcionalnog lifta ostaju bez celog parka Usce za voznju npr...
Dakle, lift itekako ima funkciju i trebalo bi da se osposobi sto pre, ako nista drugo jer je vec tu i prosto je glupo da je nesto placeno nasim parama a da ne radi.
 
Naravno, to niko ne spori (zaboravio sam da napomenem starije)

Ipak sam uveren da 90% osoba koje koriste lift mogu da ispenju i tu uzbrdicu sa svojim biciklima.

Plus što trenutno zbog korone ne bih se vozio liftom sa još 5-6 osoba, makar i tako kratko.
 
Ja sam lift na Brankovom mostu otpisao i zaboravio još pre dve godine. :laugh:
Tome je doprinela i činjenica da od tada do Ade putujem kroz grad, a ne preko keja, jer mi je dojadilo da čistim bajs svaki put kad prolazim kroz usvinjeno prašnjavo i blatnjavo g(r)adilište Beograda na vodi.

Hvala Naprdnjacima što su uspeli da unište taj ''Đilasovski'' lift na Brankovom mostu i da nas neke potpuno odviknu od njega i ogade nam vožnju po keju.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=760403#p760403:1y2syloz je napisao(la):
operic » Pon Jul 27, 2020 12:56 am[/url]":1y2syloz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=760299#p760299:1y2syloz je napisao(la):
miloslaske » 26 Jul 2020 04:19 pm[/url]":1y2syloz]Zašto bi iko vozio po ulici, kada je to u Beogradu jako rizično.
Zato što je po trotoaru zabranjeno?
Bicikl na trotoaru nije zabranjen. Već smo prošli kroz to nekoliko puta.

Da ne pričam što bi bio apsurd i nerazumlje zabraniti ga na trotoaru. I što niko, nikad, i nigde u svetu, ne bi to poštovao jer nema nikakvog smisla. Pod ''zabraniti'' mislim u smislu da u zakonu izričito piše ''ne sme da se vozi i ko to bude radio, biće sankcionisan''. To nije isto što i formulacija ''trotoar je namenjen prvenstveno pešacima''. Kao što stoji i u našim, i u mnogim drugim svetskim zakonima.
 
Tipično za pravnike, kako ispričati odiseju a opet ništa ne reći...

Odgovor je sledeći:
https://www.paragraf.rs/propisi_downloa ... tevima.pdf

ZOBS, Član 7

21) trotoarje posebno uređen deo puta pored kolovoza namenjen prvenstveno za kretanje pešaka

Namenjen prvenstveno =/= namenjen isključivo. Znači, na trotoaru pešak treba da ima maksimalni komfor, slobodu i prioritet. Ali to ne znači da je pešak jedini koji sme na trotoar.

----- Kraj priče -----


To što postoje kauboji na biciklima (ali i na trotinetima, nogama, skejtovima...) koji ignorišu semafore, sviraju pešacima na trotoaru, naizmenično menjaju trotoar sa kolovozom, voze u suprotnom smeru, itd itd... nije razlog da se mi ostali koji se ponašamo odgovorno ograničavamo samo i isključivo na kolovoze Beogradskih užasnih raspadnutih i opasnih ulica.
Za sve navedene prestupe nesavesnih kauboja već postoje utvrđene sankcije ILI načini da se sprečavaju i osude u javnosti, te spreče i smanje.
 
To je tvoje licno tumacenje i nista vise, to sto ne pise da ne smes ne znaci da mozes, jer ima jos 3-4 clana zakona koja ti govore gde si obavezan da vozis bicikl koji je definisan kao VOZILO.

Ja cu ipak da verujem pre svega zdravom razumu i nekom ko se skolovao da tumaci zakon.
 
A ja ću da verujem zdravom razumu, onome što piše u zakonu, i činjenici da niko normalan nikad neće proceusirati i sankcionisati čoveka što u haotičnom Beogradu vozi bicikl po trotoaru.

Istina, bilo je tamo 2000ih par pandura koji su pokušavali da glume zakonodavce, organe reda i sudiju sve u jednome... Ali se uglavnom nije završavalo kako bi oni hteli. Jer nijedan sudija, čak ni onaj opičeni ili korumpirani, neće da ganja biciklistu što je odbio da plati kaznu za vožnju bajsa po trotoaru. Ne zato što je moralan, nego što ga ne zanima da troši vreme na takve gluposti. Nikog normalnog ne zanima to. Samo dokone kukumavke i pravnike na Birou.

Dok sam živ neće biti te sile koja će me naterati da u jednom Beogradu vozim bajs po kolovozu Vojvode Mišića, Kneza Miloša, Despota Stefana, itd itd...


A dokoni i nezaposleni pravnici bolje nek se malo pozabave kaubojima na trotinetima, pošto prosečan trotinetaš u Beogradu ima mnogo, neopisivo slabije poznavanje osnova saobraćaja nego prosečan biciklista. A neretko i mnogo veći stepen arogancije.
 
Vrh