Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

Meni nije jasno šta oni tu kod Brankovog izvode sa 4 stuba. Kao da postavljaju filmske kamere, a ne obične kamerice teške ne više od 2 kg sa sve opremom.


Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
А јел ће цео тај потез ка Бранковом мосту (и на самом мосту) пешачко-бицилстичке стазе да среде? Пошто су ондашњом реконструкцијом добар део обновили, само је остао тај мали део на почетку (који је врло неудобан за вожњу)?
 
Mislim da neće, kao ni drugu stranu. Ipak to nije prosto presvlačenje asfalta što jedino znaju da rade (nekvalitetno, skupo, nedugotrajno i nepraktično)
 
Ako će ove nove biciklističke trake biti jednosmerne, to znači da ćemo ubuduće morati da vozimo nizvodnom stranom mosta u smeru ka Novom Beogradu. Ta strana je uža, ispresecana poprečnim kanalima i rupama, sa mnogo više pešaka nego uzvodna strana. Dok se ne sredi i ta strana mosta, ne bi smeli da obeležavaju jednosmerne trake.
 
Realno retko ko poštuje smerove na jednosmernim stazama. Snaći ćemo se mi biciklisti bez problema sa tim jednosmernim stazama, ali sa ivičnjacima i neravninanama je već teža borba.
 
Pa da, zato što je biciklistički saobraćaj, da tako kažem - dosta dinamičan. Nije baš svejedno ko se kreće kojom stranom kao kod pešaka (koji se lako mimoilaze i snađu), ali nije baš ni toliko rogobatno kao kod automobila. Zato su meni te ''usmerene'' jenosmerne staze malo onako... egh. No dobro, razumem da je to pro forme radi.
 
Ispod Gazele se šljunkom više ne ide ka reci već se preko novog šljunka izlazi na parčence novog bulevara kojim se stiže do pred naplatne rampe za automobile na Sajam i tim putem se nastavlja pa ko gde hoće da skrene desno pored reke.
 
Идем сутра први пут у веома дугачку вожњу бајсем од Петловог брда до Ушћа преко Моста на Ади, да ли имате неки савет за мене?

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Meni je recimo odvratan deo oko Buvljaka pa do Ušća. Pre bih išao do Mosta na Adi, pa kroz BnV do Brankovog mosta. Napravi kružnu turu (tipa ka NBG preko Mosta na Adi, a u povratku preko Brankovog mosta pa vidi šta ti je lepše.

Ako ideš kolovozom preko Mosta na Adi, pazi kod izlaznih rampi ako ne skrećeš, nego ideš pravo.

Treba proći više puta i naći najoptimalniju putanju, ja i dalje nemam idealnu putanju kada od Fontane idem ka Mostu na Adi (naročito imajući u vidu da žena i ja volimo različite stvari na tim putanjima)
 
Slazem se za taj potez Buvljak-Usce.

Ako je uzivanja radi, od Mosta na Adi, preferirao bih preko Omladinskih brigada i Hotela Jugoslavije do Usca.

Ili jos bolje izbeci Most na Adi i preci camcem do Bloka 70a, pa na Oml. brigada.
 
бици стазом преко моста идем

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Kad se vratiš opiši kako si došao do bici staze jer tu ima dosta kruženja, a i ljudi postavljaju to pitanje sa vremena na vreme.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=763653#p763653:1bg851pk je napisao(la):
Djole Pevcanin » Čet Avg 06, 2020 12:03 pm[/url]":1bg851pk]Идем сутра први пут у веома дугачку вожњу бајсем од Петловог брда до Ушћа преко Моста на Ади, да ли имате неки савет за мене?

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
Nosi masku :lool:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=763653#p763653:oqsz2cuu je napisao(la):
Djole Pevcanin » Чет Авг 06, 2020 1:03 pm[/url]":oqsz2cuu]Идем сутра први пут у веома дугачку вожњу бајсем од Петловог брда до Ушћа преко Моста на Ади, да ли имате неки савет за мене?

Ја бих по силаску с Моста преко Аде ишао Бродарском улицом и првом приликом прешао на Кеј дуж Саве до Ушћа. Бродарска није занимљива, али то је око 500 м, а кејом је дивно и чисто, с погледом преко Саве на БнВ и Град.
 
Како како? Па код Ада Мола преко пута где се 89 спушта код Аде постоју трака преко целог моста која избија на блок 42.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Koliko ljudi toliko ćudi izgleda. Obzirom da stanujem kod saborne crkve, a ovog leta ne štedim posetu adinoj rivijeri, skoro svaki sunčani dan. Provalio sam da mi je za povratak kad sam baš smoren opuštencija varijanta penjanje i prelaz mosta na Adi zatim uletim u desnu kolovozu traku i na asfaltu koristim blagu nizbrdicu skoro do crown plaže. Ide dosta brže nego mlaćenje pored sajma, šljunka, BnV-a pa posle uzbrdo ili pariskom ili do pop lukine a opet uzbrdo do kuće. Ovako od crown plaze skrenem desno pa levo do "pauka" malo još do Brankovog mosta kao jedinu malu uzbrdicu pored ½ mosta na Adi i stignem kući odmorniji a i brže. Eto, moj izbor puta.
 
Нисам довољно ислкусан па не могу да возим толико прометном саобраћајницом. Ићи ћу ограђеном бици стазом.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Novo izgradjeni deo staze od Gazele ka Sajmu.
IMG_20200807_121510.jpg
dc4c6b8cc048fb49568e55d9cb9a1fba.jpg
 
Било је одлично и веома исцрпљујуће на крају. Кренуо сам са Петловог брда преко Видиковца, онда сам ишао лево код Жара до Церака па кроз Церски и Виноградски венац до Лав Аута, одатле право све до Чукаричке падине, тротоаром сам углавном возио, онда Ада и преко моста где ми није било напорно да се попнем. На мосту ми је било феноменално. Када сам се спустио, ишао сам поред бувљака и поред Навигатора бици стазом све до СЦ где сам се нашао са 2 другара. Укупно ми је требало 1h и 20 мин. Предњи мењач је увек у другој до. задњи нисам шалтао из треће док нисам прешао мост када сам прешалтао у четврту. Кренули смо ка Бежанији поред West 65 и корз Блок 37 стигосмо до Тошиног бунара где нас је чекала веома стрма узбрдица уз Николе Добровића коју нисмо савладали. Даље смо ишли Марка Челебоновића, др Хуга Клајна где је урађена бици трака па све до Гранд Кафе кроз Недељка Гвозденовића. Ту нисмо приметили траку са десне стране па смо ишли траком за супротни смер све до Лидла у Војвођанској. Прешли смо улицу и ишли десно у др Ивана Рибара па лево у Јурија Гагарина до Пирамиде где смо одморили. Даље смо кренули ка граду, ишли смо поново преко моста, поред Сајма и кроз BGH2O новом траком на слици горе смо избили код БАС-а. Тада сам био на ивици снаге. Карађорђевом смо дошли до Зеленог венца где више нисам могао даље. Сео сам у Мек да се отрујем милкшејком и био је проблем да се вратим кући. На крају, преко везе убацим бајс у аутобус и довезем се кући.

Мораћу ово да поновим још неколико пута до краја лета.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=764013#p764013:aoqpmp4n je napisao(la):
Djole Pevcanin » Danas, , 18:08[/url]":aoqpmp4n]На крају, преко везе убацим бајс у аутобус и довезем се кући.

oMQpoOV.png

:D

Ali, bitno da se vozilo dokle se moglo. I ubuduće, bajs u bus samo ako se ram raspadne na 2 dela. Bušenje guma i slično se ne računa, jer kakav to biciklista ne nosi rezervnu gumu sa sobom. :D

Imao sam i ja jedno pokleknuće. Baš je bilo teško i da sam našao bus u toj prilici, i ja bih poklekao. Ima 5-6 godina, grupna vožnja do Bele Crkve. Krenuli u 08h, u 09h već 30C, ja obnevideo već do Starčeva. Došli do Kovina, sad već krenulo da kida, 38-39C i rekoh, f*ck this shit i obrnuo se nazad sa još dvojicom. Svako selo (razmak između sela je po nekoliko km-a) sam ja stajao i svlačio po litar-dve vode. Došli do Pančeva, ja seo u park i neće više, telo počelo da se gasi (vrućina počela da me kida, još otvoreno sve, nigde hlada i ko zna koliko je na suncu, a ja bilde vozim bicikl). Jedva sam se dogegao do kuće, napravio 100km a nisam ni video belocrkvanska jezera, samo prilegao, uperio ventilator u sebe i hladio mašinu dobra 2 sata.
/rant over
 
Ово је била срећа у несрећи. Не носим резервну гуму јер је немам и не знам да заменим. Мењач ми једино прескочи некад а задња кочница не кочи добро па точак проклизава. Друга варијанта је била да оставим бајс код друга у згради.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Vrh