Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

Gledao sam baš danas malo mape i stvarno videh tu kasarnu. Ne sećam se da sam je primetio kada sam vozio (2 puta do sada)

A ovi toponimi u Rušnju su kao da si negde na Durmitoru :)

Put je asfaltni, pristojan. Doduše, nikada nisam išao nizbrdo, tj. većom brzinom, pa bih tada verovatno primetio veće neravnine.

Leti bude malo težak vazduh zbog vlage. Vrlo malo automobila ima, pa je baš OK za neku trening vožnju. Oba puta sam imao "problem" sa muvama i insektima jer ih je baš bilo mnogo.
 
https://www.endomondo.com/users/3501894 ... /951852484

Opet nisam primetio kasarnu.

Prečica od Rušnja do Pinosave ne postoji. Ova staza što ide preko pruge i nastavlja se na put - ne postoji. Tu je potok zarastao u šiblje, a sa druge strane su livade.



Čak i pešačka staza koja je ucrtana na Guglu trenutno nije baš prohodna (od Rušnja do pruge). Vegetacija je baš ogromna i lako se skrene sa puta. Još kada se uzme u obzir da sam gurao sve vreme bicikl kroz travu do stomaka i koprive - definitivno put za izbegavati.
 
Evo i planiranih staza (crvene)



Neka moja zapažanja.

* Kompletna veza uz Dunav i Savu sa NBGD - Zemunske strane. To znači uređivanje dela od Bloka 70a do Starog železničkog mosta. Tu je ona krivudava Brodarska, i tu vidimo dve staze u tom delu. To kad bi odradili bilo bi nešto dugo sanjano od svih ljubitelja Beograda.

* U stvari sve ovo izgleda sjajno i bajno i mogu samo da se radujem
 
Ovakvih i sličnih mapa je bilo i ranije dosta, otprilike običaj im je da jednom godiđnje izbace ovakvu mapu, a malo toga se stvarno radi.
Doduše, bolje je i da se ne radi nego da se radi pogrešno kao što se sada radi, staze se prave nedovoljne širine za komforno korišćenje, na svakom prekidu se nalaze ivičnjaci, mikro putanje su im skroz nelogične, i pune su raznih prepreka. Zbog svega toga, ni ja, ni dosta drugih iskusnih biciklista ne koristimo biciklističke staze nego idemo kolovozom pored njih.

Ako se pare već troše bolje je uraditi i pola od ovih planiranih 120KM nego napraviti beskorisnu infrastrukturu od koje će koristi imati samo gradski čelnici za dokazivanje.
 
Aktivno vozim bicikl i, realno, jedina mana postojećih staza su neravnine, ivičnjaci i žute kretenske ograde.

Ko žuri negde, kao i oni sa tankim gumama će uvek ići kolovozom.

Za većinu biciklista staze su odlične. Meni staze odgovaraju zato što opušteno mogu da vozim po većini njih.

I bolje da ih je što više jer će to ljude privući da ih koriste, a tada će da počnu da primećuju sve te probleme na njima, pa će primedbe da se povećavaju.

Pa evo, upravo zbog pritiska javnosti imamo podršku Malog i Folića za ivičnjake i sliče stvari.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464564#p464564:dff6te6y je napisao(la):
Biciklistkinja » 09 Jul 2017 09:22 pm[/url]":dff6te6y]Ovakvih i sličnih mapa je bilo i ranije dosta, otprilike običaj im je da jednom godiđnje izbace ovakvu mapu, a malo toga se stvarno radi.
Doduše, bolje je i da se ne radi nego da se radi pogrešno kao što se sada radi, staze se prave nedovoljne širine za komforno korišćenje, na svakom prekidu se nalaze ivičnjaci, mikro putanje su im skroz nelogične, i pune su raznih prepreka. Zbog svega toga, ni ja, ni dosta drugih iskusnih biciklista ne koristimo biciklističke staze nego idemo kolovozom pored njih.

Ako se pare već troše bolje je uraditi i pola od ovih planiranih 120KM nego napraviti beskorisnu infrastrukturu od koje će koristi imati samo gradski čelnici za dokazivanje.

Mislim da se varaš za mape. Do sad su udruženja i građani pravili dosta mapa koje su se razbacivale, iz grada su dolazile samo mape postojećih staza i to uglavnom na NBG. Ovo je prva mapa koja sagledava širu sliku i oslikava neko zvanično stremljenje grada, što je dobro. Vidi se da su ponešto i izgradili-iscrtali, naravno samo sa sobom to nema nikakav značaj, ali kada se sagleda šira slika u kompoziciji čitave mreže ima smisla što su tako iz delića počeli da rade, racionalno je tako uprkos želji mnogih da se sve sroka odmah.

Bilo bi super kad bi skontali neka sredstva od EU i barem veći deo napravili.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464432#p464432:25u0bci4 je napisao(la):
astrodule » Sat Jul 08, 2017 11:27 pm[/url]":25u0bci4]Evo i planiranih staza (crvene)



Neka moja zapažanja.

* Kompletna veza uz Dunav i Savu sa NBGD - Zemunske strane. To znači uređivanje dela od Bloka 70a do Starog železničkog mosta. Tu je ona krivudava Brodarska, i tu vidimo dve staze u tom delu. To kad bi odradili bilo bi nešto dugo sanjano od svih ljubitelja Beograda.

* U stvari sve ovo izgleda sjajno i bajno i mogu samo da se radujem
file.php

Stici od Autokomande do reke/NBG je i dalje nemoguca misija
 
Stici od Autokomande do reke/NBG je i dalje nemoguca misija
Zar je toliko teško od kružnog toka Autokmande malko uspeti se do Partizanovog stadiona - Prokopa
ondak sve nizbrdo preko Senjačkih sokaka do Sajma
a ta trasa ima izuzetno slab saobracaj, pa mozes da vozaš i sredinom džade :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464826#p464826:2fj0tmbm je napisao(la):
boca-ica » Tue Jul 11, 2017 2:44 pm[/url]":2fj0tmbm]
Stici od Autokomande do reke/NBG je i dalje nemoguca misija
Zar je toliko teško od kružnog toka Autokmande malko uspeti se do Partizanovog stadiona - Prokopa
ondak sve nizbrdo preko Senjačkih sokaka do Sajma
a ta trasa ima izuzetno slab saobracaj, pa mozes da vozaš i sredinom džade :D

Ja zivim na Juznom bulevaru, tako da mi je ta trasa malo previse kruzenja i gore-dole, ali da, naravno da postoji ta i jos par varijanti. Ono na sta sam ciljao je da je propusteno da se trasira staza paralelna sa autoputem, koja bi bila najjednostavnija veza od autokomande do reke. Na ovom planu je ceo taj deo jedna velika crna rupa, a uopste nema potrebe. Postoji vec staza koja ide od Fransa do Mostara, potrebno je samo da se nadje nacin da se predje Mostar i da se onda kroz BW poveze direktno obalom. Mislim da bi to bilo jako korisna deonica, koji bi veliki broj ljudi koristio.
 
..da se trasira staza paralelna sa autoputem...
Eh... ne znam zašto... al decenijama nam to nedadu

silan beton i asfalt prosuše po autoputevima ...al 50 cm iza bankine duž auto puta za biciklove - nedavaju -
a od svih pare uzimadu i samo za auta davaju :(
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464833#p464833:1fgad7wc je napisao(la):
boca-ica » Tue Jul 11, 2017 3:13 pm[/url]":1fgad7wc]
..da se trasira staza paralelna sa autoputem...
Eh... ne znam zašto... al decenijama nam to nedadu

silan beton i asfalt prosuše po autoputevima ...al 50 cm iza bankine duž auto puta za biciklove - nedavaju -
a od svih pare uzimadu i samo za auta davaju :(

Postoji pesacka staza iznad autoputa od Fransa do hitne pomoci (mi je jos od kad smo klinci bili zovemo Gusterova staza). Ona bi bez problema mogla da se sredi, prosiri i malo vise prilagodi biciklima. Mostar i Kneza Milosa su vec malo problematicni, ali moguce da moze adaptacijom pesackih podvoznjaka da se premosti i taj problem. Onda ostaje samo prelaz preko Savske, gde bi verovatno trebao da se napravi neki podvoznjak. Ovo je sve kako mali Perica zamislja, ali cini mi se da nije toliko ulaganje koliko bi moglo da se dobije. Pogotovo sto bi neke od tih komunikacija verovatno trebale i da se prave zbog novog trznog centra (prelaz preko Savske). Jedini problem koji vidim je - Frans (i njegov vlasnik). On se nekako (prilicno ilegalno) nalazi na sred te postojece staze, ali mislim da i on moze da se zaobidje sa donje strane (kako ga inace mi zaobilazimo, samo uz silazenje sa bicikla).
 
Бициклисти у Бечу и у Београду, емисија Марка Жвака
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5sl_b_guxQU[/youtube]
 
Radi se priprema za nove staze u Pariske komune od Studentske ka Tošinom bunaru.

Ivičnjaci će biti i utopljeni i neće ih biti i to je ono kako treba da bude svuda.

e10613168afbe95bbea1d64817ff38f2.jpg
fa87c29e921a6dd8fff76dc834711961.jpg


Poslato sa telefona
 
Raskopali su i trotoar bliži Dunavu u Bulevaru Nikole Tesle, kako napreduju radovi u gradu biće staza tu negde oko aprila. A i stvarno mislim da je tu staza nepotrebna.
 
U Teslinom bulevaru je trotoar svakako trebalo srediti. Meni je samo malo ljigavo da od toga prave neku pompu, kao da je to nova staza, jer je postojala i do sada (samo u sklopu trotoara, koji je ionako bio slabo koriscen)
 
Ako je neki trotoar trebalo srediti, onda je to taj iza SIV-a. A potpuno je logično da istovremeno iscrtaju i bici stazu, a ne verujem da to nešto mnogo povećava cenu radova. Obaranje ivičnjaka bi svejedno morali da urade.
 
Taj trotoar je svakako bio katastrofalan i trebalo ga je srediti a dodatna cena za stazu je stvarno minimalna. Tu staza stvarno nije bila toliko ili uopšte potrebna koliko je potrebna na nekim drugim mestima, a sa druge strane gde će pešaci ako trotoar postane staza? To uzimanje od pešaka i davanje biciklistima i obrnuto je loše. Jedina ispravna politika je uzimanje od autobobila i davanje prethodno spomenutim grupama.
 
Jel moze koja reč više .... nisam imao nikad prilike da koristim siti-bajs :oops:
ono na Adi je totalno drugo, praktično ostavljaš auto u zalog....

Kako se vrši placanje usluge na gradskim ulicama ?

Bojim se da je nabavka aparata-sistema za zakljuc. i otkljucavanje biciklova i naplatu u stanicama jednako skupo kao sama stanica
ono... imamo mi i za digitalno očitavanje i čipovane L.K. , vize, masters i dr. kartice :)
ili ce morati
na svakoj stanici da zaposle po jednog primaoca-izdavaoca a to je vec 150 sezonskih radnika
sto baš i ne utiče dobro na povoljnost cene za korišcenje siti-bajsa :roll:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=466782#p466782:1jb8bpwa je napisao(la):
boca-ica » 21 Jul 2017 04:07 pm[/url]":1jb8bpwa]Jel moze koja reč više .... nisam imao nikad prilike da koristim siti-bajs :oops:
ono na Adi je totalno drugo, praktično ostavljaš auto u zalog....

Kako se vrši placanje usluge na gradskim ulicama ?

Bojim se da je nabavka aparata-sistema za zakljuc. i otkljucavanje biciklova i naplatu u stanicama jednako skupo kao sama stanica
ono... imamo mi i za digitalno očitavanje i čipovane L.K. , vize, masters i dr. kartice :)
ili ce morati
na svakoj stanici da zaposle po jednog primaoca-izdavaoca a to je vec 150 sezonskih radnika
sto baš i ne utiče dobro na povoljnost cene za korišcenje siti-bajsa :roll:

Imaš to i u Srbiji, ja imam kartice za NS bike i SU bike. Stanice su automatske, nema zaposlenih, video nadzor. U Novom Sadu i Subotici odeš prvo u parking servis da potpišeš ugovor (slaba karika ako si par dana u gradu i ne želiš cimanje), dobiješ karticu, odeš do stanice, ubaciš karticu, ubaciš lovu (gotovina 20, 50, 100, 200 din) napuniš karticu, odabereš bajs, stanica ti ga otključa i voziš.

Ona odeš 10km dalje, ubaciš karticu, vratiš bajs, automatska stanica ti kaže koliko si potrošio i karticu u novčanik. Sat vremena je 10 din što je presmešno.

Ja kad odem poslovno za NS ja i tad vodim bajs ;).

Više info na: http://www.nsbuild.rs/forum/javni-gradski-prevoz/752-ns-bike-i-biciklizam-u-gradu
 
Vrh