Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

stf":34utpf9r je napisao(la):
Staza je ucrtana i u prostornom planu Beograda na vodi.

Malo je presmešno da se biže dževa za kratkotrajno zatvaranje staze i "neobezbeđivanje adekvatne alternative" kada ceo stari deo grada nema 1 metar dužni bici staze ... pa kako biciklisti dolaze do ove staze? Teleportacijom?

Dugo citam BB, ali nisam aktivan. E sada, mene je ovo zatvaranje u toj meri pogodilo da sam morao napisati i prvi post.

Ka Adi krecem sa Zvezdare, Djeram pijaca. Stavim klinca pozadi na sediste i polako trotoarima klaj, klaj, sanjajuci kako cu konacno stici na biciklisticku stazu i raspaliti ka Adi.

Pored samog zatvaranja inteligenciju mi najvise vredja upravo znak koji u prevodu znaci "vrati se nazad, ovo je jako neslana sala".

Svi mi znamo kakvo je stanje stvari i koliko je nemoguce voziti bicikl po Bg i sada dodjes u situaciju da ti neko oduzme i ono malo sto ima.
 
schonenk":3425ktbf je napisao(la):
stf":3425ktbf je napisao(la):
Staza je ucrtana i u prostornom planu Beograda na vodi.

Malo je presmešno da se biže dževa za kratkotrajno zatvaranje staze i "neobezbeđivanje adekvatne alternative" kada ceo stari deo grada nema 1 metar dužni bici staze ... pa kako biciklisti dolaze do ove staze? Teleportacijom?

Ka Adi krecem sa Zvezdare, Djeram pijaca. Stavim klinca pozadi na sediste i polako trotoarima klaj, klaj, sanjajuci kako cu konacno stici na biciklisticku stazu i raspaliti ka Adi.
Управо тако. Како си дошао са Звездаре до стазе, можеш и прескочити ових 300 ПРИВРЕМЕНО затворених 300 метара. Управо си убо поенту бесмисленог кукумавчења.

schonenk":3425ktbf je napisao(la):
Svi mi znamo kakvo je stanje stvari i koliko je nemoguce voziti bicikl po Bg i sada dodjes u situaciju da ti neko oduzme i ono malo sto ima.

Али чему та константна теза да је неко некоме нешто одузео? Стаза пе ПРИВРЕМЕНО затворена. Бициклисти алтернативно користе Херцеговачку да прескоче то парче и ја не знам у чему је овде проблем?
 
stf":20j9rzoc je napisao(la):
Али чему та константна теза да је неко некоме нешто одузео? Стаза пе ПРИВРЕМЕНО затворена. Бициклисти алтернативно користе Херцеговачку да прескоче то парче и ја не знам у чему је овде проблем?

Oduzeta, trajno ili privremeno, bez ikakve zelje da se ponudi realna alternativa.

Meni izlazak ka Karadjordjevoj sa detetom pozadi, prelazak preko sina i provlacenje nije normalna alternativa.

Siguran sam da su mogli naci neko resenje da se odvijaju radovi i prolaze bicikli, ipak to nije most na adi ili petlja, vec korzo, koji je uzgred sto do dvesta metara daleko od rusevina iz kojih se izlivaju fekalije.
 
mekbejn":1krec4p9 je napisao(la):
zato sto pouceni iskustvom znamo da PRIVREMENA resenja znaju da potraju. U tom kontekstu, dzeva uopste nije nepotrebna, naprotiv

Ти к'о она циганка када је слала дете по воду ...
 
Мало о проблемима у предграђу...
Батајничка рута до Дунава, кад год сам ишао њом срео сам више бициклиста од аутомобила тако да заслужује своје место овде јер у предграђу нико не прави стазе. Ево пар фотки које приказују идилу а богами и проблеме.

Иначе довде се долази тако што се од центра Батајнице крене за Бановце, на првој кривини скрене десно а потом друга лево и пут води право до Дунава.

мало идиле









међутим..
негде на пола пута постоји дивља депонија








проћи поред ове депоније је баш непријатно искуство, веровали или не много веће него када се аутомобил паркира тако да заузме пола бициклистичке стазе, али око овога се џева дићи неће :wink:
 
Сложићу се око депоније, ништа горе од вожње у смраду распадања органских материја, посебно лешева угинулих животиња којих нажалост има све више по сеоским путевима због лоше организованог збрињавања лешева животиња на територији целе Србије. Још ако је депонија у комбинацији са неком баром, водотоком, у толико горе :(
 
http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=123022

Vesti :: Beograd
Počeli radovi na uređenju Savske promenade »
15. Jul. 2015 | 13:29, Izvor : Studio B, Komentari: 0 komentari

Kao deo projekta uređenja javnih površina u Savskom amfiteatru, počelo je uređenje dela promenade uz Savamalu.

Taj deo smo prepoznali kao jedan od najznačajnijih delova grada i kao takav izabrali da bude u prvoj fazi uređenja šetališta, rekao je gradski urbanista Milutin Folić.

- Šetalište koje se uređuje imaće 1.800 metara, prostiraće se od Brankovog mosta do sajma i kada bude završeno, biće jedno od najlepših u Evropi. Biće bogato javnim sadržajima, kao što su pešačke i biciklističke staze po svetskim standardima, amfiteatri za kulturne manifestacije, mnogo zelenila i mesta gde će ljudi moći da se odmore i osveže. Poseban akcenat će biti na igralištima za decu i silasku na reku -istakao je Folić.

U toku izvođenja prve faze od 300 metara, promenada će biti zatvorena tri meseca. Za to vreme biciklisti će moći da koriste alternativnu rutu preko Novog Beograda, koju je Sekretarijat za saobraćaj okarakterisao kao jedinu bezbednu prema Zakonu o bezbednosti u saobraćaju, iako je svima nama koji vozimo bicikle i predstavnicima bickilista koji su bili na sastanku pre mesec dana na ovu temu u Skupštini grada prva ideja bila da se ide Karađorđevom ulicom - rekao je Folić.

Prema njegovim rečima, u okviru samog projekta Savskog amfiteatra planirano je da 90 odsto saobraćajnica bude pokriveno biciklističkim stazama što je ogroman iskorak za uvođenje biciklistističkih staza u stari deo grada. Deo tog plana je i uređenje promenade čime će ona zadržati glavnu biciklističku stazu koja će biti izvedena u punoj dužini prema najvišim standardima i biti značajno uređenija nego postojeća.

- Razvoj mreže biciklističkih staza u gradu jedan je od prioritetnih projekata. Gradsko veće je usvojilo projekat „IME" koji promoviše identitet, mobilnost i ekologiju, u kojem je jedan od 20 potprojekata upravo razvoj biciklističkih staza, čime ćemo omogućiti da u Beogradu bicikl počne da se koristi kao vid javnog prevoza, a ne samo kao sredstvo za rekreaciju - naglasio je Folić.

Prvi korak biće povezivanje Brankovog mosta sa Studentskim trgom, a zatim povezivanje Pančevačkog mosta sa centrom, precizirao je gradski arhitekta. U nastavku će se raditi staza u Višnjičkoj ulici i dalje prema Mirijevu. U projektu rekonstrukcije Ruzveltove ulice koja će se raditi sledeće godine takođe je predviđena odvojena biciklistička staza.

- Za ove projekte javili su se i pojedini donatori, koji su spremni da budu partner grada u razvoju mreže biciklističkih staza - rekao je Folić.

U planu je i uvođenje sistema „bike-share", gde će građani moći da uzmu bicikl na jednom mestu i vrate ga na drugom, za šta je u pripremi gradska odluka koja će to da omogući, a koja će se naći na jednoj od narednih sednica Skupštine grada.
 
Dakle, retrospektiva:

http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/ ... di.lt.html
(objavljeno: 21.06.2015)
Uređenje 300 metara obale između Brankovog i Starog savskog mosta prva je etapa izgradnje Savske promenade, šetališta dužine 2.000 metara pored reke. Sređivanje tog dela keja sa rekonstrukcijom Hercegovačke ulice i postavljanjem parkinga trebalo bi da se okonča u avgustu, kazao je gradonačelnik Beograda Siniša Mali.


http://beta.rs/vesti/drustvo-vesti-srbi ... -septembru
(od 05.07.2015)
"Paralelno sa uređenjem Savske promenade počeli su i radovi na uređenju Hercegovačke ulice, koji će trajati do 7. septembra. Planirano je da se Hercegovačka koja vodi do Savskog pristaništa, asfaltira, da se postave ivičnjaci i trotoari", rekao je Mali novinarima u toj ulici uz Autobusku stanicu Beograd.

http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=123022
(15.07.2015)
U toku izvođenja prve faze od 300 metara, promenada će biti zatvorena tri meseca.
 
Pa mora `gospoda` koja pohodi savanovu negde da parkira, mislim, nije fora ako ih iz direkt iz objekta ne vide kad izlaze iz kola... a taman sam navikao da ispiram usta vodom bas kad pedalam pored njihove `baste`. Samo da `privremenost` ne bude kao sa Brankovim mostom
 
Neka, neka, biće vrlo tvrdo. Deo bicikista je rešen da se na dnevnoj bazi skuplja kuka i motika na divljem, neobeleženom gradilištu "promenade" i mislim da će projekat vrlo brzo biti isteran na videlo.

Izveštaj sa današnjeg protesta, sutra novi:

http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... id=1016507

Vreme trajanja radova manje-više, to je svinjarija koja će jednom da prođe. Ali imam radostan osećaj da će makar netransparentni projekat na vreme biti isteran na čistac, pre nego što bude izveden.

Ako ga uopšte imaju! Nešto se mislim, kako se sve oko Beograda na vodi radi na o-ruk, ne bi me ništa čudilo da projekat "promenade" možda zapravo nije ni gotov! Tim bolje, nadam se da je inicijalni otpor bio dovoljno velik da se sada i ne usude da se preterano igraju sa biciklističkom stazom, odnosno da "ispoštuju" postojeći profil staze u okviru šetališta, kakvu god da su "promenadu" zamislili.
 
Biciklisti ponovo protestovali ispod Savskog mosta zbog zatvaranja staze
Blic | 17. 07. 2015. - 23:56h | Komentara: 0

Oko 150 biciklista protestovalo je u petak 18 sati ispod Starog savskog mosta zbog zatvaranja biciklističke staze na potezu Brankov most - Stari Savski most.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/576295 ... anja-staze



Folić: Privremeno rešenje za bicikliste za nekoliko dana
Beoinfo | 18. 07. 2015. - 10:47h | Foto: Beoinfo | Komentara: 0

Nakon jučerašnjeg protesta biciklista ispod Starog savskog mosta zbog zatvaranja biciklističke staze na potezu Brankov most - Stari Savski most, na inicijativu gradonačelnika Siniše Malog juče su se sa gradskim urbanistom Milutinom Folićem sastali predstavnici Sekretarijata za saobraćaj, Ministarstva unutrašnjih poslova i biciklističkih udruženja kako bi se pronašli alternativni pravci da biciklisti ne bi morali da voze preko Novog Beograda, dok traje obnova šetališta.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/576328 ... oliko-dana
 
Moj predlog:

012477_zpsdfdxfawu.jpg
 
Odgovorio sam i na temi o BnV.

O ovome smo pisali na temi o stazama više puta.
Jedino pravo rešenje je povezai trotoar u Vladimira Popovića sa Parkom Republike Srpske, duž Gazele, tamo gde je bio Karton siti.
I najlogičnije.

Ovo što je ucrtano, je neuređeni servisni put, prolaze kamioni, preglednost kod Starog železničkog mosta očajna, divlje i nebezbedno.
 
Svi koji imaju bilo kakav problem u ovom gradu ili državi a koji je u domenu odgovornosti bilo kog nivoa vlasti treba da se ugledaju na bicikliste. Samo pritisak i istrajnost donose rezultat. Previše narodnog konformizma opušta vlast, a ovako se stvari vraćaju u normalu.
 
Zar je ovo bilo toliko teško i komplikovano?

Na isti način mogu da spoje i Vladimira Popovića sa Parkom Republike Srpske, duž Gazele i da naprave kvantni skok za biciklizam u Beogradu.
 
Постоји она стаза између Газеле и нехигијенског насеља, којом се може проћи, али није нарочито пријатно.
 
Ова алтернативна стаза би требала трајно да остане на том месту да се више не би мешали пешаци и бициклисти.
 
stf":3i52c5et je napisao(la):
Ова алтернативна стаза би требала трајно да остане на том месту да се више не би мешали пешаци и бициклисти.

Pa staza je na tom potezu (most-Beton hala) na jednom delu bila zelenom površinom odvojena od pešačke, a od "Promaje" se asfalt širi...

A ako bi se zadržala ova nova trasa, biciklisti bi se skolini od reke ne samo na ovom delu, već i sa te buduće "Promenade", odnosno neće prolaziti između Savanove i njene Baštanove... što vlasniku itekako odgovara, zar ne?
 
Morala bi onda Hercegovacka ulica koja je sad u rekonstrukciji da bude uradjena sa biciklistickom stazom a izgleda da je ne planiraju rekonstruisati na taj nacin. A sad je i pitanje po kom planu uopste vrse njenu rekonstrukciju. Izgleda da to ne rade po planovima koji su ranije iznoseni.
 
На делу шеталишта од Бетон хале до моста Миладина Зарића је и пре Саванове био проблем мешања пешака и бициклиста и ја бих трасу склонио невезано за Саванову. Дакле, од Бранковог моста кроз Браће Крсмановић и Херц3еговачком бих исцртао трајну стазу.
 
stf":1hps57gz je napisao(la):
На делу шеталишта од Бетон хале до моста Миладина Зарића је и пре Саванове био проблем мешања пешака и бициклиста и ја бих трасу склонио невезано за Саванову. Дакле, од Бранковог моста кроз Браће Крсмановић и Херц3еговачком бих исцртао трајну стазу.


O tom problemu smo pisali toliko puta, kada je Novi Beograd u pitanju, i većina je govorila da je to dobro rešenje.

Ova staza duž Save je funkcionisala.
Draž je bila upravo doći da se voziš pored reke.

Ne treba da pristanemo da se povučemo sa reke u okolne ulice zato što je divlji čovek napravio kafanu i sada hoće da napravi i baštu ispred nje.
 
relja":32n2q67g je napisao(la):
stf":32n2q67g je napisao(la):
На делу шеталишта од Бетон хале до моста Миладина Зарића је и пре Саванове био проблем мешања пешака и бициклиста и ја бих трасу склонио невезано за Саванову. Дакле, од Бранковог моста кроз Браће Крсмановић и Херц3еговачком бих исцртао трајну стазу.
...divlji čovek napravio kafanu...

+ za suštinu, ali nadasve za formu!
 
Vrh