Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

relja":3nmy0gzr je napisao(la):
stf":3nmy0gzr je napisao(la):
На делу шеталишта од Бетон хале до моста Миладина Зарића је и пре Саванове био проблем мешања пешака и бициклиста и ја бих трасу склонио невезано за Саванову. Дакле, од Бранковог моста кроз Браће Крсмановић и Херц3еговачком бих исцртао трајну стазу.


O tom problemu smo pisali toliko puta, kada je Novi Beograd u pitanju, i većina je govorila da je to dobro rešenje.

Ova staza duž Save je funkcionisala.
Draž je bila upravo doći da se voziš pored reke.

Ne treba da pristanemo da se povučemo sa reke u okolne ulice zato što je divlji čovek napravio kafanu i sada hoće da napravi i baštu ispred nje.
Па ја управо и причам да је та деоница велики проблем била и пре дивље кафане. Лично ми је као пешаку нелагодно да шетам туда када ми бициклисти јуре на пар цантиметара од лакта, а долазе ми слеђа. Да не говорим колико је бициклистима незгодно јер им због уске пешачке стазе нон стоп пешаци несвесно ускачу на стазу.
 
Nije bila "veliki problem", niti je bila problem. Bar ne velikoj većini.

Ništa lično, da li tebi stvarno toliko smetaju zahtevi biciklista?
Prvo si davao prednost uređenju "promenade", jer će posle toga da bude "bolje i lepše" a zatvara se "samo privremeno".
Sada bi da nas potpuno izmeste iz tog dela priobalja u okolne ulice, zato što je "veliki problem"?

I kako biciklisti mogu da ti "dolaze sa leđa"? Onda ili šetaš po samoj biciklističkoj stazi, ili tik uz nju ali se krećeš (svojom) levom stranom pešačke staze, i sudaraš se sa drugim pešacima koji dolaze u susret.

Na tom delu nismo nikome smetali niti su pešaci smetali nama, ima mesta za sve koji žele da se odmore i rekreiraju pored reke.
Traži se samo malo dobre volje.
 
Nije bilo nikad problema na delu gde će da bude promenada. Dovoljno je široko i za bicikliste i za pešake.

Problema može da bude kod luke i dalje ka "fensi" kafićima, ali posle Brankovog mosta, pa sve do Ade je sve odlično (za naše uslove).
 
Чекајте момци ...

Месецима се на теми о Амфитеатру расправља о томе како је 10 метара горњег шеталишта које је предвиђено просторним планом преуско да би га делили пешаци и бициклисти а сад се овде прича о томе да је садашњих мање од 10 метара више него комфорно? Дајте људи, одлучите се за став, немојте га сваки час мењати по тренутној потреби у дискусији.

Реља, мени захтеви бициклиста сметају јер су уско централизовани и без икакве суштинске промене и стратегије за развој бициклизма. Чуо сам да се једно удружење поцепало на два јер су се унутар себе посвађали око подршке ЛГБТ популацији?!?!? Мислим .... заиста ... и онда их треба схватити озбиљно?

Рецимо, сад им света Саванова јер је повећана фреквенција пешака на стази .... а притом се губи из вида да је уклоњено неколико кафића-сплавова који изгледа нису ни имали посетиоце или су исти, долазили чамцима са реке ... мислим, шта? Није ми јасно стварно? То су наступи са двоструким аршинима и инспирисани краткорочним дневнополитичким циљевима. Никаквог ту статешког циља за бољитком нема, барем не код удружења. Спонтано окупљеним грађанима попут тебе свака част.
 
Za tuđa pisanja ne želim da komentarišem, nisam učestvovao.
Cela priča o tim planovima u BnV mi je blesava od samog početka.

Imamo stazu, oduzimaju nam je. To je realnost o kojoj pričamo, a ne o tome šta je neko treći ili deseti pisao na drugoj temi.
Ovo je realan život, i dešava se sada.


Kad nažem biciklisti - mislim na ljude koje voze bicikle. Ja vozim bicikl, ovo mi se ne sviđa, ali nisam član ni jednog udruženja.
Ove druge tvrdnje neću da komentaišem, niti znam nešto o tome niti ima veze sa stazom.

SavaNova smeta zato što je tik uz stazu, što nije bezbedno. Sada hoće staru da potpuno izmeste da bi posetioci kafane mogli da cirkulišu do bašte.
Znači - privatni ugostiteljski objekat je prioritetniji od javnog šetališta i biciklističke staze.
Tebi smetaju neki "dvostruki aršini" nekih tamo desetih ljudi.
Meni smeta ovo što sam iznad napisao - što je gazda kafane bitiniji od svih nas ostalih pa da hoće da nas proteraju sa obale Save u okolne ulice.
 
Све што смета пешачко бициклистичкој стази и заузима зелену површину, треба уклонити. И СаваНову и Бетон халу и Стенку и пругу и све остало.
 
Не, него лебди..
Добро, бетон хала и пруга леже на потенцијалној зеленој површини.
 
Ne tražimo puno.
U stvari, tražimo da nas ne proteruju sa onoga što već postoji.
 
relja":2p6apewj je napisao(la):
Ovo što je ucrtano, je neuređeni servisni put, prolaze kamioni, preglednost kod Starog železničkog mosta očajna, divlje i nebezbedno.

Ova trasa (crveno) je lakša za vožnju od 40% biciklističkih staza, a bezbednija od 20% biciklističkih staza u Beogradu. Zato što ta ulica jedva i ima neki saobraćaj, tačnije ima ga samo noću kada se vraćaju sa splavova ili dolaze na splavove, njih policija sačekuje baš u ovoj ulici i to već 20 godina je tako, a preko dana saobraćaj je veoma skroman. Istina je tu ima dosta čuvarskih pasa, jedini vid alarma, ali i oni znaju kada te vide s kim imaju posla, jer prvo pravilo je ne diraših, ne dirajute.

Inače ima mesta da se dogradi biciklistička staza celom dužinom, a mnogo je prijatnije nego voziti po Novobeogradskim trotoarima koji imaju ivičnjake i semafore na svakih 50-100m sa bukom automobila pored na kolovozu.

Vozim tuda bicikal 20 godina, sada kada ima most na Adi imam i razlog više da prođem tuda, jedino mi fali što liftovi nemaju organizavnu službu kao kod "Brankovog" mosta, ali barem imaju stepenice.
 
procenti koje si naveo su tvoje viđenje :)
Pa, put nema trotoar, nema čaj nk horizontalnu signalizaciju i podelu na smerove, tuda prolaze kamioni i kiperi (obzirom da se tu nalazi fabrika betona i tehnička baza građevinske firme, nije ni čudo), raznose pesak (upada u oči, točkoi proklizavaju), okuka ispod Starog železničkog nije pregledna, nema pravog osvetljenja...

Jedna prosta staza i nekoliko bandera između Gazele i železničkog nasipa rešavaju stvar.
Ako im ovo improvizovano raskopavanje duž Karađorđeve nije nikakav problem, onda neće biti ni ovo.
 
Vozim tamo samo preko dana kada sa keja kod Gazele idam ka keju ka bloku 70a ili ka mostu na Adi. Slažem se da je bolje kada ima sve nacrtano, obeleženo, osvetljeno i asfaltirano, ali opasnost od tih kamiona je u najgoroj varijanti skoro ista kao i na nasipu ka Galovici i Ostružnici sa Novobeogradske strane s tim što je ovde široka dvosmerna ulica, a tamo uzana staza na nasipu. Ali je zato broj automobila ovde skoro 10. možda i više puta manji u odnosu na nasip na Savi ka Galovici i Ostružnici.
 
I ja sam ranije vozio tuda, kao prečicom do Brankovog mosta i lifta.

Moji utisci su drugačiji a i sve što si naveo meni potvrđuje da to nije pravo rešenje.
Eto, sa sam se skrljao na onoj okuci kod starog mosta, izbegavajući automobil uleteo sam u pesak - na putu.
Pesak mi ulazi u oči, a nosim sočiva - nije ni malo prijatno.
Ali, te stvari meni i tebi nisu toliki problem, mi možemo da vodimo računa o sebi.

A da li bi preporužio ženama, devojkama, klincima da voze tuda? Da se tuda vraćaju u sumrak? I oni su biciklisti.

Treba nam bezbedna veza između ulice i Save. Bezbedna - koliko su za bicikliste bezbedne i postojeće staze kroz blokove.
zato sam za tu novu prečicu pored Gazele.
Osim toga, ta nova staza bi bila podjednako dostupna iz Jurija Gagarina, kao i iz Milentija Popovića i Milutina Milankovića.
 
Slažem se da taj deo nije za bilo koga, zato samo i obeležio sa crvenom bojom, a što se tiče tvog predloga naravno da je dobar. Za početak mogu barem iz ulice Milentija Popovića gde već ima staza da je nastave trotoarom ulice Milutina Milankovića dovoljno je da se samo obeleži po trotoaru ka Vladimira Popovića i Jurija Gagrina i onda treba da se izgradi jedan manji deo ka mostu na Adi gde već ima prilaz liftu i stepenicama. Ovim delom je brže ići nego pored buvljaka.
 
Dan treći, nasuta podloga...
1.jpg

I još jedno upozorenje, NE NOSITE BICIKL PREKO PRUGE iza Savanove, vozovi saobraćaju još uvek.
2.jpg

3.jpg

4.jpg

Nastavili su radove pored Karađorđeve na delu alternativne, privremene zaobilaznice za bicikliste.
5.jpg

6.jpg

Ovako izgleda početak radova na alternativnoj, privremenoj obilaznici uz Karađorđevu dok traju radovi na promenadi.
7.jpg

8.jpg

izvor:UG ulice za bicikliste[/quote]
 
relja":32v55i2p je napisao(la):
Dakle, retrospektiva:

http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/ ... di.lt.html
(objavljeno: 21.06.2015)
Uređenje 300 metara obale između Brankovog i Starog savskog mosta prva je etapa izgradnje Savske promenade, šetališta dužine 2.000 metara pored reke. Sređivanje tog dela keja sa rekonstrukcijom Hercegovačke ulice i postavljanjem parkinga trebalo bi da se okonča u avgustu, kazao je gradonačelnik Beograda Siniša Mali.


http://beta.rs/vesti/drustvo-vesti-srbi ... -septembru
(od 05.07.2015)
"Paralelno sa uređenjem Savske promenade počeli su i radovi na uređenju Hercegovačke ulice, koji će trajati do 7. septembra. Planirano je da se Hercegovačka koja vodi do Savskog pristaništa, asfaltira, da se postave ivičnjaci i trotoari", rekao je Mali novinarima u toj ulici uz Autobusku stanicu Beograd.

http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=123022
(15.07.2015)
U toku izvođenja prve faze od 300 metara, promenada će biti zatvorena tri meseca.


http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1018501
(22.07.2015)
Za 70 dana to će biti potpuno otvoreno, drugačije, sa posebnom stazom i za bicikliste i pešake.
 
''Odlučeno je da se prihvati MOJ predlog, da se nađe alternativa za te bicikliste, jer nema potrebe da obilaze tri i po kilometara. Proći će paralelnom stazom uz Karađorđevu ulicu, do mesta gde prestaju radovi koji su trenutno u toku'', rekao je Mali novinarima nakon obilaska radova na restauraciji fasade na Kući pukovnika Elezovića u Njegoševoj ulici.

http://rs.n1info.com/a78984/Vesti/Mali- ... epsim.html
 
Ala su brzi, svaka im cast, ovim ritmom ce ceo Beograd pre zime biti pokrivem biciklistickim stazama...
 
Sta ti je pritisak preko protesta, da sam na mestu biciklista odma sutra bi organizovao proteste i u drugim delovima grada gde je potrebna biciklisticka staza.
 
Аха ... али т*** ... не иду ти даље од Славије.
 
Vrh