Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

jovanovm":24udswb8 je napisao(la):
@nova
Уколико функционише као остали бројачи које знам, онда мери на основу проводљивости тела које преко њега пролази, тако да не мери пешаке јер они нису направљени од метала, за разлику од бицикала.

може ли неки линк за ово, мало ми је чудно да мери проводљивост с обзиром да су и гуме од бицикла и ђонови изолатори тако да би измерио нулту проводност у оба случаја. Не знам ни како би могао да користи класичну детекцију метала јер нису сви рамови од челика већ има и алуминијумских, да занемарим графит јер је број оваквих бицикала скоро занемарљив.

Мени је занимљиво ово у Копенхагену јер ми делује као да је постављено да стимулише грађане да користи овај вид превоза јер на овај начин свако својим проласком повећа број за 1. Ово тајно мерење немам појма чему служи.

Било би добро када би дуж стазе поставили и једну пумпу за дување гума, било би корисније од бројача а није нека велика инвестиција.

ево још мало слика из Копенхагена :) http://www.copenhagencyclechic.com/
 
Nemamo mi jos uvek tu ekolosku svest i kulturu za bicikle kao vrstu prevoza u gradu niti cemo skoro imati. Svako ce pre sesti u dobar auto nego da se "smara" tu sa nekakvom biciklom. Sto se tice ovih tzv biciklistickih staza u gradu, ofarbane u crveno, meni vise lice na neke trim stazice za rekreativce. Jedinu pravu biciklisticku stazu koju znam je ona od Dorcola do Ade i za to im svaka cast jer je bila preko potrebna, a takodje i onaj mali deo od usca do "jugoslavije". To se zove biciklisticka staza u pravoj formi i za to vise nema mesta ni na NBGDu a kamoli u centru, neznam prosto nijedan slobodan potez duz bilo koje saobracajnice. Ono sto bih ja jednog dana voleo da vidim su ovakve staze na rubu grada, da se izgradi jedan ogroman sirok spoljni prsten, neka vrsta biciklisticke magistrale oko grada. Verujem da bi to bio i svojevrstan turusticki dozivljaj.
 
Каква бре еколошка свест, коришћење бицикла за превоз ван стаза је питање одговорности за личну безбедност и било каква кампања у смислу коришћења бицикла за одлазак у центар града би била крајње неодговорна. Ако се види колико је оптерећење по стазама а тек на Ади види се да постоји потреба за проширивањем стаза. Треба имату у виду да су те стазе практично једно острво до ког се не може доћи бициклом тако да је већина бајсева изнајмљена.
На пример из Земуна да би се дошло до прве стазе потребно је проћи прилично опасним делом, да не спомињем друге делове града.
 
Danas je bila akocija besplatne voznje bajsom od 10 do 15 h bilo je 10 punktova u gradu sa bajsevima :gobb: :pob:
 
Akcija direktore :) Jeste, danas je svetski dan bez automobila. Slikaju ti ličnu kartu, daju ti bajs, kažeš do kog punkta voziš, oni šibnu sms-om tom punktu da taj i taj tamo treba da doveze dobijen bajs:
http://www.24sata.rs/vesti/beograd/...obila-beogradani-proveli-u-kolima/14011.phtml

orion":1fbcryfq je napisao(la):
На пример из Земуна да би се дошло до прве стазе потребно је проћи прилично опасним делом, да не спомињем друге делове града.

Ovo je moj problem... Pronađoh prečice koje su manje više sigurne... Ali spustiti se sa Kalvarije tj kroz ulicu Prilaz (Marine :cool: , bivša Jakuba Kuburovića) totalna katastrofa. Prvo tu postoji tzv crna saobraćajna tačka, a ako ste na bajsu i ne daj bože naiđete na autobus, pri zaobilađenju je užasno opasno – stvara se vakum i bus (naročito zglobni) može biciklistu da povuče pri većoj brzini. Znam za jedan slučaj, osim toga umalo jednom da imam udes, od tada što je sigurno sigurno - guram bajs preko Kalvarije!..do Tošinog, prečica po zemljanom (šljunkovito,staklastom) delu pored garaža, do Radoja Dakića, pa kroz Miloša Bandića do Mihajla Pupina i prve biciklističke staze. Do tad možeš glavu da izgubiš na najmanje dva opasna mesta. O spuštanje kroz Ugrinovačku da ne govorim. Kroz Pregrevicu je relativno mirno, ali onda kaldrma do keja.... Iz centra je lakša varijanta, možeš odmah na Kej.

Mada, iskreno, gde bi u Zemunu uopšte mogli i da ucrtaju staze za bicikliste...
Bilo bi jedino dobra opcija da se neko seti uspinjače za Kalvariju! :)

I tako.., inače, lep je život u Zemunu :D
 
Ух ја сам докторирао на тражењу релативно безбедних пречица кроз Земун :) Најгора је дефинитивно Првомајска, поред свега што си набројала ту су и возачи који зауставе кола и крену да отварају врата а не примете бициклисту.
Добановачка је релативно ок. Није лоша варијанта ни Марије Бурсаћ а потом поред студењака па на стазу и коначно чамцем на Аду, добрим делом се може возити тротоаром на ком нема пешака мада ми се ту дешавало да ме јуре пси посебно на почетку Марије Бурсаћ.
 
Kroz Zemun je malo zaj**** ali je lepo voziti. Ja recimo najviše volim da idem dobanovačkom, pa onda na semaforu kod muhara ili Karamatinom ili se popnem onom malo uličicom desno pa Svetogorskom i Nemanjinom prema pinkiju. Ovaj drugi sam koristio dok je bila zatvorena 22. oktobra. Inače uvek idem ka keju, ali ni kejom ne moš voziti deca, starci, i onda ulicom do one rampe pa desno pa trotoarom uz bulevar NT, pa onda na stazu kod juge. Pregrevicom volim da vozim, jer se završava najbliže mojoj kući, na mestu početka novog mosta, upropastiće mi taj deo za biciklisanje, ali uglavnom samo kad idem ka gradu inače ne mogu da se popnem bajsom uz Gardoš, ispao sam iz kondicije.

Ja imam jedno pitanje za kolege bicikliste: da li idete negde biciklom ili se samo vozite radi rekreacije? Jedino mesto na koje može da se ode bajsem je ada, ali ni to nije baš sasvim super. Neko je lepo rekao, staze su kao ostrvo teško doći do njih. U starom gradu em nema mesta, em je previše brdovito. Na nbg i u Zemunu bi trebalo to što više iskoristiti, instalirati što više parkinga (češljeva) za bicikle. Ali postoji još jedan problem malo je neprijatno sedeti znojav u kancelariji, kafiću, školi, čitaonici...
 
Što se mene tiče, ja gde god da mogu, idem bajsem. Bilo to u druge gradove ili nešto po kraju.

Ako ima zainteresovanih, u subotu sa društvom sa kojim redovno vozim (sa cikloberze) idemo do Kovina na štrudlu. Razbija kako je dobra, pa ko voli vožnju ili štrudlu - dobrodošao, pošto je druženje i zezanje uvek zagarantovano. :)

Subota 24.09 / 09:00h
Beograd - Kovin


Okupljanje u 09.00h na Trgu Republike. Obično to bude kod DNK fontane. Ko ne zna gde je ona, Knez Mihailo gleda u nju na jedno 30-40m.

Ruta je sledeća: http://ridewithgps.com/routes/190168 (oko 125km).

Odlazak: BG - Pančevo - Starčevo - Omoljica - Banatski Brestovac - Skorenovac - Kovin... i cilj nam je štrudla sa makom (mnogo dobra inače, cena oko 120 din ako se ne varam).
Povratak: Kovin - Deliblato - Mramorak - Dolovo - Pančevo - BG

Tempo je oko 30km/h - brža grupa ili 25km/h - sporija grupa, mada će tempo da zavisi i od broja ljudi.

Koga interesuje ovde može naći nešto više informacija.

Ja ću ove što kreću sa Trga čekati kod PKB škole na panč. putu, pa ako je nekome bliže da dođe do PKB-a nego do Trga, možemo se naći u 09.10h kod navedene škole. Tih 10 minuta preko je zbog toga što dok se svi nađu na Trgu, pa spust 29-im...

To je što se tiče ove subote, sledeće nešto drugo, itd. Pošto vozimo svaki vikend te koliko-toliko duže ture.

A što se tiče znojenja, biciklističke gaće/šorts i dres u velikoj meri pomažu što se tiče toga. Pošto je dres k'o dres, brzo se suši, ostaje problem čistoće kože. Što je higijena na većem nivou, manje ćete se osećati i obrnuto. Zato, neki dres umesto pamučne majice i problem je uveliko umanjen. Naravno, da ponovim, ne rešava ga komplet, ali smanjuje i to vidno.
 
@orion

Evo odgovora ovde:
https://secure.wikimedia.org/wikipedia/en/wiki/Induction_loop

Malo šema kako se to može napraviti:
http://www.humantransport.org/bicycledriving/library/signals/detection.htm

I šema za automobile (nisam našao za bicikle, ali princip je isti, guma je guma :)):

red-light-camera-loop.gif
 
dzonihsv":311vvcpn je napisao(la):
Wahooo, tura kroz moj kraj :D

Tura je lepo zamišljena tj. uglavnom je solidan put i nema puno saobraćaja. Kritične tačke su:
1. put BG - Pančevo, ali verujem da će se tuda ići žutom trakom
2. put u povratku od naselja Stari Tamiš do farme Nadel (tačke 92 - 94) -asfalt je u bukvalno katastrofalnom stanju, ali biciklom se možda još nekako i provuče
3. put u povratku od farme Nadel do ulaska u Pančevo - dosta saobraćaja, dosta kamiona, uglavnom nema trotoara.

Sve u svemu, želim vam vrlo lep provod i da mi javite kakva je bila da štrudla :)
 
@dzonihsv
+1!!! Oduševljen sam što postoje ovakve inicijative za (samo)organizovanje biciklističkih tura tog tipa...
Čim se moja devojka i ja još malo utreniramo po BG-u i okolini, verovatno ćemo vam se pridružiti u nekoj od narednih (lakših) tura :)
 
Kokos":2zb9i647 je napisao(la):
.....
Ja imam jedno pitanje za kolege bicikliste: da li idete negde biciklom ili se samo vozite radi rekreacije? Jedino mesto na koje može da se ode bajsem je ada, ali ni to nije baš sasvim super. Neko je lepo rekao, staze su kao ostrvo teško doći do njih. U starom gradu em nema mesta, em je previše brdovito. Na nbg i u Zemunu bi trebalo to što više iskoristiti, instalirati što više parkinga (češljeva) za bicikle. Ali postoji još jedan problem malo je neprijatno sedeti znojav u kancelariji, kafiću, školi, čitaonici...


Ja sam pre nekoliko godina ekperimentisao sa doslakom na posao na biciklu (i živim i radim na NBG, u APC-u su postavljeni češljevi), i brzo odustao. Em se izgužvaš, možeš i da se isprljaš i oznojoš, što znači da treba da poneseš nešto za presvlačenje, što opet znači da treba da predvidiš da stigneš ranije...
Koliko god uzivao u rekreativnoj vožnji, ovo mi je bilo veoma nepraktično i opterećujuće. Plus, kako sam počeo da ostajem duže na poslu, tako mi je sve više odgovaralo da dolazim kolima - ne zbog dolaska, već zbog bržeg i udobnijeg povratka kući.

Poznajem ljude koji idu biciklom na posao, ali posao im je takav da im to odgovara, pa mislim da je to sve individualno.
 
@jovanovm
Јасније би било да си рекао да ради на принципу електромагнетне индукције али да не цепидлачим, хвала на линковима. :kk:

Читајући ово пало ми је на памет да би град могао у сарадњи са неким факултетом да реализује пилот пројекат и на тај начин дође до бројача. Наиме, ова проблематика је углавном везана за детектовање бицикла са циљем паљења зеленог светла на семафору посебно за скретање лево тако да сам видео да проблем иде до те мере да бициклиста нема начин да добије зелено светло док не наиђе аутомобил.
Имајући у виду да се ништа страшно не би десило да бројач бицикала омане такав уређај би могао да се постави а да претходно не прође неко велико тестирање а временом би се можда уређај унапредио до те мере да би се користио у циљу регулисања саобраћаја. Тиме би се постигла вишеструка корист и за факултет (или неки институт свеједно) и за град и уопштено за друштво.

Везано за одлазак на посао овде се потенцира тривијалан проблем знојења. Чисто да се не занесемо пошто овде вероватно већина има канцеларијски посао, постоје послови где је знојење саставни део посла и то је најчешће случај. За одлазак на посао по центру града наравно да је згодније користити градски превоз али у приградским насељима где су аутобуси ређи а за неке релативно кратке релације не постоји могућност коришћења аутобуса бицикл би био одличан али небезбедни путеви и неодговорни возачи свакако одвраћају од оваквог вида превоза.
Исто тако и када је у питању одлазак у кафић шта има везе ако се мало озноји није то никаква срамота па на Ади људи и седе у кафићу и возе бајс има и оних који су дошли скоцкани свако по свом избору. Можда је некоме проблем да паркира бајс поред доброх аутомобила али то је већ деуги проблем. И нема потребе за неким специјалним мајицама, довољно је обући на себе памучну мајицу пре тога се истуширати и ставити неки дезедоранс и то је то.

Приметио сам да су и бициклисти често неодговорни, апсурд је да сам приметио да су боље означени на бициклистичкин стазама него на отвореним путевима. Рекао бих да је овде у питању недостатак едукације и мислим да би требало направити неку едукативну кампању у том смислу (не оно ангажовати неку агенцију па глумце па тв рекламе које коштају ко зна колико) већ просто купити код Кинеза она светла која коштају око 1 евро и то поделити клинцима за неком брошуром где би били објашњени основни прописи јер многи од њих не знају да бицикл треба да возе десном страном а да не идем даље.
 
Kokos":3s4gbra2 je napisao(la):
Ja imam jedno pitanje za kolege bicikliste: da li idete negde biciklom ili se samo vozite radi rekreacije? Jedino mesto na koje može da se ode bajsem je ada, ali ni to nije baš sasvim super. Neko je lepo rekao, staze su kao ostrvo teško doći do njih. U starom gradu em nema mesta, em je previše brdovito. Na nbg i u Zemunu bi trebalo to što više iskoristiti, instalirati što više parkinga (češljeva) za bicikle. Ali postoji još jedan
problem malo je neprijatno sedeti znojav u kancelariji, kafiću, školi, čitaonici...

Ja idem često biciklom na posao u toku sezone. Trenutno radim u APC a živim na Retenziji, tako da mi je ceo put pokriven stazama.
Iskustva su šarolika:

- od opštine NBG do nadvožnjaka preko autoputa, pešaci često idu biciklističkom stazom ili stoje na istoj, pa moram da zvonim, usporavam a neretko i stanem
- smara svako mesto koje ima glupu žuto-crnu rampu. Kapiram da ona služi za usporavanje ali da su makar stavili neke držače za noge (bilo je tih primera) da čovek može pošteno da se nasloni dok čeka da pređe, bilo bi daleko bolje
- prelaz između staze i puta je u većini slučajeva jako loš. Ima kao malu bankinu za razliku od prelaza između trotoara čji je srednji deo "spušten" ka putu za kolica i invalide, uglavnom tuda idem kada mogu.
- ne idem biciklom kada je preko 30 stepeni, mada, preznojim se i u prevozu na toj temperaturi a ujutru je još koliko-toliko prijatno za vožnju. Inače se oznojim malo, ali ne strašno da moram da menjam majice i sl.
- Uživam u vožnji tako da kada dođem biciklom na posao osećam se daleko bolje psihički i fizički nego da sam došao kolima ili prevozom.
- može da se desi da je jutro vedro a posle pljusne kiša, ali jbg, realan rizik.
- sve u svemu, mislim da se po NBG isplati.
 
Izmena plana! Datum i vreme ostaju isti. Subota 24.09 / 09:00h


Idemo do Kupinova.

Polazak:
Blok 45, na kraju bici. staze na nasipu - Surcin - Becmen - Petrovcic - Asanja - Kupinovo.

Povratak:
Kupinovo - Progar - Boljevci - manastir Fenek - Jakovo - nasipom do Bloka 45.

Ukupna kilometraza je oko 100km.

Izvinjavam se što ispade sad ovako, ali većina hoće sad u Kupinovo da vidimo ruševine crkve Sv. Duha (ja sam ih video i slikao, ali 'ajde što ne još koji put). Šta da se radi. U svakom slučaju se vozi. :)

Obično ne menjamo turu dan-dva pre polaska, ali eto - desi se. Izvinjavam se još jednom.


mekbejn":2fyc2g6y je napisao(la):
dzonihsv":2fyc2g6y je napisao(la):
Wahooo, tura kroz moj kraj :D

Tura je lepo zamišljena tj. uglavnom je solidan put i nema puno saobraćaja. Kritične tačke su:
1. put BG - Pančevo, ali verujem da će se tuda ići žutom trakom
2. put u povratku od naselja Stari Tamiš do farme Nadel (tačke 92 - 94) -asfalt je u bukvalno katastrofalnom stanju, ali biciklom se možda još nekako i provuče
3. put u povratku od farme Nadel do ulaska u Pančevo - dosta saobraćaja, dosta kamiona, uglavnom nema trotoara.

Sve u svemu, želim vam vrlo lep provod i da mi javite kakva je bila da štrudla :)

Zato i idemo tim putem. Bili smo više puta tuda, a ja još više puta (pošto živim na banatskoj strani BG-a) i vozim gde stignem.

1. Tačno tako.
2 i 3. Znamo, ali istrpećemo tu deonicu. Mora se. :)

Hvala na lepim rečima, ali kao što vidiš, promenišmo plan. A što se tiče štrudle, ja sam je već jeo i mogu ti reći da sam se razbio. Jedva sam je pojeo, ono čudo je ogromno, još puno maka... Isplati se svakako otići zbog Kovina zbog toga.

Dok sam već tu, da najavim, svake druge nedelje oktobra se održava gulašijada u Skorenovcu (nadomak Kovina, 4km zapadno) i mahom se ide organizovano (slično ovome do Kupinova, ali nas mahom ima više). Ako se ne varam, gulaš je bio oko 200 din (možda će biti skuplji ove godine). Pa, eto, ko je zainteresovan, neka ima u planu i to. Cenim da će biti 8-og, ili 15-og. Postaviću obaveštenje blagovremeno.


Felix55":2fyc2g6y je napisao(la):
@dzonihsv
+1!!! Oduševljen sam što postoje ovakve inicijative za (samo)organizovanje biciklističkih tura tog tipa...
Čim se moja devojka i ja još malo utreniramo po BG-u i okolini, verovatno ćemo vam se pridružiti u nekoj od narednih (lakših) tura :)

Dobro nam došli onda. :)

Pošto su dani sad kraći, ture koje vozimo su do 150km maksimum. Obično to bude nekih 100-130km i onda kako je dan kraći i ture su kraće (tipa do Avale, do Kačareva na pljesku od 25cm, do Kupinova, Slankamena na riblju čorbu, itd.). Ponavljam, kad god poželite, dobrodošli. Ovde možete pratiti pozive za vožnju, obično neko postavi nešto do srede (eventualno četvrtka) pa možete odlučiti na koju ćete stranu. :)



orion":2fyc2g6y je napisao(la):
И нема потребе за неким специјалним мајицама, довољно је обући на себе памучну мајицу пре тога се истуширати и ставити неки дезедоранс и то је то.

Приметио сам да су и бициклисти често неодговорни, апсурд је да сам приметио да су боље означени на бициклистичкин стазама него на отвореним путевима. Рекао бих да је овде у питању недостатак едукације и мислим да би требало направити неку едукативну кампању у том смислу (не оно ангажовати неку агенцију па глумце па тв рекламе које коштају ко зна колико) већ просто купити код Кинеза она светла која коштају око 1 евро и то поделити клинцима за неком брошуром где би били објашњени основни прописи јер многи од њих не знају да бицикл треба да возе десном страном а да не идем даље.

Pamučna majica i znojenje nikako ne idu. Bez obzira iako se istuširaš, ako dovoljno brzo voziš, ti se moraš znojiti, a pamuk to sve zadržava i teško se suši. Em što to znači da te vetar može produvati (prehlada), em će dotična osoba više da se oseća zbog sporog procesa sušenja. Zato sam i preporučio neki dres. Nisu skupi, ima npr. polovnih dreseva bez ičega, samo u boji i proizvođač napred/nazad. Tipa, nošeni na jednoj trci neko ih se dograbio i sad prodaje. Cene su od 10e (ima i polovno, ima i novo, pa kako se nađe), pa do 50-60e. I ti od 10e su odlični, pa možete naći sasvim dobro očuvane dreseve. Ne znam kakav je ovde sistem što se tiče ostavljanja linkova ka tim sajtovima, ali koga zanima gde ih može naći, neka mi pošalje pm. Nemam ja nikakve koristi od toga, već su to sajtovi na kome se biciklisti okupljaju i prodaju višak koji imaju.

Što se tiče (ne)odgovornosti biciklista, to je tačno. Ali mislim da oslikavaju sliku društva. Onaj ko je iole ozbiljniji rekreativni biciklista, zna šta može i šta ne može. Zna da nije jači od autobusa npr. Ta tvoja ideja je sasvim ok i na mestu, ali svetla su oko 250 din (prednje i zadnje), baterije za iste oko 60 din (6 kineskih baterija), pa dođe do cene od oko 300 din. Ako neki sponzor uspe da spusti na 200 din po kompletu (sa baterijama) - super. Nisu ni kinezi naivni. Al' dobro, ima ljudi koji su kompetentniji za pregovaranje.

Takođe, svake godine na biciklijadi se dobija nešto slično tome. Dobije se tzv. dozvola za rekreativnu vožnju bajsa, roze kartonče i na poleđini pišu zakoni vezani za bicikl kao lako prevozno sredstvo. Sad ću da je izbunarim odnekle i da postavim sliku.


Naravno, tu fali još dobar broj odredaba (ima ovde sažeto a koje se tiče bicikala), ali kao eto nešto ima.

A sad odo da vozikam bajk, kad već imam vremena. :)
 
@dzonihsv

Наравно кад сам рекао обична памучна мајица мислио сам да се избегавају мајице које имају синтетику због мириса који се ствара приликом контакта зноја и синтетике. Наравно да је дрес бољи али ја причам о обичним рекреативцима а не бициклистима под пуном опремом. Па и бициклистички шорц је за ред величине бољи од обичног али је већина у обичном.
Уосталом приликом нормалне вожње и уколико нема узбрдица знојење је за нијансу интензивније него приликом шетње а много мање од вожње у препуном аутобусу.

Везано за светла, јесте комплет код Кинеза око 300 дин, али није циљ кампање да се свима обезбеди светло већ да се схвати колики је значај правилне сигнализације, уосталом ако неко то не схвати чак и да му се дају светла и монтира на бајс шта кад се потроше батерије. Ја сам мислио да се симболично поклони задње светло јер је то неки минимум. Што се тиче финансирања и логистике то би требало да буде посао града или неке од милон агенција нпр Агенција за безбедност саобраћаја. Ову идеју сам навео чисто као реакцију на постојеће "кампање" јер се све своди на неке рекламе типа "није тешко бити фин" и манекенисање разних диреторчића по разним емисијама. Једноставно сваки проблем треба посматрати појединачно и наћи праву меру. Нпр. мени делује да је ово један озбиљан проблем који треба решити едукацијом јер дете које научи да мора да се пази као бициклиста велика је вероватноћа да израсте у одговорну особу која ће једног дана као одрасте и седне за волан чувати друге бициклисте, проблем возача који не поштују бициклисте треба решити жестоком репресијом никаква кампања ту не помаже. итд.

едит
сад прочитах шта пише на овој "дозволи" не могу да верујем да се деци дели овако нешто какав јер ово бре језик, какве су ово реченице без смисла :shok:
 
Kažem ti, ima tu dobrih informacija koji mogu da posluže, ali dobar deo teksta je prilično star i dosta okoliša (em što su neke reči za decu neprepoznatljive). Vidiš na vrhu šta piše koja je godina i o čemu je reč.

Da se ja pitam, na toj poleđini bi' uzeo najvažnije stavke iz novog zakona o bezbednosti saobraćaja, a da se tiču bicikala, i njih stavio. Ali, vidiš već ko je sponzor i ko zna koliko tih ''dozvola'' su do sada oštampali i podelili ili čuvaju za sledeću biciklijadu. Treba im se skrenuti pažnja na to, ali sam uveren čak iako bi se to desilo, sledeće godine bi dali istu ''dozvolu''.

Takođe, tih ''dozvola'' koliko sam video se obično deli oko 5-6000 tokom biciklijade.
 
Obiđoh danas i onaj brojač na pristaništu, @jovanovm teorija ti je dobra.

Vrzmala sam se oko njega dobrih 15 min, ne bih li skapirala kako funkcioniše (parkirani taksista se smeškao, ali i on je shvatio jer je gledao u mene pa u brojač ...)

Dakle, broji samo bicikliste, ali samo one na stazi. Svi oni koji bi prošli van staze ostajali su neubeleženi....što znači broj bi bio daleko veći :) Plavuša je konačno ukapirala

Evo i par fotki, izvinjavam se na kvalitetu, sunce je bilo sa "pogrešne" strane, i slikano je mobilnim.
Image059.jpg

Image060.jpg

Image061.jpg


a evo i taxiste i dela gde van staze brojač ne registruje
Image064.jpg


I da, bila je i ekipa omiljenog mi Studia B. Snimali su prilog o novom sređenom delu staze. Snimatelj se taman namestio da me snimi, a na novinarsko "Izvini, izvini..." usledilo je moje "Jaooo, nemojte molim Vas!" (mislim se u sebi, napljuva Vas pre mesec dana na Beobuildu, gde mene nađoste :cool: )
 
Inače, uz nedavno prošiteni deo staze pored pruge, od Bela Viste do platoa kod Kule Nebojše se polažu kablovi za osvetljenje.
Bandere će se nalaziti sa suprotne strane od ograde.
Ukoliko nas vreme posluži, moći će i da se vozi i kada počne da pada mrak kako dani budu sve kraći. Lift na mostu i ovako radi do 22.
 
Reportaza Studia B je bila ocekivano vrhunska,dovukose i gradskog arhitektu.

A zakljucak da je impresivan ovaj deo koji je sada sagradjen je bio krajnje objektivan,takodje nisu ni uslikali posteno deo kod onog restorana i beton hale vec samo kod bedema.

Takodje pomenuse da ce biti postavljeno osvetljenje uskoro.
 
Da najavim jednu lepo vožnjicu koja obično privuče oko 40-ak ljudi/biciklista (tako je bilo prošle godine, nadam se da će i ove). Naravno, par stotina, ako ne i hiljade ljudi nas čekaju na cilju. ;)

Subota 08.10 / 09:00h
Beograd - Skorenovac (Dani Mađarske kuhinje)


Otidoh malo juče do Skorenovca, malo da se provozam, malo da vidim tačan datum ove manifestacije.

Oni koji su bili prošle godine imaju samo reči hvale i red bi bio onda i ove godine prisustvujemo ovom događaju. Ko želi, može da pogleda fotke od prošle godine - http://www.cikloberza.com/forum/viewtopic.php?f=46&t=4085
Ali upozorenje: ko vidi onoliki broj punih kazana (ima svega i svačega), teško da će moći ovu vožnju da preskoči. :)

Elem, okupljanje na Trgu Republike u 09.00h.
Trasa do tamo je BG-Pančevo-Starčevo-Omoljica-Brestovac i Skorenovac (oko 50km). Nazad ćemo već videti kako ćemo, mada je najbolje ovuda kuda bi i došli.

A koga zanima, skretanje/put ka Starčevu iz Pančeva je sad sređen, nema više niti jedne rupe od kojih otpadaju trapovi. Bolji put od 95% autoputeva u Srbiji.

Vidimo se!
http://www.cikloberza.com/last_minute_show.php?id=431


Kao što se da videti, Dani Mađarske kuhinje su tek one tamo subote (za 2 nedelje), ali bolje ranije da se najavi, pa ako neko želi da ide, ali nije siguran kakav/kakva će biti sa obavezama, da ih može srediti.
 
oh tada sam na Julijskim alpima, ali molim te da nastaviš da postavljaš te grupne biciklističke najave.
:kk:
 
Vrh