Mnogo je ovde legalista kojima je svako slovo zakona bitno, a praksu zanemaruju.
Svašta su ljudi po zakonu dužni, pa nikom ništa. Verujem da u nekom zakonu piše da bici staze moraju redovno da se održavaju.
E kad se nadležni ne bave onim za šta su plaćeni, preostaje gerila, zakon u svoje ruke i sl, što naravno nije dobro.
Btw u moje vreme je važilo da žutom trakom ne smeju da se kreću motorna vozila osim gsp i taxi, što je de facto dozvoljavalo bicikle. Sada verujem da se ta definicija promenila.
Poenta tog posta koji si citirao je da, ako autobus ne može dve sekunde da izdvoji da pređe u srednju traku u bulevaru sa tri trake, to znači da su obe automobilske trake krcate automobilima, koji naravno ne žele bahato ni na trenutak da uspore da propuste bus. Znači, em bahata nekultura, em grad krcat i načičkan smrdljivim automobilima.
To je mnooogo veći problem nego biciklista u traci u kojoj nema toliko mnogo saobraćaja. A taj biciklista koji sme da vozi žutom trakom vozi približno istom brzinom kao i sav ostali saobraćaj, tako da nema govora o držanju stotina ljudi za taoce.
Pitanje za legaliste - kuda voziti Kralja Milana od Slavije do Terazija, ako je zabranjeno žutom trakom, ako je dozvoljeno metar od ivičnjaka i ako je zabranjeno trotoarom?
Tom logikom, ako se već ne držimo zakona, kada neko obori biciklistu, ne treba da odgovara, jer je uvek kriv neko drugi... To što pričaš nema nikakve logike.