Istom stazom.Ideš li do ade i nazad istom stazom preko mosta, ili u povratku pređeš na onu stranu koja gleda ka gradu?
Znaš kako, ako može da se desi da jedan biciklista "blokira 100 ljudi" u autobusu, jer autobus ne može da ga zaobiđe tako što će ući u levu traku za par sekundi, onda nešto deeebeeelo nije u redu sa tim gradom i saobraćajem u njemu, a biciklista je ponajmanje kriv za to.
Pitanje za legaliste - kuda voziti Kralja Milana od Slavije do Terazija, ako je zabranjeno žutom trakom, ako je dozvoljeno metar od ivičnjaka i ako je zabranjeno trotoarom?
А кога или шта пешаци поштују? Ходају или стоје по бициклистичкој стази иако имају простора и поред стазе, прелазе улице и на црвено и ван пешачких прелаза, често без гледања, излећу иза аутобуса чим изађу на станици, често док ходају буље у телефон и не држе правац него лелујају лево десно...Nažalost veoma loše funkcioniše, većina biciklista se bahato ponaša na trotoaru (voze 30 km/h itd..)
Taman kada se osetim srećnim što nema parkiranih automobila, eto ti nekog rođe da me pokupi sa bajsom, čast izuzecima.
U Beogradu je najgore biti pešak, niko te ne poštuje.
Nije zabranjeno isto koliko i automobilima nije zabranjeno, ako se vratimo na nemuštu definiciju u zakonu, da parafraziram: trotoar je namenjen pretežno za kretanje pešaka. Što bi značilo da ponekad i tenkovi mogu da se kreću trotoarom.Nije zabranjeno trotoarom.
Molim te da pričaš u svoje ime. U svakom žitu ima kukolja, pa tako i među nama, biciklistima. Pre svega treba imati kućno vaspitanje i elementarno poznavanje saobraćajnih propisa. Iskren da budem (da se sad ne foliram), samo u izuzetnim slučajevima vozim po trotoaru i to kad pada jaka kiša da me zapljuskuju automobili. I tada sam po trotoaru manji od makovog zrna. Pešacima ne trubim da se sklone (pobogu, ja sam na njihovoj teritoriji), vozim izuzetno obazrivo i polako da ne ugrozim nekog. Inače po ulici je druga priča. Gas do daske, kada skrećem pokazujem rukom putanju (čak i kada zaobilazim parkirana vozila), propisno sam osvetljen i nosim uvek žutu fluorescentnu majicu. Poštovanje prema drugim učesnicima u saobraćaju mi je na prvom mestu, pa tako želim da se i prema meni ophode.Niko ne voli bicikliste u Beogradu, a ja bih se zapitao zato je to tako.
Napisao covek pre 2 strane, a vi ste uspeli u medjuvremenu i da se posvadjateMora da se pripitomi to Sveto Dinarstvo, knjigom ili batinom. Ovako - ne ide.
Ma Wolt i Glovo su posebna priča. Ja sam svaki dan na bicikli po gradu. To šta oni rade i kako se ponašaju u saobraćaju je za apsu. Zinulo im d*pe za pare. A čujem da su na Ortopedskoj bolnici česti gosti.Da svako razmišlja od drugima nebi bilo problema. Ja svoje dete od godinu ipo ne smem ni na trotoaru da pustim da se samo šeta jer može neki glovo da je udari ili neki biciklista. Trotoar negde širine 1 metar a oni lete. Ispada da sad i kada izlazim iz zgrade mora da gledam levo desno?
Ajde što biciklisti, sad je in da i glovo motorima leti po trotoarima
Морају ствари и да буду јасно дефинисане прво. Ми смо овде нашироко расправљали да ли је Газела сада као део "булевара" за бициклирање или не.Napisao covek pre 2 strane, a vi ste uspeli u medjuvremenu i da se posvadjate
Resenje je ocigledno batina, po dzepu, naravno
Ništa ne boli kao "po džepu". Kazneni poeni dođu i prođu (mislim na vozače), ali "po džepu" uvek razmišljam šta bih mogao da uradim za te pare.Napisao covek pre 2 strane, a vi ste uspeli u medjuvremenu i da se posvadjate
Resenje je ocigledno batina, po dzepu, naravno