Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

Pa postoji teotar pored staze bar po horozontalnoj signalizaciji
Traljavo strasno traljavo odradjeno
Mogli su troar do kuca pa zivu ogradu i bandere u liniju
Pa bic stazu pa zelenilo do ulice
Ovako zali boze bacenih para
 
Diso na trotoar sa druge strane mislim ovde postoji staza koja je protkana banderama. Inace cela ulica je katastrofa posle poplave ali od staze se krenulo.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Crnotravska...nastavljeno obeležavanje biciklističkih... :gobb:
WP_20160909_18_11_51_Pro.jpg


WP_20160909_18_13_02_Pro.jpg
 
U Neznanom junaku su zapoceli obelezavanje traka. Nazalost bice potrebno neko vreme da ljudi nauce da tu ne sme da se vozi, obilazi i sl.
 
Jedino me plasi deo kod semafora, tu su fakticki 3 trake, ne znam gde ce pronaci mesta za 2 biciklisticke.
Vrlo je pohvalno sto su krenuli u obelezavanje traka, samo me zanima kuda ce se tacno nastavljati.
 
2ajxoo3.jpg

Ovo je preko puta vile Jelene. Danas sam prosao od stadiona Partizana do Neznanog junaka. Trenutno je oznacena biciklisticka staza samo na delu nizbrdice bulevara. Prosirenja oko autobuskih stajalista su zbog staze sada uklonjena tako da ce automobili "morati" da se zaustavljaju iza vozila GSP-a. Kombinacija biciklistickih staza sa praksom obilazenja ce cini mi se da postane vrlo nebezbedna po ljude na biciklima. Na gornjem delu bulevara gde je put obelezen sa 3 trake a posle i 2x2 staze nisu obelezene i sem ako ih ne stave na deo trotoara cini mi se ih nece ni biti. Malo nakon skvera (zgrade Pinka) ponovo pocinju staze i sve izgleda dobro do prve semaforske raskrsnice gde put ponovo dobija 3 trake (jednu za skretanje). Tu se inace uska staza jos vise suzava - puna linija se uliva u isprekidanu. Izgleda vrlo tesno, pogotovo kada prolazi autobus a u suprotnom smeru neko ceka na skretanje pa se malo "izvuce" iz svoje trake. Cini mi se da je trebalo da izmeste trake na deo trotara.
 
Nazalost jesu. Svi ce nastaviti da voze po starom, jedino sto ce ljudi da seku biciklisticke staze u tim delovima. Mogli su za to parce da izmeste bar stazu koja ide na dole na travu, nesto slicno sto su radili u Bulevaru JNA pred Autokomandu.
 
U Bulevaru mira i u Neznanom junaku svi po potrebi voze preko biciklistickih staza, cak i GSP. :notok:

Jos uvek nema ni naznake kako ce se povezati iscepkani delovi staza. Ako ostane na ovome bolje da ih nisu ni obelezavali.
 
Bulevarom (tada Oktobarske revolucije ;) ) i ulicom Neznanog junaka, kao i Crnotravskom, Bilevarom (JNA) Oslobodjenja (...) sam bajsem presao stotine i stotine kilometara .
Nemojte biti preterano razmazeni, u "moje vreme" nije bilo ni metra biciklisticke staze u BGD, pa se opet vozilo i vozilo :)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
I ja sam dosta išao tim ulicama poslednjih meseci što ka Avali i Kosmaju, što nazad. Te ulice su dovoljno široke i nikada nisam imao problema. Ne verujem da će te staze popularisati te rute više nego sada, no ja na te nove staze uz kolovoz gledam kao prilika da vozači shvate da je biciklistima mesto na kolovozu, a ne na trotoaru i da moraju da nauče da žive sa njima.

Redovno čitam putopise Snežane Radojičić koja trenutno vozi bicikl u Japanu, i to kako se Japanci ponašaju u saobraćaju prema biciklistima je neverovatno za prosečnog Srbina. https://www.facebook.com/putokosvetabiciklom?fref=ts
 
Poceli su da obelezavaju biciklisticke staze na trotoaru koji se sredjuje od Ruda do Partizanovog stadiona. Oba pravca se nalaze na strani blizoj stadionu.
 
Prosao sam ovim stazama juce i utisci su pozitivni (uglavnom) :D .
Bitna je sledeca stvar: da je neko konacno hvatio da bicikl pripada kolovozu a nikako trotoaru.
To je ovde ispostovano i to je mali korak za nas bicikliste al veliki za urbaniste, projektante- one koji upravljaju saobracajnom mrezom.

Ima mana koje vredi napomenuti a to su denivelisani sahtovi, slivnici lose odrzavanje ( kestenje po stazi....) ali poredisvsi je sa diletantskim resenjima ovde na Nbgdu (uske i neravne staze ubacene u trotoar, zardjali rukodrzaci cija je jedina funkcija da se nabijes na njih...itd)...ovo je premija.
Molim kolege bikere da ih koriste! , da im dokazemo da kad nam pruze normalno resenje mi to znamo da cenimo!
 
Postoji problem sa punom linijom koja odvaja biciklističku traku od kolovoza: na mestima gde postoji kolski ulaz u dvorište ta linija nije isprekidana pa je vlasnicima tih kuća praktično onemogućen ulazak i izlazak iz dvorišta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406764#p406764:1cf5k5zf je napisao(la):
Saobraćajna Kamera » 20 Sep 2016 07:40 pm[/url]":1cf5k5zf]Postoji problem sa punom linijom koja odvaja biciklističku traku od kolovoza: na mestima gde postoji kolski ulaz u dvorište ta linija nije isprekidana pa je vlasnicima tih kuća praktično onemogućen ulazak i izlazak iz dvorišta.

Pa dobro, ima takvih propusta al siguran sam da ih niko nece sankcionisati ako obazrivo predju tu punu liniju da bi usli u dvoriste.Ono sto treba sankcionisati je bezobrazluk u vidu ostavljanja vozila na stazi " samo da nesto obavi" Ovo ozbiljno ugrozava bezbednost i moraju se vozaci odvici od toga.
 
Nisu to propusti već simptom koji se iskazuje već u "siguran sam da ih niko neće sankcionisati ako obazrivo pređu tu liniju da bi ušli u dvorište".

To prosto nije prihvatljivo.

Nestručnost se ne može pokrivati sa "lako ćemo" i "valjda neće" dok se ne desi nešto loše.

Izmena: fotografije.
Autor: Miško Ruvidić, Twitter

55c7e6412ae20256e6a6d3604f382a59.jpg


c2d2bb06d38915469dc3c82448755688.jpg


eb48dae95dc7f98951b09cfb1eff4edc.jpg


5406fa8366f8b89072ada84727438dd2.jpg
 
U Crnotravskoj na novoj biciklističkoj parkira kako ko stigne.
Eto lovišta za saobraćajnu policiju.
Ako smeju da se mešaju u svoj posao.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406759#p406759:2nj9gh9u je napisao(la):
PIGLET » 20 Sep 2016 07:19 pm[/url]":2nj9gh9u]Prosao sam ovim stazama juce i utisci su pozitivni (uglavnom) :D .
Bitna je sledeca stvar: da je neko konacno hvatio da bicikl pripada kolovozu a nikako trotoaru.
Da, nažalost, naši urbani planeri i projektanti saobraćajnica su toliko "dobri" da je epohalno kada neko pre projektovanja ulica konsultuje i Zakon o bezbednosti saobraćaja...
 
Vrh