Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

Nema ničeg spornog sa ZOBS-om kod staza koje su na trotoaru. Ono što jeste bolje su trake, ali sa obzirom kako su rađene staze po NBGD - napredujemo...

13) biciklistička traka je saobraćajna traka namenjena isključivo za saobraćaj bicikala, mopeda i lakih tricikala,

26) biciklistička staza je put namenjen isključivo za kretanje bicikala,
 
Nisam govorio o tome da li je sporno, nego da li omogućuje tako nešto kada su u pitanju malo šire ulice. A tamo gde se za stazu koristi trotoar nije uvek najbolje rešenje jer smo marva koja ne zna ništa o održavanju pa kao u Omladinskih brigada ona zaraste u korov i šiblje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407072#p407072:2wjthdaq je napisao(la):
tragac » 22 Sep 2016 12:33 am[/url]":2wjthdaq]Nisam govorio o tome da li je sporno, nego da li omogućuje tako nešto kada su u pitanju malo šire ulice. A tamo gde se za stazu koristi trotoar nije uvek najbolje rešenje jer smo marva koja ne zna ništa o održavanju pa kao u Omladinskih brigada ona zaraste u korov i šiblje.

Da odrzavanje je posebna prica.Verujem da ce ista prica biti i sa ovim novim trakama....jer se radi kampanjski a ne sustinski.Ideja da se staza radi na trotoaru je najlosije resenje jer su pesaci nedisciplinovani i veoma cesto se svrckaju, cak i nesvesno po stazi. ovakva staza mora biti denivelisana u odnosu na trotoar da bi pesak imao nekakav osecaj da je stupio na neku drugu povrsinu pa mozda i razmisli da li mu je tu mesto...
 
Ovi iz održavanja verovatno misle da biskilističke staze kao i ulice gde ima saobracaja
ne može da raste trava i šiblje od silnog korišcenja (a ako ima šiblja i trave onda se ne koristi)
Auto tupani :lol:
oni misle da je bicikla ko autobus pa ce da sabije i satre travu i šiblje
a nemaju pojma da laganom bajsu ne samo da je to nemoguce po masi i težini
nego vec i životno opasno

Ako se garnčica od šiblja prilikom prolaza pored žbunja zavuce u žice od prednjeg točka
on će se odmah da ,,ukopa,, i eto smrtonosnog salta preko glave sve sa bisiklistom i biciklom

Nema tu promene dok neki nadležni nedobije tužbu ne samo zbog neodržavanja
vec i zbog zadobijenih povreda bicikliste
tek tada kada im se jaja nadju u procepu
tek tada ce poceti da misle i o životu van ato sveta
:grand:
 
Oko 12 je obilaznica oko BnV bila zatvorena za pešake i bicikliste od strane Policije. Ja sam trčao od Ade ka Gradu i ispod Gazele sam zatekao policajce, hitnu pomoć i vatrogasce.

Dok sam trčao ka gradu, jedna policijska kola su krenula u mom pravcu i stala oko 100m od kraja Promenade i vraćala bicikliste i pešake.
 
Стаза дужине 4,5 километара повезује правац од сквера Топчидерска звезда, кроз улице Војводе Путника, Булевар кнеза Александра Карађорђевића до кружног тока код РТВ „Пинк”, и потом Незнаног јунака и Црнотравском улицом до Спортског центра „Бањица”.
Pogledajte prilog 1
izvor:gradska opština Savski Venac
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407676#p407676:9qby2yjp je napisao(la):
solecar » Pon Sep 26, 2016 5:17 pm[/url]":9qby2yjp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407651#p407651:9qby2yjp je napisao(la):
Igor » September 26th, 2016, 4:00 pm[/url]":9qby2yjp]Nastavlja se pogresan trend da se pesacima oduzima prostor. Biciklistima je mesto na saobracajnim povrsinama a ne na pesackim
Ovako kako se radi kod nas , ne zna se šta je gore. Bulevar kralja Aleksandra Karađorđevića , na delu od Rudog do Dr. Milutina Ivkovića , gde postoje tri trake u svakom smeru , stavili da biciklistička staza ide trotoarom , a na delu od Dr. Milutina Ivkovića do Pinka , gde ima po jedna traka stavili da ide ulicom.
Neka kako znaju i umeju oslobadjanju pesacke staze za pesake a ne da guraju bicikliste. Lepo bicikliste na saobracajne povrsine i stvar resena.
 
ja sam odusevljen da su napravili taj iskorak i obelezili staze na putu. Bicikal pripada ulicama, pesaci trotaru....a kola treba izbaciti iz gradova, kao nepotrebni izrod gradskih konjskih kocija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407674#p407674:zs0vzqwv je napisao(la):
milos.tro » 26 Сеп 2016 05:13 pm[/url]":zs0vzqwv]Стаза дужине 4,5 километара повезује правац од сквера Топчидерска звезда, кроз улице Војводе Путника, Булевар кнеза Александра Карађорђевића до кружног тока код РТВ „Пинк”, и потом Незнаног јунака и Црнотравском улицом до Спортског центра „Бањица”.

izvor:gradska opština Savski Venac
file.php
А што овде бициклистичка стаза није асфалтирана са црвеним асфалтом ? Пуј пике не важи :wink:
 
Novosti, 01.10.2016.
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... ckih-staza

Beograd će za nekoliko godina imati 100 kilometara biciklističkih staza

Glavni gradski urbanista Milutin Folić najavljuje izmene u saobraćajnoj infrastrukturi. Cilj je da se dvotočkaš koristi mnogo više za vožnju na posao, fakultet, u trgovinu.

b%20trase.jpg


BEOGRAD će za nekoliko godina imati oko 100 kilometara biciklističkih staza, ne računajući Novi Beograd, koji ovu infrastrukturu već poseduje - najavljuje za "Novosti" Milutin Folić, glavni gradski urbanista.

Trenutno se rekonstrukcijom izdvaja 21 kilometar staza. Samo na Dedinju i Voždovcu, kroz Bulevar oslobođenja i Kneza Aleksandra, iscrtano je deset kilometara puta za dvotočkaše.

Realizacijom projekta "Beograd na vodi" dobićemo mrežu dugačku devet kilometara. - Predviđeno je da svaka novoizgrađena ulica ima fizički odvojen prostor za bicikle.

Konkretno, pored biciklističkih staza uz Promenadu, projektom su predviđene i posebne biciklističke trake koje će se nalaziti u svakoj savamalskoj ulici.

Novoizgrađena infrastrukturna mreža imaće i dopunske sadržaje. Naime, planira se postavljanje 60 stanica, gde će zainteresovani građani moći da iznajme bicikle - zaključuje glavni gradski arhitekta.

Folić tvrdi da ove izmene u sabraćaju imaju za cilj da bickl ne bude samo sredstvo za rekreaciju, već da bude vozilo kojim će građani ići na posao, na fakultet i u trgovinu.

Za dve godine potpuno ćemo preokrenuti hijerarhiju u saobraćaju, pa će pešaci i biciklisti biti na prvom mestu, pa tek onda vozila javnog saobraćaja. Na dnu te piramide biće automobili - zaključuje naš sagovornik.

U narednih nekoliko meseci povezaće se Brankov most sa Pop Lukinom ulicom, što je jedan od glavnih zahteva biciklista. Takođe, ivičnjaci na pešačkim prelazima u Novom Beogradu biće svedeni na nulu. Tako će biti na svakoj biciklističkoj stazi.

ZDRAVLjE
TRANSPORT biciklom u Beogradu je na zanemarljivom nivou. Tek nekoliko promila. Milutin Folić kaže da je cilj da to bude od pet do osam procenata. Taj dnevni šer u Ljubljani i Beču je između 13 i 15 odsto. U Kopenhagenu čak 50 odsto. Istraživanja su pokazala pomake u zdravlju stanovništva (dugovočeniji), čistiji vazduh, a štedi se na infrastrukturi i vozilima javnog saobraćaja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408583#p408583:3dkoqltw je napisao(la):
astrodule » 01 Oct 2016 20:48[/url]":3dkoqltw]Odlična vest....
Meni nešto i nije to baš dobra vest.... :(
bez obzira koliko se radujem svakom metru biciklističke staze

Jednostavno porešan pristup nadležnih

Pogledaj kartu , vecina buducih biciklističkih staza ce biti i sad je u centru grada
vecina gradjana ne stanuje u centru te saobracajna infrastrutura biciklističkih staza
mora polaziti van centra kako bi se omogucila ta normalna saob. komunikacija

Pogrešno je iz razloga što najveci broj gradjana biciklista od ili do kuce
mora da vozi po opasnim putevima da bi stigli do tih staza u centru
ko ce da pristane na tu ludost :roll:
da ga prvo pregaze , da bi vozio bezbedno u centru i posle
opet u povratku da ga zgaze do kuce :lool: :laugh: :lool:

Potrebne su nam biciklističke staze iz naselja ka centru grada
a ne ovo zgužvano klupko u centru gde se na ulicama i ne vozi brzo
kao sto se vozi na prilaznim putevima i bulevarima gde jure kolima, busevima i kamionima
:sesir:
 
Poceli su da rade deo u Bulevaru kneza Aleksandra Karadjordjevica kod ukrstanja sa Ljutice Bogdana. Biciklisticke staze ce sa ulice biti sprovedene uz trotoar.
 
Ne može se očekivati da ljudi iz Grocke ili Resnika dolaze biciklom na posao (ili da nešto obave) u centar grada.

Naravno da bi bilo dobro da imamo biciklističke staze paralelne sa svim putevima koje vode ka prigradskim opštinama, ali to je Sci-Fi za nas.

Kako sada stvari stoje, NBGD, Zemun i Banjica su povezani sa Centrom. U centru bi prioritet trebalo da imaju GSP i bicikli, pa ćemo videti kako će to funckionisati. Parking servis bi trebalo da na svim svojim parkiralištima uvede praksu sa Ade (dva bicikla dobiješ po parkiranom vozilu)
 
Ја се извињавам ако је о овој теми било речи раније. Прелистао сам баш добар део форума и нисам нашао одговор.

Занима ме да ли неко има информацију у вези изградње бициклистичке стазе дуж Батајничког друма. Верујем да је доста људи прошло Батајничким друмом и уверило се колико је небезбедно туда возити бицикл. Ипак, то је веома важна рута за бициклисте и дефинитивно би требало да постоји стаза за бициклисте до Земуна.

Ја радим у једној фирми на Батајичком друму и редовно идем бициклом на посао. Наравно, нисам једини, а има и доста бициклиста на пропутовању који пролазе туда. Верујем да је почетни корак да се покаже заинтересованост за изградњу бициклистичке стазе, а затим ширење иницијативе и тражење пажње заинтересованих за овај пројекат. Зато бих све заинтересоване замолио да попуне петицију за изградњу бициклистиче стазе дуж батајничког друма http://www.peticije24.com/signatures/pr ... do_zemuna/

Надам се да ћемо наставити дискусију о овом делу руте за бициклисте.
 
To je inače deo ispod Gazele gde kamioni ulaze na gradilište BnV iz pravca Sajma odakle je napravljena ulica za prilaz gradilištu.

Poslato sa telefona
 
Lepa akcija koju treba podržati. Ja se pitam kada će neko biciklističko udruženje da se pobuni protiv uzurpacije više od kilometra šetališta i biciklističke staze od Gazele nizvodno po BNV-u. Obala je jednostavno ograđena iako se na ograđenom delu ne obavljaju nikakvi radovi. Treba ponovo uspostaviti biciklistički koridor uz samu reku, to je jedino rešenje ovog problema blatišta na ukrštanju sa gradilišnim putem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=410082#p410082:6zst7ves je napisao(la):
TheSameMan » 11 Oct 2016 07:20 pm[/url]":6zst7ves]Ја се извињавам ако је о овој теми било речи раније. Прелистао сам баш добар део форума и нисам нашао одговор.

Занима ме да ли неко има информацију у вези изградње бициклистичке стазе дуж Батајничког друма. Верујем да је доста људи прошло Батајничким друмом и уверило се колико је небезбедно туда возити бицикл. Ипак, то је веома важна рута за бициклисте и дефинитивно би требало да постоји стаза за бициклисте до Земуна.

Ја радим у једној фирми на Батајичком друму и редовно идем бициклом на посао. Наравно, нисам једини, а има и доста бициклиста на пропутовању који пролазе туда. Верујем да је почетни корак да се покаже заинтересованост за изградњу бициклистичке стазе, а затим ширење иницијативе и тражење пажње заинтересованих за овај пројекат. Зато бих све заинтересоване замолио да попуне петицију за изградњу бициклистиче стазе дуж батајничког друма http://www.peticije24.com/signatures/pr ... do_zemuna/

Надам се да ћемо наставити дискусију о овом делу руте за бициклисте.

Podrska. Ta ruta je kao stvorena za bicikl, sto za rekreaciju sto za stvarno transport
 
Vrh