Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

Гага":1f7fzjj8 je napisao(la):
....Нису стубићи него рукохвати, а и није неко искривио, него су били судари и возила излетала са улице.
....


Ja ne znam ikoga ko je sam skonatao čemu to treba da služi :D
 
Или да се бициклисти наслоне док чекају да их возила пусте? Ја сам мислио да је то зато постављено :D
 
Гага":3w2jr57k je napisao(la):
Ваљда да означе/показују да је "укрштање" бициклистичке стазе и улице у питању !!!

U te svrhe postoje znaci, osim toga biciklističke prelaze ulicu tamo gde već postoje pešački, tako da je suvišno....ako su to hteli...

Somi303":3w2jr57k je napisao(la):
Или да се бициклисти наслоне док чекају да их возила пусте? Ја сам мислио да је то зато постављено :D

Da nas poštede spuštanja jedne noge na zemlju? :)

A ja sam mislio da ti gelenderi treba da služe kao zaštita biciklista od udarca automobila u slučaju izletanja na trotoar.... sudeći po pvim slikama, više su zamke nego zaštita...
Možda je ideja bila da se biciklisti nateraju da uspore pri prelasku ulice. Mislim da im ni to nije uspelo.
 
Mislim da jeste ideja da biciklisti uspore pred raskrsnice, ali je ta ideja potpuno loše izvedena jer je na većini takvih mesta trotoar bolje spušten van bicilkističke staze nego na istoj.
 
Па питајте онога ко их је поставио!!!
 
Većina obllazi, naravno.
Jedan od razloga je i to što su ti gelenderi obično postavljeni pod nekim uglom u odnosu na paravc kretanja. Da li je namera "projektanta" bila da biciklisti zbog toga uspore, ne znam, ali nije mu uspelo.

Ovo što je Mekbejn postavio se nalazi još i na kraju nizbrdice, ili na početku uspona, zavisi iz kojeg smera se dolazi, što je sasvim dovoljan razlog za obilaženje. A ivičnjak je oboren duž celog pešačkog...
 
Km, km, ovaj, da...
mislio sam na ovo mesto:
https://www.google.rs/maps/@44.819839,2 ... !2e0?hl=en
 
20150414145711.jpg

komentara bez
 
Kao vozač automobila moram da priznam da ova usporavanja pred raskrsnicu uopšte nisu loša jer se biciklista mnogo brže kreće nego pešak i ne može da se uoči na vreme. Pošto duže vozim bicikl nego kola, kod ovakvih skretanja, mnogo više pažnje obraćam na bicilikliste.

Kao iskusan biciklista, ne smetaju mi mnogo ta sretanja ako je lepo nivelisan prelaz.

Problem je kad se sretnu napaljeni, neiskusni biciklista i vozač automobila koji ne obraća previše pažnje :(
 
astrodule":2dttoqxq je napisao(la):
....
Problem je kad se sretnu napaljeni, neiskusni biciklista i vozač automobila koji ne obraća previše pažnje :(

Slažem se.
Ne postoji ni jedna konstrukcija koja ima stepen sigurnosti od dejstva budale veći od vrednosti 1.
 
Evo sta je prava biciklisticka staza ( San Remo). POgledaj ulicu pored- uza od staze za pesake i bicikliste. Koja li je uzivancija ovde voziti.
9nUYUF2.jpg
 
Mene mnogo vise zanima zanemarivanje pesaka koji trebaju imati apsolutni prioritet u odnosu na automobilski i biciklisticki saobracaj.
 
Slazem se Igore.
Proslo leto sam vise puta bio svedok da umesto 'bahatog automobiliste' moram da pazim na 'bahatog biciklistu', koji odbija da postuje prednost pesaka.

Naravno, nije Beograd u pitanju ;)
 
Imaju sa druge strane trotoar a i ovde imaju svoju "traku". Pa sa ovom sirinom staze ne bi trebalo da bude problema cak iako se usetaju na bici stazu.
 
Dozvoljavanje biciklisti da uđe u "zabranjen" smer je potpuno logična odluka.

Po prirodi stvari, biciklistička staza treba pre da bude na kolovozu nego na trotoaru, ali sa obzirom da kod nas ne postoji vozačka kultura (na nekom višem nivou) ja bih to kod nas uveo ali sa onim gumenim stubićima.
 
U tivtu su sve na kolovozu i u konta smjeru kruzna putanja (staze jednosmjerne kedna traka )
 
U malim mestima je lako, tj u mestima sve nije podređeno automobilima.

Verujem da je čak i Novi Sad potpuno drugačiji od Beograda što se toga tiče.
 
Vrh