Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

Vozim bajs, ali ne učestvujem na Kritičnim masama iz nekih svojih razloga.

Da li su Kritične mase doprinele (konkretno) nečemu?
 
orion":a88kznk0 je napisao(la):
milos.tro":a88kznk0 je napisao(la):
110612458385774995560998.jpg

Како је само глупа и опасна ова стаза поред паркинга, идеална да неко непажљив обори бициклисту кад излази из кола.
Овде је било простора да се направи много шири тротоар и тако повећа безбедност бициклиста
Ne vidim da je ista opasnija nego da je bic. staza do trotoara.
Zar suvozac kada otvara vrata ne moze isto tako da obori biciklistu?
;)

Sa druge strane, potpuno je logicno da bic staza bude uz kolovoz, a ne uz (na) trotoaru, koji je za pesake (i samo za pesake).
Inace ovakvo resenje bic staza je jako cesto po Becu.
 
relja":2yv0jdz6 je napisao(la):
Do koliko sati traje vožnja?

Obicno traje oko sat vremena sama voznja ili nesto manje.

Da li je konrektno doprinela ne znam, bio sam samo jednom :)

Interesantne su reakcije ljudi koji gledaju, ima raznih. Od kritika i prica 'ko vas placa' do pohvala i mahanja :)
 
@laki72
Тачно, само што сувозач не може бициклисту да пошаље под точкове другог аутомобила.

Слажем се да пешаци треба да имају приоритет у односу на бициклисте, а бициклистима, који су најугроженији учесници у саобраћају треба максимално повећати безбедност.
 
mekbejn":1jh7ozsk je napisao(la):
relja":1jh7ozsk je napisao(la):
Do koliko sati traje vožnja?

Obicno traje oko sat vremena sama voznja ili nesto manje.

Da li je konrektno doprinela ne znam, bio sam samo jednom :)

Interesantne su reakcije ljudi koji gledaju, ima raznih. Od kritika i prica 'ko vas placa' do pohvala i mahanja :)

OK, hvala. Nekeko mi se uvek potrefi da baš tog dana imam nešto drugo isplanirano.

A vožnja bicikla se plaća? :p :laugh:
 
Zanimljivo mi je to pitanje "ko vas plaća?". Dok sam češće planinario i pećinario (sa rancem od preko 20kg na leđima) često su nas seljaci pitali "koliko vas plaćaju da nosite te rance na leđima?".
 
astrodule":3d8lan0n je napisao(la):
Zanimljivo mi je to pitanje "ko vas plaća?". Dok sam češće planinario i pećinario (sa rancem od preko 20kg na leđima) često su nas seljaci pitali "koliko vas plaćaju da nosite te rance na leđima?".
To ti je ta srpska paranoja - cim se organizuje neka grupa ljudi, makar i da voze bicikle, odmah se ljudi pitaju ko to placa.
Sto je i vrlo tuzno, jer pokazuje koliko je ljudima stalo do toga da ucine nesto za opste dobro, bez zadnjih namera.
 
возим бицикл, многе у својој околини сам успео да покренем на исто али никад не бих отишао на окупљање оваквог типа јер се дешавало да бициклисти буду само статисти за промовисање неких компанија иако су дошли са чистим намерама. Наравно нико не плаћа бициклисте, новац иде медијима који промовишу јер је тако јефтиније.
 
Cek pa nije ovo kokakola voznja vec voznja koju organizuje udruzenje gradjana .
 
Ваздушни јастук за бициклисте, али што каже један од коментара, ко не користи шлем, неће ни ваздушни јастук.

Hövding - The Airbag For Cyclists
Published on May 28, 2015
Now selling in the UK for £250, the Hövding isn't going to replace the traditional cycling helmet any time soon. Does it work though? We met up with the invisible helmet's UK distributor to check it out for ourselves.

http://www.youtube.com/watch?v=YCe7Je-u68I

-People who don't wear helmets won't even wear an airbag...
 
A Blok, novo stambeno naselje na uglu Jurija Gagarina i Omladinskih brigada... Prilazi tom bloku, šta su, došđavola, uradili sa biciklističkom stazom? SRAMOTA

11393669_844177758996073_4839993535687912873_o.jpg


10553645_844177748996074_2842517517641012259_o.jpg


11289440_844177878996061_2964677166278538225_o.jpg


11237238_844177875662728_1798366208655654361_o.jpg


10987362_844177815662734_7783268119097508491_o.jpg


11393645_844177812329401_2488746102165369986_o.jpg


Dva prilaza su izgradili TAKO. Apsolutna sloboda ubicama mašinama automobilima, ljudi neka idu okolo i neka se povinuju divljačkom uletanju u raskrsnice od strane vozača automobila, kojima to i infrastruktura dozvoljava, zato što su očito inženjeri koji su ovo ovako isplanirali divljaci u automobilima. JEZIVO. JEZIVO ŠEST PUTA.
 
Kad sam ja laki ovo postvio rekose da nije strasno ,trazi da vidis ko je potpisao projekat za ovu glupost
 
Овај бицикл стоји овде на степеништу овако већ петнаестак дана ! И пре две недеље сам пролазио овуда и стоји на апсолутно истом месту привезан катанцем и нико га не дира :|
То је подземни пролаз испод аутопута, у правцу аеродрома на аутобуском стајалишту 611 и 711, код петље "Бежанијска коса". Ех, сад сам открио место где је :wink:

 
astrodule":17xyync6 je napisao(la):
Kao vozač automobila moram da priznam da ova usporavanja pred raskrsnicu uopšte nisu loša jer se biciklista mnogo brže kreće nego pešak i ne može da se uoči na vreme. Pošto duže vozim bicikl nego kola, kod ovakvih skretanja, mnogo više pažnje obraćam na bicilikliste.

I treba da obraćaš više pažnje na bicikliste, zato su prelazi inicijalno farbani crvenom kako i treba. Dodatno, nije vozač auta jedini koji treba na vreme da uoči biciklistu, nego su i biciklisti valjda dužni da pogledaju levo i desno pre stupanja na prelaz, što sigurno i čine, jer sam siguran da biciklisti nisu samoubice, već kao i vozači automobila, ljudi koji imaju želju da se bezbedno prevezu od tačke a do tačke b.

Ovakva biciklistička staza neće usporiti, nego UKINUTI bicikliste. Biciklisti NEĆE bicikliriati ovakvom inrastrukturom i Beograd će zauvek ostati automobilski grad.

OVAKVA infrastruktura, koja apsolutno svu slobodu daje automobilima, a krivice za saobraćajne nesreće na ovaj način psihički svaljuje na pešake i bicikliste. Ovakva infrastruktura kakva ni na koji način ne utiče na ono što je UZROK saobraćajne nesreće, a to je UBILAČKA MAŠINA zvana AUTOMOBIL, već daje apsolutnu slobodu vozačima automobila - nema nikakvih šikana, usporivača, izgrađen je takav radijus da auta mogu slobodno uletati u raskrsnicu i kada smo toliko slobode dali UBILAČKIM MAŠINAMA, a u stranu gurnuli pešake i bicikliste koji su u suštini bezopasni, kako onda možemo da očekujemo da se bezbednost saobraćaja poveća?

Dok je vozačima automobila dozvoljeno da haraju ovim gradom i da voze brzo čak i u raskrsnicama, tada će i biti više bahatih i neobazrivih koji ne ugrožavaju samo bicikliste koji su, evo ovom infrastrukturnom glupošću gurnuti u stranu, nego i pešake i druge vozače automobila koji saobraćaju bezbedno i tada ćemo još uvek imati ovoliko smrti u saobraćaju koliko imamo sada - sve dok se vozačima automobila dozvoljava sve i sve dok im se obezbeđuje infrastruktura koja im dozvoljava vožnju koja je nebezbedna za gusto naseljenja mesta.

Ovakva biciklistička staza neće usporiti, nego UKINUTI bicikliste, ponavljam. A vi pogledajte i saznajte da su gradovi sa većim udelom biciklista saobraćajno bezbedniji gradovi. Zašto? Jer, jedan biciklista više = jedan auto manje = jedna bezbednosna pretnja u saobraćaju manje, jer automobili su pretnje po bezbednost, izvor pretnje. Budite realni.
 
jlaki imas li vozacku dozvolu . pazite da vas mali neizgra na sastanku 13 kako cujem bice nesto oko 13 tacaka sta treba hitno da se odradi na infrastrukturi

Majca za bajs

20150603193617.jpg
 
Мајица вам није на ћирилици :p
 
Гага":3abcthnn je napisao(la):
Рашо, Директор те је схватио, али те је искулирао :wink:

Он ти је мало већа "мрака"! Их знам ја такве к'о злу пару.
 
Vrh