Zato što su razlike između automobila i trotineta enormne.
Razlike u brzinama, u masi, u načinu kretanja, u kočionom putu, u točkovima, u preglednosti, u saobraćajnicama, u korišćenju, u nameni, u broju putnika, u svemu...
Moj je iskren stav da trotinetu brzine do 20 km/h kaciga apsolutno ne treba. Odnosno, treba mu koliko i prosečnom pešaku , koji ima šansu 1 u 1.000.000 da pri trčanju za autobusom se saplete i udari glavom u stub ili zid. Još jednom ponavljam da to kažem za trotinete brzina do 20 km/h. Preko toga je druga tema.
I isto tako smatram da će forsiranje trotineta na kolovoze doneti više problema nego koristi. Ja prvi ne želim da sledeći put kad se vozim autobusom, svuda stižem duplo kasnije jer moje vozilo mora da se mrcvari 15 km/h jer trotinetaš zbog rupa, ili ograničenja motora, ili nagiba (ima ih dosta slabih i sporih trotineta), ne može da ide brže, a na trotoar mu ne daju nadležni, ČAK i kad je taj trotoar prazan i prohodan.
Gnušam se takvih isključivih i tvrdih rešenja i rezona (mislim na ovo što SNS i Agencija rade) i pokušaja da se kompleksne ili fluidne stvari ukalupe u neke rigidne okvire. A ovo su sve društveni problemi i izazovi, i nema kompleksnijeg i fluidnijeg od toga. Svako ko želi da upravlja zajednicom mora s vremena na vreme da bude spreman na fleksibilnost i na slušanje zajednice oko sebe, pogotovu kada ima dosta primedbi. Jeste to frustrirajuće nekad ali tako je to sa ljudima i zajednicama, nije egzaktna nauka niti crno-bela binarna situacija. I mora stalno da se osluškuje i koriguje.
Postoji nova staza koja obilazi restoran.
Mislim da ima slika u temi Ada Ciganlija
Huh, hvala na objašnjenju. Taman sam se bio šokirao i naoštrio.