Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

Bolje manje ali češće. Ako voziš duže od sat i po, obavezno 50g UH na sat da pojedeš, inače možeš da "pukneš".
Kako si planirao da se vratiš (da nije moglo na bus)? Ja bih nekada preko Brda do Košutnjaka, ali nema jedne normalne ulice kojom bih to odvezao...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=764029#p764029:1q7ffmip je napisao(la):
klisko » pre 2 minuta[/url]":1q7ffmip]Ako voziš duže od sat i po, obavezno 50g UH na sat da pojedeš, inače možeš da "pukneš".

I to banane jer se lako nalaze i imaju dobar odnos uloženo-dobijeno. Ja sam to naučio na teži način. :D
 
Nedostaju mi dani kada mi je nesto bilo izazov na bajsu, ne znam koji mi je.

Svaki pocetak je najsladji.

Nista, sedecu kuci i cirkacu i jescu samo masno i nezdravo narednih mesec dana i onda opet ispocetka :lol:

Cinim sve sa cigaretama da se nekako onesposobim, ali ne ide :mrgreen:
 
Исто као кад сам ишао, BGH2O па кроз Жарково.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Ja bih isao trotoarom, bukvalno gde god ide 56, tuda i ti.
 
Само тако и могу, никако другачије. Ибарском не смем, па морам около.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=761371#p761371:3hrcwrqn je napisao(la):
operic » 29 Jul 2020 11:20 pm[/url]":3hrcwrqn]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=760694#p760694:3hrcwrqn je napisao(la):
Bender Rodriguez » 27 Jul 2020 11:51 pm[/url]":3hrcwrqn]Pa jesmo prošli sto puta kroz to, ali njima dvojici tj. trojici (uz Wexyja) dosadno, pa bi opet malo da cepaju dlaku na pola.



Sledeća tema na redu im je: da li je zakonski dozvoljeno puštati zmaja tik pored zemljišta aktivnog aerodroma... :kafa:
Nije to sledeća tema niti mi je dosadno. Jednostavno frapiraju me bahati vozači automobila koji se deru na bicikliste u fazonu - šta mi voziš po kolovozu kad imaš taj trotoar?!

Od 2012. godine vozim i tako nešto mi se dešavalo samo u Jurija Gagarina gde postoji biciklistička staza. Od tad na Novom Beogradu biram ulice bez staza :lol:
 
Možda je to jedan te isti zaludni koji saleće svakog biciklistu :D
 
Upravo
 

Prilozi

  • most.jpeg
    most.jpeg
    168,6 KB · Pregleda: 1.838
Već sam objašnjavao zašto nekad preferiram kolovoz nasuprot trotoara i biciklističke staze. Pod jedan, nemam problem sa vožnjom po kolovozu i ostalih automobila. Smatram da veoma dobro sagledavam situaciju i predviđam tuđe poteze. Naravno, iza toga mora da stoji iskustvo u vožnji gradskim ulicama kako biciklom, tako i automobilom.

I tako dolazimo udobnosti i brzine i bezbednosti. Tvrdim da se bezbednije, preglednije i brže prelaze raskrsnice kolovozom nego trotoarom (stazom).
Brže - nema ivičnjaka i pešaka.
Bezbednije i preglednije - kada si na kolovozu drugi vozači te bolje vide
Naročito je to izraženo kada se prelazi rasksrsnica sa sporednom ulicom. Evo primera baš pored moje zgrade.



Kada se ide stazom moraš da paziš na kola, naročito ona koja skreću u uličicu. Vozači uglavnom ne mogu da isprate bicikle jer se kreću mnogo brže od pešaka.

Ako idemo stazom, prvo moramo da usporimo zbog ivičnjaka (ovde je barem oboren na delu za pešake), ako se prati staza, mora da se uspori zbog ograde i krivinice.

Kolovozom je ravno, nema usporavanja i ovi što se uključuju iz sporedne ulice te vide.

I zamislite sada nastavak vožnje skroz do kraja ulice gde ovakvih mesta ima nekoliko, a na kolovozu nema nikakvih prepreka. Čak se i ležeći policajci mogu izbeći vožnjom uz ivičnjak.

Narodnih heroja je još dobra jer su tu ivičnjaci upušteni ili ih nema, ali Milutina Milankovića je horor, ali je pozitivno što je desna traka skoro uvek slobodna i može da se vozi bez ikakvih problema.

Kod kolovoza su najveći problem isključenja sa mostova gde biciklista ide pravo. To je zaista horor.
 
Cesljevin za bicikle na pocetku balkanske jedan vec iskrivili

bici01-2020-08-10-16-56-26.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=764137#p764137:3cg5pa3m je napisao(la):
Trejsi » 08 Aug 2020 09:51 am[/url]":3cg5pa3m]Upravo
file.php

Minijatura VRO za pešake u bicikliste :)
 
Asfaltiran je onaj deo staze kod Dejtona koji je prvi poceo da se radi, od skreatanja do semafora.
 
Jedno pitanjce, izvinjavam se ako je bilo već. Da li radi lift za bajseve na Brankovom mostu i zašto ne?
 
Prošli su izbori pa kao zbog rekonstrukcije ulice da se biciklisti ne uplaše ne sređenog krajolika :x
 
Aleluja. Između Brankovog mosta i Dejtonke sa obe strane obaraju prelaze na nulu.

Doduše, kao da se inate, pa oboreni deo prave baš usko, da ne mogu biciklsiti da se mimoiđu.

IMG_0049.JPG
IMG_0048.JPG
IMG_0047.JPG
 
Ovo je ogroman napredak za beograd krs put ....korak po korak ...treba ih pod hitno u NS poslati na obuke ...
 
Да ли ће икад поравнати, бар на њихов појам “обореног” ивичњака код Делта ситија? Оно је баш криминално тамо, буквално мораш да станеш, узмеш бицикл/тротинет у руке и “прескочиш” ивичњак?
 
Trasirana je staza od Milentija Popovića pa pored Dejtonke. Od pešačkog ide pravo iza trafike i onda skreće levo i zelenim površinama (prilično pravolinijski) prolazi izmedju pumpe i ulice.
 
Konacno su shvatili sta znaci na “ nulu”!
Diduse uski su al daj sta das....
Novosadjani su pravi primer koji treba slediti!!
 
Evo, ovuda će ići staza. Kopanje je već počelo sa leve strane 30-ak metara.



Bilo bi lepo da se sredi i uredi i ovaj betonski plato oko stanice i trafike, ali ko će to da sinhronizuje i odardi u paketu...
 
Nikad mi nije bilo jasno čemu služi ovaj (zapušteni) betonski plato pored stajališta.

Možda su ostavili to za ulaz u buduću stanicu metroa, daleko bilo...?
 
Vrh