Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=737387#p737387:3ixyh085 je napisao(la):
miloslaske » Today, 12:33[/url]":3ixyh085]Da li se može bezbedno (sa detetom u sedištu) doći od Ade do Topčiderskog parka. Kad kažem bezbedno mislim da se izbegnu ukrštanja sa gustim saobraćajem?

Paštrovićeva uzbrdo i nije gust saobraćaj. Onda ideš pored hipodroma i od kuružnog toka ideš na rampu gde je kolovoz širok i onda ima par desetina metara do parka, a tu je i dalje širok kolovoz.

Naravno, dete u sedištu sve ovo čini drugačijim :(
 
Može kao što je opisano do kružnog toka, pa onda pravo u Kovnicu novca. Zamoliti portira na ulazu da vas pusti. Mene su puštali do sada. (u Kovnici ima nekoliko zgrada u kojima ljudi žive pa nije toliko strog režim).
 
Uh, taj put ka kovnici bi baš bilo lepo da je slobodan. Po karti, taj putić bi mnogo značio mnogima.

Da li je deo preko puta (gde je BASK) slepo crevo, ili taj deo može da se iskoristi (pa preći prugu i ući u park).
 
Stazom do Pirane. Onda preći prugu, https://www.google.rs/maps/@44.7962082, ... 6656?hl=sr pa desno oko hale 4 pored službenog kolskog ulaza na Sajam (rampe) i desno na veliki stari parking Sajma. Onda izađeš na mali kružni tok nove petlje i skreneš ka Rakovici
https://www.google.rs/maps/@44.7936667, ... 6656?hl=sr
Nastaviš pravo ka Rakovici putem ispod nadvožnjaka i eto te u parku. Sve pruge koje ćeš preći su ukinute.

EDIT i varijanta sa Paštrovićevom vi vila idealna kad bi postojao ravniji prelau preko pruge u nivou pešačlog prelaza ispod izdignute semaforizovane raskrsnice, tj kod tamvajskog stajališta.. Ali jbg nema. Kod zadnjeg ulaza u Kovnicu novca je problem jako oštećeno parče puta između rampe i ulice kod mosta na Topčiderki kod Daščare. Pruga je tui najveći problem u svim varijantama - iako je ukinuta još postoji i jako je nezgodna za prelaz sa dečijim kolicima.

Ja personalno bez dečijih kolica koristim sve tri varijante i kod sve tri moram da silazim sa bajsa zbog pruge.
 
astrodule":1bv875uq je napisao(la):
Uh, taj put ka kovnici bi baš bilo lepo da je slobodan. Po karti, taj putić bi mnogo značio mnogima.

Da li je deo preko puta (gde je BASK) slepo crevo, ili taj deo može da se iskoristi (pa preći prugu i ući u park).
Slepo crevo. Tu je isto obezbeđenje, ali ne puštaju. Inače put opet vodi u kovnicu, preko mostića...

Послато са Redmi 7 помоћу Тапатока
 
tragac":m59gle8q je napisao(la):
Stazom do Pirane. Onda preći prugu, https://www.google.rs/maps/@44.7962082, ... 6656?hl=sr pa desno oko hale 4 pored službenog kolskog ulaza na Sajam (rampe) i desno na veliki stari parking Sajma. Onda izađeš na mali kružni tok nove petlje i skreneš ka Rakovici
https://www.google.rs/maps/@44.7936667, ... 6656?hl=sr
Nastaviš pravo ka Rakovici putem ispod nadvožnjaka i eto te u parku. Sve pruge koje ćeš preći su ukinute.

EDIT i varijanta sa Paštrovićevom vi vila idealna kad bi postojao ravniji prelau preko pruge u nivou pešačlog prelaza ispod izdignute semaforizovane raskrsnice, tj kod tamvajskog stajališta.. Ali jbg nema. Kod zadnjeg ulaza u Kovnicu novca je problem jako oštećeno parče puta između rampe i ulice kod mosta na Topčiderki kod Daščare. Pruga je tui najveći problem u svim varijantama - iako je ukinuta još postoji i jako je nezgodna za prelaz sa dečijim kolicima.

Ja personalno bez dečijih kolica koristim sve tri varijante i kod sve tri moram da silazim sa bajsa zbog pruge.
Ne mora do Pirane. Ako se koristi podvožnjak kojom je ranije išao saobraćaj ka Sajmu iz smera BB kraće je i nema pruge
Za podvožnjak se sa staze skreće desno, tačno ispod Mosta na Adi.
Послато са Redmi 7 помоћу Тапатока
 
Sve je asfalt

Послато са Redmi 7 помоћу Тапатока
 
Grad Beograd će zajedno sa Vladom Srbije raditi na tome da se uvede pojam "biciklističke ulice", a razgovara se i o svojevrsnim subvencijama za kupovinu domaćih bicikala, izjavio je zamenik gradonačelnika Goran Vesić.

Vesić je za TV Pink istakao da je premijerku Brnabić upoznao sa nekoliko predloga gradske uprave, kako bi se Beograd još više prilagodio biciklistima.

Između ostalog, predlog je da se promeni Zakon o bezbednosti saobraćaja i uvede pojam "biciklističke ulice" i naveo da je već nekoliko ulica pripremljeno za tu namenu.

"Jedna od njih biti i Ulica kneginje Zorke, biciklisti će imati prednost u tim ulicama i biće zabranjeno da budu preticani. Tražićemo i da se u jednosmernim ulicama biciklistima omogući da voze dvosmerno, što će omogućiti veće korišćenje ulice za bicikliste", naveo je Vesić.

http://rs.n1info.com/Auto/a599053/Vesic ... racaj.html
 
Haha šta priča ovaj pa naravno da vozim u jednosmernoj gde hoću. Kakve subvencije? Hoću električni bicikl smučilo mi se da pedalam sa Ade na Brdo.
 
Ah, Kneginje Zorke, vlažni san svih biciklista koji čekaju bezbednu vezu između Vuka i Slavije. Dobro je što se ovo može rešiti uz kantu farbe, tako da mi se čini da je ovo rešenje izvesno.

Da se ja pitam, pokreio bih celu ulicu kamerama i tako stavio do znanja da će svako divljane kolima biti sanckionisano.
 
Malo sam skeptičan oko ove ideje, pre mi izgleda kao vađenje starog plana za bici stazu u Kneginje Zorke iz neke duboke fijoke pred izbore.
 
Ако је Весић то обећао и то још на једној тако озбиљној телевизији са неционалном фреквенцијом ,нема разлога да не верујемо да ће брзо бити реализовано ... :lool:
 
Ova ideje je ostvariva ako se promeni ZOBS. Bukvalno je potrebno staviti po jedan znak koji bi tu ulicu pretvorili u biciklističku.

Parking mesta ostaju, tako da je zaista rešenje koje bi zadovoljilo sve.
 
Opet se barum_barum "zamenik" sprda s' nas..
Sad će on, u jedinoj dvosmernoj ulici od Beogradske do Vladaoca Vučića, da zabrani automobilima da nas prestižu.. :lool: how yes no.
U toku je kampanja, narednih 5 nedelja biT će staza, metro, para, sveeeee.. :kafa:

A sad ozbiljno, otvaram ovih dana cyclo season pa mi treba info sa terena: da li da idem ka Adi preko radova u Karađorđevoj i pogotovo BnV, pitam najviše zbog pucanja guma i blata, ili da idem okolo_naokolo, Autokomanda, Banjica, Drajerova, Sajam.. s čim nemam ništa protiv.. :sesir:
 
Megatrend brigada i njihova ''rešenja''
mb.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=738090#p738090:37zu1vky je napisao(la):
banjanin » Today, 16:36[/url]":37zu1vky]Opet se barum_barum "zamenik" sprda s' nas..
Sad će on, u jedinoj dvosmernoj ulici od Beogradske do Vladaoca Vučića, da zabrani automobilima da nas prestižu.. :lool: how yes no.
U toku je kampanja, narednih 5 nedelja biT će staza, metro, para, sveeeee.. :kafa:

A sad ozbiljno, otvaram ovih dana cyclo season pa mi treba info sa terena: da li da idem ka Adi preko radova u Karađorđevoj i pogotovo BnV, pitam najviše zbog pucanja guma i blata, ili da idem okolo_naokolo, Autokomanda, Banjica, Drajerova, Sajam.. s čim nemam ništa protiv.. :sesir:

Karađorđeva je prohodna. Bici staza nije asfaltirana, ali samo fali završni sloj, a to se uradi i osuši za jedan dan.

BnV je problematičan samo kod Galerije (Gazela) gde ima mnogo prašine i jedan deo je po makadamu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=738086#p738086:3cjxicny je napisao(la):
astrodule » 13 Мај 2020 03:28 pm[/url]":3cjxicny]Ova ideje je ostvariva ako se promeni ZOBS. Bukvalno je potrebno staviti po jedan znak koji bi tu ulicu pretvorili u biciklističku.

Parking mesta ostaju, tako da je zaista rešenje koje bi zadovoljilo sve.

Није ми јасно зашто баш ова улица? Од свих улица паралелних са Кнегиње Зорке једино је та улица коридор од Булевара до Клиничког центра и једина двосмерна и једино у њу можеш левим скретањем из Булевара да уђеш...укратко најоптерећенију улицу су изабрали за бициклистичку?
Мислим да је свака друга паралелна улица боље решење...или грешим?
 
Ne znam, znam samo da je čak i na onom starom letku o širenju staza Kneginje Zorke predviđena za stazu. U međuvremenu je ta ulica i rekonstruisana, ali tada uopšte nisu pominjali bici stazu.
 
Ovo je jedina ulica u koju je moguće levo skretanje iz Bulevara kada se dolazi iz Ruzveltove biciklističkom stazom. Ideja je da staze budu povezane i da ne budu kao ostva u moru kako je trenutno situacija u starom delu Beograda.
 
Pocupano pokradeno rampa za bajs sluzbe ne rade nista

bici01-2020-05-13-20-47-27.jpg

bici02-2020-05-13-20-47-27.jpg
 
Ovo za kupovinu domaćih bajseva nije fer jer se apsolutno ni jedan biciklistički deo ne proizvodi u Srbiji već se sve uvozi i samo se u dva pogona sklapa kao "domaći" bajs". Capriolo i Polar su jako ograničeni što se tiče izbora pa skoro niko ko više vozi bajs ne vozi te modele nego njih uglavnom voze početnici u bicikliranju.
 
Priznajem da nisam uopšte razmatrao praktičan, ni saobraćajni aspekt, već čisto estetski - kako bi bilo prelepo imati biciklistički koridor u Krunkoj, jednoj od najlepših ulica Beograda:
Untitled.jpg
 
Vrh