Djole Pevcanin
Advanced
- Učlanjen(a)
- 16.11.2016.
- Poruke
- 3.628
- Pohvaljen
- 3.639
Јел нормално да је задња кочница слабија од предње?
Meni se ovo desilo na nizbrdici. Rezultat: Fractura capiti radii dex i istegnuće neke tetive šake koje mi je bilo triput veća muka nego gips. Zapravo sjajno sam prošao obzirom na brzinu događaja.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=723331#p723331:1xm74hwd je napisao(la):astrodule » 02 Apr 2020 03:42 pm[/url]":1xm74hwd]U teoriji da. Ali prvo da definišemo šta znači slabija
Slabije paknovi hvataju felnu - da, ali ne mnogo u odnosu na prednju i to dolazi do toga zato što je sajla za zadnju kočnicu duža, pa dolazi do malo više istezanja sajle koja spaja ručice kočnica i same kočnice (golim okom neprimetnog, ali u teoriji dolazi)
Duži je zaustavni trag - da zbog rasporeda mase, plus što dolazi do proklizavanja točka po asfaltu/zemlji i kada je točak blokiran. Prednji točak ako se zablokira naglim kočenjem - znaš šta ti sleduje. Zaustavljanje u mestu, ali fizika odradi ostatak, pa završiš u bolnici.
Šta imaš u 16h da obavljaš po gradu, kada radnje rade do 15h? Ako se kojim slučajem vraćaš kući sa posla, nema šta da se stresiraš, jer ako imaš odobrenje od firme, pokažeš ga i sve je OK. Ovde je, pre bih rekao, problem što ti ljudi ne shvataju ozbiljno situaciju, i misle da treba da budu napolju, a ne u stanu. I čekaju bukvalno poslednji trenutak za povratak. A naravno, ima tu i dobar deo onih koji su inače takvi, a sve zato što imamo mnogo blag psiho test procene da li je neko sposoban ili ne da bude vozač.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=723468#p723468:29sxhmj1 je napisao(la):vucko » 02 Apr 2020 22:29[/url]":29sxhmj1]Evidentno su ljudi nervozniji u automobilima zbog vanrednog stanja što pravi problem nama biciklistima jer je manje saobraćaja ali više idiota koji mogu da nas naprave invalidima ili ubiju na ulici. Pogotovu to primećujem pred policijski čas oko 14-15-16. Da li jure kući ili nešto da obave ne znam, ali ugrožavaju živote i sebi i drugima svojim divljanjem.
Koliko sam primetio, a dosta sam na bajsu, biciklisti su levo smetalo i vozačima, mada imam dosta i pozitivnih primera, ali i pešacima na ovakvim na trotoaru nacrtanim stazama za koje sam sve uvereniji da su besmislene posebno nakon iskustva koje sam imao u inostranstvu, a govorim o većim gradovima od Beograda. Recimo za ono u Ruzveltovoj nikako i ne možemo reči da je bici staza.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=723520#p723520:26mmcqs9 je napisao(la):solecar » Čet Apr 02, 2020 11:39 pm[/url]":26mmcqs9]Bilo da si biciklista, bilo da si pešak, za mnoge vozače si samo "levo smetalo". Čak i tamo gde postoji bici staza na kolovozu.
Svaka cast na predjenom putu, ali licno ne bih ni 500 metara isao bajsom magistralom. Mozes da budes najbolji biciklista na svetu, sa punom koncentracijom tokom celog puta, dzaba kad ti je glava na panju sve vreme i ne zavisi nista od tebe.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=723833#p723833:3p0s9lhh je napisao(la):Biciklistkinja » Pet Apr 03, 2020 8:13 pm[/url]":3p0s9lhh]Ja sam prošle godine do Dubrovnika pa do Pule magistralom pa onda do Zagreba, Banja Luke i do Sarajeva na kraju. Preporučujem svima bajsem na more, najjeftinije za tu količinu dana i vidi se najviše definitivno.
Daj bre, ko je to nastradao u BG-u kad je isao u prodavnicu bajsom? U tu statistiku su uracunate one vojvodjanske starkelje sto posle osam piva sedaju na bajs i voze se lokalnim sorovima krivadujuci ulicom.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=723924#p723924:31gk2l8g je napisao(la):Biciklistkinja » Sub Apr 04, 2020 9:12 am[/url]":31gk2l8g]Osnovno pravilo vožnje bicikla po ulici je da se vozi po sredini trake, a ne uz ivicu jer se onda automobili provlače pokušavajući da vas preteknu i tako vas mogu izgurati sa puta ili zakačiti. Ako idete sredinom trake niko neće proći kroz vas i moraće da da migavac i da vas propisno pretekne prelazeći u drugu traku. Naravno nije baš ni uvek po sredini trake jer sve zavisi od uslova na putu, ali tako se vozi bicikl.