Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

relja":cpp3ejlu je napisao(la):
Jasno. Bicikl je pre svega za ravnicu, a ne za ekstremne avanture.
Еххх...може битиии...а не мора да знааачи...:D
Ја сам и за једно и за друго...


Где још возите / препоручујете, а да има доста шуме?
Нешто што ми пада на памет је звездарска, миљаковачка шума итд, али никад тамо нисам возио па питам...У миљаковачкој сам се шетао још као клинац, и заборавио сам како изгледа, а и не знам како се одржава та шума, јел има нормалних стаза за бицикле???
 
barrcode11":1gokkzxm je napisao(la):
bicikl je pre svega za brda (i planine - ko može). ravnica je dosadna.
Doći ćete u godine kada ćete biti srećni da uopšte možete i imate vremeda da se malo rekreirate na biciklu.
Nije bicikl samo za mlade :grand:
 
Slazem se sa ovim tekstom,bas sam juce video kolko su zakrcene staze od brankovog mosta do beton hale

STAZA OD ADE DO „25. MAJA” BLOKIRANA
Biciklisti obilaze parkirana vozila

B. Gigović | 09. 05. 2010. - 00:02h | Komentara: 15
Parkirani automobili na biciklističkim stazama i motori koji njima jure i ove godine ometaju rekreaciju na hiljade Beograđana. Kao i svake godine bicikliste muče iste muke – kako bezbedno proći stazu od Ade ciganlije do SC „25. maj“.


Kazne za nepropisno parkiranje idu do 5.000 dinara
Iako nepropisno parkirani automobili na šetalištu kod 25. maja, ne prave samo problem biciklistima, već i ostalim Beograđanima koji se tuda šetaju, nadležni nemaju poseban plan kako da reše ovaj problem. Doduše, iz Uprave saobraćajne policije najavljuju češće kontrole.

- Po Zakonu o bezbednosti u saobraćaju vozač automobila ne sme da zaustavi, niti parkira na stazi namenjenoj za vožnju bicikla. Za ovu vrstu prekršaja propisana je novčana kazna u iznosu od 5.000 dinara – kažu za „Blic nedelje“ u Upravi saobraćajne policije i dodaju da će pojačati kontrolu u zonama kod Ade ciganlije, savskom i dunavskom keju i to pogotovo u danima vikenda, kada se na ovim lokacijama pojavljuje veći broj građana i kada se „očekuju“ ovakvi prekršaji.

Da niko ne vodi računa o biciklističkim stazama po Beogradu, a naročito ovoj od „25. maja“ do Ade ciganlije smtra i Dragan Stanković, sekretar Udruženja biciklista Beograda.

- Prepreka je mnogo na putu, staza prekrivena srčom i niko to ne čisti niti održava. Najveći problem je što se ovom stazu sve više kreću motoristi, koji je koriste ne želeći da plate na rampi ulaz na Adu – kaže Stanković.
Čekajući odlučnije reakcije nadležnih, građani se zbog učestalih problema nepropisnog parkiranja na biciklističkim stazama žale JKP „Parking servis“.

Branko Aresnijević iz ovog preduzeća kaže da su žalbe prilično česte.
- Čim dobijemo nalog od Saobraćajne policije ili nadležnje komunalne inspekcije, izlazimo na teren i uklanjamo nepropisano parkirana vozila – kaže Arsenijević i dodaje da se sa ovim problemom susreću i kod hotela Jugoslavila na zemsunskom keju.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/188530/Biciklisti-obilaze-parkirana-vozila
 
Danas ...


06042011628.jpg


06042011627.jpg


06042011626.jpg


06042011625.jpg


06042011624.jpg


06042011623.jpg


06042011622.jpg


06042011621.jpg
 
vucko":38v6z7dt je napisao(la):
Izbori,definitivno :)
Rakopavati mesto na kojem je bila iscrtana biciklistička staza, lomiti ploče, da bi se postavili ivičnjaci i izlio asfalt, staza koja će prolaziti tik uz klupe (?!)... kuda su biciklisti mogli sasvim normalno da voze i pre ( ubrajajući i sebe )...
Rekao bih procenat, definitivno.
 
Nisam upoznat uopste sa tom stazom.Dakle procenat je u pitanju.Hvala na ispravci.
 
Ma, isto sranje kao i na nasipu kod blokova i po novobeogradskim trotoarima.

U čemu je poenta GRADITI stazu, na mestu iscrtane staze, koja se nalazi na potezu na kojem ima više biciklista nego šetača i gde ima mesta koliko hoćeš za vožnju bicikla?

Odmah da kažem da je staza bila u ok stanju, za neki normalan bicikl. Nije da je sad pretila opasnost da iskriviš točak u nekoj rupi iza krivine.
 
Та стаза није била у сјајном стању, али је мени одговарала. Хоће да је среде и лепо је то, али ми је запало за око што поломише оне камене плоче на тргу испод Газеле. :bash: Па што људи?
 
Ja sam baš pazio da ne nahvalim prethodno stanje, ali da se razumemo, na to mestu ni ne možeš da voziš Pežo od 1500 eur 40 na sat.

Nezgodniji za vožnju je onaj deo od Tramvajskog do Gazele, sa onim limenim šahtovima i uzdignutom stazom.

Ja sam se nadao da su prošla vremena sa besmislenim radovima "kopaj da bi oivičio i izlio asfalt druge boje", ali sam se izgleda z*****o..
 
Te kamene ploče bile su najlepši deo. Poneka je bila polomljena, ali to nije smetalo za vožnju. Mnogo teži deo je bio onaj pored Sajma. Nije trebalo dirati taj popločani deo, uništili su i sve okolne ploče pored te buduće staze, ali šta da se radi. Kako su te površine održavali i koliko su vodili računa o njima i puštali aute, kamione i sl, bojim se da ne zaslužujemo ni običan beton. Ma makadam je za nas najbolji, a svako onda sebi da uzme odgovarajuće gume sa kramponima.
Trebalo bi insistirati na nekim dužim stazama koje će nas odvesti malo izvan grada, npr. ka Avali ili prema ostružničkom mostu i dalje. Tu ima nasip, ali je totalno nekontrolisan saobraćaj po njemu. Tu možete da radite bukvalno šta god vam je volja, da vozite 100 na sat, da vozite šleper sa prikolicom i da uništavate nasip kako god vam padne na pamet. Tu policija izgleda ne sme da uđe ili nema nikakav interes.
 
Slažem se.
Pre 10 godina, pre nego što su počeli masovno da grade sojenice u podnožju nasipa na putu do Ostružničkog mosta, mogao si da pređeš ceo put a da prodje 1-2 automobila.

Sada je to postao prometan put, prolaze kamioni sa građevinskim materijalom, zemljom i šutom, asfalt je ruiniran i po površini a i zbog sleganja vrha nasipa, pošto nije ni bio predviđen za ta opterećenja.
 
Bas sam se obradovao prvim fotkama i kako su se fotke smenjivale izraz lica je prelazio iz :) u :/ i na kraju u :(. id*** su 'ladno izlomili one ploce na "kulturnom" delu staze blize biciklistickom liftu.. Inace onaj deo sa prvih fotki je bio iskljucivo za stojecu voznju, truckav katastrofa, super je sto su to odradili. :vops:
 
Baš sam imao prilike da prođem tuda par dana pre nego sto su počeli radove. Staza nije bila u najboljem stanju, ali ne razumem ove besmislene radove sa stavljanjem ivičnjaka i asfalta.
Sasvim su lepo mogli da se ugrade i u obnovu ploča :kafa:
 
Setao sam se za vikend dod 25-og maja do sajma.
Mislim da ce morati da menjaju i ploce pored nove biciklisticke staze, dosta njih je na potezu do gazele izlomljeno i utonulo.
 
Cambiano":3frl2n4b je napisao(la):
Setao sam se za vikend dod 25-og maja do sajma.
Mislim da ce morati da menjaju i ploce pored nove biciklisticke staze, dosta njih je na potezu do gazele izlomljeno i utonulo.
Na kraju će morati da se sve zameni. Jedna utone ili se polomi, onda susedne izgube oslonac, i to tako krene.
A možda je to i bio cilj.
 
One ploče kod sajma su bile očajne, drago mi je što više neću morati da vozim preko njih. Osim što je naporno bilo voziti preko njih (preveliko truckanje), bile su izuzetno opasne kada se pokvase posle kiše. Jednom sam se polomio tu, točkovi su mi proklizali na toj podlozi pri brzini od oko 25km/h :kafa:
 
Sta da radimo mi koji nismo biciklisti, nego obicni pesaci ? Meni je taj deo bio jedan od lepsih zbog sirine, i beline tih kocki. Sada je presecen koliko shvatam betonskom stazom sa ivicnjakom. Mogli su da pomere stazu uz ivicu gde nikome ne smeta.Zasto je morala da ide sredinom lepog setalista ?
 
AlexLU":2n5vl244 je napisao(la):
One ploče kod sajma su bile očajne, drago mi je što više neću morati da vozim preko njih. Osim što je naporno bilo voziti preko njih (preveliko truckanje), bile su izuzetno opasne kada se pokvase posle kiše. Jednom sam se polomio tu, točkovi su mi proklizali na toj podlozi pri brzini od oko 25km/h :kafa:
tako nešto.
ultra glatke ploče + pesak (koga tu uvek ima nekako) + posle kiše = proklizavanje zagarantovano- NAJidealnija kombinacija za pad.
 
Vrh