c.s.i.
Higher intermediate
Pa biciklisticke staze finansira Direkcija za gradjevinsko zemljiste, a trotoare Direkcija za puteve. Zato ni ne cudi sto se to radi iz 100 puta.
Ako kazes da si zaludan napravi peticiju,skupi 50-100 potpisa i skoro sigurno ces dobiti odgovor,ovako sumnjam.astrodule":1xfs8cvf je napisao(la):Pa jeste, teško je da se izvođači radova nađu, ili čuju telefonom!
Pošto sam malo zaludan, ko je iznad te dve direkcije, pa da im malo pišem? Mrka?
Свака част за труд!!!direktor":u2l8a13c je napisao(la):...od 26 prijava koje sam podnjeo...
Odlicno si se setio da prijavis tu uzasnu rupu, ja uvek zaboravim to da uradim, a i sam sam upao u nju :rant:direktor":1d128uwv je napisao(la):Sliku ostampati i odneti dezurnom komunalnom inspektoru u 27marta bas cu me juce zvali u vezi moje prijave za bulevar kralja ace da mi se izvine i upute zaljenje zato sto jos nije popravljena rupa u trotoaru kod ETF i da ce preduzeti korake kako bi to sto prije bilo sanirano od 26 prijava koje sam podnjeo 21.11.2009.do sada su rijesili 14 sporis ali rade :kafa:
Izvor: Blic OnlineJavni bicikli u Beogradu od jeseni?
Tanjug | 14. 04. 2010. - 16:21h | Foto: Beta | Komentara: 16
Upotreba javnog bicikla kao prevoznog sredstva u Beogradu mogla bi, kao pilot projekat, da zaživi od jeseni, rečeno je danas na okruglom stolu pod nazivom "Cikliranje".
"Cikliranje" je projekat NVO "Inicijative za održivu urbanu mobilnost", koju grad želi da podrži i za koju se nada da će zaživeti, izjavio je pomoćnik gradonačelnika i arhitekta grada Begrada Dejan Vasović.
Bicikl, kao savršeno prevozno sredstvo za savlađivanje kraćih relacija, mogao bi u budućnosti da u značajnoj meri utiče na smanjenjenje gužvi u saobraćaju, ukazao je on.
Vasović je podsetio da se danas javni bicikli koriste u mnogim gradovima Evrope i sveta, a 35 odsto garađana Kopenhagena svakodnevno koristi taj vid prevoza.
Predstavnik Urbanističkog zavoda Beograda Aleksandar Ilić rekao je da grad ima izgrađenu biciklističku infrastrukruru mahom pored reka i u opštini Novi Beograd, dok u ostalim delovima treba stvoriti uslove za njenu primenu.
Mogućnost širenja biciklističke mreže, kako je naveo, postoji na potezu od Avale ka gradu, od naselja Rakovica prema centralnoj gradskoj zoni, takođe od Petlovog i Labudovog brda, preko Vidikovca do izletišta Koštnjak, kao i na delovima Zrenjaninskog i Smederevskog puta.
Koordinator za stacionirani saobraćaj Saobraćajnog fakulteta u Beogradu Novica Mićović, podsetio je da u prestonici ima oko 500.000 automobila, za koje treba naći alternativna prevozna sredstva.
"U narednom periodu potrebno je postepeno formirati biciklističke koridore i kompletirati već postojeću rekreativnu-biciklističku mrežu, kao i njihovo povezivanje", ukazao je Mićović.
Primarna funkcija specijalno dizajniranog bicikla biće javna gradska vožnja. Bicikl će biti solidne izrade, jednostavan za korišćenje prilagođen građanima u svakodnevoj odeći i obući, za obavljanje svakodnevnih poslova. Svaki će biti opremljen metalnom korpom, sa mogućnošću prilagođavanja visine sedišta.
Modularni sistem parkiranja, koji bi bio postavljen na svim frekfentnim punktovima po gradu, omogućava lako instaliranje, bez ozbiljnih radova na gradskoj infrastrukturi. Sistem se automatski zaključava, dok softver omogućava korisnicima da preko interneta ili mobilnih telefona saznaju lokacije na kojima se nalaze slobodni bicikli.
Putem istog softvera, operater vodi računa o lokaciji i odnosu slobodnih i zauzetih bicikala, te smanjuje mogućnost zloupotreba, obzirom da je svaki bicikl opremljen skivenim GPS uređajem za praćenje.
Korisnik se registruje na licu mesta uz pomoć kreditne kartice ili mobilnog telefona za dnevnu ili nedeljnu pretplatu. Takođe, je predviđeno da postoji i mesečna ili godišnja članarina uz koju se dobija i smart kartica za lakši pristup biciklima.
Izvor: studio b„Beograd put“ nastavlja sa uređenjem trotoara uz bicilističku stazu, u delu od raskrsnice Gandijeve i ulice Jurija Gagarina do Vojvođanske.
Direkcija za puteve grada izdvojila je za radove 30 miliona dinara. Posao bi trebalo da bude završen do početka juna.
Rekonstrukcija trotoara uz biciklističku stazu u Gandijevoj ulici započeta je prošle jeseni. Zbog duge zime Beograd put uspeo je da asfaltira deo trotoara od savskog nasipa do raskrsnice ulica Gandijeva i Jurija Gagarina.
Godina izgradnje trotoara u Gandijevoj ulici, a reč je o 1978., takođe potvrđuje da je neophodna njihova obnova. Kada sve bude gotovo novobeograđani dobiće 7.000 kvadrata novog trotoara.
Malo preterano jedu ono što nije za jelo.„Beograd put“ nastavlja sa uređenjem trotoara uz bicilističku stazu, u delu od raskrsnice Gandijeve i ulice Jurija Gagarina do Vojvođanske.
Direkcija za puteve grada izdvojila je za radove 30 miliona dinara. Posao bi trebalo da bude završen do početka juna.
Rekonstrukcija trotoara uz biciklističku stazu u Gandijevoj ulici započeta je prošle jeseni. Zbog duge zime Beograd put uspeo je da asfaltira deo trotoara od savskog nasipa do raskrsnice ulica Gandijeva i Jurija Gagarina.
Godina izgradnje trotoara u Gandijevoj ulici, a reč je o 1978., takođe potvrđuje da je neophodna njihova obnova. Kada sve bude gotovo novobeograđani dobiće 7.000 kvadrata novog trotoara.
Jasno. Bicikl je pre svega za ravnicu, a ne za ekstremne avanture.barrcode11":11ftdfpy je napisao(la):ja bih radije da se umesto BGD-Avala, napravi staza NBGD - Obedska Bara.