Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu

Sta radi 4 godišnje djete samo u autobusu ...drugo sudar u k miloša imaju kamere pa ce mo videti...
 
Šta radi dete samo i to jos po mraku u autobusu, mislim da je komentar koji sam najčešće pročitao od sinoć po internetu.
Bolesna smo nacija definitivno, jel ima neko svest o tome šta je 4 godine, i da taj neko više ne postoji, a prvo šta mu padne na pamet da napiše šta će dete u autobusu. Stvorio je internet i glupo kliktanje od nas prave robote.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796321#p796321:2q1byvi2 je napisao(la):
trialin » 25 Nov 2020 08:16[/url]":2q1byvi2]Ja i ako sam iz Valjeva zadnji put kad sam bio sa prijateljima iz BG autobusom za Košutnjak,jedan moj prijatelj invalid slabo pokretan dok je izlazio na stanicu,vozač ga je pričepio zadnjim vratima.Uopšte nije gledao samo je nastavio da vozi.Eto ako ja koji nisam iz BG sam bio svedok takvog dogadjaja mogu da mislim svakodnevno šta se dogadja.Vozači su netainteresovani za putnike samo žure.
Zavisi. Nije svaki vozač takav. Pre par godina, majka mi je operisala kuk, i ulazimo u minibus na liniji 34, sa sve štakom. Vozač je zamolio mladića koji je sedeo na prvom sedištu da ustane da može majka da sedne, iako je bilo slobodnih mesta. Sačekao je da sedne i da se uhvati za šipku, pa je tek onda krenuo.

Jedno kratko vreme na 34 je radio jedan ludak koji je vozio, karikiram, 300 na sat, i u svaku krivinu ulazio tako da si morao da se držiš sa obe ruke da ne padneš. Stanice je redovno preskakao i nije se uopšte obazirao na to što su ljudi ustajali i sprfemali se da izađu ili je bilo putnika koji su mu mahali na stajalištima da stane. Jednom prilikom sam morao čak i da se izderem na njega da bi stao, jer nije ni na moje glasnije obraćanje reagovao, a ni na to što je pored mene bilo još ljudi da izađe. Nedugo nakon što sam dotičnog prijavio, nije se više pojavljivao na liniji.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796327#p796327:2q1byvi2 je napisao(la):
direktor » 25 Nov 2020 09:09[/url]":2q1byvi2]Sta radi 4 godišnje djete samo u autobusu ...drugo sudar u k miloša imaju kamere pa ce mo videti...
Samo na jednom mestu sam pročitao da je dete bilo sa babom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796330#p796330:2h015zrq je napisao(la):
molder » Sre Nov 25, 2020 9:46 am[/url]":2h015zrq]Šta radi dete samo i to jos po mraku u autobusu, mislim da je komentar koji sam najčešće pročitao od sinoć po internetu.
Bolesna smo nacija definitivno, jel ima neko svest o tome šta je 4 godine, i da taj neko više ne postoji, a prvo šta mu padne na pamet da napiše šta će dete u autobusu. Stvorio je internet i glupo kliktanje od nas prave robote.
ај не к***, питање је потпуно легитимно, та околност је директни узрок несреће, јел имаш ти свест о томе како је сада том возачу, ааа???

дете није било са бабом већ са другаром/братом отприлике истих година, а овакве несреће се неће догађати када закон почне да важи и за ромске беле медведе и када се науче цивилизованом и одговорном понашању, у складу са веком у којем живе.

пун ми је ку...фер вас који једва чекате да сваки час вичете болесна смо нација, нисмо болесни него отровани јер се медијски рекламира и експонира најгори талог, полусвет и олош овог друштва који не би смео ни да присмрди новинама и телевизији.
 
За несрећу у којој је страдало дете возач ГСП-а сазнао кад га је зауставила полиција

Јавно-комунално предузеће ГСП „Београд” пренело је породици дечака који је синоћ настрадао у несрећи у Земуну изразе најдубљег саучешћа и саопштило да је покренуло истрагу о несрећи.

„ЈКП ГСП „Београд” са најдубљим жаљењем, изјављује саучешће поводом трагичне смрти дечака који је задобио тешке повреде у незгоди у аутобусу на линији 18”, наводи се у саопштењу ГСП.

Како се објашњава, несрећа се догодила под још неразјашњеним околностима у 18.20 часова на стајалишту Босанска у Првомајској улици у Земуну и то на задњим вратима аутобуса, преноси Танјуг.

Возач о овом несрећном случају, како наводе из ГСП, није имао никакво сазнање, ништа није видео, нити му је ико од путника у аутобусу сигнализирао да се несрећа догодила, наставио је вожњу и за несрећу је сазнао тек када га је полиција зауставила.

Наводи се да возач у шоку због сазнања шта се догодило.

„Градско саобраћајно предузеће Београд почело је истрагу поводом трагичног догађаја, а возач је суспендован. Спремни смо на то да сви наши запослени који су учествовали у овом трагичном догађају буду позвани на одговорност”, наводи се у саопштењу ЈКП ГСП „Београд”.

http://www.politika.rs/scc/clanak/46744 ... a-policija
 
Заиста језиво, али се слажем са Жиком и Директором. Дете од 4 година не сме да иде само улицом. Поготову не да се вози аутобусом.
 
Ovo detence od 4 godine sigurno nije bilo samo.

Čak i da je bilo samo, to ne amnestira vozača od odgovornosti za izazvanu nesreću.
 
Питање је. Много је питања а мало конкретних података о овој несрећи. Ромска деца свих узраста лутају широм града без икаквог надзора.
 
Šta je pitanje? Ne razumem...

Na kraju, nije na nama da o tome raspredamo, pravosudni organi će obaviti istragu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796321#p796321:27zkir9q je napisao(la):
trialin » Sre Nov 25, 2020 8:16 am[/url]":27zkir9q]Ja i ako sam iz Valjeva zadnji put kad sam bio sa prijateljima iz BG autobusom za Košutnjak,jedan moj prijatelj invalid slabo pokretan dok je izlazio na stanicu,vozač ga je pričepio zadnjim vratima.Uopšte nije gledao samo je nastavio da vozi.Eto ako ja koji nisam iz BG sam bio svedok takvog dogadjaja mogu da mislim svakodnevno šta se dogadja.Vozači su netainteresovani za putnike samo žure.
Invalid slabo pokretan na zadnjim vratima ??? Na zadnjim vratima gde vozač nema nikakvu preglednost da li se neko nalazi u zoni vrata i gde je isključivo zatvwranje vrata na sreću i sluh, tj kad vidi u spoljnom retrovizoru da niko ne izlazi, odnosno kad je ušao zadnji putnik onda se vrata zatvaraju.
Drugo ako je slabo pokretan invalid bio u društvu jedne ili više osoba red je da mu neko pomogne prilikom izlaska i da signalizira vozaču
ili se čeka da se nešto dogodi pa da se piše.

Vezano za dete to velika tragedija. Trebalo je izbeći nesreću.
Vozač će ogovarati nema priče (sad će zli ljudi da likuju) , nadam se da rade kamere i da će se rasvetliti šta se dogodilo. Nejasna je situacija da niko iz vozila nije video i alarmirao.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796514#p796514:3cneo2gb je napisao(la):
Vladivoje » Сре Нов 25, 2020 6:58 pm[/url]":3cneo2gb]Šta je pitanje? Ne razumem...

Na kraju, nije na nama da o tome raspredamo, pravosudni organi će obaviti istragu.
Питање је какве су околности ове несреће.
 
Dete je bilo sa babom.
Vozača ni Dunav ne opra, a vrlo verovatno da nije mogao da vidi. Baba je dete morala da nosi i da ide isključivo na prednja vrata.
Moglo bi biti ovako: baba vodi dete, izađe pre njega, stane na trotoar i gleda ka vratima. Dete okleva trenutak pre nego što skoči. To je onaj trenutak u kom vozač gleda jedan pa drugi retrovizor. Dete je nisko, ne vidi se u unutrašnjem, ne spoljašnjem nema ničega jer se bava odmakla korak, umesto da je ostala u vratima. Vozač gleda, nema promena, lupi taster i gas. I tog momenta dete iskače. Četvorogodišnje dete ne može da iskorači, ono skače sa obe noge i baš u trenutku kad se vrata zatvaraju. U 18 h uveliko je mrak, možda je neki putnik napolju koji čeka drugi, na tren zaklonio pogled...
Morao je biti oprezniji, ali možda nije mogao da vidi, ali zašto dete starija osoba nije bar za ruku držala? Pitanje je i ugla pod kojim mu je prikolica ostala.
Nekad je bila statistika da je najrizičniji prvi i poslednji krug, jer tada najlakše gubi koncentraciju. Moglo bi biti i nešto od toga.
Ali svakako, ogromna odgovornost leži i na pratiocu deteta. Para mi oči da niko nije javno ni pokušao da zaštiti vozača, bar delimično: firma ga je momentalno suspendovala, policija po nalogu tužioca, uhapaila. Ok, ali nigde se ne kaže da će se posle istrage sve činjenice istražiti. Šta je sa babom?
Vozač je uvek objektivno kriv, jer je na kraju lanca i jer formalno preuzima odgovornost za sve posledice koje vozilom može da prozvede. Tvrdo parče hleba!
 
Koliko znam u pitanju je bio IK201, znate koja je tu preglednost na IV vratima..
 
Baba ovde neće odgovarati, zbog pretrpljenog gubitka.

Ako je bio sasvim nemoćan da uoči i spreči tragediju, ni vozač ne treba da odgovara, jer je to apsolutni nehat. Ali to teško ide pred našim sudovima - po pravilu, nađu čoveku neku kvaku.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796548#p796548:331h6qps je napisao(la):
branik » 25 Nov 2020 08:32 pm[/url]":331h6qps]
Vozač je uvek objektivno kriv, jer je na kraju lanca i jer formalno preuzima odgovornost za sve posledice koje vozilom može da prozvede. Tvrdo parče hleba!
Tim pre mi nisu jasni mahom vozači privatnih Mazova koji kreću pre nego što zatvore vrata i otvaraju ih pre nego što stanu. Još na pola njih ili nedostaju ili su labave šipke na vratima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796557#p796557:3gdxb26j je napisao(la):
busspoter » Sre Nov 25, 2020 8:49 pm[/url]":3gdxb26j]Koliko znam u pitanju je bio IK201, znate koja je tu preglednost na IV vratima..
Sa uzdignutim sedištima ,visokim podom /dubokim stepeništem , loše pozicioniranim unutrašnjim retrovizorima i ako se doda loše unutrašnje osvetlenje a u 99% slučajeva ne rade ni osvetlenje u vratima verovatnoća da vidi odraslog čoveka u vratima je NULA. Tu se mogu dodati i one nalepnice, reklame što lepe po stakloma vrata koje debelo smanjuju preglednost, putnici koji stoje u zoni vrata sve su to stvari koje ometaju vozača Tu se onda nadovežu svetleće reklame na stajalištima koje svetlošću ometaju pregled u spoljnom retrovizoru Isto i vozački panel za Bus plus svojim osvetlenjem ometa u noćnim uslovima pogled ka retrovizoru. Celu priču može da razume ko vozi autobus i ko se susretao sa takvim stvarima.
I na kraju mi neko kaže Ikarbus dobar , nije dobar ni kao kokošinac a ne kao autobus za ljude.
 
Sad sam dobio informaciju da je mališana udarila bočno prikolica kada je vozilo napuštalo stajalište..
 
Da, dopunio si me tim odblescima.
Jedino kad su u spoljnom retrovizoru vrata čista, zatvarajuvse. I on je to uradio, verovatno, jer baba nije držala sete za ruku. Sad negde pročitah upravo to.
Ali, boli što u saopštenju firme pored obećanja da će kazniti krivca, nije naglašena i odgovornost putnika za bezbednost i navedeno uputstvo za prevoženje dece.
Dete ide obavezno na prednja vrata, i tako da vozač tačno zna šta se događa. A noću - još veća pažnja.
Pisali smo pre negde - vozač dok kreće mora sve vreme da gleda više u desni nego u levi. U levi, samo blic pogled i opet desni.
 
A kamere zamisli ljubi ih Vesić ne ugradiše baš u to vozilo. Evo samo što nisu. Cccc. I ptičice sa grane znaju ko nije izbacio pomenuta vozila iz sabraćaja nabavkom dovoljno novih zglobnih. Ili ko ih nije unapredio nakon nabavke novih solo. Ko to nije ugradio blokadu točkova dok se ne zatvore vrata, ko rutinski onesposobljava bezbednosne sisteme novim vozilima. Btw. novinarskim biserima nikad kraja. Čuj "pogazi" autobus na zadnjem prepustu.

Na osnovu šturih informacija vozač je nastavio da radi svoj posao, dakle da vozi autobus odnosno nije pobegao sa mesta događaja, međutim uopšte nije primetio da se išta dogodilo. Osoba koja je nesvesna situacije nije u stanju da blagovremeno odreaguje - racionalno ili iracionalno.

Led svetla pored ulazišta radi sprečavanja zapinjanja putnika u mraku: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... te_998.jpg

Spoljno osvetljenje drugih, trećih i četvrtih vrata da vozač vidi čak i kad je "u krivini": http://busphoto.eu/photo/222984/?vid=377363

U krivini na terminusu: https://www.google.com/maps/@59.8983451 ... 384!8i8192

Vozač ako je tako stao na desnom retrovizoru video je obrnuto od ovoga - samo prednji deo zglobnog autobusa (prva i druga vrata). Solo vozila nisu podložna ovome jer su sva vrata vidljiva bez obzira na to kako je vozilo stalo na stajalište (jednostavno ne savija se).

Ne znam kako drugačije nije mogao da primeti. Inače, da je autobus bio pun digla bi se buka pa bi odmah stao - video ili ne.
 
Pravilno stajanje u stajlištu podrazumeva da je vozilo celom dužinom do 25cm od ivičnjaka. Sve dalje stavlja omču oko vrata vozaču u slučaju povređivanja putnika. Veliki problem prave na 1 minut uglavnom parkirana vozila zbog kojih da bi autobus napustio stajalište vozač mora daleko oštrije da skrene ulevo. Kod Solarisa, Japanca i niskopodnih zglobova to nije problem jer prikolica ne zabacuje više od 20 cm ali prikolica Ikarbusa prestavlja veliku opasnost jer desni ćošak zabaci ka trotoari i preko 75 cm, a čak se i točak prikolice popne na trotar. Zato su zadnji bokovi Ikarbusa izlupani sa svih strana.
Zašto vozač nije video ? Zato nema šanse da bilo šta vidi desno pored prikolice kada je zglob savijen u levu stranu (i suprotno), njegov pregled do zgloba dalje može samo da nagađa.
 
Ljudi se bez potrebe podžapaše na početku ove strane a nije bilo potrebe. Evo šta se desilo:

Despot M. (4), koji je nastradao u Zemunu u utorak, kada je preko njega prešao autobus na liniji 18, u trenutku nesreće bio je s bakom, a kako saznajemo, poginuo je na svega 100 metara od svog stana, u kom su ga čekali roditelji.

Stravična nesreća desila se na autobuskoj stanici u Prvomajskoj ulici u 18.20.
- Mališan je najverovatnije bio kod babe, koja ga je obožavala. Pretpostavlja se da ga je ona autobusom povela kući. Nesreća se desila kad su izlazili iz busa - kaže izvor i dodaje:

- Baka je prva sišla i stala je da dočeka dete. Uzela ga je za ruku, ali je vozač zatvorio vrata. Ona je počela da mu muše, viče i lupa na vrata, ali vozač nije reagovao i krenuo je. Dečak je ispustio babinu ruku, pao na asfalt, a autobus je zadnjim točkom prešao preko njega.

Očevici su ispričali da je baka kukala i dozivala pomoć.
- Ljudi su prišli, nema ko nije zaplakao. Dete je imalo povrede i po glavi. Hitna je brzo stigla i odvezla mališana u bolnicu.

Nije nam jasno kako ga vozač nije video, kako nije osetio da je točkom prešao preko nečega - kaže očevidac. Despot M. je dva sata posle nesreće preminuo u bolnici.

Vozač autobusa D. R. (49), prema dosadašnjim rezultatima istrage, nije video da je pregazio dete, pa je nastavio vožnju. Njega je policija zaustavila desetak kilometara dalje, na Voždovcu.

- Kad su mu policajci saopštili da je dete stradalo, zanemeo je od šoka. Ispričao je da mu niko od putnika nije signalizirao da se nešto dešava - kaže izvor i dodaje da će biti pregledani snimci s kamera iz vozila.

JKP GSP Beograd uputilo je juče saučešće porodici povodom tragične smrti mališana. - GSP Beograd počelo je istragu povodom tragičnog događaja, a vozač je suspendovan. Spremni smo na to da svi naši zaposleni koji su učestvovali u ovom tragičnom događaju budu pozvani na odgovornost - saopštilo je preduzeće.

https://www.kurir.rs/crna-hronika/35739 ... e-u-zemunu
 
прво вече бабу нико није ни поменуо, сви су писали да је био сам, ја сам пренео коментар жене која је била тамо и која је рекла и да је мали умро после 2мин а да хитна није дошла цео сат што наравно нико није пренео.
ови сензационалисти који немају ни н од новинарства и од чијих наслова нам се свима повраћа, сви пишу различито јер нико и не оде на лице места. ухватила врата ногу, разбио главу о ивичњак, одбацила га приколица, прешао точак преко њега, не може баш све одједном, који је то точак ако су изашли на задња врата, како баш нико из буса није чуо ако сад кажу да је баба лупала и викала, све контрадикторно.
негде пише да су безбедно изашли али да је баба пустила руку малог јер је почела да виче на мајстора који је мало брже затворио врата замало ухвативши малог и да га је тада приколица закачила а он ударио главом.
 
Ah, nisam ni sumnjao da ce ovaj thread biti gomila nacina da se opravda vozac. Prvo dete bilo samo, pa je onda kriva baba jer ga nije drzala za ruku, pa nepregledan autobus. Sada kada se govori kako je autobus zatvorio vrata dok je dete izlazilo (drzano za ruku), nisu kredebilni svedoci. Kontam da ima i video snimak, ne bi valjala rezolucija, nije 4k, nije dobar ugao.
 
Vrh