Express » Pon Nov 23, 2020 5:03 pm[/url]":2id74fh0]@Dart
Pa bolje sračunaj šta se zapravo "kotrlja":
Zglob GSP autobus: 200 Solarisa, 70 Japanaca, 60 IK218M, 40-ak IK218N, 40-ak IK201, 20-ak IK218; Σ=430
Zglob GSP trolejbus: 12 Belkommunmaša, 1 Trolza
Zglob privatni autobus: 25 MAZ 215, 1 Volvo B9SALF; Σ=26
Zglob inventar (bez rashoda, broj sa tendencijom pada): Σ=469
Solo GSP autobus: 174 Higera, 70 BMC, 50 Konekta, 30 IK112M, 30-ak IK103, 30-ak IK112N, 29 IK112LE, 10-ak Japanaca, oko 5 MAZ/BIK 103 CNG; Σ=428
Solo GSP trolejbus/kapabus: 83 novijih Belkommunmaša, 10 Starijih Belkommunmaša, možda par Bonitosa, 5 Higera; Σ=100
Solo privatni autobus: oko 470
Solo inventar: Σ=oko 1000
Inventar zglob+solo=oko 1470
Ako je 20% rezerva nema više od 1173. Kao što rekoh ič preko 1100 izuzev trola i tramvaja. Znači da su digli izlaznost prvenstveno solo vozila.
https://www.danas.rs/beograd/nova-ekono ... e-nijedan/
Prošle godine 1357 skupa s trolama i tramvajima. Otkud sad 1641 leba ti i soli?? Rekoše da će biti 236 vozila više. 1641-236=1405 što znači da je skoro ceo inventar u većem obimu na radu u odnosu na prošlu godinu. To dižu rashode, angažuju sve kapacitete (višak) privatnika. Možda pokrenu i polovne zglobove koji su radili na potezu 600.