:lool:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=795475#p795475:3u3ddw97 je napisao(la):Express » 21 Nov 2020 23:45[/url]":3u3ddw97]Sole se plaši da će preskočiti njemu najbliže stajalište.
Kondicija mi je takva da dnevno bez ikakvog napora prelazim 5 - 10 km. Naravno to ne radim svakodnevno, ali bude i perioda kada zaređam i po desetak dana uzastopno. I izdržljiviji sam od većine prijatelja, rodbine i ljudi sa kojima sam pričao na tu temu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=795475#p795475:3u3ddw97 je napisao(la):Express » 21 Nov 2020 23:45[/url]":3u3ddw97]A veruj mi ja imam stajalište na 250m od zgrade sa 10+ linija pa opet neretko idem na Padinu koja je duplo dalje. Dobro je i za kondiciju, posebno uzbrdo, mada to slabije pokretnim sugrađanima predstavlja problm. Zato se brze linije uvode kao dodatak osnovnim i to na najopterećenijim trasama.
Već zamišljam kako bi neki "planer" ukinuo Sava centar na autoputu jer postoji stajalište u Milentija Popovića koje pokriva istu oblast. Pa onda kako se ukida stajalište Pošta / RK Beograd u Glavnoj jer se stvaraju velike gužve i postoji opasnost od širenja virusa...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=795475#p795475:3u3ddw97 je napisao(la):Express » 21 Nov 2020 23:45[/url]":3u3ddw97]Mada, bilo bi interesantno da se sve crosstown "monstrum" linije pretvore u limited stop/brze preskakače. Recimo 17 i 18 bi preskakale Deligradsku, 18 i oba stajališta kod Arene, Omladinskih Brigada (Blok 39), 9. Gimnaziju itd. 70 ne mora, njega zbog većeg broja novih solo vozila pojačati Higerima. Grad treba da otkači prevoz dece raspisivanjem tendera u te svrhe. Ta privatna vozila treba da imaju pojaseve na svakom sedištu i maksimalan broj sedišta, bez šipki. Stajanje ne treba da bude dozvoljeno i niskopodnost nije obavezna (i u slučaju paratranzita može podizna platforma).
Inače, davao sam ranije predlog za ekspres linije i dodatno ubrzavanje pojedinih linija, kad smo već kod toga.