boca-ica
Professional
- Učlanjen(a)
- 02.04.2010.
- Poruke
- 10.415
- Pohvaljen
- 5.264
Video ...vozio se sa ,,svašta,
i ,, tamo,, i ovamo....
Bgd NEMA nikakve uslove za odredjivanje funkcije korišcenja vrata
1
Na jednoj liniji saobracaju po dužini razlicita vozila sa razlicitim br vrata.
Te je NE moguce odrediti stajno mesto gde ce se vrata otvoriti . Zato je tupavo propisivati na koja se ul. a na koja se izlazi. Stajališta su mala, vekiki br. ljudi , pa tako bespotrebno se guzvaj i sudaraj jureci jedna vrata
2.
Na stajalištu istovremeno ul-iz putnika se vrši i na 2-3 vozila Te NE moguce je odrediti za koje po redu zaustavljo vozilo treba cekati a kamolili di ce biti koja vrata. Zato je tupavo propisivati na koja se ul. a na koja se izlazi. Stajališta su mala, veliki br. ljudi, pa tako bespotrebno se guzvaj i sudaraj jureci jedna vrata
3.
Broj vozila u Bgdu ne dozvoljava optimalni broj putnika u jednom vozilu , narocito u vršnom vremenu kao ni na odredjenim deonicama trase.Te je NE moguce obezbediti bezbedno kretanje putnika kroz vozilo, pa i isped vozila za preglednost Zato je tupavo propisivati na koja se ul. a na koja se izlazi jer veliki br. ljudi, pa tako bespotrebno se guzvaj i sudaraj jureci vrata.
4.
Postoje mnoge druge grupe putnika i sitacija koje uslovljavaju korišcenje samo odredjenih vrata .NE moguce ih je nabrojati sve jer su male razlicite ali svakodnevne. Zato je tupavo negirati da one postoje jer jopet bespotrebno se guzvaj i sudaraj jureci jedna vrata
5
Bgd oduvek ima svoj saob. fazon. Malko ga treba ,,doterati,, i dr. bitnije njegove stvari unaprediti , a vrata NE dirati. Tupavo je iskoršcavati Corona cirkus da bi se i žaba potkovala....
i ,, tamo,, i ovamo....
Bgd NEMA nikakve uslove za odredjivanje funkcije korišcenja vrata
1
Na jednoj liniji saobracaju po dužini razlicita vozila sa razlicitim br vrata.
Te je NE moguce odrediti stajno mesto gde ce se vrata otvoriti . Zato je tupavo propisivati na koja se ul. a na koja se izlazi. Stajališta su mala, vekiki br. ljudi , pa tako bespotrebno se guzvaj i sudaraj jureci jedna vrata
2.
Na stajalištu istovremeno ul-iz putnika se vrši i na 2-3 vozila Te NE moguce je odrediti za koje po redu zaustavljo vozilo treba cekati a kamolili di ce biti koja vrata. Zato je tupavo propisivati na koja se ul. a na koja se izlazi. Stajališta su mala, veliki br. ljudi, pa tako bespotrebno se guzvaj i sudaraj jureci jedna vrata
3.
Broj vozila u Bgdu ne dozvoljava optimalni broj putnika u jednom vozilu , narocito u vršnom vremenu kao ni na odredjenim deonicama trase.Te je NE moguce obezbediti bezbedno kretanje putnika kroz vozilo, pa i isped vozila za preglednost Zato je tupavo propisivati na koja se ul. a na koja se izlazi jer veliki br. ljudi, pa tako bespotrebno se guzvaj i sudaraj jureci vrata.
4.
Postoje mnoge druge grupe putnika i sitacija koje uslovljavaju korišcenje samo odredjenih vrata .NE moguce ih je nabrojati sve jer su male razlicite ali svakodnevne. Zato je tupavo negirati da one postoje jer jopet bespotrebno se guzvaj i sudaraj jureci jedna vrata
5
Bgd oduvek ima svoj saob. fazon. Malko ga treba ,,doterati,, i dr. bitnije njegove stvari unaprediti , a vrata NE dirati. Tupavo je iskoršcavati Corona cirkus da bi se i žaba potkovala....