Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu

@ Bendere, ja mislim da je ovo klasično trolovanje, pošto očigledno imaju nameru da ukinu kontrolore.
Zato se sada puštaju probni baloni, da se vide reakcije putnika.

Naravno, gledaju da što je moguće više odrade "jednim udarcem", pa će onda da po ko zna koji put pokušaju sa teranjem putnika kao goveda na prednja vrata, čime bi se agonija putovanja bar udvostručila. Da ne pričam o tome da bi se agonija vozača udesetostručila...

Zatim, naravno, tu je i pitanje cena prevoza, a očigledno je da se želi još poskupeti, pošto se govori da faktički nema naplate karata.
Kao da niko od putnika ne plaća prevoz... :bash:

Čak i da je to istina da većina putnika ne plaća prevoz (a nikako ne može biti), za tako nešto je opet odgovorna gradska vlast koja nije u stanju da obezbedi naplatu prevoza.

Dakle, najobičniji bot sa standardnim botovanjem... :roll:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=798992#p798992:3qqhfmzp je napisao(la):
Vladivoje » Sre Dec 02, 2020 7:45 pm[/url]":3qqhfmzp]
A koji su to uslovi?

Čoveče, ako si bar jedanput u životu ušao u neko vozilo javnog prevoza u našem Beogradu, onda ti je jasno o kakvim se uslovima radi, od kojih nijedan nije ispunjen.


Pa u Beogradu, realno ni nema naplate karata...

Kako to misliš - nema naplate karata?
Beogradski javni prevoz je inače preskup.

Ako bi se ulazilo samo na prednja vrata, koliko bi trajala jedna vožnja u Beogradu?
Da ne pričam o 2-3 vožnje na dan...

Na osnovu kojih parametara tvrdiš da je prevoz preskup ?
Koliko košta pređeni kilometar jednog autobusa u Beogradu ?
 
Kad prođe ova korona ulaskom i naplatom karata sredio bi se prevoz. Bile bi manje gužve jer ne bi bio švercera i ovih samo za jednu stanicu.

A najviše volim lupetanja bez argumenata ali mozemo redom. Radio u oba sistema i upoznat sa radom.
Radio i kod privatnika sa dva konduktera, i sa jednim pa sam i ja radio naplatu , radio u gradskom bez naplate i radio u nemačkoj sa obaveznim plaćanjem. Naplatu sam radio i na opterećinim beogradskim linijama i stizao da ispoštujem red vožnje.

A najzanimljivije je bilo u Nemačkoj, novi gradovi, učenje linija, potpuno drugačiji sistem rada, red vožnje u minut naplata i kontrola karata kod svakog putnika i obavezan ulazak na prednja vrata i funkcioniše.
Dakle radio sam u vreme kad su gradski prevoznici bili u generalnom štrajku (trajao mesec dana) kad su gužve bie ogromne i velika presedanja na linijama koji su držali privatnici. Neretko na pojedinim stajalištima bude i 20, 30 putnika pa i više i svi do jednog na prednja vrata.
Aprarat za prodaju karata je potpuno druga priča, (Bus plus izuzetno prost dve zone i ređaš broj karata), karte se prodaju na osnovu destinacije koju ti kaže putnik i ti već u startu moraš da paziš da li je to u okivru 5 stajališta gde je karta najeftinija 1,20 do 1,90 e u suprotnom se bune i ide se na storniranje karte, zatim postoje anschluss karte, presedačke kad putnik ima već kartu do određene destinacije a kupuje kartu za ostatak puta od tačke B do tačke C, čak može da traži kartu od nekog trećeg grada do nekog četvrtog koji nemaju veze sa linijom,pa đačke karte, pa grupne, pa karte za vreme praznika, pa dnevne, pa nedeljne, mesečne i godišnje. I čak da kao bankomat putniku dam keš. Sve za pare.
Bitna razlika što u barem 95% slučajeva imaju spremljen tačan iznos ili papirnih 5 evra i prodaja brzo ide. I kontrola.
Razlika što se u Beogradu kad se dokopa šipke na prvim vrstima tu ukopava kao magare i ne mrda ni pedalj. Voli naš putnik da ga svi jašu i da glumi dobru ribu. Švaba se ne zadržava u zoni vrata, kad kupi kartu nastavlja do slobodnog sedišta ili ide do kaja autobusa .
Kako se bus puni prazni tako se putnici pomeraju i oslobađaju prostor za nove putnike.
Vozilo kad je napunjeno inema izlaska ne staje na sledeće stajalište ili na više njih sve dok neko od putnika ne pritisne taster. Tako tamo funkcioniše.
Kada nema nikog na stajalištu i niko ne izlazi vozilo ne staje. Nama trčanja i ostalih gluposti.
Niko se ne buni , niko ne maše i sve funkcioniše savršeno.
Kontrola, e sa njom nema šale, naoružana pištoljima, pendecima i očigledno imaju široka ovlastenja.
Moze i BG da funkcioniše kad bi trebalo na prednja vrata.
 
@Žika - konačno neko nešto pametno i logično da napiše! Potpisujem :sesir:

solecar":1lnkdsdx je napisao(la):
Bilo bi lepo kada bih dobio odgovor na pitanje, a ne priče o ruskim zabitima gde su uslovi za metro ravni nuli.

Gradovi od 500 hiljada do milion stanovnika zabiti? Hm... :kafa:

Vladivoje":1lnkdsdx je napisao(la):
Čoveče, ako si bar jedanput u životu ušao u neko vozilo javnog prevoza u našem Beogradu, onda ti je jasno o kakvim se uslovima radi, od kojih nijedan nije ispunjen.

Vozim se svakodnevno. Jedini uslov koji nije ispunjen je logičko razmišljanje ljudi. Ako ima još neki, pitao sam te da mi kažeš, pošto ih ja ne vidim.

Vladivoje":1lnkdsdx je napisao(la):
Kako to misliš - nema naplate karata?
Beogradski javni prevoz je inače preskup.

Pa, ima je, ali kao što znamo, ogroman broj ljudi se švercuje. Kad je karta bila jeftinija isto je bilo, čak se i veći procenat ljudi švercovao. I meso je preskupo, ali ga ne krademo po mesarama i prodavnicama, jel tako? :wink:

Bender Rodriguez":1lnkdsdx je napisao(la):
Teško, viđao sam i jedne i druge situacije na delu u Beogradu. U praksi to ne funkcioniše baš tako kako si ti zamislio. Uostalom proštaj malo po gradu pa vidi i sam.

Viđao si da se izlazi u autobus na jedna, a ulazi na druga vrata? Gde to? Ja sam viđao u praksi u identičnim situacijama u mnogim zemljama da funkcioniše, te se vraćam na prethodno, da je problem logičko razmišljanje ljudi u Beogradu.
 
Pa viđao u nekoliko navrata zadnjih par godina kad su pokušavali to da nametnu. Ne videh nikakav benefit od toga ovde i sada u Beogradu.
Dobro obratiti pažnju na tu rečenicu - ovde i sada. Dakle nisam rekao za neki drugi grad, niti za neko drugo vreme. Govorim o trenutnom stanju u jednom Beogradu.

Sećam se momenata na Studentskom trgu. Stajalište početna za 31. De facto je stajalište, jer 31 retko kad tu čeka. Uglavnom bleje kod ostrva (kružnog toka) i onda kad im dođe termin, krenu, pokupe ljude i odmah idu dalje. Elem, ljudi stoje oko nadstrešnice ali niko se ne ređa ko da je robot. Pristiže Solaris. Otvara samo prva vrata. Nije vozač kriv, samo radi šta mu je naređeno. Ljudi stoje u čudu po 5 sekundi, mašu, pitaju se jel nešto pokvareno, i otom potom počnu da gunđaju i viču. Onda dolaze napred pa usput svu tu iritaciju zbog situacije izbace na vozaču, nekada samo i pogledom ali dovoljno da se ue*** vožnja i njemu i njima.

A viđao sam i po stajalištima van početnih. Isto tako, u početku tih imbecilnih mera, ljudi se okupe oko svih vrata i čude se. Onda deo ode na prednja, a deo čeka i dalje pa se raspravlja sa ovima što bi da izađu. Jer Osoba A smatra da je to glupost, a Osoba B je informisana o čemu se radi i smatra da Osoba A greši pa se raspravljaju ko je u pravu, a tu pored njih stoje Osoba C i Osoba D kojima je pun kufer više rasprava i zastoja i samo hoće da se ova dvojica maknu da bi mogli da uđu/izađu i nastave svoje putovanje.

U međuvremenu grupice ostalih jure svako svoj prednji deo autobusa po nekim stajalištima koje izgledaju kao Kandahar (ili bar neki njihovi delovi, jer su pretrpani idiotarijama). A u prednjem delu vozila, osim što takođe pršte rasprave, prave se čepovi jer neko ko je navikao da uđe u vozilo i pomeri se npr 2 metra u dubinu, sada biva pritiskan rekom putnika koji ga kritikuju i teraju da ode još dublje. Opet, jer je jedan navikao ovako, drugi onako, jedan se informisao, drugi nije upoznat sa novim merama, trećem smeta ovo, četvrtom ono...

I, šta je time dobijeno? Kraće vreme zadržavanja? Jok. Bolji i lakši posao za kontrolore? Nope. Jer tek onda svi navale na njih, i ovi što ne plaćaju i ovi što plaćaju karte. Više reda na stajalištu? Pa ne baš, pošto sad umesto da se po 10ak ljudi gužvaju oko svakih vrata, sad se prave rojevi od po njih 30 koji zuje kroz stajalište kako vozilo pristaje, jure njegov prednji deo i onda se natrpavaju ispred prvih vrata. Pa dok ovaj jedan nađe svoju karticu, pa dok onaj pogodi pravi ugao za očitavanje, pa dok treći proveri jel ima kredita, pa trte mrte tako u beskraj.

I opet, šta je dobijeno time? Apsolutno ništa. Ništa osim par uništenih raspoloženja, još većeg zadržavanja i još većeg haosa u vozilu i na stajalištu. :kafa:
 
Jedini uslov koji nije ispunjen je logičko razmišljanje ljudi. Ako ima još neki, pitao sam te da mi kažeš, pošto ih ja ne vidim.

Ajmo ovako...

Šta se dobija ulaskom putnika na prednja vrata?

Dakle, šta se dobija i ko tu dobija?
 
Sa FB grupe "Stare slike Novog Beograda" fotografija ekspresa 16E Blok 45-Zeleni Venac.

Ulaz na prva, a izlaz na druga i treća. Jasno je da se stvara kolona, no linija je brža tako da, kao što već rekoh, funkcionisalo bi na linijama sa slabom razmenom putnika, ili na ekspres linijama karakterističnim po tome što se autobus napuni na početku linije.

Međutim zbog zadržavanja na stajalištu kapacitet bi morao biti smanjen, odnosno solo ne bi smeo da prima 100+ putnika niti da ima troja vrata, a zglob četvora i 150+ putnika. Umesto ovog prepunog solo sa troja vrata treba da vozi kompotniji trovratni zglob poput ovog Citara G u Hamburgu.

Dakle, šta se dobija? Ukoliko se registrovan kapacitet ne smanji "dobija se" duže zadržavanje na stajalištima uz otežanu cirkulaciju putnika unutar vozila (probijanje do izlaznih vrata), te nepristupačnost vozila na dužim stajalištima (mora da se trči 20m, sudara sa putnicima na stajalištu) a o funkcionalnoj komplikaciji i da ne govorim jer bi svaka linija morala imati svoj peron, a ulazni putnici, ma koliko ih bilo skoncentrisani na početku stajališta u zoni prvih vrata. Jasno je da ovo poslednje ne funkcioniše u postojećem sistemu linija bez metroa (mnogo frekventnih linija na istom stajalištu), što nije bio slučaj u vreme nastanka gore pomenute fotografije.

Sa druge strane ukoliko se registrovan kapacitet vozila smanji (i to uz upotrebu većih vozila), poveća broj polazaka a mreža linija reorganizuje, na taj način bi bila postignuta veća naplata karata uz istovremeno viši komfor, samim tim i nivo prevozne usluge. Naravno da ovo nije moguće izvesti bez značajnih ulaganja, ne samo u vozni park već i u infrastrukturu, što ova vlast upravo pokušava da izbegne.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=799056#p799056:1cc93m5o je napisao(la):
Vladivoje » Sre Dec 02, 2020 9:39 pm[/url]":1cc93m5o]
Jedini uslov koji nije ispunjen je logičko razmišljanje ljudi. Ako ima još neki, pitao sam te da mi kažeš, pošto ih ja ne vidim.

Ajmo ovako...

Šta se dobija ulaskom putnika na prednja vrata?

Dakle, šta se dobija i ko tu dobija?

Napiši zašto je karta preskupa i koliki su troškovi autobusa.
Napisano , samo pažljivije čitaj.

Bender , naš narod se buni za sve, bukvalno sve i to prati loša edukacija putnika i kao i šablon ponašanja. Neispravan putnik je najglasniji.

Dok je bilo konduktera čik da uđeš na vata koja ti dune, bilo je pokušaja ali se brzo izdvoje.
 
Karta je preskupa zato što ljudi ne mogu da je plate. Prosto.

Šta sa troškovima autobusa?
Oni nisu ukalkulisani u ovu (astronomsku) cenu karte?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=799049#p799049:ikycv93v je napisao(la):
WLABmz » 02 Dec 2020 21:20[/url]":ikycv93v]@Žika - konačno neko nešto pametno i logično da napiše! Potpisujem :sesir:

solecar":ikycv93v je napisao(la):
Bilo bi lepo kada bih dobio odgovor na pitanje, a ne priče o ruskim zabitima gde su uslovi za metro ravni nuli.

Gradovi od 500 hiljada do milion stanovnika zabiti? Hm... :kafa:
Izgleda da ne znaš puno značenje reči zabit. To znači i da se neko ili nešto nalazi na ne baš lako pristupačnom mestu i ponekad da nema baš povoljne uslove za gradnju. Te tako sam mislio na to, a i dalje čekam odgovor na pitanje koje sam postavio ranije. Ako već rasravljamo o nečemu, onda bi bilo lepo i da se odgovori na pitanje a ne da se krene sa zamenom teza. A pod zamenom teza mislim da to da se iščuđavaš što sam rekao da su gradovi u Sibiru u zabiti a nisi odgovorio na moje pitanje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=799062#p799062:3smpas4v je napisao(la):
Žika » Sre Dec 02, 2020 9:57 pm[/url]":3smpas4v]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=799056#p799056:3smpas4v je napisao(la):
Vladivoje » Sre Dec 02, 2020 9:39 pm[/url]":3smpas4v]
Jedini uslov koji nije ispunjen je logičko razmišljanje ljudi. Ako ima još neki, pitao sam te da mi kažeš, pošto ih ja ne vidim.

Ajmo ovako...

Šta se dobija ulaskom putnika na prednja vrata?

Dakle, šta se dobija i ko tu dobija?

Napiši zašto je karta preskupa i koliki su troškovi autobusa.
Napisano , samo pažljivije čitaj.

Bender , naš narod se buni za sve, bukvalno sve i to prati loša edukacija putnika i kao i šablon ponašanja. Neispravan putnik je najglasniji.

Dok je bilo konduktera čik da uđeš na vata koja ti dune, bilo je pokušaja ali se brzo izdvoje.
аман људи, докле више? није карта скупа него су наша примања и стандард бедни. у свакој нормалној земљи, нормалан однос плате и месечне карте је 1:40, све друго је државни криминал, док се то не деси мене са картом видети неће. тачка.
 
Kakva je situacija sa gradskim prevozom? Vozio sam se ovih dana, uglavnom u vreme popodnevnog špica, i iznenadio se kada sam video da su autobusi na 55 i 26 maltene prazni, a obično prepuni idu ka Braće Jerković i Cvetku. Danas sam imao situaciju da su tri 17-ice išle u razmaku od dva minuta, sve Solarisi, prvi onako popunjen, a druga dva maltene prazna. 18 bila prepuna, i tako sve do Braće Jerković. Nešto bolja situacija je bila kada je jedan deo ljudi izašao u Darvinovoj. 40 i 41 srednje puni. 34 praznjikava od kako su stariji osnovci i srednjoškolci na kućnoj nastavi.
 
Vladivoje":18ehd48r je napisao(la):
Šta se dobija ulaskom putnika na prednja vrata?
Žika":18ehd48r je napisao(la):
Napisano , samo pažljivije čitaj.

solecar":18ehd48r je napisao(la):
Izgleda da ne znaš puno značenje reči zabit. To znači i da se neko ili nešto nalazi na ne baš lako pristupačnom mestu i ponekad da nema baš povoljne uslove za gradnju. Te tako sam mislio na to, a i dalje čekam odgovor na pitanje koje sam postavio ranije. Ako već rasravljamo o nečemu, onda bi bilo lepo i da se odgovori na pitanje a ne da se krene sa zamenom teza. A pod zamenom teza mislim da to da se iščuđavaš što sam rekao da su gradovi u Sibiru u zabiti a nisi odgovorio na moje pitanje.

Nije samo Sibir (a nisu ni ti Sibirski gradovi zabiti), imaš po exSSSR-u dosta gradova 500 hiljada do milion stanovnika (Rostov, Volgograd od oko milion npr.) koji nisu zabiti, koji nemaju metro i koje imaju užasne gužve u gradskom prevozu kao Beograd i u kojima se znaju i puštuju pravila vožnje u gradskom prevozu. Pričam ti o mestima u kojima sam bio i u kojima se znaju i poštuju pravila. Siguran sam da u svetu postoji još gomila gradova (mogao bih sad da guglam, ali neću), ali ti pričam samo o gradovima u kojima sam bio. To ti je odgovor na tvoje pitanje, iz prve ruke. Gradski prevoz u Beogradu je kao mongolska horda...
 
Novosibirsk ima metro. Krasnojarsk i Omsk su milionski gradovi u Sibiru i zasad su odustali od metroa, prvi zbog teškog tla, za drugi ne znam. Imao sam, kratko, devojku iz Krasnojarska, vezanu za Beograd (nisam išao tamo). Imaju dva univerziteta, povelika.

Generalno je u Rusiji mnogo veći red nego u Srbiji, a i bogatija je zemlja znatno. Meni je neverovatno šta mi ovde sve potcenjujemo, pogotovu na temi o gradskom prevozu, gde smo etalon trećeg sveta.
 
Pitanje:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=798928#p798928:1jk1xbrv je napisao(la):
solecar » 02 Dec 2020 16:33[/url]":1jk1xbrv]Jel može jedno pojašnjenje. Koliko tih civilizovanih gradova po belom svetu, gde se ulazi isključivo na prva vrata, a koji su i po nekoliko puta veći od Beograda, ima metro i koliko im se gradski prevoz oslanja na autobuse, trolejbuse i tramvaje?

Odgovor:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=799479#p799479:1jk1xbrv je napisao(la):
WLABmz » 03 Dec 2020 21:43[/url]":1jk1xbrv]
solecar":1jk1xbrv je napisao(la):
Izgleda da ne znaš puno značenje reči zabit. To znači i da se neko ili nešto nalazi na ne baš lako pristupačnom mestu i ponekad da nema baš povoljne uslove za gradnju. Te tako sam mislio na to, a i dalje čekam odgovor na pitanje koje sam postavio ranije. Ako već rasravljamo o nečemu, onda bi bilo lepo i da se odgovori na pitanje a ne da se krene sa zamenom teza. A pod zamenom teza mislim da to da se iščuđavaš što sam rekao da su gradovi u Sibiru u zabiti a nisi odgovorio na moje pitanje.

Nije samo Sibir (a nisu ni ti Sibirski gradovi zabiti), imaš po exSSSR-u dosta gradova 500 hiljada do milion stanovnika (Rostov, Volgograd od oko milion npr.) koji nisu zabiti, koji nemaju metro i koje imaju užasne gužve u gradskom prevozu kao Beograd i u kojima se znaju i puštuju pravila vožnje u gradskom prevozu. Pričam ti o mestima u kojima sam bio i u kojima se znaju i poštuju pravila. Siguran sam da u svetu postoji još gomila gradova (mogao bih sad da guglam, ali neću), ali ti pričam samo o gradovima u kojima sam bio. To ti je odgovor na tvoje pitanje, iz prve ruke. Gradski prevoz u Beogradu je kao mongolska horda...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=799074#p799074:2m4g16lw je napisao(la):
solecar » Sre Dec 02, 2020 10:33 pm[/url]":2m4g16lw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=799049#p799049:2m4g16lw je napisao(la):
WLABmz » 02 Dec 2020 21:20[/url]":2m4g16lw]@Žika - konačno neko nešto pametno i logično da napiše! Potpisujem :sesir:

solecar":2m4g16lw je napisao(la):
Bilo bi lepo kada bih dobio odgovor na pitanje, a ne priče o ruskim zabitima gde su uslovi za metro ravni nuli.

Gradovi od 500 hiljada do milion stanovnika zabiti? Hm... :kafa:
Izgleda da ne znaš puno značenje reči zabit. To znači i da se neko ili nešto nalazi na ne baš lako pristupačnom mestu i ponekad da nema baš povoljne uslove za gradnju. Te tako sam mislio na to, a i dalje čekam odgovor na pitanje koje sam postavio ranije. Ako već rasravljamo o nečemu, onda bi bilo lepo i da se odgovori na pitanje a ne da se krene sa zamenom teza. A pod zamenom teza mislim da to da se iščuđavaš što sam rekao da su gradovi u Sibiru u zabiti a nisi odgovorio na moje pitanje.

Machu Picchu ima još neki ?
 
Gradski prevoz u Beogradu je kao mongolska horda...

Po čemu?

Je li to po nesređenim i neurednim stajalištima i po vozačima autobusa koji uleću u stajališta kroz baruštine na kolovozu, pritom prskajući putnike koji čekaju autobus na stajalištu?

Ako je po ovom "kriterijumu", tu se slažemo...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=799526#p799526:3cvm6jpa je napisao(la):
Žika » 04 Dec 2020 00:47[/url]":3cvm6jpa]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=799074#p799074:3cvm6jpa je napisao(la):
solecar » Sre Dec 02, 2020 10:33 pm[/url]":3cvm6jpa]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=799049#p799049:3cvm6jpa je napisao(la):
WLABmz » 02 Dec 2020 21:20[/url]":3cvm6jpa]@Žika - konačno neko nešto pametno i logično da napiše! Potpisujem :sesir:

solecar":3cvm6jpa je napisao(la):
Bilo bi lepo kada bih dobio odgovor na pitanje, a ne priče o ruskim zabitima gde su uslovi za metro ravni nuli.

Gradovi od 500 hiljada do milion stanovnika zabiti? Hm... :kafa:
Izgleda da ne znaš puno značenje reči zabit. To znači i da se neko ili nešto nalazi na ne baš lako pristupačnom mestu i ponekad da nema baš povoljne uslove za gradnju. Te tako sam mislio na to, a i dalje čekam odgovor na pitanje koje sam postavio ranije. Ako već rasravljamo o nečemu, onda bi bilo lepo i da se odgovori na pitanje a ne da se krene sa zamenom teza. A pod zamenom teza mislim da to da se iščuđavaš što sam rekao da su gradovi u Sibiru u zabiti a nisi odgovorio na moje pitanje.
Machu Picchu ima još neki ?
Machu Picchu ima metro?
 
Pa treba da ima, jer ovde se govori o tome da gradovi u Sibiru nisu pristupačni za gradnju metroa.
 
Ti pomenu da su gradovi vuko**** a metro nije nešto što definiše veliki grad kao vuko**** ili ne.
To što su nama udaljeni isto mogu i oni da kažu.
A Machu Picchu je duga zona.
 
A najjaca fora je sto ce sada da smanjuju broj polazaka posle 17:30.
A to sto ce neki od nas udaljeni od posla sat vremena,raditi do 17h...jel trebamo posle da cekamo bus pola sata sa masom drugih ljudi iste sudbine pa da se zguzvamo u jedan bus ?

Mozak im treba donirati :/
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=799862#p799862:30eu018o je napisao(la):
Žika » 04 Dec 2020 23:52[/url]":30eu018o]Ti pomenu da su gradovi vuko**** a metro nije nešto što definiše veliki grad kao vuko**** ili ne.
To što su nama udaljeni isto mogu i oni da kažu.
A Machu Picchu je duga zona.
Neki bi trebalo da se prihvate rečnika i nađu definiciju reči "vuko****", kako bi mogli da razumeju šta pričam.
 
@solecar, тај одговор ћеш једино и добити, јер је он релевантан у односу на оно о чему расправљамо, а то је правила уласка и изласка у условима превелике попуњености возила. Одговор који ти тражиш није релевантан.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=799534#p799534:26uog6xj je napisao(la):
Vladivoje » Pet Dec 04, 2020 2:20 am[/url]":26uog6xj]
Gradski prevoz u Beogradu je kao mongolska horda...

Po čemu?

Je li to po nesređenim i neurednim stajalištima i po vozačima autobusa koji uleću u stajališta kroz baruštine na kolovozu, pritom prskajući putnike koji čekaju autobus na stajalištu?

Ako je po ovom "kriterijumu", tu se slažemo...

По томе што си написао, у најмањој мери. Највише по култури путника.

solecar":26uog6xj je napisao(la):
Neki bi trebalo da se prihvate rečnika i nađu definiciju reči "vuko****", kako bi mogli da razumeju šta pričam.

Вуко***ина је жаргонски забит. Ако Ростов или Волгоград сматраш за забит, онда је у теби проблем.
 
Vrh