[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=806623#p806623:1bh0f7i6 je napisao(la):Trejsi » Čet Dec 24, 2020 10:37 am[/url]":1bh0f7i6]Ne znam da li sam pogodio pravo mesto za post.
Vozač je kulturno zamoljen da vozi propisno i smireno, usledila je baš takva reakcija; vređanje, pokušaj udaranja, pljuvanje u vreme Korone... Beograd, 22:48, linija 68, tablice BG1694-SF, 23.12.2020.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=M1_H1HTqlis[/youtube]
Па нису рекли да је забрањено држати се шипке на плафону[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=806865#p806865:3045hlcg je napisao(la):solecar » 24 Дец 2020 09:51 pm[/url]":3045hlcg]A šta kada vozilo naglo zakoči ili kada su slobodne samo šipke uz plafon?
To svakako, ti si u postu iznad mog i izneo jedan dosledan stav. Rasprava se vodi na dve teme, pa se deo odgovora odnosio i na drugu. Odgovora u medijima nema zato što se odaje utisak da to nikoga zapravo ne zanima, da ne postoji nikakav pritisak javnosti da se sazna šta se desilo i da se tom temom uopšte ne može populistički profitirati (što je za naše vlasti ipak najbitnije). I taj utisak, kada se čitaju neke diskusije ovde ili van ovde, uopšte ne mora biti pogrešan. Pritom, postoji neki impuls da se za sve odmah okrivi starost vozila ili neki ne baš omiljen proizvođač.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=824368#p824368:3acucvy5 je napisao(la):Дошљак » Čet Feb 18, 2021 3:09 am[/url]":3acucvy5]Није било одговора на питање на форуму зато што га нема ни у медијима. Ја сам за протеривање са наших друмова (не само у БГу) и Лиазових и БМЦ канти, као и за повлачење у небеса кованих МАНова јапанаца након случаја на Савском тргу пре неколико година, ако се утврди да возила имају фалинку која је опасна по безбедност.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=824368#p824368:324slr7g je napisao(la):Дошљак » Čet Feb 18, 2021 2:09 am[/url]":324slr7g]Није било одговора на питање на форуму зато што га нема ни у медијима. Ја сам за протеривање са наших друмова (не само у БГу) и Лиазових и БМЦ канти, као и за повлачење у небеса кованих МАНова јапанаца након случаја на Савском тргу пре неколико година, ако се утврди да возила имају фалинку која је опасна по безбедност.
Ако је тако повлачим критику за МАН јапанце.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=824418#p824418:bwtcv4jy je napisao(la):Žika » Чет Феб 18, 2021 10:27 am[/url]":bwtcv4jy][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=824368#p824368:bwtcv4jy je napisao(la):Дошљак » Čet Feb 18, 2021 2:09 am[/url]":bwtcv4jy]Није било одговора на питање на форуму зато што га нема ни у медијима. Ја сам за протеривање са наших друмова (не само у БГу) и Лиазових и БМЦ канти, као и за повлачење у небеса кованих МАНова јапанаца након случаја на Савском тргу пре неколико година, ако се утврди да возила имају фалинку која је опасна по безбедност.
Koliko se sećam info koji sam dobio MAN (jedan jedini za 17 godina) koji je imao nezgodu na Savskom trgu nije bio zbog iber turaže. SA autobusom je bilo sve u redu.
BMC i divljane kod istog vozača GSP nemam nikakav info. Za jedan slučaj znam da je kojega napravio kiks pa se vadio i na kraju promenio izjavu.
Očigledno ta vrsta motora ima neku falinku u ECU motora i vezano za regeneraciju DPF filtera. Moje mišljenje umesto da motor upadne u safe mode zbog napunjenog DPF filtera on radi prisilnu regeneraciju za koju je potrebna visoka temperatura izduvnih gasova (preko 600 C) i veći broj obrtaja .
Ih, pa šta bi nas onda vozilo ulicama grada? Onda se ne bi nikome isplatilo da vozi gradski prevoz, jer bi morao daleko više para da uloži u kupovinu kvalitetnih marki vozila, da bi imao isti broj vozila kao što je trenutni slučaj.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=824358#p824358:10r3iut9 je napisao(la):Дошљак » 18 Feb 2021 01:16[/url]":10r3iut9]Све канте код којих се појави ибертура одмах забранити.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=824441#p824441:2ljzd95g je napisao(la):branik » Čet Feb 18, 2021 12:15 pm[/url]":2ljzd95g]Nikako ne mogu da shvatim da se tada ne može menjač da izbaci na prazan hod. Verovatno je problem u kompjuteru motora koji sam daje velike obrtaje radi regeneracije dpf. Znamo da se regeneracija ne radi u mestu zbog visoke temperature izduva. Da li je moguće da se pri regenerisanju filtera blokira menjač, da su tada motorska i menjačka jedinica u sadejstvu?
Da li se pre uključivanja regeneracije aktivira neko upozorenje na tabli?
Zašto menjač ne može da se razdvoji isključivanjem struje? Ili može, ali se uglavnom stariji vozači ne snađu?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=824422#p824422:351777py je napisao(la):Pendolino » Čet Feb 18, 2021 10:50 am[/url]":351777py]A šta može vozač da uradi?
Da izbaci u ler i da koči, ako nije automatik?