Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu

Na šta tačno misliš kada kažeš "Vesićev GSP" i "GSP"?
Nijedna autobuska linija, koja tu prolazi kod Cvetka, nije od GSP-a Beograd, nego su sve to privatnici.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791552#p791552:3fyab200 je napisao(la):
Earthmoving » Pon Nov 09, 2020 12:26 pm[/url]":3fyab200]Imao sam čudan događaj jutros. Kod Cvetka krenem na zeleno na pešački, stignem do pola, autobus GSP-a skreće i ne staje, ja se vraćam unazad, a posle skroz iza do trotoara da me ne bi pregazio zadnjim točkovima jer autobus kad skreće, seče. Pogledam vozača, on me je video, ali na pašačkom pošto zna šta je uradio, vozi pravo al okreće glavu na drugu stranu. I odmah stane na krajnoj stanici tu. Ja mu priđem i pitam jel hoće da me pregazi. On u fazonu pa šta sad. Priđe policajac koji je bio na par metara da smiri situaciju. Ja ga pitam jel video šta se desilo, što ga ne kazni jer ne poštuje prednost pešaka na pešačkom, vozač kaže pa ja moram da prođem, što ne sačekaš sekund. Ja pitam saobraćajca da kaže dal ja ili on treba čeka sekund. Situacija nam je svima jasna. Policajac kaže jel ok da mi se vozač izvini. Ja kažem da je sa namerom prešao videvši me i da nema reči ni da se posle toga izvinuo kada sam mu prišao. Takođe pitam zašto policajac mene pre 1,5 godinu kažnjava 10.000 sto pričam telefonom u kolima, bez da sam ikoga ugrozio, a njemu koji me je zamalo pregazio traži samo da se izvini? Ne zna sta da kaže, i ja odlazim. Iza sebe čujem policajca koji kritikuje vozača GSP-a : "Pa dobro, jel ja treba tebe da...", dalje sam otišao pa nisam čuo.
Rezime. Očigledno da važe dvostruka pravila, obični ljudi se kažnjavaju za sitnicu, a ovi što rade za državu poput vozača Vesićevog GSP-a se ne kažnjavaju. To treba imati na umu kada sledeći put pročitate tužnu vest da je jadan vozač GSP-a prebijen od nekog "divljaka" koji je uzeo pravdu u svoje ruke jer zakon ne funkcioniše.
U pitanju je bio klasičan crveni autobus koji dolazi iz pravca Malog Mokrog Luga, koji tu skreće desno iz Bulevara na zadnju stanicu kod Cvetka. A odatle se vraća nazad ispod Olimpa. Pošto sam sve vreme priče sa policajcem i vozačem bio sa strane, pored vozačevog prozora, nisam video koji je tačan br linije. Ali je jasno da je u okviru gradskog/Vesićevog (ne mog sigurno, nemam ingerencije na njihovu politiku i poslovanje, a ovaj ima) gradskog prevoza. Napominjem Njihovog jer je to razlog što mu policajac nije napisao kaznu. Jer policajac radi za državu kao i gradski preboz, ruka ruku miluje. Ja ne radim za državu pa mi zato Njihov policajac napisao kaznu 10.000 za priču preko telefona u kolima. Svog državnog kolegu, štiti čak i kad zamalo ne pregazi čoveka. Ovaj primer jasno pokazuje koliko je sadašnji sistem i njegovi zakoni, lažan, sem za zaštitu Njihovih. Vozač je to znao da mu ne neće biti ništa, i bolelo ga je uvo. I bio je u pravu, nikakve posledice neće trpeti...
Bte, i privatnici su u sistemu Vesićevog gradskpg prevoza, ne mog, oni s njima šuruju, biraju ih, daju im linije...ne ja.
 
Zašto mene treba kazniti, koje saobraćajno pravilo ili zakon sam prekršio da bi po njemu bio kažnjen? Vozač GSP-a zamalo nije pregazio pešaka nasred pešačkog prelaza dok mu je bilo zeleno. Ako je Vučićevski bot u pitanju pitanje ne važi, ne mora odgovor, jer za njih je devojka koju je na pešačkom ubio Mitrovićev sin kriva što mu se našla na putu.
 
Upravo se desio incident na okretnici Konjarnik, gde sam lično pomogao da se situacija smiri. Vozač na liniji 31 (#3165, Aca) je imao problema s beskućnikom koji je prvo uznemiravao putnike a posle toga kada je zamoljen da napusti vozilo, nasrnuo na vozača i incident se nastavio sve do same okretnice gde je dotični krenuo da udara po autobusu. Policija je došla tek nakon 20 minuta, uzela ličnu kartu od vozača i pričala s beskućnikom. Vozač se zahvalio meni i nakon toga sam otišao kući, mislim da je problem rešen.



izvor: gspbeograd.net
 
Свака част на реакцији Соле. Штета што држава нема механизме да кроз институције збрине те људе већ се тај реалан проблем гура под тепих.
 
Nije moja reakcija. Drugi neko je reagovao, a ja sam samo preneo vest, piše na kraju posta izvor, a što je moguće da ti je promaklo. Čak i nisam bio tamo u datom trenutku.
 
Earthmoving":1vv4kqfb je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791552#p791552:1vv4kqfb je napisao(la):
Earthmoving » Pon Nov 09, 2020 12:26 pm[/url]":1vv4kqfb]Imao sam čudan događaj jutros. Kod Cvetka krenem na zeleno na pešački, stignem do pola, autobus GSP-a skreće i ne staje, ja se vraćam unazad, a posle skroz iza do trotoara da me ne bi pregazio zadnjim točkovima jer autobus kad skreće, seče. Pogledam vozača, on me je video, ali na pašačkom pošto zna šta je uradio, vozi pravo al okreće glavu na drugu stranu. I odmah stane na krajnoj stanici tu. Ja mu priđem i pitam jel hoće da me pregazi. On u fazonu pa šta sad. Priđe policajac koji je bio na par metara da smiri situaciju. Ja ga pitam jel video šta se desilo, što ga ne kazni jer ne poštuje prednost pešaka na pešačkom, vozač kaže pa ja moram da prođem, što ne sačekaš sekund. Ja pitam saobraćajca da kaže dal ja ili on treba čeka sekund. Situacija nam je svima jasna. Policajac kaže jel ok da mi se vozač izvini. Ja kažem da je sa namerom prešao videvši me i da nema reči ni da se posle toga izvinuo kada sam mu prišao. Takođe pitam zašto policajac mene pre 1,5 godinu kažnjava 10.000 sto pričam telefonom u kolima, bez da sam ikoga ugrozio, a njemu koji me je zamalo pregazio traži samo da se izvini? Ne zna sta da kaže, i ja odlazim. Iza sebe čujem policajca koji kritikuje vozača GSP-a : "Pa dobro, jel ja treba tebe da...", dalje sam otišao pa nisam čuo.
Rezime. Očigledno da važe dvostruka pravila, obični ljudi se kažnjavaju za sitnicu, a ovi što rade za državu poput vozača Vesićevog GSP-a se ne kažnjavaju. To treba imati na umu kada sledeći put pročitate tužnu vest da je jadan vozač GSP-a prebijen od nekog "divljaka" koji je uzeo pravdu u svoje ruke jer zakon ne funkcioniše.
U pitanju je bio klasičan crveni autobus koji dolazi iz pravca Malog Mokrog Luga, koji tu skreće desno iz Bulevara na zadnju stanicu kod Cvetka. A odatle se vraća nazad ispod Olimpa. Pošto sam sve vreme priče sa policajcem i vozačem bio sa strane, pored vozačevog prozora, nisam video koji je tačan br linije. Ali je jasno da je u okviru gradskog/Vesićevog (ne mog sigurno, nemam ingerencije na njihovu politiku i poslovanje, a ovaj ima) gradskog prevoza. Napominjem Njihovog jer je to razlog što mu policajac nije napisao kaznu. Jer policajac radi za državu kao i gradski preboz, ruka ruku miluje. Ja ne radim za državu pa mi zato Njihov policajac napisao kaznu 10.000 za priču preko telefona u kolima. Svog državnog kolegu, štiti čak i kad zamalo ne pregazi čoveka. Ovaj primer jasno pokazuje koliko je sadašnji sistem i njegovi zakoni, lažan, sem za zaštitu Njihovih. Vozač je to znao da mu ne neće biti ništa, i bolelo ga je uvo. I bio je u pravu, nikakve posledice neće trpeti...
Bte, i privatnici su u sistemu Vesićevog gradskpg prevoza, ne mog, oni s njima šuruju, biraju ih, daju im linije...ne ja.

Lepo reče Marecar da je u pitanju vozilo privatnih prevoznika, verovatno linija 309. Za sve što se desi vezano za javni prevoz, skoro da se u 95% slučajeva proziva GSP, a iskreno ne mislim da su vozači javnog prevoza, pogotovu privatnih konzorcijuma, nešto posebno zaštićena kategorija kod saobraćajne policije. Naravno, kao profesionalnim vozačima, čak bi im se i manje trebalo gledati kroz prste, al opet, u određenim situacijama bi, verujem, isto tako trebalo biti i malo više razumevanja. To ga neopravdava svakako kad su postupanja u zoni pešačkih prelaza u pitanju, s tim što lično uvek sačekam da bilo koje vozilo javnog prevoza prođe prvo, ako sam na prelazu sam. A što se tiče mobilnih telefona, smatram ih za najveću pošast u današnjem saobraćaju, bez obzira koja kategorija vozača je u pitanju. Mali milion puta sam bio svedok jako velikih i opasnih grešaka vozača usled korišćenja mobilnih telefona, a nije do to ne važi i za pešake. Mislim da su kazne od desetak hiljada za to male, i čak šta više u zavisnosti od prekršaja, ili daleko bilo posledica saobraćajne nezgode, možda bih za to čak i vozila oduzimao, iako je to verovatno već i preterano. No, mobilni telefoni u toku vožnje su toliko uzeli maha poslednjih godina, da evo i ja sam malo malo pa za volanom moram da ispravljam tuđe greške. Neretko se vozači sa telefonom u ruci ponašaju gore od onih već solidno alkoholisanih, plus se na to doda i cigara ponekad, pa ruke drže sve drugo sem volana, i naravno niti šta vide niti šta čuju oko sebe.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791607#p791607:p4pu442k je napisao(la):
solecar » Пон Нов 09, 2020 2:16 pm[/url]":p4pu442k]Nije moja reakcija. Drugi neko je reagovao, a ja sam samo preneo vest, piše na kraju posta izvor, a što je moguće da ti je promaklo. Čak i nisam bio tamo u datom trenutku.
Видим сад, моја грешка :o :D
 
Za svaku liniju javnog gradskog saobraćajnog prevoza (skraćeno napisah gore GSP) je nadležna gradska vlast. Da li gradska vlast to vrši angažovanjem vozača, vozila, poslovnih subjekata... je totalno nebitno za pešaka. Ono što on vidi je vozilo javnog gradskog prevoza na zvaničnoj liniji određenoj od strane gradskih vlasti. Ili vi tvrdite suprotno, da državna policija ima iste aršine kažnjavanja prema vozilima državnog sistema prevoza, u ovom sličaju gradskog, isto kao prema običnim vozačima i učesnicima u saobračaju? Zaista bi bilo simpatično poverovati da policija piše proporcionalno isti broj kazni jednima i drugima, tj da nema protekciju prema vozačima gradskog prevoza, nebitno, bili oni neprivatni ili privatni. Ja nikada u životu nisam video da policija zaustavlja ili kažnjava vozila javnog prevoza, dok sam video na hiljade puta da to radi ostalim učesnicima u saobraćaju.
 
Можда возач није био у праву, али зар би натерао 15-20 тона да стане и крене, да муља 50+ људи у стани-крени маневру, само да не би сачекао 2-3 секунде?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791584#p791584:1w11gias je napisao(la):
Earthmoving » 09 Нов 2020 01:17 pm[/url]":1w11gias]Zašto mene treba kazniti, koje saobraćajno pravilo ili zakon sam prekršio da bi po njemu bio kažnjen? Vozač GSP-a zamalo nije pregazio pešaka nasred pešačkog prelaza dok mu je bilo zeleno. Ako je Vučićevski bot u pitanju pitanje ne važi, ne mora odgovor, jer za njih je devojka koju je na pešačkom ubio Mitrovićev sin kriva što mu se našla na putu.

Takođe pitam zašto policajac mene pre 1,5 godinu kažnjava 10.000 sto pričam telefonom u kolima...

Pretpostavljam da ovim odgovorom rizikujem da me optuzis da sam ja licno Mitrovicev sin i da sam zgazio tu devojku?
 
Дошљак":3ac5q4w3 je napisao(la):
Свака част на реакцији Соле. Штета што држава нема механизме да кроз институције збрине те људе већ се тај реалан проблем гура под тепих.
To sam bio ja. Realno ne znam dokle bi beskućnik nastavio s udarcima po autobusu da nisam malo pričao s njim, a i policija je baš sporo reagovala.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Daxara , respect za učinjeno kada se svi sklone i boli ih uvo. :kk:


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791619#p791619:2ls3a2ii je napisao(la):
Earthmoving » Pon Nov 09, 2020 3:00 pm[/url]":2ls3a2ii]Za svaku liniju javnog gradskog saobraćajnog prevoza (skraćeno napisah gore GSP) je nadležna gradska vlast. Da li gradska vlast to vrši angažovanjem vozača, vozila, poslovnih subjekata... je totalno nebitno za pešaka. Ono što on vidi je vozilo javnog gradskog prevoza na zvaničnoj liniji određenoj od strane gradskih vlasti. Ili vi tvrdite suprotno, da državna policija ima iste aršine kažnjavanja prema vozilima državnog sistema prevoza, u ovom sličaju gradskog, isto kao prema običnim vozačima i učesnicima u saobračaju? Zaista bi bilo simpatično poverovati da policija piše proporcionalno isti broj kazni jednima i drugima, tj da nema protekciju prema vozačima gradskog prevoza, nebitno, bili oni neprivatni ili privatni. Ja nikada u životu nisam video da policija zaustavlja ili kažnjava vozila javnog prevoza, dok sam video na hiljade puta da to radi ostalim učesnicima u saobraćaju.
Polako Zemljani, ima nas svakaki. Jednu stvar zapamti kad te udari bilo kakvo vozilo daleko će tebe više boleti nego njega, zato tri sekunde kasnija ali je bar glava na ramenima.
Nema opravdanja ali generalno ne možeš puno toga promeniš jer veliki broj vozača teško da bi ponovo položio, bilo profi bilo amateri.
 
Na glavnoj autobuskoj stanici SP "Lasta" u Obrenovcu dogodio se incident.

Prema nezvaničnim informacijama, radnicu koja je obavljala svoj posao, pretukla je devojka koja nije želela da joj pokaže peronsku kartu, prenosi RTV "Mag".

Incident se dogodio 07. XI 2020. oko 16 sati. Policija je izašla na teren i izvršila uviđaj, dok se za pomenutom devojkom i dalje traga.

izvor: Blic
 
Žiko, naravno sam se sklonio da me ne pregazi unazad pola ulice, iako sam imao kolica sa pijace sa 10kg stvari pa bi video kako bi ovi koji to predlažu pred pomahnitalim vozačem sa pola ulice za sekund-dva sa punim kolicima skočili nazad. A šta da je bio neko stariji i nepokretniji od mene? Poenta priče je u tome da mene saobraćajac kažnjava za glup prekršaj, a mnogo opasniji prekršaj ne kažnjava. Poenta priče da policija sa namerom vreba obične vozače da ih kazni, a kada se spontano nađe na licu mesta neće da kažnjava.
Branik druže, jel ti stvarno misliš da ovakvom pomahnitalom vozaču treba dozvoliti da vozi 50 putnika? Ako ga ne kažnjavaš za ovakvo namerno ugrožavanje bezbednosti, ti mu time dozvoljavaš da se i u buduće divljački ponaša, umesto da sprečavaš takvo ponašanje, čime ugrožavaš i njegove buduće putnike, da ih vozi Mile rizik. Hehe, bio krajem 90ih neki koji je leteo noćnom 26-icom kroz uličice, zvali ga Mile Rizik :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791697#p791697:38d33chh je napisao(la):
Daxara » Пон Нов 09, 2020 7:05 pm[/url]":38d33chh]
Дошљак":38d33chh je napisao(la):
Свака част на реакцији Соле. Штета што држава нема механизме да кроз институције збрине те људе већ се тај реалан проблем гура под тепих.
To sam bio ja. Realno ne znam dokle bi beskućnik nastavio s udarcima po autobusu da nisam malo pričao s njim, a i policija je baš sporo reagovala.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
Драго ми је да је неко са форума :) Свака част на реакцији, ценим људе од иницијативе који не окрећу леђа пред проблемима. :kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791770#p791770:29ljl1en je napisao(la):
Earthmoving » Pon Nov 09, 2020 11:56 pm[/url]":29ljl1en]Žiko, naravno sam se sklonio da me ne pregazi unazad pola ulice, iako sam imao kolica sa pijace sa 10kg stvari pa bi video kako bi ovi koji to predlažu pred pomahnitalim vozačem sa pola ulice za sekund-dva sa punim kolicima skočili nazad. A šta da je bio neko stariji i nepokretniji od mene? Poenta priče je u tome da mene saobraćajac kažnjava za glup prekršaj, a mnogo opasniji prekršaj ne kažnjava. Poenta priče da policija sa namerom vreba obične vozače da ih kazni, a kada se spontano nađe na licu mesta neće da kažnjava.
Branik druže, jel ti stvarno misliš da ovakvom pomahnitalom vozaču treba dozvoliti da vozi 50 putnika? Ako ga ne kažnjavaš za ovakvo namerno ugrožavanje bezbednosti, ti mu time dozvoljavaš da se i u buduće divljački ponaša, umesto da sprečavaš takvo ponašanje, čime ugrožavaš i njegove buduće putnike, da ih vozi Mile rizik. Hehe, bio krajem 90ih neki koji je leteo noćnom 26-icom kroz uličice, zvali ga Mile Rizik :)

Korišćenje mobilnih telefona u vožnji definitivno ne može ići u kategoriju "glupih" prekršaja, jer su to sasvim svesne radnje koje znatno doprinose smanjenju ukupne bezbednosti svih učesnika u saobraćaju. Greške, pod uslovom da su nenamerne tipa ne propuštanje pešaka, isecanje vozila sa pravom prvenstva itd, mogu biti i sasvim nesvesno napravljene. Prost pad koncentracije, pogotovu kod vozača koji sate svakodnevno provode u zakrčenim ulicama. Nemoj me pogrešno shvatiti, nikako ne branim vozača autobusa u tvom konkretnom slučaju, jer i nisam bio prisutan na kraju krajeva, već samo ukazujem da su kod njih velike šanse da se načine nesvesne greške, ponekad i nimalo naivne, a naravno da saobraćajna policija prema njima ima nekada i više obzira, al to nema veze s tim što je njihova delatnost vezana za Grad. Ajde sa GSP-om saobraćajna policija možda i može imati neku uzajamnu saradnju zarad nekih zajedničkih interesa. Prosto su to vozači profesionalci, i policija na njih gleda drugačije, što opet ne znači da će se uvek izvući da tako kažem. Čak šta više, odgovaraju ti vozači za sve moguće i nemoguće prijave. Primera radi, mene je policija zaustavila par puta zbog manjeg prekoračenja brzine, i nema tu šta kriv sam, al usput me i pita gde radim, a i vidi mi GSP službenu karticu među dokumentima i odmah, činjenica, ima malo drugačiji pristup verovatno u ubeđenju da sam vozač, al opet i kad kažem da nisam ima nešto drugačiji pristup i to stoji. No, to ne znači da će me zbog toga puštati. Prosto je to, bar po meni, i do nastupa onog ko je načinio prekršaj. Po prirodi nisam folirant, i uglavnom nisam imao nekih većih čarki sa saobraćajnom policijom. Niko ne voli kad mu se soli pamet i pričaju bajke. Kriv sam iskreno i uvek ljubazno, i puštali su me ne mogu da kažem. Doduše, reč je uglavnom bilo o manjim prekoračenjima brzine.
 
Dadoh ti plus ali smešna mi ta logika da do jednog dana to nije bilo opasno i kažnjivo, a onda kada su lažni poslanici nameštenih izbora odlučili, od sutra je postalo opasno i kažnjivo :) Tako da ko priča telefonom u prošlosti nije kažnjio ni opasno, a ko priča u današnjosti jeste :) Matematička principijelnost šta je opasno a šta nije kad se tako labilno menja. Druge razloge koje navodiš su subjektivni i tako se ne primenjuje zakon, jer bi to značilo da ako sam ja prešao 400.000 km bez udesa, mene zakon lično ne treba kazniti za priču telefonom jer moje ugrožavanje bezbednosti je 0%, nikad se nije desilo, te optužbe da ugrožavam bezbednost time bi trebale popiti tužbu za kaljanje ugleda i širenje laži :)
Ali zakon je nesposoban da to utvrdi te važi sa sve isto, tj nepropuštanje pešaka na pešaćkom je čist i jasan prekršaj te mora biti kažnjen od policajca koji je video prekršaj. To se nije desilo, pa je i policajac prekršio zakon. Pozivam se na zakon i apsolutno sam u pravu, isto kao što su se i oni pozivali kad su mene kaznili za tel. Ili ćemo primenjivati zakone, ili nećemo, šta god odlučite meni je ok, samo mi nije ok da se malo primenjuju a malo ne u zavisnosti od sunčanosti dana :)
 
ZOBS, clan 96. stav 2., godina 2009.

Приликом преласка преко коловоза пешак не сме да употребљава мобилни телефон нити да користи слушалице на ушима.
SG: https://www.pravno-informacioni-sistem. ... d7f6ac0106

11. Влада Републике Србије
Основана 7. јул 2008.
Расформирано 27. јул 2012.
Владу су формирале странке листе „За европску Србију“ (ДС-Г17 плус-СПО), СПС, ПУПС и странке националних мањина.
Samo kazem.
 
Ja nisam pričao mobilnim na pešačkom, otkud to. Pričao sam telefonom u kolima pre 1,5 godinu i za to sam kažnjen od saobraćajca 10.000. Na pešačkom sam normalno prolazio bez telefona i slušalica, vučući kolica sa pijace. Prelazio na pešačkom na zelenom. Situacija čista ko suza. Meni pre 1,5 g kazna, a vozaču gsp-a poziv saobraćajca da mi se izvini. Čak ni to nije uradio. Dvostruki standardi srpske policije. Vučićeve policije, jer njega štiti (videsmo na ulicama pre 4 meseca) , a ne moje jer vidimo da mene ne štiti čak ni u ovako kristalno jasnoj situaciji. Ako se zakoni ovako promenjivo primenjuju na neke da, na druge ne, onda niko im ne treba poštuje saobr pravila niti plaća kazne. Zakon isti za sve.
 
Moja greska, citirao sam pogresan clan, evo, clan 28. stav 1., u ZOBS-u jos 2009. godine, kapiram da su tad bili regularni i fer izbori?

Vozač ne sme da koristi telefon, odnosno druge uređaje za komunikaciju ukoliko nema, odnosno ne koristi, opremu koja omogućava telefoniranje bez angažovanja ruku za vreme vožnje.
A sto se kazne tice slazem se, tebi jedna zbog telefona opravdano, vozacu autobusa jedna zbog nepropustanja pesaka i policajcu jedna zbog nereagovanja.
 
Ok, to nije sporno, ja sam za to kažnjen pre 1,5g sa 10.000, i to je jedini prekršaj koji sam imao zadnjih 10 god, ali vozač gsp-a koji pred policajcem na pešačkom umalo gazi i seče pešaka nasred pešačkog (širine 2 trake na tom mestu, dakle pešak bio već 3-4m, na kolovozu pre stupanja busa na pešački) nije. Jedan se kažnjava za prekršaj, a drugi za mnogo opasniji prešaj ne.
 
Ок, ако си већ био на пешачком, то је друга ствар. Много тога не ф-нише код нас. Док сам возиоу ГСП никада нас нису на улици заустављали и тркељисали, али су умели да сачекају на окретници и направе возачу проблем ако није имао 10дм у дозволи.
Пешачки ником није гсранција за безбедан прелаз. Замишљен, луд, пијан, дрогиран возач може бити... Али, не разумем људе који просто искачу на пешачки, не уверивши се да ли је безбедно.
 
Ако је разрешење ове саобраћајне ситуације на раскрсници за добар део возача проблем, онда ни то што се Ирту десило, није чудо. Али је чудо да нам се у саобраћају не догађају и страшније ствари.
Колико возача не разликује вожњу градскомнулицом са две траке у истом смеру од вожње аутопутем? Пре неки дсн на А2 возим 135 левом траком и на нешто мање од 100м је камион у десној. Одједном, ауто који је неколико км ишао иза мене на одстојању, убрзава и претиче ме са десне стране и провлачи се између мене и камиона. Шта рећи? И, без љутње, чик погодите коју таблицу је носио. Исту ону коју не могу да натерам уз Златибор да пређе у десну, јер левом вози 60 где је дозвољено 80.
https://www.srbijadanas.com/zabava/zani ... 2020-11-10
 
Vrh